Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem poklical za redni servis in se zmeniva za datum. Ko pa omenim, da bom prinesel svoje poceni olje pa takoj v luft...da potem ne velja garancija, da lahko zariba ma?ina, da on ne bo odgovarjal... "Po?akaj, ?lovek. Kupil sem original dextelio extra super duper dpf filter +". On pa "Ja, samo vseeno, ni originalno.To moramo zapisati v zapisnik".

"Seveda je original, samo za ceno 7? za liter napram va?im 20+? za liter.

" Ja,potemtakem vam moram zara?unati 15% ve? za delo".

??? - ker kaj? , a ga je te?je napolniti, ne razumem tega stavka.

Iz tega se to?no vidi, da jim je to z oljem glavni zaslu?ek pri rednem servisu.

Pri Interclassu mi niso nikoli komplicirali glede olja. Vedno zelo korektni.

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Napisano

Alex lahko napises v katerem delu Slovenije je to bilo da se zacnemo taksnih izogibat pa da vidijo. Tisto njegovo total olje iz soda ki ga imajo za vse za dizle bencinarje traktorje kosilnice je boljse kot moje original po liter ali 5litro? Ma ja kot da so zlatarji, jaz mu kar povem niste edini, ce je treba peljem v avstrijo al pa na hrvasko iz principa, te pa naj razmisljajo.

Napisano

To je res pokvarjeno :-( . Kako pa imate drugi izkusnje z drugimi znamkami avtomobilov? Mi imamo se toyoto in mercesesa in nikoli ni problem ce imas svoje olje.

Napisano

Jaz se nikoli v zivljenju nisem na servis prinesel svojega materijala... Res pa je tudi, da mi olje ponavdi zaracunajo po normalni ceni ... Na zadnjem servisu letos spomladi recimo po 9? ... Ce bi mi pa olje zaracunali po neki precej drazji ceni, bi pa tudi jaz verjetno iskal drugi servis ali naslednjic prinesel svoje olje ... :P ... 

 

Ni mi pa vsec ta Mazdina politika na servisih, da za isto zadevo zaracunajo razlicno ceno ... Sem ze veckrat omenil, da mi je vsec recimo Toyotin nacin... kjer je cena servisa fiknsa glede na model in interval... ter enaka za vse ... Ze ko pripeljes avto tja, ti tocno pvoe, koliko bo servis kostal... ce ni potem se kaj dodatnega, kar se ugotovi ob servisu... takrat pa vedno prej poklicejo... Tudi Jures je tukaj pisal o podobni izkusnji s Citroenom v Franciji recimo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz se nikoli v zivljenju nisem na servis prinesel svojega materijala... Res pa je tudi, da mi olje ponavdi zaracunajo po normalni ceni ... Na zadnjem servisu letos spomladi recimo po 9? ... Ce bi mi pa olje zaracunali po neki precej drazji ceni, bi pa tudi jaz verjetno iskal drugi servis ali naslednjic prinesel svoje olje ... :P ... 

 

Ni mi pa vsec ta Mazdina politika na servisih, da za isto zadevo zaracunajo razlicno ceno ... Sem ze veckrat omenil, da mi je vsec recimo Toyotin nacin... kjer je cena servisa fiknsa glede na model in interval... ter enaka za vse ... Ze ko pripeljes avto tja, ti tocno pvoe, koliko bo servis kostal... ce ni potem se kaj dodatnega, kar se ugotovi ob servisu... takrat pa vedno prej poklicejo... Tudi Jures je tukaj pisal o podobni izkusnji s Citroenom v Franciji recimo ... 

Ja, jaz sem v aplikaciji videl ceno servisa v naprej, potrdil, izbral katerikoli servis in na koncu je bilo to?no tako.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni tudi pove na servisu koliko bo pri?el servis?..plus popust na delo in material..zadnji je bil 185?..njihov material..vse se da zmenite .Mazda servis ko

Alex pokli?i g.damjana .?.in se zmeni..lp

Napisano

Meni tudi pove na servisu koliko bo pri?el servis?..plus popust na delo in material..zadnji je bil 185?..njihov material..vse se da zmenite .Mazda servis ko

Alex pokli?i g.damjana .?.in se zmeni..lp

Je na dopustu...Se bom zmenil takrat, ko pride nazaj.

 

 

Napisano

Ja, jaz sem v aplikaciji videl ceno servisa v naprej, potrdil, izbral katerikoli servis in na koncu je bilo to?no tako.

 

Point in za ta topic relevantna zadeva je torej, da ne pi?e? o mazdi?

Napisano

Point in za ta topic relevantna zadeva je torej, da ne pi?e? o mazdi?

Odgovarjam oz potrjujem Jestu.

