Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ocitno sem jo prehitro pohvalil. Danes se odpravimo na dopust in ze po 5km obrnemo saj je bila mazda totalno brez moci.

 

Ob?utek je kot da bi jo nekaj dusilo in ne bi mogla normalno potegniti. V zacetku se je v obratih se nekaj peljalo potem pa je tudi tam ze zacela cukat.

 

Kaj bi lahko bil razlog za to? Sedaj smo sli z zeninim c3 na dopust tako, da gre sele drug teden na servis (up da pelko dela), samo me bo cel dopust morilo to

Napisano

Pelko v sredo, 31.julija zaklju?i in bo odsoten 14 dni, do sredine avgusta.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

S Pelkotem sem ze dogovorjen, da ga pripeljem ko pride nazaj.

 

Sem pa danes prisel z dopusta in sem mazdo samo prestavil na drugo parkirno mesto. Avto lih da je imel kaj moci, da se premakne, ko pa sem dal gas v prostem taku se je tako lepo fino belo kadilo :|

 

Torej sedaj 2 vprasanja:

* ali ni bel dim ponavadi povezan z turbino

* ali lahko koristim Triglav asistenco za vleko od doma do pelkota? Drugace se bom pac peljal 200m pa potem klical :)

Napisano

Bel dim je povezan z oljem. Pocen bat?

Valjda da lahko koristis asistenco

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

S Pelkotem sem ze dogovorjen, da ga pripeljem ko pride nazaj.

 

Sem pa danes prisel z dopusta in sem mazdo samo prestavil na drugo parkirno mesto. Avto lih da je imel kaj moci, da se premakne, ko pa sem dal gas v prostem taku se je tako lepo fino belo kadilo :|

 

Torej sedaj 2 vprasanja:

* ali ni bel dim ponavadi povezan z turbino

* ali lahko koristim Triglav asistenco za vleko od doma do pelkota? Drugace se bom pac peljal 200m pa potem klical :)

Bel dim je voda oziroma antifriz, ?e je olje je dim modrikast ali siv...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

No, 19. klicem triglav asistenco, da me preslepa do Pelkota potem bomo pa videli. Upam da ne bo prevec ???

Napisano

Lahko, da ga tudi bosch pumpa serje (fuel pumping injection timing)

 

Do 1000e stroskov te peljejo zastonj ali kako je meni zadnjic rekel agent :)

Napisano

Lahko, da ga tudi bosch pumpa serje (fuel pumping injection timing)

Do 1000e stroskov te peljejo zastonj ali kako je meni zadnjic rekel agent :)

Dobra je tudi opcija AMZS, za 69? letne clanarine, kjer lahko koristis prevoz do 1500? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja samo se mi zdi, da imajo foro do najblizjega amzs centra. Nisem ziher, ampak vem da so imeli eno cako.

Napisano

Mja jaz kar zraven avta pri triglavu vzamem. Do sedaj se je se drive popust stel pa je blo -25% pa triglav komplet. Tako da je ta asistenca plus prisla kar ugodno.

 

Vidim da opcij kaj je lahko je cel kup. Upam na tisto ki je cimanj huda.

Napisano

Jest sem letos isto izkoristil triglav drajv pa dodatno vzel asistenco (80e). Jebiga na prostornino motorja grem...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo danes vse zrihtal.

 

Ob 9:00 klical triglav ob 11h so prisli nalozit (so prec povedali da bo mickeno vec za pocakat), ob 12h avto pri Pelkotu ob 12:05 popravljen  :jupiii:

 

Krivec za vse je bil EGR. Pelko ga blindiral in sedaj avto zopet deluje kot mora.

 

Uglavnem nakoncu se je vse OK izteklo (razen da sem ze pogledoval po novih avtih :) )

post-5539-0-27480600-1566227488_thumb.jpg

Napisano

Daj a lahko kter pove kako Pelko blindira EGR? A da vmes plo??ico z majhno luknjico ali ga komplet blindira??

Ker ?e ga komplet blindira? bi ga moral tudi iz ECUja zbrisat, ?e ne javi napako.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jaz ti ne znam povedat, saj nimam navade gledat pod prste mojstrov :)

 

Vse kar sem videl je da je malo odsranfal EGR, vmes dal ploscico in privil nazaj :) nisem pa 100% ali je imela luknico ali je bila polna

Napisano

Plo??ica je polna kolikor vem....pa izklop v ECU. Lahko pa povem da smk si pri teh egr pomagali tudi tko da si samobodbrusil konico katera potiska loputo. Ta je bila potem skoz odprta oz.zaprta nevem to?no. Elektri?no je pa ?e vedno delalo...in ni bilo napake

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ej..super dobro je zrihtal dr.Pelko..lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.