Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jah, a ni bolje, da ga menjas prej, ce je izrabljeno?

 

20.000 km v 100 ali 200 km dnevnih relacijah po AC ni noben bav-bav, bi slo olje tudi 30.000 km po takem rezimu.

 

20.000 km s 6 ali 7 km kratkimi voznjami in obcasna relacija pa se vrsta nedokoncanih regeneracij DPF pa pomeni, da je olje ze cisto fertik in se dela skoda motorju.

 

Naj vsak zase presodi, kako in kaj. Jaz menjam olje na svojih avtih med 15.000 in 20.000 km, ne glede na to, kaj pravi uradni interval.

In v ?em je potem poanta dizla, ?e dela? 6-7km na dan?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

In v ?em je potem poanta dizla, ?e dela? 6-7km na dan?

Poanta je v tem, da se gleda samo na to, koliko je poraba na 100km...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

In v ?em je potem poanta dizla, ?e dela? 6-7km na dan?

Navor ;) .. pa ce dela velikokrat samo po par km, se ne pomeni, da je stalno tak rezim voznje...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mogo?e je butasto vpra?anje. Javlja mi, da imam ?ez dober teden servis in menjavo olja. ?e do izteka od?tevanja ne naredim servisa, to vpliva na kak?no omejevanje mo?i motorja ali celo blokado delovanja?

Napisano

Pomoje je nastavljen samo opomnik ... lahko pa da se bo potem pojavila se kaksna lucka... Ce je se v garanciji, potem je to menda lahko razlog, da ne velja vec ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se malo pa bos moral na servisu tankat :D

 

Tale komentar je pa cisto brez pomena... Avto je pac treba servisirat... in tudi tankat. Tudi za tankanje te racunalnik obvesti, in potem gres verjetno tankat ali?  :P  :zvizga:

 

Nikjer nisem napisal, da tega ne mores sam naredit ... seveda pa potrebujes znanje in ustrezna orodja .... ni nujno, da gres na servis...  :vesel:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tale komentar je pa cisto brez pomena... Avto je pac treba servisirat... in tudi tankat. Tudi za tankanje te racunalnik obvesti, in potem gres verjetno tankat ali?  :P  :zvizga:

 

Nikjer nisem napisal, da tega ne mores sam naredit ... seveda pa potrebujes znanje in ustrezna orodja .... ni nujno, da gres na servis...  :vesel:

Verjetno pa je v navodilih? Ali je to 'zaprto' za rajo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne, ni? se ne zgodi, razen izguba garancije, ?e jo avto ?e ima. Lu?ka za servis bo svetila, a se jo da ponastaviti.

Prav ima? samo garancija ti gre,lahko pove? kako se lu?ka vgasne da vem za naprej,ko nebo ve? v garanciji? Lp

Napisano

Evo imam problem

 

Po menjavi olja in filtra mi nikakor no?e zresetirati olja...

 

Grem pod App -> Maintenance ->Oil (ki je na 0%, na nulo mi ga je dalo dobesedno 2 km pred servisom) in ko dam reset se ne zgodi ni? oziroma napi?e Reset failed, would you like to try again... (http://shrani.si/f/2l/O2/2tDytV5q/img2019060520051401.jpg)

 

Probal sem vse, factory reset, menjal sem SD kartico, odklopil sem baterijo za 5 min, ni?.

 

Mal me moti k vsaki? k v?ge? avto napi?e Oil Due in mi gre na K...

 

Kak?ne ideje? Al peljem na Mazdo da mi resetirajo?

 

Hvala za odgovore.

Napisano

Probal ni blo ni?.

 

Peljal do A-Cosmos, so mi zresetirali na hitro :)

 

Hvala!

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Mazdo 3 sem kupil mesec nazaj pri Mo?niku v Kranju, ampak ga po vsej verjetnosti zaradi njihovega odnosa ne bom servisiral pri njih.

Bi znal biti glede garancije to kak?en problem, ?e bi recimo servise opravljal na drugem poobla??encu npr. pri Selmarju v Celju?

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Pozdrav!

 

Imam mazdo3 g100, 1.5, 2014 (oz boljsa polovica) in bi bilo potrebno narediti servis (olje, filtri). Kam vozite ?tajerci (Mb, MS)?

 

Hvala, lp!

Napisano

V MS so sestri?ni naredil z fer ceno in odnosom,

v MB se pa prej dogovori koliko ti bodo ra?unali olje in ?e ne ?elijo spustiti prinesi svoje olje original (motornaolja.com)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sem poklical za redni servis in se zmeniva za datum. Ko pa omenim, da bom prinesel svoje poceni olje pa takoj v luft...da potem ne velja garancija, da lahko zariba ma?ina, da on ne bo odgovarjal... "Po?akaj, ?lovek. Kupil sem original dextelio extra super duper dpf filter +". On pa "Ja, samo vseeno, ni originalno.To moramo zapisati v zapisnik".

"Seveda je original, samo za ceno 7? za liter napram va?im 20+? za liter.

" Ja,potemtakem vam moram zara?unati 15% ve? za delo".

??? - ker kaj? , a ga je te?je napolniti, ne razumem tega stavka.

Iz tega se to?no vidi, da jim je to z oljem glavni zaslu?ek pri rednem servisu.

 

 

Napisano

Tocno o tem sem pisal par dni nazaj, ko sem se jaz zanimal so mi hotl racunat 2h dela (moje olje), drgac je pa 1h... Me pa veseli, da koncno (nekateri) vidite sirso sliko kako so tel servis en velik nateg in manipulacija z garancijo. Se mal pa ga bos mogu pri njih tudi prati in sesati...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.