Skoči na vsebino

Nakup Mazda 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano (urejeno)

Mal se zanimam za nakup mazde 3 benz 1.6 2005. A Mogoce kdo pozna omenjeni avto in kako je s porabo olja. 1.6 naj bi rade popile malo olja. Trenutno ima 290k km prevozenih.
 

1070456.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda3 1.6i TE, letnik:2005,1390 EUR :: www.Avto.net ::

 

Popravljeno od Scr3am
  • 3 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

Pozdrav vsem. Kupujem rabljen avtomobil iz golf razreda do 10000€, eden od kandidatov je tudi Mazda3 G100. Zanina me, kako je kaj z zaneslivostjo avtomobila, ko ima prevozenih že 100000km, in kakšni so stroški vzdrzevanja (menjava ploščic, olja, druge možne zamenjave/okvare pri navedenih kilometrih itd.). Vsaka pomoč in nasvet za drugačen nakup dobrodošla.

Popravljeno od alko123
Napisano
pred 20 urami je alko123 napisal:

Pozdrav vse. Kupujem rabljen avtomobil iz golf razreda do 10000€, eden od kandidatov je tudi Mazda3 G100. Zanina me, kako je kaj z zaneslivostjo avtomobila, ko ima prevozenih že 100000km, in kakšni so stroški vzdrzevanja (menjava ploščic, olja, druge možne zamenjave/okvare pri navedenih kilometrih itd.). Vsaka pomoč in nasvet za drugačen nakup dobrodošla.

Za g 100 ne vem ampak z g 120 ni problemov in tudi stroški so primerljivi kar se vzdrževanja tiče. G 120 je boljši izbor, ampak izbor ter denar je tvoj. Srečno! 

Napisano
On 9/12/2020 at 2:13 PM, alko123 said:

Pozdrav vse. Kupujem rabljen avtomobil iz golf razreda do 10000€, eden od kandidatov je tudi Mazda3 G100. Zanina me, kako je kaj z zaneslivostjo avtomobila, ko ima prevozenih že 100000km, in kakšni so stroški vzdrzevanja (menjava ploščic, olja, druge možne zamenjave/okvare pri navedenih kilometrih itd.). Vsaka pomoč in nasvet za drugačen nakup dobrodošla.

Glede na trenutno znanje o teh motorjih so preživeli 7 let (od 2013) v večih izvedenkah Mazd brez problema. Servis imaš na 20 tisoč ali 1 leto, svečke pri 120 tisoč. Jaz sem G120 motor izbral ravno zaradi tega, ker so ga povsod priporočali kot enega izmed zanesljivejših, G100 ni bistveno drugačen v zasnovi razen kubitura. Imaš par foric glede Mazde 3 (prve izvedenke so imele probleme s poklopljivimi ogledali, touch screenom na sredini in nosilci motorja). To se splača vprašat lastnika predno kupiš, drugače pa vso srečo pri iskanju. Bi pa tudi jaz tako kot Bini raje priporočil G120, razlika v registraciji bo cca 50 eur, poraba pa max kak deci. Ko bo pa treba stopit na gas boš pa pri G120 bolj vesel zaradi več navora. :) 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

G120 ima predolga prestavna razmerja. Peta in šesta prestava sta neuporabni, razen za vzdrževanje hitrosti na AC. Motor nima turbine. Zvočna izolacija avta je slaba. Avto je tudi nepregleden, tako naprej, kot nazaj. Pa tudi pooblaščeni serviserji imajo cene kot, da so zlatarji. 

 

Mogoče se pred nakupom pogleda še v smeri na tem forumu osovraženega Golfa. Za deset jurčkov evrov se dobi kak slovenski Golf 7 z 2.0 TDI.

Doma sta tako G120, kot 2.0 TDI in je razlika v vožnji velikanska. Turbina in več konjev pač naredita svoje. 

Vsekakor pa pred nakupom testna vožnja in šele nato odločitev. 