 

Se opravicujem ce opozarjam na slabosti vele japonske znamke :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je res pokvarjeno :-( . Kako pa imate drugi izkusnje z drugimi znamkami avtomobilov? Mi imamo se toyoto in mercesesa in nikoli ni problem ce imas svoje olje.

Sam sem svojega citroena v garanciji vozil na poobla??enca ; 1x njihovo olje (12eur/l), ko sem naslednje leto vpra?al ?e lahko prinesem svoje olje , so rekli da ni problema.

 

Zdaj na stara leta (avtomobila) spet obiskujem poobla??enca (ne istega), v?asih prinesem svoje olje,vcasih ne. Ker mi pa? dajo normalno ceno oziroma skompenziramo drugje.

 

?e bi mi rekel,da moram pla?ati uni?enje olja, bi mu najraje rekel, da naj lepo olje spusti v kanto (ki bi mu jo prinesel) in se bom jaz ukvarjal kako zavre?i staro olje.

 

Ampak... Z nekom ,ki mi rihta avto, se nebi hotel zapenjati in Bi ga pa? vozil drugam

Napisano

Oprosti, ampak tako kot je boss napisal v neki drugi temi gre mazda iz generacijo v generacijo bolj v k... Moj naslednji avto po vsej vrjetnosti nebo mazda. Pa ne zato, ker s trenutnim nebi bil zadovoljen...

 

@nejc to pa sploh nebom komentiral. To je isto kot da bi jaz racunal pomivanje kroznika/kozarca po obedu...

Napisano

Oprosti, ampak tako kot je boss napisal v neki drugi temi gre mazda iz generacijo v generacijo bolj v k... Moj naslednji avto po vsej vrjetnosti nebo mazda. Pa ne zato, ker s trenutnim nebi bil zadovoljen...

@nejc to pa sploh nebom komentiral. To je isto kot da bi jaz racunal pomivanje kroznika/kozarca po obedu...

Ja,ampak zgleda, da to nekateri pocnejo , ce jim prineses svoje olje... pa ni 2x za rect, da ze ob nakupu olja placas razgradnjo le -tega, tako kot je to pri nakupu novih gum....

Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Res ?alost, kako ljudje kot slepe kure sledijo trendom oz. kaj jim drugi uturijo. Podobno je trenutno v glasbi, kjer 95% ljudi nima svojega glasbenega okusa ampak poslu?ajo to, kar jim drugi servirajo.

Na ?alost kmalu ne bo ve? lepih avtov ampak same suv grdobe.

 

 

Napisano

Res ?alost, kako ljudje kot slepe kure sledijo trendom oz. kaj jim drugi uturijo. Podobno je trenutno v glasbi, kjer 95% ljudi nima svojega glasbenega okusa ampak poslu?ajo to, kar jim drugi servirajo.

Na ?alost kmalu ne bo ve? lepih avtov ampak same suv grdobe.

To?no tako, ampak kot ka?e se vodilni pri Mazdi ?al ne zavedajo, da vsak kupec, ki ga izgubijo ne pomeni, da bodo na drugi strani dobili novega, ki bo kupil dvignjen SUV na isti platformi kot klasi?en avto pri tem, da je SUV pa? ?e dra?ji za povrhu.

 

Mazda v segmentu, ki je trenutno ?ist preve? nabasan bo te?ko splavala. Pravijo, SUV-i se prodajajo, ampak bolj zaradi trenda kot ?esar koli drugega. Nove EU regulative klasi?no gnani SUV ne dose?e noben, pri navadni limuzini pa bi se to dalo celo dose?i brez uporabe hybridne tehnike in baterij.

 

Mazda je ?al zaplaval tja, kjer se bo zadu?ila v poplavi enakosti in manjku razli?nosti, sploh, ker je ukinila tako enoprostorce, kot obliko vozil, ki bi z minimalnimi dodatnimi stro?ki razvoja lahko konkurirale v segmentu, kjer je danes ?e precej?nja su?a. Njihov flagship se je medtem postaral, saj je star ?e 7 let in kot ka?e ga tudi v svetu ne bodo menjali pred letom 2022, ?e sploh. Takrat bo star 10 let in to je za dana?nje razmere ?al ?isto nesprjemljivo.

 

Mazda po?teno zamuja tako s hybridi kot elektri?arji in ko bo enkrat spravila skupaj hybridni SUV se bo ta zna?el v preveliki konkurencei drugih znamk in zgodba ravno ni glih ro?nata za Mazdo.

