Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kot ka?e, lak res ni zelo kakovosten. Tako izgleda dobrih ?est let stara M6. Streho bom decembra pri li?arju kompletno obnovil (bru?enje, barvanje, lakiranje), saj se ?e ka?e rja.

Na pokrovu motorja bo pa za enkrat kozmeti?na sanacija (mogo?e me re?i kak?na to?a :lol: ).

 

post-10142-0-93880100-1574420791_thumb.jpg

post-10142-0-47267000-1574420801_thumb.jpg

post-10142-0-90669200-1574420809_thumb.jpg

Napisano

Samo zaradi teh pik to mogo?e res ni potrebno (jih je pa kar dosti, 15+), zna pa biti spodat ?e bolj na?eto, saj se barva lepo napihuje. Imam pa nekje na sredini strehe tudi konkretno popraskano zaradi vej z drevesa zaradi moje ?lamparije, tako, da bo zrihtano vse naenkrat.

Napisano

Ne vem zakaj bi na strehi popravljal pike, saj mora bit garancija na prerjavenje. Do de?ja v kabini po slikah sode? je ?e dale?.

Pike je pa (vsaj pri mazdi) najbolje res sproti (enkrat na leto) popravljat, preden pride rja pod barvo.

 

Je.. ga, mazda je res najlep?i avto, zato pa potrebuje toliko ve? TLC.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Kam pa peljat za pikice?

 

Mislim ne bi rad kaskota rabil za to.

 

Koga priporo?ate in kak?na je cena?

 

Najlep?a hvala!

Napisano

Kam pa peljat za pikice?

 

Mislim ne bi rad kaskota rabil za to.

 

Koga priporo?ate in kak?na je cena?

 

Najlep?a hvala!

Pikice lahko sam sanira?. Pri kakem avtoli?arju ti zme?aho kak deci barve, pa sam z majhnim ?opi?em to re?i?. Va?no, da ni plo?evina izpostavljena pa ti ne rjavelo. Sicer pa, saj imajo dana?nji avti vsi slabo barvo. P ni toliko fora v tem, da bi bila tanko nane?ena. ?tos je v sami trdoti barve. V?asih so bile barve dvokomponentne in ko se je dobro strdila, je bila kot kamen. Zaradi tega tudi pri petnajst let starih ni bilo pikic od kamenja

 

 

Napisano

To pa ni res... tako kot so bili popikani slu?beni pasati tudi po strehi ni bla nobena moja Mazda.

33112_1.png

Napisano

?vabski avti na?eloma imajo vsi ?e vedno "trdo" barvo, ampak kak to pomaga, ?e so po prej kot 10 letih zarjaveli blatniki spredaj in zadaj... :)

?akaj no, od kdaj so pa opli nem?ki avti?

 

?e ?eli? imeti avto brez o?pic od kamen?kov in po desetih letih brez kan?ka rje, potem kupi francoza.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

?akaj no, od kdaj so pa opli nem?ki avti?

 

?e ?eli? imeti avto brez o?pic od kamen?kov in po desetih letih brez kan?ka rje, potem kupi francoza.

Ja, brez pikic od kamen?kov, ker so ve?ino ?asa pod streho... v servisni delavnici.

 

 

Napisano

Scenic 2009 tudi ne... dobesedno lak kot nov, razen tam, kjer so pa? praske. Enako Espace 2012, pa je bil vo?en samo po ac (steklo ke precej popikano).

?akaj no, od kdaj so pa opli nem?ki avti?

 

?e ?eli? imeti avto brez o?pic od kamen?kov in po desetih letih brez kan?ka rje, potem kupi francoza.

Pi?em o VAG koncernu.

Napisano

Ma dobro no, dejte ?e nehat s temi jajcanji. Vsaka znamka ima svoje minuse.

 

Zadnje ?ase je cist preve? tega zbadanja okoli znamk.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ma dobro no, dejte ?e nehat s temi jajcanji. Vsaka znamka ima svoje minuse.

 

Zadnje ?ase je cist preve? tega zbadanja okoli znamk.

 

Sam res.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ma ocitno je mal tud odvisno na kaj naletis. Moja bivsa M6 letnik 2008 ni imela picike rje. Isti letnik M2 od zene pa je imela ze pri 7 letih par pikic.

Napisano

Ma dobro no, dejte ?e nehat s temi jajcanji. Vsaka znamka ima svoje minuse.

Zadnje ?ase je cist preve? tega zbadanja okoli znamk.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

To je po moje samo konstruktivna debata.Jasno je, da se vedno malo zbadajo lastniki razli?nih znamk(bilo kje, ne samo v avtomobilizmu, podobno je med glasbeniki:). Vse to je seveda hudomu?no mi?ljeno in nih?e ne misli ?alit drugih.

Prav tako se verjetno nor?ujejo iz na?e znamke na kakem drugem Avto-forumu. :)

 

 

Napisano

Volvo je pomoje edina znamka na kateri doslej ?e nisem videl rje. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Volvo je pomoje edina znamka na kateri doslej ?e nisem videl rje. :)

 

Jaz sem pa tud na njih :zvizga:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Volvo je pomoje edina znamka na kateri doslej ?e nisem videl rje. :)

Ja, sam za razliko v ceni lahko Mazdo vsaj 3x do 4x celo prebarva?. :jezicek:

33112_1.png

Napisano

Ja, sam za razliko v ceni lahko Mazdo vsaj 3x do 4x celo prebarva?. :jezicek:

Ja, ko ugotovi?, da si kupil napa?no barvo je ?e vedno mo?nost, da prebarva? avto v "pravo" barvo. :)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.