Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi z dizli skrbimo za ?isto okolje, medtem, ko ga druga stran lepo onesna?uje.Pa vsi mislijo, da je ravno obratno.

Tako skozi prst, pri moji gre v maloro pri regeneracijo 2 dcl nafte.Ampak finta je v tem,da ?e si dovolj brihten in nastavi? lon?ek na vsak auspuh, to nafto lepo ulovi? nazaj in jo, ko se ustavi?, mirno nalije? nazaj v rezervoar.

 

 

Napisano

No ko je pa nafta tak ?ista se pa na pumpi malo polij po hla?ah pa potem poslu?aj kaka bo reakcija ko pride? domov,potem pa to ponovi? z bencinom. Rezultate visokih in niskih tonov pa objavi namesto grafa regeneracije. Pa brez zamere ne more biti premog ?istej?i od kakr?nekoli drve.

Napisano

Ja in to v glavnem softwarsko ... no lani sem pa bil na vpoklicu, kjer so mi nalo?li zadnjo mazdo 6, torej po FL, zej pa vedi, kam pes taco moli ..

 

Pa? ho?em prit stvari do dna, da se bo vedlo, kaj in kako za ostale, ki jih to morebiti doleti.

Hja bencinarja kupit pa bo problem z regenarcijo re?en  :jupiii:  :jupiii:  :jupiii:

Napisano

Hja bencinarja kupit pa bo problem z regenarcijo re?en  :jupiii:  :jupiii:  :jupiii:

Jap, da potem delamo kolone po avtocestnih klancih.Ne,bomo raje ?e malo pre?tudirali to raketno tehnologijo okoli regeneacije. :)

 

 

Napisano

Nima 90-60-90 krivulje :)

Ja pol pa pogoltnit grenko tableto pa ne jamrat  :blink:

Jap, da potem delamo kolone po avtocestnih klancih.Ne,bomo raje ?e malo pre?tudirali to raketno tehnologijo okoli regeneacije. :)

 

Ja verjetno ja zato pa vsi bencinarji delajo kolone na klancih to bo ja ?..glede na mojo vsakodnevno relacijo ( ni AC) bi blo prvo treba ukinit te pokrite mopede (45km/h) ,ki res delajo kolone na cestah

Napisano

Hja samo ti ne ....po opisanem ima? zelo stresno vo?njo

To v?eraj je bil le test... druga?e pa u?ivam v dinami?ni in ?portni vo?nji za kar so namenjene na?e mazde.

 

 

Napisano

To?no zato pa je meni Mazda v?e?, ker ?e vsaj delno razmi?ljajo o tem, da je to "drivers car" in da njihovo geslo "jinba ittai" ni iz trte izvito. Pri mnogih drugih znamkah ?e te?ko to re?em in marsikatera (na misel mi prihaja tako ?koda kot VW) je ratala ?isto sinteti?na in res samo korak do avtonomne vo?nje, ko bodo na?i avti samo ?e taksiji mi pa prikraj?ani za u?itke za volanom.

33112_1.png

Napisano

To?no zato pa je meni Mazda v?e?, ker ?e vsaj delno razmi?ljajo o tem, da je to "drivers car" in da njihovo geslo "jinba ittai" ni iz trte izvito. Pri mnogih drugih znamkah ?e te?ko to re?em in marsikatera (na misel mi prihaja tako ?koda kot VW) je ratala ?isto sinteti?na in res samo korak do avtonomne vo?nje, ko bodo na?i avti samo ?e taksiji mi pa prikraj?ani za u?itke za volanom.

Jp,tocno to. Ko se vsedem v Mazdo imam filing,da mi je narejena po meri, medtem ko so npr.kaksni Nemci dolgo?asno nahmgnjeni k perfekciji....

 

?koda je parkirana pred hi?o,mazda pa ?aka pred hi?o....

Napisano

Haha mi smo pa res ... v vsakem topicu berem isto xD

In ja vrjamem, da marsikomu zgleda tole jamranje, vsaj veste cesa se ne kupi, da vam ne bo treba "jamrat" z nami ;-)
 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Ja, a imaš Forscan ali torque, da bi preveril ene 2-3 parametre potem ko se ti regeneracija zaključi. Najprej to.

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Prestavljam debato glede intervala regeneracije oz. nadaljujem v pravi temi.

 

Torej po (zgolj) rednem servisu (olje 5W30 Dexelia) pri Pelkotu so se mi intervali med regeneracijami pri M6 GJ CD 175 l.2016, 90.000 km, prepolovili, poleg tega pa regeneracije trajajo kakšno minuto ali dve dlje. Pelko mi je pojasnil, naj se z regeneracijami ne obremenjujem. Pa se, ker sem radovedne narave in me zanima tehnični razlog😁 Podložke šob so bile menjane pri 65.000 km.

 

Zaporedje prevoženih km med regeneracijami:  135 km, 115 km, 154 km, 263 km, 108 km. Glede na zaporedje sumim, da se je pri četrtem intervalu 262 km eno regeneracijo spregledalo. Tankam pri OMV navaden diesel.

 

Naslednji korak bo, da bom natankal dražje in kao kakovostnejše gorivo.🤪

 

Jaz ti povem, da imaš zabasan filter. Ti pa naredi, kakor  hočeš. Sigurno si eno regeneracijo spregledal. Te vrednosti so zeloooo skupaj. V bistvu, če greš ti iz Kopra v Ljubljano, ti naredi dve regeneraciji vmes. 🤪

Predlagam ti čiščenje filtra. V bistvu je res, kot je nekdo že omenil. To je filter. Sicer malo dražji a konec koncev le filter.

A filter v kliimi tudi pustimo noter 100Kkm? Resda se manj maši pa vendar, kdor ga je kdaj pogledal, zna bit celo listje noter. Tako, da moje mnenje je, da vsakih 70-80Kkm ali še prej, če je potrebno, daš ta filter pač spucati in je pol nekaj časa mir. Vsi vemo, da smo zadnje leto in pol manj vozili zaradi pandemije Korone. Oziroma, več mestne vožnje je bilo vsaj pri meni. 

 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je SpEkTr napisal:

Ja, lahko da je težava tudi kje na EGRu, pa je tam še kaj za prepucat.

Če je težava na EGR se ti takoj  prižge rumena  lučka check engine. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.