Skoči na vsebino

Poraba Skyactiv G - bencin


323 BA

Priporočeno sporočilo

Pa mislim, da niso turbine krive ampak lopute v njih, ki odpade in pade to?no v malo turbino  :vskalo: potem pa je seveda lom.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj to?no je bilo narobe s turbinami ne vem, meni je mehanik s poobla??enca dejal, ko sem se zanimal za 3. generacijo 6-ke, da so jih menjali na letnikih 2013-2014. S prvim faceliftom koncem leta 2014 naj bi to po?timali.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To foro z povi?anim prostim tekom ko je mrzel imajo bencinarji ?e odkar je ein?pric, pa? kot si prej ro?no zaug potegnil zdaj pa? automatsko povi?a prosti tek, to ni zdaj neki novega, razen ?e si v?eraj naredo izpit :)

Drga? pa nevem kje je problem tega da je povi?an prosti tek in je posledi?no kao 2.prestava prehitra, daj v prvo! ;)

Malo mi je sme?no tole.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se uklu?im v pogovor bi dodal tole,vsi imajo vi?ji prosti tek ko so hladni,ampak Mazda ima ve?ji navor in malo podalj?ano 2 prstavo zato je to tako izrazito. Je samo mali problem,?e ne odpelje? direktno naprej in da? v 3.4.5.6 ampak vozi? v drugi in to v kaki koloni,toda to je pol minute tako da to ni noben problem! Da? v 1.p

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u.

 

@Jest: kako je s tem pri avtomatiku?

 

Pri Mazdi je to kar malo sme?no - me je skoraj sram pred sosedi, ker bi lahko kdo mislil, da ne znam speljati in nabijam obrate - zelo izrazito - noben drug avto, ki ga poznam nima tega na tak na?in. Ko grem iz slu?be se peljem po firmi cca 2 minuti brez pedala za gas in moram skoraj zavirati.

Je pa zanimivo, da ?e od doma speljem takoj po zagonu, ko je ?e v visokih obratih (in moja cesta je cca 10% navzdol) vendarle zazna in zavira z motorjem po hribu navzdol.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je pa super

Pri Mazdi je to kar malo sme?no - me je skoraj sram pred sosedi, ker bi lahko kdo mislil, da ne znam speljati in nabijam obrate - zelo izrazito - noben drug avto, ki ga poznam nima tega na tak na?in. Ko grem iz slu?be se peljem po firmi cca 2 minuti brez pedala za gas in moram skoraj zavirati.

Je pa zanimivo, da ?e od doma speljem takoj po zagonu, ko je ?e v visokih obratih (in moja cesta je cca 10% navzdol) vendarle zazna in zavira z motorjem po hribu navzdol.

To je pa pohvalno,ker bi bil problem ko zapade sneg,da se pelje? pod breg pa ima? ?e dodatno tura?o! Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u.

 

@Jest: kako je s tem pri avtomatiku?

Sicer je dizel ampak avtomatik ,.. meni da  za 5sekund na visoke obrate 1750rpm in ?e med tem prestavim v drive jih takoj zni?a in vo?njo nadaljuje? normalno naprej. Je pa prav video od mazde kateri prikazuje, da ?e no?e? ?akat da opravi ta proces lahko brez skrbi ?alta? u Drive

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja izkju?nja... ?tevec za povpre?no porabo resetiram ob vsakem letnem servisu aprila...naredim cca 12k km na leto. M3 letnik 2015 s 120KM, motor 2.0., poreklo Mehika, povpre?no 20-30 km dnevno brez AC

 

-april 2017 do april 2018 - letne gume, brez mrzlega v?iga (modre lu?ke) med 5,6 in 5,7, zimske gume (GY UG9), mrzel v?ig med 6,0 in 6,2

 

-april 2018 do februar 2019 - letne gume, brez mrzlega v?iga (modre lu?ke) med 5,6 in 5,7, zimske gume (GY UG9), mrzel v?ig med 5,9 in 6,0.

