Skoči na vsebino

Nov 6 valjni motor Skyactive X

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 14. 5. 2019 ob 9:45 je mazdaman napisal:

Ampak ?e dobro pogleda? posnetek, kazalec od obratov pade v dveh stopnjah dol. Potem pa je na nuli

zvok pa nara??a

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 14. 5. 2019 ob 10:01 je jures napisal:

zvok pa nara??a

 

:bravo: Potem ni ?udno, da so testni vozniki navdu?eni "wau, kak zvok, res se ?uti, da je mo?na ma?ina".  :lol:

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Takega benzinarja in tak?en avto kupil bi tudi jaz.In bi verjetno hitro pozabil na dizel motorje... :)

 

 

Napisano
  dne 13. 2. 2020 ob 12:59 je 50keda napisal:

Alex sj za tebe bojo tut 6 valjnega dizla nardil :P Bo? lahk odpru prevozni?tvo :P

Ojoj,bo dizel, turbo, ?estvaljnik. Spet bo nascal benzinarja. :)

 

 

Napisano

Vsi bi ga imeli, nih?e ga pa ne bi pla?al...

 

Ampak Japonci so pa res eni kekci: naredijo takega krasnega dizela?a, potem pa malo plo?evine zakrivijo in butnejo motor noter. ?e ?e naredijo takega krasnega dizela?a, a se ne morejo malo potruditi pa ?e en uporaben avto narediti? Da to, kar je tu predstavljeno, pride k nam, prodam ?e te Mazdi, ki ju imam in tajim pred vsemi, da sem kdaj sploh Mazdo vozil...

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Se pravi naslednja generacija M6 s pogonom zadaj, ter vrstnim šestvaljnim bencinarjem. Hm..sounds good, except pogon zadaj.

  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano

Upam da nebo veriga na zadnji strani :) . Mene pa posebaj privlači štiricilnderski motor z hibridnim sklopom. To še bo zanimivo :) :) 

Napisano
  dne 12. 11. 2020 ob 14:44 je SpEkTr napisal:

Se pravi naslednja generacija M6 s pogonom zadaj, ter vrstnim šestvaljnim bencinarjem. Hm..sounds good, except pogon zadaj.

Razširi  

 

Kaj pa je s pogonom zadaj narobe? Itak bo imel ohoho ene elektronike in valjarje, da se boš moral potruditi, da ga počez pelješ, če ne bo ravno sneg na cesti ...

 

Zadnji pogon ima v mojih očeh kar nekaj lepih prednosti: manjši rajdni krog, lažja vožnja v klanec (sploh po slabi ali drseči podlagi), boljša razporeditev teže med obema osema ...

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

Ooo, nova 6-ka, pogon zadaj, vrstnih šest cilindrov, benzinar. 🤗Zakon. To bi imel. 👍

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Ne vem zakaj se palite... tega v EU ne bo. :(

 

ZAradi teh SUV-ov lahko kar pozabimo na novo 6-ko pri nas. Tako da  bye bye.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano
  dne 12. 11. 2020 ob 17:27 je dvorjan napisal:

 

Kaj pa je s pogonom zadaj narobe? Itak bo imel ohoho ene elektronike in valjarje, da se boš moral potruditi, da ga počez pelješ, če ne bo ravno sneg na cesti ...

 

Zadnji pogon ima v mojih očeh kar nekaj lepih prednosti: manjši rajdni krog, lažja vožnja v klanec (sploh po slabi ali drseči podlagi), boljša razporeditev teže med obema osema ...

Razširi  

 

Še BMW gre počasi dol iz zadnjega pogona..Pač višji stroški, dodatna jajca s prenosom nazaj ipd...Potem imaš pa na cesti tudi določene situacije, kjer se z zadnjim pogonom lahko fajn najebeš. Enkrat sem šel z ženino enko se spomnim tam iz črnuč na nemško po tisti bližnjici..No in ko zapelješ s stranske ceste na nemško je bil malce klanček , na njem pa pesek.

