Skoči na vsebino

Dizel vs. bencin


MUFC

Priporočeno sporočilo

stran od dizla, japonci so bili vedno znani po bencinarjih, traktorje so za?eli delat ?ele ko so ti ratali popularni v toevropi

Ti ne pozna? Japoncev.

Oni so tiho, gledajo, se u?ijo,tuhtajo,dajo skupaj glave, stvar naredijo in to ponavadi-najbolj?e. Tako jim je uspelo tudi z dizli skayactiv motorji, naredili so najbolj?e. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogoce 20 let nazaj. Sedaj pa ni neke razlike med drugo znamko. Pac money, money.

Govorim za dizel Skayactiv motor., ki ima svetovni rekord najhitreje vo?enih krogov.

To pomeni,da so tudi zelo vzdr?ljivi motorji, drugi bi najbr? ?e na pol poti pri takih hitrostih zaribali.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda je 2.2D v redu motor, ampak nekateri so zdr?ali malo ve?, kot samo 24h vo?nje z maksimalno hitrostjo.

 

223.345 km/h   100.000km   leta 1989   https://www.torquenews.com/1084/subaru-history-how-they-set-2-world-records-and-13-international-records-set-same-time-video

224.823 km/h   160.934km   leta 2005   http://www.motorsportscenter.com/printer_625.shtml

221.076 km/h       5.305km   leta 2014   https://www.topspeed.com/cars/car-news/mazda6-diesel-breaks-the-24-hour-speed-record-ar165950.html

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti ne pozna? Japoncev.

Oni so tiho, gledajo, se u?ijo,tuhtajo,dajo skupaj glave, stvar naredijo in to ponavadi-najbolj?e. Tako jim je uspelo tudi z dizli skayactiv motorji, naredili so najbolj?e. :)

ne prbiji, ker pojma nima? s ?im japonci slu?ijo oz. kateri trgi so jim pomembni, za evropo in tvoj traktor se jim gladko jebe.. ?e bi kdaj videl ameri?ki ali azijski avtomobilski trg nebi take nebuloze pisal (in ja bil sem kar nekajkrat na tih trgih)..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne prbiji, ker pojma nima? s ?im japonci slu?ijo oz. kateri trgi so jim pomembni, za evropo in tvoj traktor se jim gladko jebe.. ?e bi kdaj videl ameri?ki ali azijski avtomobilski trg nebi take nebuloze pisal (in ja bil sem kar nekajkrat na tih trgih)..

Najprej bi ti svetoval, da gre? malo ven hodit, na svezi zrak, da se malo umiri?, da sprosti? napetost. :) A si res bil na teh trgih ali samo redno spremlja? travel chanel?

Za raliko od tebe, ki japonce vidi? samo, ko pridejo k nam kot turisti, sem jaz z njimi dolgo let delal.

Od njih smo kupovali cnc stroje pa tudi servisirali so jih.

In poznan japonsko razmi?ljanje in njihovo mentaliteto v nulo, ker so bili ne?tetokrat pri nas v firmi.

Ti se pa lepo malo pozanimaj o stvareh,o katerih nima? blage veze in "potuj" po svetu ?e naprej.

Za ameri?ki trg je na voljo sedaj samo model mazde 6 benzin, 2,5.Karavana ni. In, ?e gre? malo na ameri?ki mazda forum si bo? lahko prebral, da so fou? evropejcem in ostalim, ki imajo na voljo tudi karavana in to-dizel. Ja, prav si prebral, veliko njih si ?eli dizla, sedaj, ko ni na voljo ve? mo?nej?ih benzinarjev.

Kar se ti?e pa Japoncev in dizlov so pri Mazdi skoraj edini, ki jim uspe narediti euro 6 motor brez laganja in prirejanja rezultatov.Najbolj gre v nos to nem?kim proizvajalcem dizlov.?e ne bi bilo te gonje s strani grete, bi v kratkem povozili ostale z zmogljivimi, var?nimi in ?istimi dizli. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej bi ti svetoval, da gre? malo ven hodit, na svezi zrak, da se malo umiri?, da sprosti? napetost. :) A si res bil na teh trgih ali samo redno spremlja? travel chanel?

Za raliko od tebe, ki japonce vidi? samo, ko pridejo k nam kot turisti, sem jaz z njimi dolgo let delal.

Od njih smo kupovali cnc stroje pa tudi servisirali so jih.

In poznan japonsko razmi?ljanje in njihovo mentaliteto v nulo, ker so bili ne?tetokrat pri nas v firmi.

