Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Glede olja bi jst priporo?al original Mazda ATF FZ in menjavo filtra menjalnika.

Mazdino olje je pa bolj zelenkaste barve.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Glede olja bi jst priporo?al original Mazda ATF FZ in menjavo filtra menjalnika.

Mazdino olje je pa bolj zelenkaste barve.

ne vem ce ma mazda filter, tako kot vag.

Mazdin sistem je hermeticno zaprt in menjava ni kar tako. Razen ce imajo nove to.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ne vem ce ma mazda filter, tako kot vag.

Mazdin sistem je hermeticno zaprt in menjava ni kar tako. Razen ce imajo nove to.

Ni? ni hermeti?no zaprto, z dihtmaso je prilepljen karter menjalnika, tudi filter ima

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Torej je zaprto.....

Nima draina

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, na?eloma se kao ob obi?ajnem servisu menja samo olje pri tem menjalniku. ?e je kak ve?ji poseg, pa ?e filter.

Napisano

No saj to sem mislil mogoce narobe napisal, ce hoces narediti pravo menjavo mora karter dol. drugace ne mores do filtra.

 

Ni filter posebej, drain posebej.

Jaz sem pri Alhambri videl filter menjan na 60.000 kar je predpisano. Definitivno potreben menjave.

Pa ne samo smeti, drobci, olje je stalno na visoki temperaturi, trenja velika.

Malo off ampak podobna je zavorna tekocina, povozi jo cas in vlaga, zato menjava na dve leti.

Na motorju delam celo vsako leto ker je vse se bolj izpostavljeno (vse salcke zunaj na dezju, soncu..)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede olja. V novej?e Skyactive stroje z avtomatiki gre tole olje:

http://www.ravenol.si/slo/si/avtomatski-menjalniki/228-ravenol-atf-fz.html

 

Je tudi povsem razli?no od ostalih ATF, saj je namre? modre barve (99% ostalih je rde?ih).

 

Jaz ga bom menjal v roku meseca dni, pa poro?am ...

 

Kam bo? peljal na menjavo?

Napisano

No saj to sem mislil mogoce narobe napisal, ce hoces narediti pravo menjavo mora karter dol. drugace ne mores do filtra.

Ni filter posebej, drain posebej.

Jaz sem pri Alhambri videl filter menjan na 60.000 kar je predpisano. Definitivno potreben menjave.Pa ne samo smeti, drobci, olje je stalno na visoki temperaturi, trenja velika. Malo off ampak podobna je zavorna tekocina, povozi jo cas in vlaga, zato menjava na dve leti.

Na motorju delam celo vsako leto ker je vse se bolj izpostavljeno (vse salcke zunaj na dezju, soncu..)

?e pod drain misli? ?ep za izpust pol ga ima na karterju.

No ko se olje spusti in vidis v karterju svinjarijo in za?gano olje pol ti je takoj jasno da menjava olja v menjalniku mora biti in ni lifetime!

Saj tudi magnet v karterju ni brezveze ane?

Je pa odvisno od lastnikov avta eni so bolj skrbni eni manj, eni pa itak avto prodajo ?ez 2-3let ain se jim jebe kaj bo z avtom ?ez 5-10let

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?e pod drain misli? ?ep za izpust pol ga ima na karterju.

No ko se olje spusti in vidis v karterju svinjarijo in za?gano olje pol ti je takoj jasno da menjava olja v menjalniku mora biti in ni lifetime!

Saj tudi magnet v karterju ni brezveze ane?

Je pa odvisno od lastnikov avta eni so bolj skrbni eni manj, eni pa itak avto prodajo ?ez 2-3let ain se jim jebe kaj bo z avtom ?ez 5-10let

Moj point je bil da mora karter dol v vsakem primeru, ni dovolj samo izpust pa menjava. Ker do sedaj za DSG ali Citroen ima? filter posebej, zunaj in bi/sem lahko tudi sam delal brez posega v karter

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hm, na menjalniki.si sem vpra?al, ali se menja filter, pa so rekli da ne, ker je treba razredti cel menjalnik ???

 

In brze filtra je cena 300eur?!?

 

Ok, malce matematike. 1l olja je koliko, 15? nekje. Ven ga spravi?, preko ?epa sigurno 5l, ?e ne kak liter ve?. Notri ga je mislim da 8.

 

Se prav ajde, 100? za olje, nekaj za delo. Ne vem zakaj v tem primeru rabi? ?e ma?ino, to itak ni priporo?ljivo delat flush.

Napisano

Jaz tudi mislim da je tako (za avtomatika), ce sem prav takrat studiral mazdin menjalnik je to zaprta zadeva

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja v osnovi bi naj bilo dovolj samo izpust olja iz ?epa, samo jst ?e bi delal bi zihr tudi filter menjal. Tist karter dol vzet pa ma? glih 10min dela.

Olja bi naj ?lo 7,8L ?e je ?ist prazen, drga? pri menjavi skozi ?ep pa bi naj dolil 3,5 do 4,9L novega olja.

Liter olja stane 8?

https://www.ato24.de/en/mazda-getriebeoel-atf-fz-1-l.html

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mor? prej ?e ustrezen filter najdt :)

 

OEM katalo?ka filtra je FZ0121500, original stane 41?

