Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa smo spet na 220km na interval

 

Tole men zgleda kot da ga dpf senzor biksa..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Hmh, zgleda da je pri tebi res problem s senzorjem, ker ?e bi bil dpf slab bi imel vedno kraj?e regeneracije. Zdaj pa ima? malo dolge malo kratke. Probaj ?e spremljat senzor pritiska v dpf, mislim da je PID DP_DPF.

?e se dobro spomnim ne sme biti pritisk ve?ji od 5kPa pod nobenimi pogoji (prosti tek in vo?nja), ?e je ve?ji je lahko fu? dpf filter ali pa senzor.

Glede senzorjev nevem ?e se jih da stestirat z Mazdinim testerjem, pri Mercedesu se to da.

 

Pri meni ob?asno butne kraj?e regeneracije, zdaj nazadnje ga je po servisu ?opal z z kraj?imi regeneracijami, zna biti da je v softwareu kaj nastavljenu da po servisu prepuca dpf. Zdaj je pa ?e 2regenegeracije delal kot je treba okrog 200km.

Bi pa bilo za zvedet kak Pelko blindira EGR, sem bral na tujih forumih da z blindiranjem zelo pove?a? razdaljo med regeneracijami, vendar je za korektno blindiranje potrebno softwarsko zbrisat iz ECU.

post-5522-0-52547000-1540112935_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ta pid mam. 5kpa? Pri meni ko grem na ac je takoj 7 in ve?. Pred regeneracijo tudi 15kpa.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ta pid mam. 5kpa? Pri meni ko grem na ac je takoj 7 in ve?. Pred regeneracijo tudi 15kpa.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Ne me dr?at za besedo v spominu mam 5kPa ja, samo poskusi na netu malo pobrskat zihr je kje napisano, ali pa servisnih navodilih, meni se trenutno ne da iskat.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?ivjo,

 

evo ?e moje stanje M6, 2014, 170kkm, ?e komu kaj pomaga. Baje je v super stanju.

 

Lpt9d47fe8e83b92d6e075884a522b2ba91.jpg

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Napisano

?ivjo,

evo ?e moje stanje M6, 2014, 170kkm, ?e komu kaj pomaga. Baje je v super stanju.

Lpt9d47fe8e83b92d6e075884a522b2ba91.jpg

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Eno vpra?anje.

Ker sem analfabet glede te va?e elektronike, kje se dobi to aplikacijo in kako se jo priklju?i? Saj je na telefonu, ne? :)

 

 

Napisano

Forscan aplikacija za vse mo?ne OS sisteme, pol pa rabi? ?e elm 327 bluetooth, wifi, usb adapter.

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Napisano

Forscan aplikacija za vse mo?ne OS sisteme, pol pa rabi? ?e elm 327 bluetooth, wifi, usb adapter.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

???

 

 

Napisano

Jest imam recimo elm 327 adapter pa mi forscan aplikacija ne zazna adapterja. Na ostalih aplikacijah mi normalno deluje :)

Napisano

Jest imam recimo elm 327 adapter pa mi forscan aplikacija ne zazna adapterja. Na ostalih aplikacijah mi normalno deluje :)

 

?udno. Jaz imam ?e en 6 let star WIFI adapter s starej?o verzijo, pa mi ga forscan normalno zazna.

Napisano

Tole je adapter katerga jest uporabljam: Original Viecar ELM327 Bluetooth 4.0 V1.5 OBD2 Car Diagnostic Tool Viecar 4.0 ELM 327 For ios Android OBDII Scanner Free Shiphttps://s.click.aliexpress.com/e/cnkhqSrm

No, to priklopi? v avto na tester konektor itd.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Ni tako enostavno, kot izgleda...

 

 

Napisano

?ivjo,

evo ?e moje stanje M6, 2014, 170kkm, ?e komu kaj pomaga. Baje je v super stanju.