 

Uporabljam Istop in vozim po ra?unalniku ( ko predlaga v vi?jo ali ni?jo prestavo)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

M6 SC l. 2016 G145

 

Relacija AC 325 kilometrov, tempomat na 140 km/h, nekajkrat malce hitreje, tuneli 110 km/h: po ra?unalniku 6,4 l/100 km, v avtu sem bil sam in 100 kg te?ak komplet 19 col letnih pnevmatik in plati??. Porabi torej enako kot prej?nja l. 2013, morda kak deci manj, saj so sedaj zimske 17 col (prej 16 col).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda? M3 2010,dobro porabo ma?. Eno vpra?anje,a se vozi? mogo?e na relaciji Sg-Veleje? Na tej relaciji sre?ujem ene tri M3 zato me zanima,lahk kak kafe pade.

He he..nene...SG-Dravograd

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po 17.000km prevo?enih je poraba 5.4 l /100km. Vsak dan AC. Vo?nja 110-120km/h, pnevmatike GY UG9 (16''), motor 2.0 120. Izjemno zadovoljen z avtom.

AC-110?A tako hitro vozi? zaradi manj?e porabe? :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri Mazdi je to kar malo sme?no - me je skoraj sram pred sosedi, ker bi lahko kdo mislil, da ne znam speljati in nabijam obrate - zelo izrazito - noben drug avto, ki ga poznam nima tega na tak na?in. Ko grem iz slu?be se peljem po firmi cca 2 minuti brez pedala za gas in moram skoraj zavirati.

Je pa zanimivo, da ?e od doma speljem takoj po zagonu, ko je ?e v visokih obratih (in moja cesta je cca 10% navzdol) vendarle zazna in zavira z motorjem po hribu navzdol.

 

Kot jaz vem ni fora samo da so povi?ani obrati ampak tudi zamaknjen u?ig. To naj bi bilo zato da katalizator ?im prej segrejejo na "delovno temperaturo" saj je le ta zaradi izpu?nega kolektorja 4-2-1 postavljen malo bolj nazaj.

 

Pa za 110 po AC vozit bi bila G100 polna kapa.

Jaz imam prevo?enih 97.000km; 80% AC med 130 in 140km povpre?na 6,3l ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AC-110?A tako hitro vozi? zaradi manj?e porabe? :)

V bistvu tudi 100 km/h, ker so vmes tuneli. Eni pa? spo?tujemo pravila in se jih dr?imo, medtem ko drugi pa? po kavbojsko...

in ?e to: Ogromni ?asovni prihranki so, ?e se vozi? 140km/h ali 110/120 km/h. Celih 5 minut na na?ih razdaljah.

 

In ?e nekaj. Sam delam skoraj 60.000 letno.

Hiter izra?un:

 

Poraba 6,3 l/100km. Izra?un:

(60.000/100)*6,3l =3780 l goriva na leto.

 

Poraba 5,4 l/100km. Izra?un:

(60.000/100)*5,4l =3240 l goriva na leto.

 

 

Naj bo 1,22? liter goriva, kot neko celoletno povpre?je.

 

Poraba 6,3l/100km = 4612?

Poraba 5,4 l/100km = 3953?

 

Hvala za skoraj brezpla?ni kasko.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu tudi 100 km/h, ker so vmes tuneli. Eni pa? spo?tujemo pravila in se jih dr?imo, medtem ko drugi pa? po kavbojsko...

in ?e to: Ogromni ?asovni prihranki so, ?e se vozi? 140km/h ali 110/120 km/h. Celih 5 minut na na?ih razdaljah.

In ?e nekaj. Sam delam skoraj 60.000 letno.

Hiter izra?un:

 

Poraba 6,3 l/100km. Izra?un:

(60.000/100)*6,3l =3780 l goriva na leto.

Poraba 5,4 l/100km. Izra?un:

(60.000/100)*5,4l =3240 l goriva na leto.

 

 

Naj bo 1,22? liter goriva, kot neko celoletno povpre?je.

 

Poraba 6,3l/100km = 4612?

Poraba 5,4 l/100km = 3953?

Hvala za skoraj brezpla?ni kasko.

 

Sem ve? prihranil ker nimam kaska, tako da se lahko normalno vozim in ne delam gu?ve! Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri vsej te skrbi za porabo in 60.000 letno imas bencinarja....se en kasko bi prisparal.s tako voznjo dizel zre takoj 4-4,5.

 

Pri 60.000 letno je casovna razlika pri 20km/h 100 ur.

 

Ampak pohvalno da se vzdrzis, upam le da ne na levem pasu :).

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se premika - ali ne premika (parkirisce) ima moznost poskodb....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.