Ti se pa lepo malo pozanimaj o stvareh,o katerih nima? blage veze in "potuj" po svetu ?e naprej.

Za ameri?ki trg je na voljo sedaj samo model mazde 6 benzin, 2,5.Karavana ni. In, ?e gre? malo na ameri?ki mazda forum si bo? lahko prebral, da so fou? evropejcem in ostalim, ki imajo na voljo tudi karavana in to-dizel. Ja, prav si prebral, veliko njih si ?eli dizla, sedaj, ko ni na voljo ve? mo?nej?ih benzinarjev.

Kar se ti?e pa Japoncev in dizlov so pri Mazdi skoraj edini, ki jim uspe narediti euro 6 motor brez laganja in prirejanja rezultatov.Najbolj gre v nos to nem?kim proizvajalcem dizlov.?e ne bi bilo te gonje s strani grete, bi v kratkem povozili ostale z zmogljivimi, var?nimi in ?istimi dizli. :)

V ameriki si ne ?elijo dizla...samo pickupi V8 so dizelski...ker je nafta ob?utno dra?ja in ni in...ne jebejo krivulje...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

200 konjov je premalo za v "fasungo" in nazaj. Premalo strma krivulja :D

Ni vse v konjih. Pri normalni vo?nji z 2000 obrati, koliko jih ostane na razpolago? 100,mogo?e malo ve?. To uporabno obmo"je je pomembno ne pa, koliko jih ima pri 4500 obratih, ki jih uporablja? mogo?e dvakrat, ko prehiteva? kak kamion.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj imajo 2.5T, ki ima toliko navora, kot dizel, s tem da vle?e (samo z eno turbino) od 1.500 do 6.300, na 1000 obratih ima toliko navora, kot ga imajo max. Pri 2000 obratih navadne 2.0 bencinarke. Tako krivuljo imel bi tudi jaz.

 

Je pa res, da bi dali levo ledvico za karavana. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej bi ti svetoval, da gre? malo ven hodit, na svezi zrak, da se malo umiri?, da sprosti? napetost. :) A si res bil na teh trgih ali samo redno spremlja? travel chanel?

Za raliko od tebe, ki japonce vidi? samo, ko pridejo k nam kot turisti, sem jaz z njimi dolgo let delal.

Od njih smo kupovali cnc stroje pa tudi servisirali so jih.

In poznan japonsko razmi?ljanje in njihovo mentaliteto v nulo, ker so bili ne?tetokrat pri nas v firmi.

Ti se pa lepo malo pozanimaj o stvareh,o katerih nima? blage veze in "potuj" po svetu ?e naprej.

Za ameri?ki trg je na voljo sedaj samo model mazde 6 benzin, 2,5.Karavana ni. In, ?e gre? malo na ameri?ki mazda forum si bo? lahko prebral, da so fou? evropejcem in ostalim, ki imajo na voljo tudi karavana in to-dizel. Ja, prav si prebral, veliko njih si ?eli dizla, sedaj, ko ni na voljo ve? mo?nej?ih benzinarjev.

Kar se ti?e pa Japoncev in dizlov so pri Mazdi skoraj edini, ki jim uspe narediti euro 6 motor brez laganja in prirejanja rezultatov.Najbolj gre v nos to nem?kim proizvajalcem dizlov.?e ne bi bilo te gonje s strani grete, bi v kratkem povozili ostale z zmogljivimi, var?nimi in ?istimi dizli. :)

haha ti pa si talent, lahko verjame? da sem bil ve?krat na tih trgih (azija, usa,...) in ne tako kot ti po netu...

sem delal z japonci v prej?nji firmi in v ?e vedno v sedanji firmi in to celo v avto industriji, tvoji cnc stroji nimajo nobene veze s traktorjem ki ga vozi?

govoril sem na splo?no za vse japonske avtomobile, ne samo za mazdo, nevem zakaj vsi po vrsti ukinjajo dizle..

pa ne s takimi, da si ameri?ani ?elijo taktorjev, to jih mogo?e par na tistem forumu ki ga tako zavzeto spremlja?, ostalih 327 milijonov ameri?anov si ga ne ?eli, ker imajo ogromno izbire modelov in motorjev (ne samo mazda)

vidim pa da si tipi?en slovencelj, ki ima rad dizla in mu je vrhunec leta 2 tedna dopusta na hrva?kem

zdaj pa nabijaj in hvali svoj clean traktor z vesoljskim navorom ?e naprej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

haha ti pa si talent, lahko verjame? da sem bil ve?krat na tih trgih (azija, usa,...) in ne tako kot ti po netu...

