Skoči na vsebino

Mazda 3 2014 Chiptuning v Sloveniji


eee

Priporočeno sporočilo

Ja 2,2 skyactive, 2014, 175 km

 

Je pa Strajnar rekel, da je Mazdina elektronika zelo zaprta in je tezko narediti dpf off , da bi delal kot mora.

 

Za pregrevanje je lahko kriv tudi slabo pretočen hladilnik, ki pa sedaj na standardnih konjih ne povzroča težav. Je pa avtomatik in je in je že zato bolj omejen z najvišjo močjo.

 

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

 

 

 

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je mazdaman napisal:

Ja 2,2 skyactive, 2014, 175 km

 

Je pa Strajnar rekel, da je Mazdina elektronika zelo zaprta in je tezko narediti dpf off , da bi delal kot mora.

 

Za pregrevanje je lahko kriv tudi slabo pretočen hladilnik, ki pa sedaj na standardnih konjih ne povzroča težav. Je pa avtomatik in je in je že zato bolj omejen z najvišjo močjo.

 

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

 

 

 

 

Pri čipanju se ne sme pretiravati. 175 konjska je itak že "tovarniško navita" in imaš manj manevrskega prostora kot pri 150.Tam do nekje 190 konjičev je varno, brez da se pregreva na dolgih avtocestnih odsekih vloženih pri zelooo velikih hitrostih.Saj ima ta novejša 184 serijsko. Ne bi pa odstranjevali dpf in EGR ventila.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če imaš 150 potem še imaš kam gor iti pri 175-184 pa nima smisla po moje

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je mazdaman napisal:

Če imaš 150 potem še imaš kam gor iti pri 175-184 pa nima smisla po moje

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Saj tako se ponavadi odločajo. Tudi avtomatskemu menjalniku ni čipiranje preveč prijazno zaradi dodatnega navora. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

5 hours ago, mazdaman said:

Je pa Strajnar rekel, da je Mazdina elektronika zelo zaprta in je tezko narediti dpf off , da bi delal kot mora.

 

 

 

Ja, to jih pa velik pravi, da je Denso en izmed najbolj zajebanih za programirat

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Deeyan napisal:

 

 

 

Ja, to jih pa velik pravi, da je Denso en izmed najbolj zajebanih za programirat

Zato se je pa ne upa lotit čipat vsak. Je treba zaupati ljudem, ki so to že delali ne pa majstrom, ki ti rečejo: "pripelji avto pa bomo videli zakaj se gre. Nekaj bomo že spackali". :aaaaa:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
pred 2 urama je David Cegler napisal:

Mal kolebam za cipiranje mazde 6, 150 konjske, 2.2 diesel, 2017...

 

Na forumu spremljam temo o skupnem chipiranju... 

 

Koliko bi se povecalo stevilo konjev in koliko navor pri moji mazdi???.... Pa koliko je cena za cipiranje....?? 

 

Hvala za odgovore... 

Konje lahko navije do 210, navor gre na 420. Cena je pa odvisna, koliko kandidatov je. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...
pred 40 minutami je ziga_90 napisal:

Živjo,

 

ste uspeli priti do Tunerca ali ne? Če je kakšen interes za group buy sem zraven.

 

 

LP, Žiga

So eni šli z dizli tja pa imajo dpf-e preveč zabite in maping ni šel skozi. 😁Bo kdo od njih mogoče kaj več napisal.... 😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Bini napisal:

So eni šli z dizli tja pa imajo dpf-e preveč zabite in maping ni šel skozi. 😁Bo kdo od njih mogoče kaj več napisal.... 😊

Vprašanje, če je razlog izključno DPF. Sam po prebranem v raznih virih in nizkih prevoženih km (50k) sumim tudi zasajenost EGR, kolektorja in morda še kaj drugega.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Janez007 napisal:

Vprašanje, če je razlog izključno DPF. Sam po prebranem v raznih virih in nizkih prevoženih km (50k) sumim tudi zasajenost EGR, kolektorja in morda še kaj drugega.

 Tako je. Če samo odvijete MAP senzor, ki se nahaja nad alternatorjem vam bo vse jasno, če bo senzor celoten v sajah...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo, da redni seks podaljšuje življenje.   Moram malo pavze naredit, ne da se mi živet 300 let...
    • Kako moškega osrečiti na 70 načinov?   Prvi je hladno pivo, ostalo pa položaj 69...
    • Majhna "prigoda",ki se mi dopade😄.   Kdor prebira to temo ve,da sem "počen na Metabo"😊...in sem objavil v temi "nega vozila",da sem kupil njihov baterijski puhalnik. Mimogrede-fajn dela👍...in ker Metabo praznuje 100-letnico ima akcijo "zastonj baterija ob nakupu orodja" Promocija 100 let | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM   In seveda registriram puhalnik za 3-Letno garancijo itd...in seveda vpišem promocijsko kodo...in pošljejo baterijo...iz Nemčije🧐😮   In k najdem pri BaumarktEU.de lepo ceno za to baterijo,naročim še eno,da bom imel "parček" za npr. kosilnico itd...in seveda pride.   Ko pa kupim v prejšnjem prispevku omenjen bat. vrtalnik...seveda pri online prodajalcu (isto BaumarktEU),pa ob registraciji,ker mi ne ponudi prodajalca (ima več central-tudi AT,MG,itd) izberem ponujeno "prodajalec ni naveden" in prilepim račun v PDFu...in mi spet ponudi za promocijsko akcijo😮....in vpišem,čeprav za nas iz SLO kao velja le za stroje kupljene v SLO....in danes pride še tretja baterija iz Nurtingena😮😮😮😃👍   OK-nič nimam proti...pač od viška ne boli glava😄...sicer je pa meni ta "pogoj" itak "mimo",ker če smo EU,naj bo tudi ostalo tako,ker "potuho dajati" trgovcem se mi ne zdi prav,ker imam izkušnje,da če se SLO-trgovec potrudi,je lahko konkurenčen tudi EU-online prodajalcem (npr. Vsegrad,Povše,Shoppster...). In če sem kupil original,se mi zdi napačno izključevati zgolj za to,ker živim v SLO.   ker tisti vrtalnik je bil "zunaj" cenejši tudi če bi kupil še baterijo+2xPTT...in sem seveda kupil zunaj.   Podobno je pri registracijah daljših garancij...ker imam izkušnje,da je npr. Metabu,Bosch-u vseeno,samo,da je serijska "taprava"...Makita pa ni šanse,da podaljšaš,če ni kupljena pri nas🤨👎   V priponki-slike in primerjava z starejšim tipom (na sliki z 5,2Ah...a gabariti so enaki kot pri stari 4Ah). Nova 4Ah ima kompaktneje pakirane celice in za odtenek drugačno ohišje,z čemer jim je kljub zračnemu hajenju uspelo zmanjšati velikost baterije.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.