Skoči na vsebino

Krajši interval regeneracije


Priporočeno sporočilo

Tole bo še zanimivo...👍

Ker je tudi zame popolnoma novo področje bom verjetno rabil Janez tvojo pomoč in ostalih, ko dobim stvar domov (ja, tega ne obvladam, da boste veseli 😊

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Še boljša je forscan.

Ja Forscan je super, z njim lahko delaš vse kot na servisu, jaz sem si na M3 preprogramiral BCM da se same vklopijo luči, pa ključe lahko kodiraš.... ampak za logiranje vožnje ima pa malo butasto, ker ima nek svoj file ki ga lahko odpreš samo z Forscanom. V Excelu mi ne odpre, Torque log file pa lahko v Excelu odpreš. 

 

pred 3 urami je Janez007 napisal:

A ve kdo za kakšno, ki jo uporabljajo servisi, po možnosti Mazda servisi in se da dobiti na netu?

Pooblaščeni Mazda servis uporablja IDS software oz. zdaj na novejših MDARS, moraš pa imeti ustrezen obd vmesnik drugače Mazdin software ne dela. 

Mazda uporablja OBD vmesnik VCM2. 

 

 

pred 59 minutami je Alex napisal:

Kje se da to dobiti? A deluje tudi na telefonu? 

Forscan za pc je brezplačen. Forscan dobis tudi za telefone, v play market. Je pa za plačat neki drobiž. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torque ima csv file. 

Forscan pa nevem kako končnico ima. Če odprem v Excelu log file mi pokaže podatke vse pomešano, medtem ko ta isti log lahko v Forscanu odprem in vidim podatke. 🤔

IMG_20210815_194413.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Drugi, ki predvsem rad crkne, je senzor izpuha in se nahaje desno. Ta je bil v garanciji zamenjan z boljšo modificirano verzijo.

 

slika.png.f5601817c7bf94605d8c49f7a4f7f01c.png

 

Modificiran senzor izpuha:

slika.png.c3681458867d9359f07a4dec22eab6c4.png

 

Vir:

https://www.youtube.com/watch?v=swvB1dHTgAo

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Evo, senzor sem naročil, takole skoraj na pamet. :) Če se samo oglasim na uradni servis pride več ...

https://www.autodoc.si/bosch/15484152

 

Škoditi ne more. Lahko samo koristi. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je isto crknil ta za povratni tlak - cel lightshow na armaturki, itak v limb mode

 

Začelo se je pa tako da je bilo slišati neko sikanje ko sem dal gas.

 

Ga je pa totalno stopilo, nova verzija pa je cela železna (pride cel kit)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro v nov, zadnji teden ta mesec.... 👍😉
    • Se strinjam.   In je zanimivo kako se spreminja. Dokler ni Roglič šel na Vuelto, je bil Giro takoj za Tour-om, Vuelta pa stranski tir.
    • Do konca napoolnjene baterije so pod višjo napetostjo med elektrodami,in so za to kemično veliko bolj aktivne...po domače-ne paše jim biti napolnjene. To je tudi razlog,za kaj jim pada kapaciteta,če jih zmeraj polniš do konca.   Seveda je najlažje trditi...ja ti grki nimajo pojma...ker ti pač paše v agendo...   Ali npr....ko sem pred kratkim dobival ali kupoval baterije za orodje...ena "črtica" od štirih...edino pravilno! Tudi tako...določeni polnilci za LiIon baterije imajo funkcijo za skladiščenje baterije,in jih ne polni do 100%,ampak največ 75%.
    • Morda so se ga pa malo ustrašili, nekaj je poškodovanih, ostalo je pa krivo še nekaj neresnosti organizatorja in sponzorjev.... 🤔😉
    • Res globok poklon maestru za tole predstavo, k je povozil vse.   Da ne bo narobe razumljeno, kar bom napisal v nadaljevanju, saj nikakor ne spremeni nič v zvezi z njegovim dosežkom. Tale Giro postaja drugorazredna dirka, saj razen Pogačarja, ki je številka ena so uspeli naslednjega po rangu na dirko dobiti šele 25. kolesarja sveta. Človek bi pričakoval vsaj še 10 kolesarjev v rangu vmes.   Tako, da očitno Tour ostaja liga zase, Vuelta nekje zadaj, Giro pa, če se bo tako nadaljevalo bo težko upihnil 110. rojstni dan. Se bodo morali Italijani krepko zamisliti kako naprej in kako spet bolj popularizirati Giro.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.