sem delal z japonci v prej?nji firmi in v ?e vedno v sedanji firmi in to celo v avto industriji, tvoji cnc stroji nimajo nobene veze s traktorjem ki ga vozi?

govoril sem na splo?no za vse japonske avtomobile, ne samo za mazdo, nevem zakaj vsi po vrsti ukinjajo dizle..

pa ne s takimi, da si ameri?ani ?elijo taktorjev, to jih mogo?e par na tistem forumu ki ga tako zavzeto spremlja?, ostalih 327 milijonov ameri?anov si ga ne ?eli, ker imajo ogromno izbire modelov in motorjev (ne samo mazda)

vidim pa da si tipi?en slovencelj, ki ima rad dizla in mu je vrhunec leta 2 tedna dopusta na hrva?kem

zdaj pa nabijaj in hvali svoj clean traktor z vesoljskim navorom ?e naprej

Ha, ha, keri model. Kot prvo, jaz nisem bil na hrva?kem ?e 20 let za razliko od tebe, ki

si verjetno vsako poletje dol. Mislim, da ti japoncev niti kot turistov nisi videl.Zanimivo, kar naenkrat si tudi ti delal z japonci in to v avto industriji... zanimivo.Me prav zanima v kateri firmi...

Edino, ?e si jim kdaj pisal, da ti kak?na igrica na ra?unalniku ne dela.:)

Zdi se mi, da si ti tipi?en sloven?ek, ki hodi na rab ali eventuelno na pag in se naliva cel dan z pivom, ki si ga dostavi v prtlja?niku.

Benzinarko si pa kupil, ker je to sedaj moderno, ker so to drugi rekli, ne pa, da si to ti ?elel. Verjetno vedno dela? in kupuje? tisto, kar je trenutno moderno.Tipi?en potro?nik.Tipi?no slovenceljno.

Dizla pa imam rad, kot velika ve?ina tistih, ki dela veliko kilometrov in se radi hitreje vozijo in manj onesna?ujejo okolje kot kak drugi.:).Preberi si ?lanek v sosednji temi o elektri?nih avtomobilih.

U?ivaj ?e naprej in lepo sanjaj o japoncih.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ha, ha, keri model. Kot prvo, jaz nisem bil na hrva?kem ?e 20 let za razliko od tebe, ki

si verjetno vsako poletje dol. Mislim, da ti japoncev niti kot turistov nisi videl.Zanimivo, kar naenkrat si tudi ti delal z japonci in to v avto industriji... zanimivo.Me prav zanima v kateri firmi...

Edino, ?e si jim kdaj pisal, da ti kak?na igrica na ra?unalniku ne dela. :)

Zdi se mi, da si ti tipi?en sloven?ek, ki hodi na rab ali eventuelno na pag in se naliva cel dan z pivom, ki si ga dostavi v prtlja?niku.

Benzinarko si pa kupil, ker je to sedaj moderno, ker so to drugi rekli, ne pa, da si to ti ?elel. Verjetno vedno dela? in kupuje? tisto, kar je trenutno moderno.Tipi?en potro?nik.Tipi?no slovenceljno.

Dizla pa imam rad, kot velika ve?ina tistih, ki dela veliko kilometrov in se radi hitreje vozijo in manj onesna?ujejo okolje kot kak drugi. :).Preberi si ?lanek v sosednji temi o elektri?nih avtomobilih.

U?ivaj ?e naprej in lepo sanjaj o japoncih.

 

poglej tipi?en slovencelj, na hrva?kem nisem bil na dopustu ene 15 let, je dosti lep?ega morja po svetu kot verjetno v kak?nem zahojenem campu na hrv kamor ti hodi?.. glede igrice pejdi mamico vpra?at, ?e ti ne dela

druga?e ma boli kita kaj ti meni verjame?.. si se dokazal da si idiot in se mi ne da ve? s tabo ukvarjat.. over&out

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj imajo 2.5T, ki ima toliko navora, kot dizel, s tem da vle?e (samo z eno turbino) od 1.500 do 6.300, na 1000 obratih ima toliko navora, kot ga imajo max. Pri 2000 obratih navadne 2.0 bencinarke. Tako krivuljo imel bi tudi jaz.

 

Je pa res, da bi dali levo ledvico za karavana. :)

Bolj bistveno je, da se jim dokaj jebe za porabo saj 2.5T te?ko pride pod 8 litrov na 100km pri relacijski vo?nji. Ker je cena goriva pri njih tolk ni?ja jim je zato ve? ali manj vseeno za diesle. Oziroma bolje povedano je to, da vse kar je pri njih manj kot 10l/100km je var?no.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.