Skoči na vsebino

poraba Mazda CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Sem lastnik Mazde CX-5 letnik 2015. Motor je diesel 2,2 150KM. Zanima me ali je poraba cc. 7,5l na 100 km normalna za ta motor. Porabe nikakor ne morem spraviti pod 7l na 100km.?udi me tudi, ker ima prijatelj mazdo 6 z enakim motorjem, ki mu rabi bistveno manj. Naredila sva test na enaki poti, on je imel porabo po ra?unalniku 5,4, jaz pa 7l. Hvala za odgovore

Napisano

Najprej preveri na kak?no razdaljo ti dela DPF regneracijo, ?e bo? mel regeneracije na 100 km ali ?e manj, potem je to lahko vzrok.

 

?e nima?, obd vmesnika, da bi pogledu preko forscana/torqua, potem meri razdaljo med dvema regeneracijama. DPF regneracijo opazi? tako, da ti ne fila i-Eloopa + zvok ma?ine se spremeni + trenutna poraba takrat je krepko nad 10 l ;)

Napisano

Nekaj je na aerodinamiki samega avta nekaj verjetno v sami nogi. Tudi, ?e vozi? na isti razdalji in po isti poti, lahko dva voznika vozita popolnoma druga?e. Recimo, en spusti gas prej, da avto prosto gre, drugi spet dr?i das in zadnji moment bremza, pa v klancih, eden vozi v recimo ?etrti drugi v peti itd.

Dej posodi kolegu tvojo cx 5 in on tebi njegovo 6-ko. ?e si seveda zaupata in pojdita zopet isto pot. Takrat bo? videl v ?em je fora. Regeneracijo naj bi ti delalo nekje vsakih 220 do 250 km.Ko ti kon?a regeneracijo nastavi potovalni ra?unalnik B na nulo, tako, da bo? lahko spremljal pribli?no, kdaj se bo zopet izvajala. So pa ?e zgoraj napisali, kako opazi?, da se izvaja.

 

 

Napisano

Mislim, da i-eloopa nimam. Se pravi da mi preostane samo poslusanje zvoka motorja. Sem pa danes dal v srediscu mesta stevec na 0 in ze prva meritev mi je pokazala porabo 19.2 nato se je po cca 20 km avtoceste pri viznji 120 km/h spustila na 9.3

Napisano

Regeneracijo enostavno opazi?, ?e gleda? trenutno porabo na potovalnem ra?unalniku.

Ko se pelje? in spusti? gas, potem ?e ne dela regeneracije ti trenutno porabo ka?e 0,0L, ?e dela regeneracijo pa ti bo ob istih pogojih kazalo trenutno porabo 0,5L ali ve?.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?isto mo?no je, da ti dela regeneracijo vmes. Poglej s forscanom. Aja, s kje si?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Zakaj bi bilo preve?? ?e ja avtomatik je vsaj pol litra vi?ja poraba, ?e pa ?e AWD pa ?e vsaj pol litra zraven. Pol litra pa doda slaba aerodinamika napram avtomobilom. Rezultat je pol liter in pol vi?ja poraba.

33112_1.png

Napisano

Zakaj bi bilo preve?? ?e ja avtomatik je vsaj pol litra vi?ja poraba, ?e pa ?e AWD pa ?e vsaj pol litra zraven. Pol litra pa doda slaba aerodinamika napram avtomobilom. Rezultat je pol liter in pol vi?ja poraba.

Avtomatik prinese okoli liter ve?, AWD pa ?e pol.

 

 

Napisano

Kar sem sedaj prebral testov naj bi bila razlila v porabi med avtomatikom in navadnim do 0,5l. Cudno pri mojem avtu se mi zdi ker pri pocasni voznji na razdalji cca. 20km nikakor ne morem spravit porabe pod 7l

Napisano

 

p.s. bodi vesel, bencinar kuri baje vsaj 10

 

Imam bencinarja (G194, 2.5, AWD, avtomatik) in je moja poraba dalec od tega, da bi bila "vsaj 10" :) >> https://www.spritmonitor.de/en/detail/916281.html ... Pa vem, da ne vozim ravno najbolj varcno :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

motis se, 10 mas vsaj, pa vec kot 110 km/h ne peljes na avtocesti oz se vozis za kamionom :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ej...jaz imam cx5 benzin 2.0 165.k.l.2015..poraba 8 l do 8.3lpa jo ne ?param..tle je velika vloga aerodinamika oblika avta te?a ..in itd..malo ga treba na obrate.. he he zoom zoom

Napisano

Ej...jaz imam cx5 benzin 2.0 165.k.l.2015..poraba 8 l do 8.3lpa jo ne ?param..tle je velika vloga aerodinamika oblika avta te?a ..in itd..malo ga treba na obrate.. he he zoom zoom

Ti nima? AWD.Z njim bi bil ?e kak liter ve?, tako da bi pri?el na 9 do 9,3.?e vedno bi bilo to znosno glede na performanse.

 

 

Napisano

Sarkazem detektor pokvarjen... :)

 

Je bil izgleda izklopljen... sem ga zdaj spet vklopil ;)  :ne vem:  :jupiii:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Je bil izgleda izklopljen... sem ga zdaj spet vklopil ;)  :ne vem:  :jupiii:

Pazi, kako ga bo? doziral. Nekateri ?lani tu gor ga ne zaznajo in ne tolerirajo pa zna? imet probleme...

 

 

Napisano

Evo, po tednu testiranj na relaciji Ajdovscina-N. Gorica avtocesta in nekaj mestne voznje, vse po omejitvah povprecna poraba 8.8. Mi je pa dolgo kazalo 9.2. To se mi ne zdi v redu

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.