 

Pa toliko malo je treba, da bi namesto osmih SUV-ov (CX-3, CX-30, CX-4, CX-5, CX-6, CX-7, CX-8 in CX9) naredila recimo karavan ali pa fastback izvedbo Mazde 3 ali pa klasi?no limuzino zamenjala za 5-vratno limuzino z HB vrati tako pri 3 in 6. To je malenkostni dodatek, k raznovrstnosti ponudbe, ki lahko takoj prinese povi?anje prodaja za 5-10% za zanemarljive stro?ke.

 

?koda, ker Mazdi se bo trg SUV-ov zataknil v grlu in vpra?anje se postavlja ali bo sploh pre?ivela v taki obliki kot je, zato pa tako besno i??e povezovanja s Toyoto v upanju, da bo hybridni sistem Toyote re?il zadevo.

33112_1.png

Napisano

V?eraj sem bil na servisu v Kp.

Cena servisa brez olja =220?.To je zame navadna kraja. Olje pri njih je pa druga?e 16,20?+ddv.

Koliko bi bil servis z njihovim oljem si lahko izra?unate.

Rekli so mi, da so zamenjali tudi zavorno olje. Zakaj ?e je to potrebno pri 30000 km??

Torej, z uradnim servisom sem s tem zaklju?il, ker itak je avto v garanciji samo ?e dva meseca.

Toliko o "ugodnih" cenah na uradnih servisih.

 

 

Napisano

Alex: Zavorno olje se menja na 2leti neglede nato ?e ima? 3000km ali 30.000km.

Zavorno olje je zelo higroskopi?no, pomeni da na sebe vle?e vlago, s tem pa izgubi svoje lastnosti

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zato je potrebno preden avto gre na servis preveriti vse teko?ine in jih sam doliti, zavorno olje ti pa lahko menja tudi lokalni mehanik a to naj stori preden pelje? na poobla??enca.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

V?eraj sem bil na servisu v Kp.

Cena servisa brez olja =220?.To je zame navadna kraja. Olje pri njih je pa druga?e 16,20?+ddv.

Koliko bi bil servis z njihovim oljem si lahko izra?unate.

Rekli so mi, da so zamenjali tudi zavorno olje. Zakaj ?e je to potrebno pri 30000 km??

Torej, z uradnim servisom sem s tem zaklju?il, ker itak je avto v garanciji samo ?e dva meseca.

Toliko o "ugodnih" cenah na uradnih servisih.

 

Cene so pa? take, kot so, ?al zelo podobne, kot pri premium znamkah. Ampak ?e gre pri avtu kaj narobe, ti po preteku garancije ob izpolnjenem predpogoju servisiranje na poobla??encu pripada kulanca, vsaj do nekje 100k ali celo 150k kilometrov oz. okvirno do starosti 5 let.

 

Da bi zaradi 100 EUR ve? stro?ka na leto (8 EUR na mesec) pri relativno novem avtu vrednem ca. 20k EUR ?paral v smislu, da bi ga vozil na xy servis, je meni nerazumljivo. Ampak seveda, vsakemu svoje.

Napisano

Cene so pa? take, kot so, ?al zelo podobne, kot pri premium znamkah. Ampak ?e gre pri avtu kaj narobe, ti po preteku garancije ob izpolnjenem predpogoju servisiranje na poobla??encu pripada kulanca, vsaj do nekje 100k ali celo 150k kilometrov oz. okvirno do starosti 5 let.

 

Da bi zaradi 100 EUR ve? stro?ka na leto (8 EUR na mesec) pri relativno novem avtu vrednem ca. 20k EUR ?paral v smislu, da bi ga vozil na xy servis, je meni nerazumljivo. Ampak seveda, vsakemu svoje.

In kaj naj bi bila to "kulanca" ?

 

 

Napisano

V?eraj sem bil na servisu v Kp.

Cena servisa brez olja =220?.To je zame navadna kraja. Olje pri njih je pa druga?e 16,20?+ddv.

Koliko bi bil servis z njihovim oljem si lahko izra?unate.

Rekli so mi, da so zamenjali tudi zavorno olje. Zakaj ?e je to potrebno pri 30000 km??

Torej, z uradnim servisom sem s tem zaklju?il, ker itak je avto v garanciji samo ?e dva meseca.

Toliko o "ugodnih" cenah na uradnih servisih.

 

 

Ravnokar s servisa na moji CX-5 (drugi servis, pri cca. 39.000 km) ... Tudi pri meni so menjali zavorno tekocino... Cena kompletnega servisa je bila 212? ... Nic nisem s seboj prinesel :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ravnokar s servisa na moji CX-5 (drugi servis, pri cca. 39.000 km) ... Tudi pri meni so menjali zavorno tekocino... Cena kompletnega servisa je bila 212? ... Nic nisem s seboj prinesel :) ...

?e je tvoje olje ti kao ne upo?tevajo 15% popusta na delo.

Izgleda, da imajo kar razli?ne cene na servisih.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.