Skoči na vsebino

Mazda 6 diski


Priporočeno sporočilo

  • 2 meseca kasneje...

Meni je pri 2016 treslo pri 50k kilometrih, s tem da jih je prvi lastnik ?e pod garancijo menjal pri ca. 25.000. Do sedaj sem imel ?e lepo ?tevilo avtov, a ?esa podobnega pri nobeni znamki nisem do?ivel, niti blizu tega...

Verjetno se bo sli?alo kot da zagovarjam znamko, vendar je to odvisno od materiala/kvalitete diska in pa seveda od ?oferja. ?e z vro?imi diski zapelje? v kak?no ve?jo lu?o, jih po moje kar hitro lahko zvije.

No razen, ?e so res neki super duper dirka?ki diski...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda je odvisno tudi od voznika, a pri vseh avtih imam isti na?in vo?nje, bremzam veliko z motorjem, ve?krat intenzivneje in na kratko namesto, da bi se obesil na zavorni pedal ob spustu po strmem klancu... torej tako kot je pravilno.

 

Zavore so pa? rak rana mazde, vsaj za njihovo tresenje. Za te?ave z za?tekanimi ?eljustim pa so krivi vozniki (preredka neuporaba ro?ne) oz. mehaniki, saj vodil nekateri ob menjavi zavor ne o?istijo in nama?ejo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odgovor je cist simpl. Kvaliteta diskov je katastrofalna, zato pa je toliko problemov. Nevem, ce ste opazili, ampak cisto nove mazde (ne vse) so ze serijsko opremljene z ATE bremzami, ravno zaradi tega, ker je bilo prevec reklamacij.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trojka ima ATE, za 6 ali CX-5 pa nisem prepri?an, upam da je tudi tako...

 

Kakorkoli, upam da so ugotovili, da je bolje, da ga nehajo stari in po neporebnem ?koditi ugledu znamke. Naj dajo 100 ali 150 EUR manj popusta na avto in posledi?no spodobne zavore, pa bomo potro?niki zadovoljni. Verjamem, da za proizvajalca med najcenej?imi in ATE diski/plo??icami ni ve? kot toliko razlike na proizveden avto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede zadnjih celjusti je tako, ti ni? ne pomaga ali zateguje? ali ne...ker ni te?ava v ro?ni kot zajli ali vzvodu na ?eljustih ampak znotraj samih ?eljusti. Pride voda notr in s?asoma gre v maloro...in zarusta neglede na vzvod. Vsaj moje izgi?nje so take pa imam sedaj 3.mazdo 6 in imam ob?itek da ho?e nagajat ena stran...bla ena feltna vroca.....porazne bremze...

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je pri 2016 treslo pri 50k kilometrih, s tem da jih je prvi lastnik ?e pod garancijo menjal pri ca. 25.000. Do sedaj sem imel ?e lepo ?tevilo avtov, a ?esa podobnega pri nobeni znamki nisem do?ivel, niti blizu tega...

Japonci pa?. Tudi moj suzuki je imel sranje od bremz, sicer ne tako katastrofalno kot mazda, pa vendarle. Pa saj avti so za gas ti?at ne za bremzat.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je pri 2016 treslo pri 50k kilometrih, s tem da jih je prvi lastnik ?e pod garancijo menjal pri ca. 25.000. Do sedaj sem imel ?e lepo ?tevilo avtov, a ?esa podobnega pri nobeni znamki nisem do?ivel, niti blizu tega...

Pa dobro, kaj delate s temi bremzami? Kot smo ?e ugotovili, je problem v plo??icah in ne v diskih. Plo??ice so pa? pretrde original(verjetno so mislili, da naj bi ve? zdr?ale), jih zamenja? in je mir. Meni ?e nikoli ni treslo.Na tej zadnji pa sem pogledal in so gor ate. Zdej ne vem, ali so samo za nem?ki trd ali jih imajo vse nove 6-ke original vgrajene.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je treslo ?e ko sem dobil rabljenega,.. sam opazi? to ?ele pri velikih hitrostih naprimer na avtocesti,.. pa sm takrat rekel da menjam ko gredo plo??ice. Pol Alex ti pravi? da mogo?e odpravim te?avo samo ?e menjam obloge ?

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je treslo ?e ko sem dobil rabljenega,.. sam opazi? to ?ele pri velikih hitrostih naprimer na avtocesti,.. pa sm takrat rekel da menjam ko gredo plo??ice. Pol Alex ti pravi? da mogo?e odpravim te?avo samo ?e menjam obloge ?

Ne vem, ?e je isto pri 6 ki III.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.