Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 minutama je Hixxy napisal:

Baje da "kuri olje" v Dju.

 

Jst navadno če vidim da je kratek semafor ne stavim v N, če pa padem na začetek rdeče oziroma vem da bom več časa čakal pa stavim v N.

Ja jaz sem tudi slišal da naj bi se olje pregrevalo. Delam pa enako kot ti. 

Napisano
pred 43 minutami je scania napisal:

80% vseh ki sem jih servisiral ima karter. Dsg od vw ima nivojni tulec in filter na zgornji strani aisin ena serija ima nivojni cep in notranji filter do katerega nemores. Multitronik audi podoben sistem kot aisin ene serije. Drugace pa jatco, aisin novejsi, mercedes, zf, getrag, gm pa imajo karterje. Jih pa zdaj veliko vgrajuje dvojno olje in sicer v menjalniski mehanski del eno vrsta olja v krmilni del pa drugo olje. Tezave se pa ze pocasi pojavljajo in sicer mesanje olja. Sem imel ze dva dsg 7 od vw ki sta zmesala olje v zadnjem mesecu in pol, tak da se bo zacelo. Po izkusnjah je tiptronic z wandlerjem zakon, ni tako hiter, zgubi se nekaj moci ampak ob rednem vzdrzevanju je neunicljiv. Najvecje sranje je pa multitronik in pa vw dsg 7 0am oznaka s suho sklopko, ce bi ze mogo dsg bi vzel 6speed z mokro sklopko.

 

Saj je že čas, da realno povedo in praktično rešijo to menjavanje olja v avtomatiku.

američani so pač praktični. In menjavanje olja pa filtra pri njihovih avtih je res hobi delo :)

Napisano

Ne kuri olja, saj pumpa skoz leti tudi ko je v n. wandler pa prepusca olje naprej. Slabse je nonstop ventil vklapljat ker ga s pritiskom mucis ker pritisk naraste in popusti pa se obremenitve na wandler se povecajo ob preklapljanju iz n v d.

Napisano

Hmm pa res

 

apple-touch-icon@2.png?v=3e828b565345
MECHANICS.STACKEXCHANGE.COM

My main concern is the longevity of the engine and transmission. I see conflicting view points on the internet...

 

 

Zgleda bom od sedaj naprej puščal vedno v D razen v primeru res ekstremnih primerih kjer vem da bom dolgo čakal.

 

Napisano
pred 1 minuto je Damijani napisal:

 

Saj je že čas, da realno povedo in praktično rešijo to menjavanje olja v avtomatiku.

američani so pač praktični. In menjavanje olja pa filtra pri njihovih avtih je res hobi delo :)

Sem bil na zf solanju v Angliji in smo imeli 6hp menjalnik ki pride iz tovarne in gre v bmw tovarno na vgradnjo. Ta menjalnik ni imel niti ene nalepke da je dozivotno polnjen bmw je potem dodal to nalepko ker je predvidena zivljenska doba 200000km kar pa bo zdrzal. No in pri zf-u so povedali da po njihovi specifikaciii se olje menja na 80000-100000km po bmw-jevo pa nikoli. Tako da jaz zmeraj pogledam navodila proizvajalca menjalnika ne pa proizvajalca avtomobila. Npr mercedes ki sam dela menjalnike ima predvideno menjavo, vsi ostali ki pa menjalnike dobabljajo od drugih pa "sparajo" je cenejse vzdrzevanje, kaj pa sledi na dolgi rok pa vemo vsi.

pred 4 minutami je Hixxy napisal:

Hmm pa res

 

apple-touch-icon@2.png?v=3e828b565345
MECHANICS.STACKEXCHANGE.COM

My main concern is the longevity of the engine and transmission. I see conflicting view points on the internet...

 

 

Zgleda bom od sedaj naprej puščal vedno v D razen v primeru res ekstremnih primerih kjer vem da bom dolgo čakal.

 

Izkusnje

Napisano

Pa to je to, marketinške fore, brez vzdrževanja, kar pri kupcu naredi velike oči in vidi samo profit! Ne vidi pa dejanske izgube na dolgi rok.

