Skoči na vsebino

Cena servisa


Priporočeno sporočilo

Cene so pa? take, kot so, ?al zelo podobne, kot pri premium znamkah. Ampak ?e gre pri avtu kaj narobe, ti po preteku garancije ob izpolnjenem predpogoju servisiranje na poobla??encu pripada kulanca, vsaj do nekje 100k ali celo 150k kilometrov oz. okvirno do starosti 5 let.

 

Da bi zaradi 100 EUR ve? stro?ka na leto (8 EUR na mesec) pri relativno novem avtu vrednem ca. 20k EUR ?paral v smislu, da bi ga vozil na xy servis, je meni nerazumljivo. Ampak seveda, vsakemu svoje.

Tudi jaz tako mislim.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v teoriji so vsi ljudje po?teni v praksi pa nobeden

Sosed je prodajal ?rno 6-ko,avtomatik ful hudo za videt. To je ta, ki sem jo najprej hotel kupit. Pa ga vpra?am, ?e ima vse "in regola" - vse servise in pravi, ja so bili narejeni v Italiji pri enem privat servisu. Opa...imel pa je olu??ene tiste sive feltne kot tri?etrt 6-k.Je rekel, da bo ?e uredil na servisu. Aha, re?i to pa pridi do mene, sem si mislil.

?e dan-danes ni tega re?il ne prodal avta, ker mu niso priznali garancije. Toliko o tem.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Resno vpra?anje?

Dolo?ene znamke tudi po izteku garancije omogo?ajo brezpla?na popravila okvar ali delno sofinanciranje, ?e je avto bil servisiran po predpisih proizvajalca, npr utrgana veriga pri BMW dizlih. Mazda ?al te prakse ne izvaja.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako kot pri drugih znamkah je tudi pri Mazdi ... Meni so pri sestici druge generacije nekaj mesecev po izteku garancije brezplacno menjali modul za centralno zaklepanje, ki je crknil ... Res pa je, da sem vedno servisiral na pooblascenem servisu ... Je pa to pri vseh znakmah ponavadi odvisno od posameznega primera in ni neka generalna praksa, da bi se to dogajalo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz servisiram ?e vedno na poobla??enem servisu in ker sem stalna stranka vsa ta leta je tudi cena temu primerna pa ?e za marsikatero stvar se da zmenit. Ni vedno fora samo v najni?ji ceni - to bi pa ja morali ?e vedeti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex meni je ?e to sme?no da imajo na istem kraju servis za Mazdo, Hyundai, Citroen, Opel, Fiat in pred kratkim Ford. Imajo isto delavnico , ista orodja, iste mehanike in za vse razli?ne cenike :hohoho:

 

Da bi zvedli to ?vaboti in japonci jim pustijo za popravljat samo ?e hladilnike :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex meni je ?e to sme?no da imajo na istem kraju servis za Mazdo, Hyundai, Citroen, Opel, Fiat in pred kratkim Ford. Imajo isto delavnico , ista orodja, iste mehanike in za vse razli?ne cenike :hohoho:

 

Da bi zvedli to ?vaboti in japonci jim pustijo za popravljat samo ?e hladilnike :P

To?no tako... in ko pride do kakega resnega problema, nima kdo to popravit.Res,lepa dru?ba...fiat,opel...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lastni?tvo avta je pa? drag luksuz.

Res je... zato ne rabijo ?e razni pacienti, da to izkori??ajo. Ker mora? na uradni servis, dokler je garancija, bi lahko rekli, da je cena servisa 500? in folk bi pla?al. Bi tekli, uf, na mercedesu je 700,?e "poceni" sem ?el skozi. Nateg!

Naj mi nekdo razlo?i, kaj oz. kako so oni na servisu pri?li na 220 ? (brez olja seveda, ki je pri njih dale? najdra?ja postavka).Njihova zlatarska ura je 65?!za la?je ra?unanje.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak 80% folka konkupuje avto ne gleda drugega kot kaj bo imel (pa kako bo avto zgledal a ne Alex :) ) potem pa pride sele streznitev.

 

Me zanima koliko bo 1. Servis za Suada, nafto ze vraca, po moje bom se 2L olja zraven dubu kr tko.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak 80% folka konkupuje avto ne gleda drugega kot kaj bo imel (pa kako bo avto zgledal a ne Alex :) ) potem pa pride sele streznitev.

Me zanima koliko bo 1. Servis za Suada, nafto ze vraca, po moje bom se 2L olja zraven dubu kr tko.

Sej ni samo pri avtih tako. Na splo?no vsi servisi nategujejo folk.Pokli?em servis za tv in takoj za?ne mojster jamrati, da se popravilo ne izpla?a, da bo 200,300?. Pa nesem k kolegu, ki se s tem bolj kot hobi ukvarja in mi zamenja en upor za 0.50? in mu pla?am pir in je zadevo re?il.Ve? ali manj je ponavadi tako.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni so nateguni... kakor koli. Enako velja za skoraj vse servise bilo ?esa. ?e bi jaz imel tako urno postavko kot oni bi imel ?tiri jurje pla?o.

Tako je moje mnenje.

No ja, ?isto direktno pa spet ne more? to primerjati. Saj mehanik ne dobi pla?ano na uro, toliko kot si ti pla?al. V ceni ure je zajeto vse, od stro?kov delavnice, orodja, izobra?evanja, pa ?e ?esa verjetno.

 

Saj verjetno ve?ina teh mehanikov potem popoldan ?e fu?a za nam normalno ceno. Usposobi jih firma, znanje pa potem ?e uporabijo doma, pa ?e kak?en kos orodja si izposodijo, ?e ga rabijo...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej jaz bi tudi dal v ceno moje ure stro?ke mojega ?olanja, pa mojega bivanja, pa stro?ke obleke...tukaj lahko nabija? kar ho?e?. Saj vem, da mehanik je samo zaposlen tam, nekdo je pa lastnik, ki slu?i na raji.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jebat ga, kapitalizem je (baje) najbolj?i dru?beni sistem. Slu?enje na raji pa te fore...

 

hehe, ko sem jaz podobno napisal pred ?asom, me je ravno Alex poetikiral s komunistom... a ni zanimivo kako se vse vra?a, pa tolk je on in podobni zagovarjal kapitaliste. So super duper, dokler jih sam ne fa?e? po nosu, da ne re?em ?e kje drugje...

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.