 

Na Autodocu ima? 2 nachbau filtra cca 33?:

https://www.autodoc.si/rezervni-deli/oem/fz0121500?gadw=1&gclid=Cj0KCQjwi43oBRDBARIsAExSRQECGXDwgCESCMVAreePpM24g9i8axr8p2Qml45C5kNgDj6FRCZuSu0aAo1NEALw_wcB

 

BTW: menjava je enostavna, edino ?e ima? 2 levi roki ;)

Aja, pa ?e bi blo slu?ajno olje zelo za?gano, je dobro dvakrat v kratkem ?asu menjat olje, ker z normalno menjavo ne dobi? vsega olja ven iz wandlerja, zato je ona Tim Ekart metoda dobra ker se prek naprave pre?rpava novo olje not staro ven.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mazdin menjalnik je identitec Aisonovemu (razlika v stevilu lamelc) spustis olje ven odstranis karter, potem odstranis filter ki je pritrjen z dvema vijakoma, menjas filter, naneses diht maso na karter (aisinov ima tesnilo) pritrdis karter. Nalivas olje s sprednje strani kjer je tudi nivojna palica. Avto zalaufas do 40stopinj zmeris nivo pri prizganem avto o to je to.

Aless hvala za proceduro.

Kdor olja ne menjuje redno pa naj raje tist dnar da nastran za kasnejso obnovo.

Filozofija, olje maze in hladi, v obtoku se olje obrablja in iztrosi zato se menjuje, saj tudi v fritezo ce nalijete najboljse olje ne pecete 2leti kropirja v istem olju ali pac?

Aless glede izpiranja ce imas zazgano olje menjaj samo olje v karterju in filter, temu se rece osvezitev, ko menjas vozi enih 10000km in potem menjaj se enkrat z izpiranjem preko povratnega voda iz hladilnika, to pomeni da snames cev ki gre iz hladilnkka nazaj v menjalnik, vklopis avto, ko natece 2litra vstavis dolijes 2litra v menjalnik in ponavljasbdokler ne pritece lepo modro olje, zna se porabit kar olja, ampak verjemi se splaca. Ko zakljucis je priporocljivo naredit adaptacijo ali ga nekaj 100km vozit res lepo da se parametro prilagodijo na novo zracnost.

Napisano

Moja ima 50.000km. Filtra nebi menjal ?e, dokler ne pote?e garancija. Bi pa menjal samo olje, ne vem pa ?e ali samo drain out ali vse?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Moja ima 50.000km. Filtra nebi menjal ?e, dokler ne pote?e garancija. Bi pa menjal samo olje, ne vem pa ?e ali samo drain out ali vse?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Kateri letnik je? Lahko bi objavil kako sliko pa malo opisal 6-ko v predstavitvi ?lanov :)

 

 

Napisano

Kam bo? peljal na menjavo?

 

K svojemu lokalnemu mehaniku ... 

Moja ima 50.000km. Filtra nebi menjal ?e, dokler ne pote?e garancija. Bi pa menjal samo olje, ne vem pa ?e ali samo drain out ali vse?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Za te kilometre samo delni izpust, torej toliko, kot ga pritece cez karter - najverjetneje med 3,5 in 4 litre (ostalo ostane v fltru in pretvorniku navora).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • hvala za iskreno mnenje   pri kolliko km si jo kupil in koliko km je imela ko so se začele težave?     moj kolega, ki me je ubistvu  navdušil za šestico   ko gre kam na pot dlje kot do lj, gre raje z ženinim volvotom   kupil jo je 2015 v btc in vozil tja na redne servise vsako leto ali takoj ko je prišel na 20kkm, tako so mu svetovali v salonu na začetku  
    • Kriptodavka (še) ne bo: Svoboda prosila za umik obravnave zakona | 24ur.com WWW.24UR.COM Kot kaže, trgovanje s kriptovalutami v Sloveniji še ne bo kmalu obdavčeno. Kolegij DZ je namreč z decembrske seje umaknil odločanje o davku na dobiček kriptosredstev. Umik je predlagala poslanska...  
    • No, bravo. To je pravilen pogled. Karkoli danes kupuješ in boš iskal mnenja po spletu, boš naletel večinoma na negativna, ker tista so objavljena in brana. Zato pa pravim, da se je treba potruditi in oceniti izdelek oz. storitev, tudi ko si zadovoljen. Če nekaj kupujem in vidim 90% pet zvezdic in veliko število ocen, vseeno pa zaslediš negativne opise, potem je to to. Najbolj se nekako izogibam nakupom tistega, kar ni ocenjeno. Malo je na koncu odvisno koliko si tehnični človek, itd. Same pozitivne ocene so pa spet sumljive.   Recimo, ko sem kupoval robotsko kosilnico nisem bil čisto siguren, kaj naj pričakujem. Na koncu se je izkazala kot najboljši nakup tega leta, ki mi je odnesla ogromno dela. Treba je pa vedeti, da marketing obljublja vse in ko dobijo takšen izdelek v roke tehnično nevestni ljudje, ki ga mogoče uporabljajo na bolj zahtevnih robnih pogojih, potem dobiš slabo izkušnjo. Roboti (sesalci, koslinice, itd.) so pa sploh takšen primer. Če operirajo v okolju, ki je bolj na meji njihovih robnih pogojev, potem imaš hitro in sigurno nezadovoljnega lastnika. Še posebej, če je takšen, da ne razmišlja malo o optimiranju okolja v katerem robot deluje, s čimer lahko izdelek iz ocenjeno slabega spraviš v izredno dobro delujočega.   Letalski prevoz je naslednji takšen primer. Ogromno preletenih kilometrov, malo mrtvih. A ljudje še vedno bolj lagodno sedejo v avto. Povrhu še malo pijani, zaspani in utrujeni. S slabimi gumami, s podkupljenim tehničnim pregledom, itd.   Takle mamo...
    • Slovenska potniška ladja, starejša od Titanika, gre na uničenje | 24ur.com WWW.24UR.COM Ko se je zdelo, da je usoda edine slovenske potniške ladje že zapečatena, je nad pomolom pri nekdanjem skladišču soli v Portorožu zasijal žarek upanja. Našel se je kupec. Toda, kakor hitro se je našel...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.