Pa LongLife olja! Pa 3 cilindrc namesto 4 in pri servisu profitiraš znesek 1 svečke, ...

 

Ah ja, nismo več praktični. Živelo potrošnitvo!

Napisano

Pomoje ni panike za čas semaforja če je v D. Kolikor sem gledal se malenkost segreje, če sem prav videl zadnjič pol stopinje all pa še to ne.

Napisano

Kar se avtomatskih menjalnikov tiče...da pristavim lonček z mojimi izkušnjami brez vetra v hrbet. 

Obračanje avtobusa... Ne nekega čungalunga, ampak SETRA, ki je špica v ponudbi in kvaliteti. 

Se pravi, obračanje, kjer se je premikalo 10 cm naprej in 10 cm nazaj. Z ročnim menjalnikom tik tak, z avtomatikom pa postanki, ker je bila armaturka v rdečem. Potrebno čakanje, da se je olje hladilo. 

Vsaka stvar je za idealne pogoje bp. 

Na mazdah, ki jih vozim, so ročni menjalniki. Voznik pač mora nekaj delat. 

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 24 minutami je Shrek napisal:

Kar se avtomatskih menjalnikov tiče...da pristavim lonček z mojimi izkušnjami brez vetra v hrbet. 

Obračanje avtobusa... Ne nekega čungalunga, ampak SETRA, ki je špica v ponudbi in kvaliteti. 

Se pravi, obračanje, kjer se je premikalo 10 cm naprej in 10 cm nazaj. Z ročnim menjalnikom tik tak, z avtomatikom pa postanki, ker je bila armaturka v rdečem. Potrebno čakanje, da se je olje hladilo. 

Vsaka stvar je za idealne pogoje bp. 

Na mazdah, ki jih vozim, so ročni menjalniki. Voznik pač mora nekaj delat. 

Kakšen pa je menjalnik? Večina jih ima od zf as-tronic ki nima vandlerja, krmiljenje je pa zracno ker je v notranjosti klasicen rocni menjalnik, pregrevat se pa ne zacne olje v tem primeru ker ga nima v sklopki ampak se pregreva sama sklopka zaradi veckratnega speljevanja. Pri rocnem lahko toleriras obcutek s pedalom in nogo pri avtomatiko pac ne in ko speljes speljes. Drugace pa nwm ce je ze kdo videl taksno oranzno scanijo ki vozi dostavo za ljubljanske mlekarne no ta scania ima aisinov menjalnik v obliki tiptronica in wandlerjem menjalnik ima 6 prestav in je ta kombinacija namenjena izkljucno mestni dostavi in manjsim premikom ter veckratnim speljevanjem. Tako da dvomim da ima setra menjalnik z wandlerjem. Poznam pa primer kolega ki dela na benussi iveco se je pregrevala sklopka na as tronicu pri mestni voznji in veckratnem speljevanju. Drugace se pa tudi na osebnem da brez problema pregret lamelo pri veckratnem speljevanju ne da se na kamionu nebi.

Napisano

Bus bil turistični, ne mestni. 

Pregrevalo se je pa olje, ja. Na istem mestu z ročnim menjalnikom je lažje in hitreje. Lazje in bolj z občutkom speljuješ in kontroliraš premik vozila. 

Napisano
pred 3 minutami je Shrek napisal:

Bus bil turistični, ne mestni. 

Pregrevalo se je pa olje, ja. Na istem mestu z ročnim menjalnikom je lažje in hitreje. Lazje in bolj z občutkom speljuješ in kontroliraš premik vozila. 

Saj zato ker praviš da je bil bus turistični dvomim da je imel wandler in da se ni pregrevalo olje ampak lamela. Saj mestni avtobusi imajo wandlerje ker ne dosegajo hitrosti ampak večkrat speljujeo, tusristični pa imajo kakšne as tronice ki je vbistvu ročni menjalnik z zračnim krmiljenjem in elektronskim vklopom sklopke. Kakšen menjalnik je bil?

Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Zdaj si me pa najdu... 

