Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ko sem sam delal analizo o menjalni?kem olju sem na?el uradno sporo?ilo Subaru-ja, povzetek pa je tak:

?e pi?e Gl4 to?i GL4 in ne GL4/5 in sploh ne GL5.

 

Problem je ta, da uporaba napa?nega olja poka?e ?ele ??asoma.

Ena izmed mo?nosti je, da zaradi napa?nega olja obrablja sinhrone, ker ne more olja istiniti oz. na mesto olja trpi sinhron.

Kontra pa je podobno, trpi sinhron, ker se olja prehitro "umakne".

 

Jaz sem olje na M2 menjal kot pi?e po knjigi. Mislim, da celo pi?e 6 let .... to se pa ne spomnim ve? to?no.

Meni se na M2 zatika ob?asno rikverc, menjava olja ni spremenila ?isto ni?.

 

Pa na Alfi mam tudi Lifetime olje, ki pa si ga jaz razlagam kot 10 let ali 200 000km. Je pa to ?isto moje mnenje.

Napisano

Evo danes zamenjal olje v menjalniku in sicer z 75W80. Avto ima trenutno slabih 200k km in servisna knjizica je bila redno potrjena, ampak nikjer ni bilo nobenega vpisa, da je bilo olje menjano. Na podlagi tega sem se odlocil da zamenjam olje iz preventivnega vidika. Mojster je rekel, da je bilo olje se dokaj bistro in da ni bilo tako zanic poleg tega je pa rekel, da tudi ni opazil kaksnih majhnih delckov (od sinhronov) v olju tako da je vse brez problema. Kar se pa tice vpisa v servisno knjizico je pa rekel, da ce menjas olje v menjalniku takrat kadar je predpisan servis sepravi na 100k km se to poleg olja v motorju itd. vpise tudi to zraven. Ce pa menjas olje v menjalniku naknadno tako, kot sem ga sedaj jaz pa to ni zabelezeno. Kar se pa tice samega prestavljanja sedaj, ko imam novo olje pa moram rect, da se malenkost bolje  prestavlja sploh iz 1. v 2. Morem se malo pocakati, da bo olje mrzlo in bom potem videl ali je opazna kaksna razlika. Naj se enkrat povdarim, da je menjalnik do sedaj laufal, kot po maslu in sem olje menjal iz preventivnega vidika, ker se pocasi priblizujem 200k km.

 

 

post-7623-0-16919600-1544096472_thumb.jpg

 

P.S. Nevem zakaj tako obrne sliko...

Napisano

Meni so pri 2. generaciji na 100k km ob rednem servisu menjali avtomati?no ?e olje ro?nega menjalnika. ?e se prav spomnim, je bil Castrol, ne spomnim pa se gradacije. Vse je bilo zabele?eno v DSK.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Koliko olja gre v ro?ni menjalnik G165, mazda 3 2018? Razmi?ljam namre?, da ga bom zamenjal kar sam iz preventive, in da poskusim re?iti to ob?asno zatikanje. Uporabil bom kar Motul Gear 300 75W90. Ima mogo?e kdo kak?no sliko, kateri ?ep je treba odviti, da olje izte?e, in tudi kje se olje nalije? 

 

LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.