Lpt9d47fe8e83b92d6e075884a522b2ba91.jpg

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Ja tile podatki zgledajo ok.

Edino mal mi je ?udno da je pri 170kkm naredil ?e 797 regeneracij, to pol pride da je delal regeneracijo na vsakih 213km.

Kar pa je malo glede na to da bo naj novej?i 2.2 dizli delal regeneracije na vsakih 500km.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@tomersa Daj za hec preveri (ali pa ti aless) koliko kpa ti vra?a senzor pri tem ko pospe?uje? normalno ali pa gas do podna? ?e bolje, koliko ka?e na ac pri 130kmh recimo. Od tega senzorja je potem vsa logika ra?unanja PIDov odvisna.

Napisano

Ja tile podatki zgledajo ok.

Edino mal mi je ?udno da je pri 170kkm naredil ?e 797 regeneracij, to pol pride da je delal regeneracijo na vsakih 213km.

Kar pa je malo glede na to da bo naj novej?i 2.2 dizli delal regeneracije na vsakih 500km.

 

Hm, to pa sploh nisem pomislil. Trenutno mi dela regeneracijo na okol 300km.

Napisano

Tukaj se vidi kje je konektor kamor priklopi? adapter:

Se pravi, kupim ta adapter, ga priklopim na vti?nico in se mi pove?e na telefon.

Ali moram instalirati ?e kak?en program na telefon?

 

 

Napisano

@tomersa Daj za hec preveri (ali pa ti aless) koliko kpa ti vra?a senzor pri tem ko pospe?uje? normalno ali pa gas do podna? ?e bolje, koliko ka?e na ac pri 130kmh recimo. Od tega senzorja je potem vsa logika ra?unanja PIDov odvisna.

Evo, nisem bil na AC, sem pa tko probal. Pri normalnem pospe?evanju je okoli 3-5kpa, ?e ga z 2. prestavo do podna prtisnem je okol 30-35kpa, pri 100km/h v 6. prestavi je pa okoli 3kpa.

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Napisano

Pol je to ok. Pri meni je 20kpa na kick down. V leru pa 0 do 0.2 pri 2000rpm okoli 3 do 4,pri 3000rpn okoli 7do 8 kpa.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ja tile podatki zgledajo ok.

Edino mal mi je ?udno da je pri 170kkm naredil ?e 797 regeneracij, to pol pride da je delal regeneracijo na vsakih 213km.

Kar pa je malo glede na to da bo naj novej?i 2.2 dizli delal regeneracije na vsakih 500km.

Bilo je govora ?e v drugih temah, da te mazde 2013-2014 delajo generacije med 170-250km(od drugih uporabnikov),.. moje dela ravno tko v tem obmo?ju :D ...regenaracijo na 500km ne bom vidu u lajfu haha

 


image.jpeg

 

Napisano

Bilo je govora ?e v drugih temah, da te mazde 2013-2014 delajo generacije med 170-250km(od drugih uporabnikov),.. moje dela ravno tko v tem obmo?ju :D ...regenaracijo na 500km ne bom vidu u lajfu haha

Hmh, pol so pa o?itno spet zmanj?ali dpf filter pri 3.gen M6.

Ker 2.gen 2.0dizl so regeneracije do 250km, 2.gen 2.2dizl do 450km.

?udni so tile mazdini in?enirji neki nardijo naprej pol pa spet nazaj.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?e kaj ve? kot mi vejo :D,.. jaz se z regeneracijami in intervali sploh ne obremenjujem ni?,.. le opravim jo do konca kadar pa? pride

 


image.jpeg

 

Napisano

Moja dela regeneracoje to?no na 220km.Do sedaj do km to?no in ?e vem, kfaj ne smem avta ugasniti.

Olje je na 80%.Kaj to?no to pomeni, ne vem. Najbr? gre proti 0 in ko je na ni? je cajt za menjavo olja, ?etudi ni ?e leto okoli. Po mojem.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.