Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa vsa letala itd..Smo za?li. 

Je pa malce razlike, al zraven mene na plo?niku nekdo do konca zakadi , ali pa gre ?ez ocean ena ladja ...

Napisano

Pa vsa letala itd..Smo za?li. 

Je pa malce razlike, al zraven mene na plo?niku nekdo do konca zakadi , ali pa gre ?ez ocean ena ladja ...

 

Saj jaz tudi nisem za to, da se DPF odstranjuje... Samo ce zacne toliko zafrkavati... in se proizvajalec distancira od tega, da bi to bil problem, ki bi ga moral sanirati servis ... in ko ti ta servis to se mastno zaracuna... zakaj bi moral to potem placevati iz lastnega zepa ... okoli se pa vozijo 30 let stare "kante", ki nikoli niso imele taksnih filtrov in v zrak spuscajo svinjarijo v nasi okolici... 

 

Ampak ja... smo zasli s teme :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Itak, to je isto kot sedaj novi plin v klimi. Zakaj bi ga moral jaz pla?evati po 300, ?e je bil prej 50. Aja, zaradi ozona :-) Jbg, avto je stro?ek, kako so narejeni vemo, zakaj so tako narejeni tudi vemo. Al ga ma?, al ga pa nima?. 

 

Jeba bo, ko bodo enkrat za?eli razno razna preverjanja kar se tega ti?e, ali je vse proper in stock ali ne. Pol bo pa veselica :)

Napisano

@Jest: Pa da prilijem, ?e eno kanglo goriva: nekje je treba za?et, in kot glih ugotavljamo v niti "Prigode v prometu", je treba za?et pri nas samih, ne? :) Drga? pa ja, kot ZMAJ pravi, bo treba lokalno kupovat xD Pa spet smetimo tle nit ... ajajaj :D

 

@Spektr: ja na ?e?kem je glih pred kratkim bla polemika, zakaj policaji ne izrekajo kazni za odstranjen DPF, kljub temu da imajo to pristojnost ...

Napisano

@Jest: Pa da prilijem, ?e eno kanglo goriva: nekje je treba za?et, in kot glih ugotavljamo v niti "Prigode v prometu", je treba za?et pri nas samih, ne? :) Drga? pa ja, kot ZMAJ pravi, bo treba lokalno kupovat xD Pa spet smetimo tle nit ... ajajaj :D

 

@Spektr: ja na ?e?kem je glih pred kratkim bla polemika, zakaj policaji ne izrekajo kazni za odstranjen DPF, kljub temu da imajo to pristojnost ...

Kako pa policaji to ugotovijo? Se ule?ejo pod avto, razre?ejo pleh dpf-ja in re?ejo:"ahoj, policaj te ulovii.Dam ti kazni?ku." :)

 

 

Napisano

Poglej izpu?no cev avta, ki ima filter in avta, ki nima filtra...

Tista, ki ima filter, je svetla...druga pa ?rna in sajasta...

Napisano

@Alex: tak nekak, kot je opisal Shrek, kar se imenuje metoda bele rokavice. Druga?e pa: https://www.idnes.cz/auto/autoservis/filtr-pevnych-castic.A161219_114541_autoservis_fdv

Kjer utemeljujejo, da bi se lahko zgledovali po nem?kih in avstrijskih policistich, ki te po navedbah ?lanka, po?ljejo na tehni?ni pregled, in ?e tam ugotovijo, da ga nima? ali ma? nelegalno popravljenega, kazn.

Aja pa v ?lanku ?e navajajo, da bi blo fajn k bi zni?ali ceno DPF filtrov, baje bi potem ljudje tolk ne demontirali ...

Napisano

Ne bele rokavice...tako ?e laik vidi, kdo ima filter...je pa fini povod za pregled...

Tudi na tovornjakih in avtobusih se muti...so fantje v nem?iji to drago pla?evali...

Druga?e pa...svin?nik in papir...pa je bencnar cenej?i...

Napisano

Deli pridejo pa kar sami tja, pa stroji delajo na vodik....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj pa razni golfi II, pa mercedesi iz 80-ih,pa predpotopni delavski kombiji, pa na?e mazde 6 brez dpf filtra. Kdo bo pa to spravil s cest? Ena mazda 6 skyactiv brez dpf filtra je ?e vedno laboratorij za zgoraj omenjene "delavne" stroje.

@Alex: tak nekak, kot je opisal Shrek, kar se imenuje metoda bele rokavice. Druga?e pa: https://www.idnes.cz/auto/autoservis/filtr-pevnych-castic.A161219_114541_autoservis_fdv

Kjer utemeljujejo, da bi se lahko zgledovali po nem?kih in avstrijskih policistich, ki te po navedbah ?lanka, po?ljejo na tehni?ni pregled, in ?e tam ugotovijo, da ga nima? ali ma? nelegalno popravljenega, kazn.

Aja pa v ?lanku ?e navajajo, da bi blo fajn k bi zni?ali ceno DPF filtrov, baje bi potem ljudje tolk ne demontirali ...