Pa dober nakup. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
dne 14. 9. 2020 ob 10:28 je kseb napisal:

G120 ima predolga prestavna razmerja. Peta in šesta prestava sta neuporabni, razen za vzdrževanje hitrosti na AC. Motor nima turbine. Zvočna izolacija avta je slaba. Avto je tudi nepregleden, tako naprej, kot nazaj. Pa tudi pooblaščeni serviserji imajo cene kot, da so zlatarji. 

 

Mogoče se pred nakupom pogleda še v smeri na tem forumu osovraženega Golfa. Za deset jurčkov evrov se dobi kak slovenski Golf 7 z 2.0 TDI.

Doma sta tako G120, kot 2.0 TDI in je razlika v vožnji velikanska. Turbina in več konjev pač naredita svoje. 

Vsekakor pa pred nakupom testna vožnja in šele nato odločitev. 

Pa dober nakup. 

Ne vem kje so tako visoke cene rednega servisa v primerjavi z drugimi znamkami? Vsi so nekje v 200€,gor dol 50€(opel,citroen,alfa,ford...)tiste prestižne pa raje ne glej! Ampak če je 50€razlike problem, potem ne glej avta v tem razredu ali pa greš k Pelkotu in bo čisto vredu za manj denarja. (če ni več v garanciji!) :whatever:

Napisano

Napisal sem mu moje mnenje o Mazdi 3. Kaj bo kupil se bo itak sam odločil.

Ni problem plačat servisa, bolj je problem občutek, da sem na suho nateg...., ko plačam za servis 250 eur, hkrati pa vem, da imajo druge znamke enak servis  ceneje in tam stane 150 eur.

 

dne 21. 9. 2020 ob 10:48 je Gregster napisal:

V bistvu je glih to fora mazde, da nima turbine. Ne more crknit🤫

Drži. Motor ima vse prednosti in vse slabosti motorja brez turbine.

Napisano

Servis C4 SpaceTourer 2019 letnik (na 15k km - 1 leto) ... 190 eur

Mazda 3 2016 letnik pri 33000 km (po 4 letih) ... 205 eur

Napisano

In katere so te druge znamke, ki imajo servis toliko ceneje? Kolikor berem drugje, je marsikje za primerljiv razred vozil nekje okoli 200€ ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je Jest napisal:

In katere so te druge znamke, ki imajo servis toliko ceneje? Kolikor berem drugje, je marsikje za primerljiv razred vozil nekje okoli 200€ ... 

Res je tako in to že 10let. Take cene so pri vseh v srednjem razredu ali nižjem srednjem. Na črno ali preko poznanstev je pa druga stvar. Rezervni deli so malo dražji, ker ni toliko replik ampak, ko kupiš avto moraš vedet, da so z njim določeni stroški in to je to. :nevem:

Napisano

servis je loh tm tm... k kej crkne oz izrabi... so pa cene pr japoncih...mazda honda itd... krepko visje... vem, imel obe znamki...  in r.deli  sploh rabljeni nedostopni ker jih je malo...

 

Napisano
pred 1 uro je gregc88 napisal:

servis je loh tm tm... k kej crkne oz izrabi... so pa cene pr japoncih...mazda honda itd... krepko visje... vem, imel obe znamki...  in r.deli  sploh rabljeni nedostopni ker jih je malo...

 

"Če kaj crkne" .:whatever: Pet let garancije potem pa slovo od nje, in je to to. :nevem:

Napisano

Res je, redni servis na 20t km/1leto za moj Picasso je prišel 140eur-170eur na uradnem servisu 10let nazaj , ko je bil avto nov. 

 

Zdaj je par desetakov ceneje (popust na starost ipd).

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
12 hours ago, Nejc1986 said:

Res je, redni servis na 20t km/1leto za moj Picasso je prišel 140eur-170eur na uradnem servisu 10let nazaj , ko je bil avto nov. 

 

Zdaj je par desetakov ceneje (popust na starost ipd).

 

Jaz sem pa v Mercatorju 10 let nazaj kupil kruh za 1,30 eur (pa se mi je zdel drag), zdaj je pa 2 eur...

 

Pa dobro ljudje kje vi živite, dajte malo pameti v glavo in ne verjemite vsega, kar folk napiše na forum.

