Skoči na vsebino

poraba Mazda CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Si ?e probal na?e nasvete in ugotovil na kak?no razdaljo ti dela regeneracije filtra?

Regeneracije gor ali dol, to je ob?utno preve? za tak motor. Po mestu ne bi smel it ?ez 7/100,da ne govorimo o relacijah po predpisih. Nekaj definitivno ne ?tima.

 

 

Napisano

Preve? je. Priporo?am, da pelje? na servis.

Tako porabo nisem imel niti, ko sem 4x4 ril po snegu (zimske radosti), prebijal zamete,.... 

Napisano

Ja regeneracije gor al dol. ?e se ti pogosto vklaplja, ?isto mo?no da bi poraba toliko narasla. 

 

?e sam nima? idej, servis. Lahko je marsikaj, vklju?no s kalibracijo injektorjev, slab injektor, EGR,..

Napisano

Kaksna ideja kaj bi lahko bilo? Je mozno da je prejsnji lastnik kaj saril po motorju?

Lahko da ti "??ije" en injektor. Kako je z motornim oljem - nivo ?ez max? Vonj po nafti?

Napisano

@Alex: kot spektr pravi regeneracije lahko ?tejejo, ?e se ti izvajajo na 100 km ali pa 60 km (kot so nekateri poro?ali v preteklosti na drugih forumih) je to definitivno lahko vzrok.

 

Poglej nivo olja kot pravi 323BA, ?e bo? meu bluzi X oznake potem je skoraj ziher nekaj na temo preve?ih nedokon?anih regeneracij.

Napisano

Kolk kilometrov pa ima tale SUV ?e za sabo? ?e si bliz 200kkm je res lahko tudi kaj na DPF-ju, ki pa je lahko posledica injektorjev, EGR ventila, turbine, MAF senzorja ali pa res samo golega DPF, ki se ne regenerira ve? tako kot se je nov.

33112_1.png

  • 1 leto kasneje...
  • 9 mesecev kasneje...
Napisano (urejeno)

Načeloma lahko nepravilno opravljeno storitev (redni servis, ko niso menjali podložk, pa bi jih morali) reklamiraš, podjetje (pooblaščeni servis)  pa tožiš v civilni tožbi za povzročeno škodo 12.000 €, ker niso menjali podložk, kar so celo sami ugotovili. Upam, da imaš kje pisno (na SMS, e-pošti, ... delovnem nalogu,...). 

 

WWW.PISRS.SI

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot). SOP 1998-01-0815. EPA 0457

image.png

 

PISRS.SI

Obligacijski zakonik (OZ). SOP 2001-01-4287. EVA 1998-2011-0020. EPA 1544

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

Načeloma lahko nepravilno opravljeno storitev (redni servis, ko niso menjali podložk, pa bi jih morali) reklamiraš, podjetje (pooblaščeni servis)  pa tožiš v civilni tožbi za povzročeno škodo 12.000 €, ker niso menjali podložk, kar so celo sami ugotovili. Upam,da imaš kje pisno (na SMS, e-pošti, ... delovnem nalogu,...). 

null

WWW.PISRS.SI

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot). SOP 1998-01-0815. EPA 0457

image.png

 

PISRS.SI

Obligacijski zakonik (OZ). SOP 2001-01-4287. EVA 1998-2011-0020. EPA 1544

 

image.png

to je lepo napisano na papriju, v praksi to iztožiti oz. dobiti nazaj pa ni ravno enostavno, da boš en dopis napisal, tega se moraš lotiti potem resno, z svojim odvetnikom, itd....kar pa tudi ni for free, razen če imaš kakega kolega pravnika-odvetnika.....navadne "neuke" uporabnike pa odkantajo, tako da zase ne vedo.....žal....

Napisano
pred 2 minutama je sportman333 napisal:

to je lepo napisano na papriju, v praksi to iztožiti oz. dobiti nazaj pa ni ravno enostavno, da boš en dopis napisal, tega se moraš lotiti potem resno, z svojim odvetnikom, itd....kar pa tudi ni for free, razen če imaš kakega kolega pravnika-odvetnika.....navadne "neuke" uporabnike pa odkantajo, tako da zase ne vedo.....žal....

 

V prvi fazi ni treba pravnika. Začneš s pisnim zahtevkom zaradi slabo opravljenega servisa (če je od njega manj kot 2 leti) (pošlješ priporočeno s povratnicoservisu) na osnovi 38. člena ZVPot. Če odgovora v 8 dneh ni, ali je zahtevek zavrnjen, greš na Tržno inšpekcijo. Kdaj že njihov obisk vse uredi (se jih firma ustraši). 

 

 

Napisano
pred 47 minutami je Janez007 napisal:

 

V prvi fazi ni treba pravnika. Začneš s pisnim zahtevkom zaradi slabo opravljenega servisa (če je od njega manj kot 2 leti) (pošlješ priporočeno s povratnicoservisu) na osnovi 38. člena ZVPot. Če odgovora v 8 dneh ni, ali je zahtevek zavrnjen, greš na Tržno inšpekcijo. Kdaj že njihov obisk vse uredi (se jih firma ustraši). 

 

 

Jaz bi isto naredil kot praviš ti....👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.