Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne, ne pri?gejo se pri ve?ji hitrosti. Odvisno je od tega kolk ma gospodar rad avto. Jaz ga vsako jutro pobo?am pa se takoj pri?gejo.

 


image.jpeg

 

Napisano

Ce zej ze tako kompliciramo ti policaj lahko kamot napise kazen. Je ze res da je avto homologiran, ampak na tebi je da prizges luci ce le te ne gorijo na auto. Prav tako bi lahko 3/4 ljudem napisal kazen, ko se pri zmanjsani vidljivosti (dez) furajo z dnevnimi lucmi, ker "neznajo" rocno dati luci na ON

Napisano

Ljudje so tako odvisni od teh pomagal in elektronike, da jim je vsako tako opravilo kot obrniti ro?ko ro?no na kratke lu?i odve?. Va?no je, da se telefon pove?e z avtom v treh milisekundah, da so lahko "povezani" s svetom. Brez tega si mrzel in si out.

 

 

Napisano

Js bi pa pogledu z drugega zornega kota. Rad bi clovk, da se to dela samo, ker pac hoces napredvat v tehniki.

Zej pa, tudi js sm dans ugotovil, da se full adaptivne led luci pri najnovejsi mazdi, niso prizgane, dokler senzor ne presodi, da bi lahko ble. Se vec, v navodilih sem komaj nasel tabelo kdaj je kaj prizgano ... in zej 90% ludiem je gladko malo vseen za navoduila, majo auto stikalo in ima da dela! hkrati pa ko sedis v avtu ne ves kaj gori kaj ne, danes sm mogu zeno prosit, da mi je pogledala med tem ko sn se pelal.

Se vec v navodilih nic ne pise kje se da obcutljivost spremenit in kaksna vrednost obcutljivosti kaj dela.

Napisano

Ma ste zakompliciral. Ko se pelje? in ima? stikalo na Auto, gorijo dnevne spredaj. Ko se pri?gejo zasen?ene, se ti pri?ge lu?ka na armaturi. Kaj manjka?

Napisano

Ma ste zakompliciral. Ko se pelje? in ima? stikalo na Auto, gorijo dnevne spredaj. Ko se pri?gejo zasen?ene, se ti pri?ge lu?ka na armaturi. Kaj manjka?

Ni?, eni pa? ne vedo kaj je kaj.

Napisano

Ma ste zakompliciral. Ko se pelje? in ima? stikalo na Auto, gorijo dnevne spredaj. Ko se pri?gejo zasen?ene, se ti pri?ge lu?ka na armaturi. Kaj manjka?

Se strinjam . In kriv je ?lovek ki ne gleda katera Lu?ka mu Sveti.

 

Ampak... Ko se ob zategnjeni ro?ni ugasnejo ?e dnevne lu?i ... Pa lahko zgolj po branju navodil za uporabo (oziroma te teme) ve? , da si spredaj popolnoma neosvetljen.

Napisano

Pa ne ze spet no...  :mi pijemoo:

 

Nekako podobno kot ored casom, ko je nekdo pisal cez sistem ?Coming home? ali ?Leaving home? ali kaj je ze... da ne dela tako, kot pri drugem... in ce se prav spomnim, je celo Mazdo3 takrat prodal zaradi tega ;) ...

 

Manj kot se obremenjujes s tem, bolje je...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej vidi? na armaturni lu?ki, ki ti da na znanje, da kratke lu?i delujejo. In, ko se nenadoma zmra?i(mogo?e sne?i, je full obla?no) pri?ge? lu?i in to je to.Razmi?ljatije treba malo ve? s svojo glavo.

 

 

Napisano

Sej vidi? na armaturni lu?ki, ki ti da na znanje, da kratke lu?i delujejo. In, ko se nenadoma zmra?i(mogo?e sne?i, je full obla?no) pri?ge? lu?i in to je to.Razmi?ljatije treba malo ve? s svojo glavo.

V sodobnem svetu je prepovedano razmi?ljati :)

Napisano

Ej a ?e ro?no med vo?njo zategnes, a pol tud ugasnejo lu?i ali je to samo ?e jo zategnes pri stoje?em vozilu?

 

Driftanje pa to....

Napisano

Uff ja to bi pa rad videl - driftanje z el. ro?no. Karambol zagotovljen.

33112_1.png

Napisano

Sej vidi? na armaturni lu?ki, ki ti da na znanje, da kratke lu?i delujejo. In, ko se nenadoma zmra?i(mogo?e sne?i, je full obla?no) pri?ge? lu?i in to je to.Razmi?ljatije treba malo ve? s svojo glavo.

Mimogrede, lepa slika, lepa MAZDA....
Napisano

Ro?no sprobu med vo?njo in ne dela, kot smo v temi v povezavi z ro?no ?e govorili. Samo kratek pisk se zasli?i in lu?ka posveti. Probu sem na zasne?eni cesti na ravnini za vsak slu?aj in seveda pri majhni hitrosti.

Napisano

Ro?no sprobu med vo?njo in ne dela, kot smo v temi v povezavi z ro?no ?e govorili. Samo kratek pisk se zasli?i in lu?ka posveti. Probu sem na zasne?eni cesti na ravnini za vsak slu?aj in seveda pri majhni hitrosti.

He, he, samo enim pa vam res ne da mir in morate stvar sprobati. :)

Dobro, tak?ne raziskovalce rabimo, tako, da sedaj vemo eno ve?.Dobro,da je bil sneg, da se v vsakem primeru ne more zgoditi kaj hudega.

 

 

Napisano

Pa ne no, da se ne bo kdo pojavu na 24ur na konc, v kakem ?lanku "zdrsnil s ceste zaradi zategnjene e-ro?ne" :P

Pa ?e na?li ga ne bodo v jarku , zaradi ugasnjenih dnevnih lu?i...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.