Skoči na vsebino

Cena servisa


Priporočeno sporočilo

Meni so v garanciji na M3 2014 letnik menjali touch screen, stro?ek 1200EUR, potem ?e "ubili" 2 ?ri?ka in sanirali rjo pri prtlja?nih vratih...?e nebi vozil na redne servise k poobla??encu, bi se za to lahko obrisal pod nosom, ?eprav so bile to stvari, ki niso imele nobene veze s servisom...

 

Rja pri 5 let "starem" avtu?? Ah mazda...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Zdravo.

 

Sem nov na forumu tako da ne?no z menoj :)

 

Novembra sem kupil Mazdo 6 - 2.2d, avtomatik - 2015 letnik, faceliftana verzija (meni osebno ?e vedno najlep?a verzija).

 

Servis je bil narejen na 60k, po?asi se bli?amo 80k pa me zanima kak?na je pribli?no cena pri 80k za ta avtomobil (bom ?el tudi povpra?al v A-Cosmos)

 

Predvidevam da je treba menjat filtre, olje in to je to.

 

Najlep?a hvala ?e vnaprej.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zmeni se naprej za ceno olja, da ne bo presene?enj.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo bil na ACosmos, povpra?al sem samo za kose, servis mi bo delal dru?inski mehanik, ker je avto ?e iz garancije

 

5l olja Dexelia DPF Ultra 5w30 so mi dali predra?un za 82.5?  :blink:  :blink:

 

Oljni filter 15?

 

Hvala lepa...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej to na?rtujem.

 

A pole Mahle so kul? 

 

5l bo dovolj? V manualu sicer pi?e 5.1l, tle na predra?unu pa 5l

 

A kupim 6l za gvi?no? :D

 

Mislim sej je malo bolj premium avto sam ne me basat kere cene  ?zmeden?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vzames 5 litrov olja na mimovrste pa filtre v kateri izmed trgovin z avtodeli in to je to.

 

Itak je bolje delati menjave olja vsakih 10.000 km "pod kozolcem" kot pa vsakih 20.000 km na uradnem servisu - pa se pred to kilometrino vecini zleze cez max oznako.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

prosim za nasvet, Mazda CX5, eno leto stara...prvi servis 18 000 km, menjava olja, filltrov, cena okoli 240 ?...naredila novih 14 000 km, pa ?e sveti lu?ka za servis...so mi rekli, da olje ni ve? viskozno, ter, da je to normalno za 30 000..Zopet menjava olja, ter filtrov, novih 240 ?....Ampak vse to je ?e bilo menjano pri prvem servisu ??? A na servisu sami nastavijo, da lu?ka zasveti ? Je mo?no, da ne zdr?i olje in filtri 20 000 , kot pri vseh drugih avtih?

 

Hvala vam, 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prosim definiraj lu?ka za servis - katero to misli?, ker ?e misli? lu?ko za olje, engine check...je lahko nekaj drugega, tudi serijska napaka gredi ali podobno. Pa ni slabo ?e napi?e? a je bencinar ali dizl. predvidevam pa da nafta....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ?e govorimo o dragi ceni servisa ima recimo Kia servis dra?jo uro.Mislim, da je cena servisa podobna vsem ostalim znamkam (ponavadi se prilagajajo kot recimo zavarovalnice).

Alex nebo dr?alo.... sem imel Mazdo in sedaj imam Kio pa je na mazdi bila za malenkost vi?ja urna postavka (Ferk MB)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ugibam, da mu sveti Service Due lu?ka.

 

Poglej na srednji konzoli tako da gre? pod Applications in potem Maintenance - Oil change in tam ima? Flexible in Fixed.

 

?e ima? na Flexible avto sam ra?una glede na vo?njo kdaj naslednji servis - lahko si pa tudi sam spremeni? tako da da? Fixed in nastavi? kilometre

 

?e koga zanimajo serijske oznake za Mazda 6, 2015, 2.2d  za oljni filter in filter kabine so slede?e:

 

Filter kabine: KD4561J6X9A

Oljni filter: S550143029A 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

prosim za nasvet, Mazda CX5, eno leto stara...prvi servis 18 000 km, menjava olja, filltrov, cena okoli 240 ?...naredila novih 14 000 km, pa ?e sveti lu?ka za servis...so mi rekli, da olje ni ve? viskozno, ter, da je to normalno za 30 000..Zopet menjava olja, ter filtrov, novih 240 ?....Ampak vse to je ?e bilo menjano pri prvem servisu ??? A na servisu sami nastavijo, da lu?ka zasveti ? Je mo?no, da ne zdr?i olje in filtri 20 000 , kot pri vseh drugih avtih?

 

Hvala vam, 

 

Glede na to, da je standard pri nekaterih znamkah 30.000 km (celo 50.000 km), se mi zdi nesprejemljivo delati servise pod 20.000 km pri CX5 in za to pla?evati tak?ne zneske. Pri moji ?estki nikoli ne naredim manj kot 20.000 na servisni interval. Sodobna olja bi morala zdr?ati vsaj 20.000 km in je argument s spremembo viskoznosti po 14.000 km precej na majavih tleh, razen, ?e je minilo ?e eno leto od zadnjega servisa. Kot je bilo omenjeno zgoraj, si lahko uporabnik sam nastavi servisni interval na "fixed".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi meni je pri 6 benz olje po 13.000 km kazalo samo ?e 10 %. Verjetno je relevanten tudi ?asovno interval in ga nekako vra?una zraven, saj je bilo to ca. 1 mesec in pol pred servisom. Res je, da sem delal precej kratke vo?nje, a pri bencinarju to ne bi smelo biti nek hud problem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah, a ni bolje, da ga menjas prej, ce je izrabljeno?

 

20.000 km v 100 ali 200 km dnevnih relacijah po AC ni noben bav-bav, bi slo olje tudi 30.000 km po takem rezimu.

 

20.000 km s 6 ali 7 km kratkimi voznjami in obcasna relacija pa se vrsta nedokoncanih regeneracij DPF pa pomeni, da je olje ze cisto fertik in se dela skoda motorju.

 

Naj vsak zase presodi, kako in kaj. Jaz menjam olje na svojih avtih med 15.000 in 20.000 km, ne glede na to, kaj pravi uradni interval.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri avtu v garanciji nima? izbire. Tudi ko je slednja potekla, recimo izgubi? garancijo na prerjavenje ?e avta 1x letno ne zapelje? na uradni servis. Pa lahko to pomeni 3k kilometrov.

 

Proizvajalec se dobro za??iti. Varstvo potro?nikov pa je...na papirju mogo?e? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.