 

Screenshot_20210327_090259_com.android.chrome.jpg

Nekaj takega... 

 

Ne ravno ta... 

Motor je mercedesov OM457 ali OM502, menjalnik je pa od zf AS tronic. Torej nima vandlerja ampak klasično lamelo in aktuator za vklop sklopke in težava je v pregrevanju sklopke ne olja. Olje je samo v mehanskem delu menjalnika kjer so zobniki in poteka menjava olja kot pri ročnem menjalniku.

Napisano

Bo držalo kot praviš. 

V glavnem, za tako stvar je ročni menjalnik zakon. 

Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Bo držalo kot praviš. 

V glavnem, za tako stvar je ročni menjalnik zakon. 

V Ameriki imajo enaki avti a z ročnim menjalnikom približno 30% višje cene. To velja še posebej za športne avtomobile. V zadnjem času so postali pravi hit in zelo iskani. 

 

 

Napisano (urejeno)

sto ljudi sto čudi,.. jaz sem prav trpel ko sm mel ročni menjalnik v nadomestnem vozilu prejšni teden,.. pa je mazda moj prvi avtomatik

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 35 minutami je TiEn napisal:

sto ljudi sto čudi,.. jaz sem prav trpel ko sm mel ročni menjalnik v nadomestnem vozilu prejšni teden,.. pa je mazda moj prvi avtomatik

O, verjamem. Kakor verjamem tudi, da tisti, ki si kupi električno kolo, navadnega več ne pogleda. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano

@TiEn seveda, ker si se navadil na avtomatiko in če nekaj časa ne voziš ročnega res ni enostavno. Jaz imam na svojem ročni menjalnik, službeno pa vozim DSG-je in električne. Osebno imam najraje, da imam sam nadzor nad avtom, ker bistveno bolje predvidevam kaj se dogaja v prometu pred mano, kot pa to zna avtomatik. Po drugi strani pa je v počasnem gostem prometu v mestu pa je elektrika (se pravi brez menjalnika) najboljša, avtomatika pa nekoliko za njo, če seveda vožnjo smatraš kot nujo oziroma hočeš imeti čim manj dela in čim več konforta. Na avtocesti elektrika odpade in sta v igri le ročni in avtomatski, ko pa je za kako lokalno ovinkasto cesto pa je ročni zakon.

 

Tko, da vsak menjalnik zna nekaj najbolje in drugo sprejemljivo ter na koncu je res odvisno od vsakega kupca posebej ali je pripravljen svojo odločitev tudi kar konkretno doplačat tako pri nakupu, kot pri vzdrževanju.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Ne da je težko vozit ročnega,..samo tečno mi je postalo šaltat pa sklopko stiskat, posebaj v kaki gužvi po mestih. Če se pa hočem igračkat pa lahko še zmerja dam v Manual pa šaltam na ročici menjalnika oz na volanu.

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 1 minuto je TiEn napisal:

Če se pa hočem igračkat pa lahko še zmerja dam v Manual pa šaltam na ročici menjalnika oz na volanu.

 

Kakor kol obračaš ni to isto  😉

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Če kdo s Forscanom spremlja kake parametre, ga prosim če lahko preveri parametra:

LOCK_UP, SLIP_VALUE(1/min), GEAR_SEL

Napisano

Bom pa to jutri zjutraj naredil, zdaj se mi ne da ven, še zebe ko prasica... upam da se kej zboljša vreme k to ni za nikamor.

 

Pa povej a je treba da je avto ogret al ni važno 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Boss  verjetno sta pozabla, da smo morali banke prodat ali zapret ker smo jim pomagali. Tak je EU rekla.    Kitajci tak pomagajo vsem firmam, ki EU oničujejo.   Tudi most na Pelješac so kitajci gradili ceneje, kot bi ga pri sebi. Pa še transport bi blo treba vštet, potem se ve, koliko ga je plačala kitajska vlada, da evropske firme crknejo.   Brez dela, bojo najbolj dolgo uživali penzionisti. Če ne bo dela, ne bo kupne moči....
    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.