Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne meči ga vstran, mogoče še ga boš rabil.

Si kar tudi odstranil?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

@DeeyanTa tvoj DPF še ne izgleda glih zabasan. Kake si pa imel vrednosti na OBDju??? kolk je bil pid DPF_PM_DSD in DPF_DP po regeneracijiu??

Menim da ta tvoj DPF ni krivec za težave, ker zabasani filtri zgledajo dost slabše.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 5 urami je mazdaman napisal:

Ne meči ga vstran, mogoče še ga boš rabil.

 

Ne bom, je spravljen na varno :)

 

katalizator je ostal

Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

@DeeyanTa tvoj DPF še ne izgleda glih zabasan. Kake si pa imel vrednosti na OBDju??? kolk je bil pid DPF_PM_DSD in DPF_DP po regeneracijiu??

Menim da ta tvoj DPF ni krivec za težave, ker zabasani filtri zgledajo dost slabše.

 

Ne, ne, sej nism reku, da je DPF krivec... js bolj ciljam na EGRja in pa kratke relacije.

Avto veliko lepše lavfa + poraba se je zmanjšala za cca. 1l.

 

Za PID mi je povedu, ampak sm že pozabu, čez 14 dni mam kontrolo, pa javim

Napisano

Ja EGR zna bit kriv za vsed te težave, kolk stane nov sploh ?

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 1 uro je TiEn napisal:

Ja EGR zna bit kriv za vsed te težave, kolk stane nov sploh ?

Ravno včeraj sem bral en zanimiv članek o težavah z dpf. On je lepo rekel :

"zabit dpf filter je posledica in ne vzrok". In je lepo naštel možne vzroke, kot smo to že tudi sami ugotovili. Lahko so krivi injektorji, lahko egr, lahko maf ventil,lahko nekvalitetno motorno olje. Tako, da je potrebno najprej te stvari po vrsti preverit. Kolikor mi je uspelo ugotoviti, naj bi bil v Angliji original egr okoli 320 funtov+ carina. Sem pa tudi zasledil, da se ga da dobro spucat. Nekateri so ga zamenjali, ker naj bi bil mehansko pokvarjen in ne zaradi umazanije. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

Ravno včeraj sem bral en zanimiv članek o težavah z dpf. On je lepo rekel :

"zabit dpf filter je posledica in ne vzrok". In je lepo naštel možne vzroke, kot smo to že tudi sami ugotovili. Lahko so krivi injektorji, lahko egr, lahko maf ventil,lahko nekvalitetno motorno olje. Tako, da je potrebno najprej te stvari po vrsti preverit. Kolikor mi je uspelo ugotoviti, naj bi bil v Angliji original egr okoli 320 funtov+ carina. Sem pa tudi zasledil, da se ga da dobro spucat. Nekateri so ga zamenjali, ker naj bi bil mehansko pokvarjen in ne zaradi umazanije. 

 

 

Ampak pazi, 2 Egr-ja sta.... 

 

Pucal sm ze julija, zdej v pol leta bo treba se 1x... Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov.......

 

......pa operem ga še in prodam in kupim 2.5 bencinca,da bo že enkrat mir.....:bravo:

 

Napisano
pred 26 minutami je Bini napisal:

Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov.......

 

......pa operem ga še in prodam in kupim 2.5 bencinca,da bo že enkrat mir.....:bravo:

 

To stari 👍👍👍😁😁😁se strinjam 😉😉zoom zoom 

Napisano
pred 59 minutami je Bini napisal:

Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov.......

 

......pa operem ga še in prodam in kupim 2.5 bencinca,da bo že enkrat mir.....:bravo:

 

 

2.5 bencin bi bil ql, ce bi mel mal manj kW zarad zavarovanja 🙂

Drugac pa ja, zdej definitivno se dolgoooo nebom menju 🙂

Napisano
pred 13 minutami je Deeyan napisal:

 

2.5 bencin bi bil ql, ce bi mel mal manj kW zarad zavarovanja 🙂

Drugac pa ja, zdej definitivno se dolgoooo nebom menju 🙂

Koliko kw pa ima 2.5 bencinar?

N7rRRL1.jpg

Napisano
  • 1 mesec kasneje...
Napisano
pred 12 minutami je bajsi6 napisal:

Mi pove kdo, kako vem, da mi dela regeneracijo? Napiše kje kaj ali grejo obrati gor al kaj? (CX-5 dizel, 2016)

Ko spustiš gas, obrati ne gredo na 0. Zvok postane globok, zamolkel. I-loop takrat ne deluje, ikonca motorja ni obarvana plavo. Trenutna poraba naraste kar precej. 

 

 

 

Napisano

Če bi šli obrati na 0 se bi motor ugasnil 🤣😂

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Če bi šli obrati na 0 se bi motor ugasnil 🤣😂

Ups... Poraba, ne obrati. 😄

Ja, ko so obrati na 0 ne dela regeneracije. 🤣

 

 

Napisano
dne 24. 1. 2022 ob 9:24 je bajsi6 napisal:

Mi pove kdo, kako vem, da mi dela regeneracijo? Napiše kje kaj ali grejo obrati gor al kaj? (CX-5 dizel, 2016)

To veš predvsem po trenutni porabi, ki znatno narase - nekje 3 do 5 litrov nad običajnimi vrednostmi.

Če ne poslušaš radija prav na glas in imaš posluh za motor, pa tudi slišiš, da deluje drugače.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kje pri Mazdi je MAP senzor.

 

Vem, da ga je par članov že očistilo sam ne vem točne lokacije 🤔 hvala že vnaprej

Napisano
pred 40 minutami je Hixxy napisal:

Kje pri Mazdi je MAP senzor.

 

Vem, da ga je par članov že očistilo sam ne vem točne lokacije 🤔 hvala že vnaprej

Tukaj. Takole izgleda, ko je zapackan in očiščen. 

received_1002772503897148.jpeg.498f15fd1d6e0527089f5b414775a60e.jpegreceived_4174836525886195.jpeg.fd2375137883cc16326813be6489015a.jpegreceived_492576328669575.jpeg.b7ba9f4e1f9866e83afa2eab6fb9e0c4.jpeg

 

 

Napisano
32 minutes ago, Alex said:

Tukaj. Takole izgleda, ko je zapackan in očiščen. 

received_1002772503897148.jpeg.498f15fd1d6e0527089f5b414775a60e.jpegreceived_4174836525886195.jpeg.fd2375137883cc16326813be6489015a.jpegreceived_492576328669575.jpeg.b7ba9f4e1f9866e83afa2eab6fb9e0c4.jpeg

Verjetno že povedano, ampak vseeno me zanima kako se ga lahko očisti?

Napisano
pred 3 minutami je vzupan3 napisal:

Verjetno že povedano, ampak vseeno me zanima kako se ga lahko očisti?

Jaz uporabljam kar elektro cleaner od Wurtha. Lahko pa nabaviš kaj takega. 

 

https://www.mimovrste.com/aditivi-dodatki/liquimoly-cistilo-za-senzor-pretoka-zraka-air-flow-sensor-cleaner-200-ml

 

 

Napisano

Jaz sem to že 2x čistil, se kar hitro zabaše - no v drugo ni bilo tako hudo, ampak v nobenem primeru pa nisem opazil neke razlike v porabi, vožnji...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Recimo sem pred pol leta kupil sprejemnik Onkyo TX 8470, naslednik modela TX 8050, na videz enak, pa mnogo zadev ne dela tako, kot pri predhodniku, v marsičem korak nazaj. Ampak sem se navadil v nekaj tednih in danes sem zadovoljen.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.