Napisano
pred 9 urami je NevLado napisal:

 

Jaz sem pa v Mercatorju 10 let nazaj kupil kruh za 1,30 eur (pa se mi je zdel drag), zdaj je pa 2 eur...

 

Pa dobro ljudje kje vi živite, dajte malo pameti v glavo in ne verjemite vsega, kar folk napiše na forum.

Svaka čast, da se spomniš cene kruha izpred 10ih let . 

  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano

Moje cene so za cca. 2 meseca nazaj (c4 je moj, mazda od starsev)

 

C4 servis v Logatcu

Mazda na Dolgem mostu

Napisano
pred 48 minutami je Bossek napisal:

Moje cene so za cca. 2 meseca nazaj (c4 je moj, mazda od starsev)

 

C4 servis v Logatcu

Mazda na Dolgem mostu

To je dokaj primerljivo,svsi so tu nekje.:party0035:

Napisano

Včasih je zelo velika razlika tudi med uradnimi servisi - tisti na podeželju oziroma vsaj nekaj deset kilometrov izven prestolnice znajo biti znatno cenejši. Potem si pa vsak izračuna, ali to odtehta čas in pot.

 

Sicer pa se tudi jaz komaj zadržim, ko mi na uradnem Mazda servisu reče, da bo redni servis z oljem in menjavo filtrov olja, zraka ter kabinskim filtrom cca. 250 evrov. Pa imajo s tem maksimalno pol ure dela, material pa jih ne stane 50 evrov.

 

Po drugi strani sem bil pa naravnost šokiran, ko sem pred novim letom na Citroen pooblaščenem servisu za vozilo, ki je celo dražje od Mazda 6, plačal malenkost več kot stotaka - in to vključno z njihovim oljem (0W30, pa še več ga rabi kot Mazda) in filtri.

 

Tako da - razlike pri servisih so. Ampak, če jim nihče ne reče "kaj se pa greste s temi cenami", se ne bo nič spremenilo.

 

Po drugi strani pa razumem tudi komentarje v smislu: hej, če imaš 20 jurjev za avto, boš imel tudi 250 evrčkov za servis. Ampak potem naslednji servisi, ko se menjajo še kakšne zavorne ploščice ali pa diski, spet zdivjajo na 500, 600 evrov.

 

In potem si raje rečem - klinc jih gleda - raje pri lokalnem mehaniku servis vsake 10 do 15 tisoč km za stotaka, kot pa pri 20 na uradnem za 250-300. Bo avto bolj vesel, denarnica pa tudi.

 

Matematika/enačba je sledeča (npr. za 60.000 km): 4x 100€ je manj od 3x 250€

Napisano

Če ima avto 5 let garancije, ti je v primeru lokalna ne bodo priznali.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Poleg garancije je tu se asistenca oz. mobilna pomoc, ki je tudi vkljucena v ceno rednega servisa na pooblascenem servisu...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
21 hours ago, mazdaman said:

Če ima avto 5 let garancije, ti je v primeru lokalna ne bodo priznali.

 

To ni res. Ti avto lahko servisiraš tudi na nepooblaščenem servisu. Če jim prideš z računom iz avtomehanične delavnice/servisa, na katerem je jasno opredeljen strokovni poseg (servis) in menjani avtodeli, morajo opraviti garancijsko popravilo - npr. slabo pritrjeno ogledalo, fuč ležaj ipd.

 

Tovarniške vpoklice pa morajo narediti ne glede na vse ali nič potrdil o servisiranju ...

Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

 

To ni res. Ti avto lahko servisiraš tudi na nepooblaščenem servisu. Če jim prideš z računom iz avtomehanične delavnice/servisa, na katerem je jasno opredeljen strokovni poseg (servis) in menjani avtodeli, morajo opraviti garancijsko popravilo - npr. slabo pritrjeno ogledalo, fuč ležaj ipd.

 

Tovarniške vpoklice pa morajo narediti ne glede na vse ali nič potrdil o servisiranju ...

Kar izvoli z novim avtom na tak servis,pa potem poročaj kako boš reševal zaplete s M.serviserjem ko ti ga ne bodo hoteli vzeti v delavnico! Kaj boš potem?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.