Sem vpra?al kolega, ki dela na tehni?nem, kdaj bodo to za?eli kontrolirati. Rekel je, da kot prvo stanejo te ma?ine za kontrolirati full, kot drugo ni nekega velikega interesa za to kontrolirati. V naslednjih desetih letih naj ne bi ?e bilo tega pri nas.

 

 

Napisano

Tik pred za?etkom regeneracije 10024589e1c1ca186cd490c73039f1c5.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Fak, tole izgleda stra?ljivo... nek error, pa en kup temperatur. ?e bi meni tako kazalo, bi se takoj na prvi pumpi ustavil, da mi kaj ne crkne.Ni to zame. :)

 

 

Napisano

Ja, kompliciramo, ker lahko :) Sem pa dans biu presene?en, pred regeneracijo:

post-10697-0-55934100-1562275454_thumb.png

po regeneraciji:

post-10697-0-41955500-1562275563_thumb.png

Pr 166 km je zaklu?u, tak da nekje 10 km in je blo konc regeneracije, je pa res, da sm se dans trudu ne spu??at obratov pod 1500 rpma med regeneracijo

 

@Spektr: ka pravi? na to?

Napisano

Kaj pa razni golfi II, pa mercedesi iz 80-ih,pa predpotopni delavski kombiji, pa na?e mazde 6 brez dpf filtra. Kdo bo pa to spravil s cest? Ena mazda 6 skyactiv brez dpf filtra je ?e vedno laboratorij za zgoraj omenjene "delavne" stroje.

Sem vpra?al kolega, ki dela na tehni?nem, kdaj bodo to za?eli kontrolirati. Rekel je, da kot prvo stanejo te ma?ine za kontrolirati full, kot drugo ni nekega velikega interesa za to kontrolirati. V naslednjih desetih letih naj ne bi ?e bilo tega pri nas.

Potrebna sta samo en ali dva odmevna medijska prispevka (ali direktiva EU) in se bo zakonodaja hitro spremenila, dr?avo ne bo zanimalo koliko morajo privatna podjetja za opravljanje tehni?nih pregledov pla?ati za opremo. ?lo bo nekako v tej smeri: stari avtomobili bodo pla?evali konkretno ekolo?ko takso, tisti z odstranjenim DPF pa bodo tehni?no neustrezni. V ekolo?ko osve??enih dr?avah nikomur ne pade na pamet, da bi odstranil DPF, pri nas je ekolo?ka miselnost ?e na na?elni ravni in velja dokler posameznika ne udari po ?epu (potem ne razmi?lja ve? o okolju in zdravju).

Napisano

Ja, kompliciramo, ker lahko :) Sem pa dans biu presene?en, pred regeneracijo:

attachicon.gifScreenshot_2019-07-04-23-21-53.png

po regeneraciji:

attachicon.gifScreenshot_2019-07-04-23-25-23.png

Pr 166 km je zaklu?u, tak da nekje 10 km in je blo konc regeneracije, je pa res, da sm se dans trudu ne spu??at obratov pod 1500 rpma med regeneracijo

 

@Spektr: ka pravi? na to?

 

 

Zdi se mi, da ima? mal zabasan filter ?e. 

Napisano

@Spektr: tudi meni, in ka zej? Ma smisl delat prisilne regeneracije oz. karkoli druga, razn seveda menjave? :)

 

Pa dans sn pogledu na vi?ino olja, zopet nara??a, zopet ?lo ?ez max in je na polovici poti do X-a.

Napisano

Hm, kake sile ni (?e), to se ne zaba?e kar ?ez no?. Preden gre? menjat olje, naredi prisilno regeneracijo, mogo?e kaj re?i. Sicer, pa pelje? magari k strajnarju, da ti skuri vse usedline v filtru in bo kot nov.

 

 

Kak?ne ma? pa relacije?

Napisano

Odvisno, ve?inoma mam zle dom-Celje, Celje-dom -> v eno stran 21km od tega je sam ene 7 km prave vo?nje, ostalo je cijazenje pr 50 km/h ?ez naselja.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Evo v?eri mi je za?el regeneracijo po 110km ... pa vem, da se je prej?nja kon?ala normalno. Morm si dans dat forscan na fon, pa tole mal spremljat, nekaj mi tu smrdi.

 

Nekdo je omenjal nekega ?loveka, ki se ukvarja s ?i??enjem DPF-jev?

 

Sicer pa, da se to dogaja pri 126k km .. je za mene dokaj ?udno, DPF bi moral zdr?ati malo dlje ne?

Napisano

zakaj se ba?e dpf je bl vpra?anje... ?e je avto ok loh nardi 500K km dpf... sam ponavad serjejo ?obe oz kaj pri njih, kaki senzor, itd.. in avto bolj dimi in posledi?no se ne more sprot ?istit dpf... v mojem primeru ga je zabasal okvarjen maf senzor....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sicer stara, ampak še vedno aktualna...
    • Razen raznih renderjev ni nič novega od mazde. Mazda trenutno nima nič novega v planu. Zadnji zdelki nisi najbolj posrečeni, saj so cenovno večini folka nezanimivi ali nedosegljivi. Še najbolje gre v promet cx30. 
    • Se mi je zdelo, da nekaj ne štima, pa nisem mogel pogruntat, kaj ne štima...
    • Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.   Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.   Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.   Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.   Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.