 

Itak, avto ki je prihajal z desno je bil še daleč (vsaj mislim sem), speljem, gas,..avto koplje..prednji del že na cesti konkretno, zadnji proti koncu klančka in koplje...grrrrrr... :) Ok, za sneg je tudi tako tako. Se da sicer preživeti, ampak zakaj bi komplicirali če ni treba 🙂

Napisano

Zadnji pogon (če imaš vsaj malo občutka za vožnjo oz. ne rabiš niti tega, ob vseh sodobnih elektronskih pomagalih), je v vožnji veliko večji užitek kot prednji.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se strinjam z Zmajem.

 

BTjka ima tudi stalni pogon zadaj in z malo občutka se prav lepo pelje, nič ne premetava tiste riti, ne zanaša, ne koplje,... Le gume je potrebno imeti ta prave in z dovolj profila.

Napisano

Govorim za vsavkodnevno vožnjo ...za na grobnik verjamem da je kul. No, za obično vožnjo pa...je nekaj razlike, samo meni osebno to ne odtehta vseh pritiklin. Itak pa vsi težijo k AWD tko da, bo pol spet tako tako. Aja seveda ,vprašanje če bo sploh M6 še pri nas :)

Napisano

Vsi pravi športni avti in superšportniki  imajo zadnji pogon ali AWD. Zadnji pogon lahko prenese večjo moč, ni trganja volana v ovinkih.Je tudi cenejši za vzdrževanje kot sprednji. Sprednji pogon je omejen z močjo. Pri pospeških so tudi boljši, ker avto počepne zadaj in prenese več moči na zadnja pogonska kolesa. 

Je pa manj prostora v kabini zaradi "tunela" po sredini. 

In so super za driftanje. 😊

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • to je pravi test , pospešek od 60 do 150 👍
    • 1. a nisi ti dobu službenga avta? 2. prosim na kupuj cx-3, ker je predraga in premalo od avta, sploh če si imel zdej 6ko... če ti je 6ka preveč, kupi raje 3ko, tam cca 2017,2018 letnik, G120 preverjen motor in gas  
    • In ko boš vse to pripravljen nardit, pol pa glej wooferje od 700€
    • Vsak normalen voznik se še preden se usede v avto, seznani s stranmi neba - temu se reče geografska orientacija.     Jaz pred vožnjo ponavadi preverim  na kateri strani drevesnih debel raste mah. Ponoči pa počakam da vzide zvezda severnica. 
    • Isti most sedaj dobis za 250€ za katerega sem jaz dal 460€.  Zadnji amortizerji so pocen, ker sem jih tudi ksne 5 let nazaj menjal in sem vzel top kvaliteto bilstein in so bili poceni. Tudi zamenjas jih lahko sam (samo dva vijaka). Sprednja/zadnja stabilizatorja sta tudi smesno poceni... Jaz ko sem menjal most sem menjal se zadnje roki, katera se drzi mosta in oba zadnja stabilizatorja. Slika v priponki. Most je bil pa takrat 460€, kateri sedaj stane, kot sem ze napisal 250€...     Kaj tocno moras vse zamenjati ? Zadnji most 260 € (NTY)- ebay. Isti na autodocu je 360€ Zadnji spodnji roki 85€/kos = 170€ (L+R) (NTY) Zadnji stabilizator 20€/kos = 40€ (L+R) (lemforder)   Zadnji amortizer top shit znamka (bilstein) je 60€/kos = 120€ (L+R). Ce hoces cenej dobis tudi vredu znamko za 40€/kos   Spredji zglob stabilizatorja... nevem ali mislis zglob, kot koncnik ali zglob od sprednje spodnje roke (fishbone). Ce je koncnik je nevem top firma (meyle) 15€/kos = 30€ (L+R)   Napisi kaj vse rabis zamenjati pa bomo nasli. Drgac je pa tudi mene tako presenetilo na tehnicnem. Me je poklical, da sem sel z njemu dol pod avto in je z izvijacem z lahkoto naredil luknjo v  mostu... Jaz sem takrat rabil menjati "samo" most, ampak ker se roke drzijo mosta in so bile iste, kot da bi gledal titanik sem menjal vse komplet. Pa tako ali tako jih more dol vzeti, ko bo menjal most. Aja pa nerabi cisto nic rezati, saj se most, roke, stabilizatorji itd. cisto normalno razstavijo. Tudi zarustani vijaki, kateri drzijo most so ornk debeli in se normalno odvijacijo. P.S. Kaj je pa z lucmi ?   Bitte entschuldigen Sie die Störung... WWW.EBAY.DE    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.