Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz menim, da ni veliko razlike pred fl in po fl 2015, kar se motorja ti?e (seveda ?e je bila odmi?na ?e menjana pri stari), edina razlika je, da imajo mlaj?e ve?inoma precej manj kilometrov, posledi?no manj te?av. Edino turbina oz. loputa, ki preusmerja pline med turbinama naj bi bila izbolj?ana (tema na forumu, takih primerov glede na tuje forume ni malo) ampak ne vem kako zanesljiv je ta podatek. Prav tako ne vem ali so veri?ni pogon oljne pumpe kaj nadgrajevali, se tudi dogaja, da gre motor v ... zaradi odpovedi mazanja.

Pogovarjal sem s vodjo mehanikov na uradnem servisu v Kp, ki je mimogrede tudi moj znanec in je zatrdil, da so vse najve?je te?ave z FL na motorjih odpravljene. Tudi te?ave z dpf filtrom in dvigom olja.Smejal se je in rekel, da ko pripeljejo mazdo 6 na vle?nem vozilu takoj ve, kaj je narobe. V 99% ?ene voznikov pogre?ijo gorivo in tankajo dizel gorivo v benzinarja. Najbr? mislijo, da bodo kaj navora pridobile. :)

 

 

Napisano

Amm pa a ni da dizla nemors nalit v bencinarja ker je tulec polnilne pistole debelejsi, lahko samo kontra bencin v diesel.

Napisano

Eno prvih tak?nih re?itev je sicer ponudil Ford s sistemom ?easy fuel?, ki vsebuje mehansko prepre?itev dolivanja napa?nega goriva. ?Pri tem gre za to, da sistem ne odpre lopute na grlu cevi za dolivanje goriva, ?e ro?ka ni ustreznih dimenzij ? dolivalne ro?ke za dizel in bencin se namre? dimenzijsko razlikujejo....

 

Torej da se... Nimajo pa vsi avti...

Napisano

Dizl v bencinarja ne more? naliti ?e kak?ni dve ali ve? desetletij - preozka luknja. Za prepre?itev to?enja bencina v dizel avto imajo sedaj avti loputo ki jo odpre pravi premer cevi - dizlski je ve?ji od bencinskega. Uglavnem, cela jeba ko poizku?a? nato?it iz kantice.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Tako je; bencin zlahka natocis v dizelski avto, obratno ne gre... Ali pa vsaj zelo,zelo te?ko (sploh pri starej?ih avtih).

Napisano

Tako je; bencin zlahka natocis v dizelski avto, obratno ne gre... Ali pa vsaj zelo,zelo te?ko (sploh pri starej?ih avtih).

Ni? ve? ne gre bencin zlahka v dizela?a.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ima kdo svoje konkretne pozitivne ali negativne izku?nje z Mazdo 6 CD 175 KM (FL 2015 -2018) in prevo?enimi 150.000 - 300.000km?

 

Moja je pri 207.000 km, dela bp. Ce je avtomatik, ji zamenjaj se olje in filter v menjalniku.

Napisano

Ni? ve? ne gre bencin zlahka v dizela?a.

Od kdaj? Sodelavec je v golf 4 sdi nato?il bencin... Videl na lastne o?i.

Napisano

Moja je pri 207.000 km, dela bp. Ce je avtomatik, ji zamenjaj se olje in filter v menjalniku.

Lepo povedano. Tej miti o slabih mazdinih dizel motorjih so kr neki. Ve?inoma o tem modrujejo tisti, ki ga niso nikoli imeli. Pa fejsbuk strokovnajaki.

?e gre? na bilo kateri avtoforum ima? pod rubriko te?ave najve? objav. Pri mazdi je tega kar manj kot pri drugih.

 

 

Napisano

dvorjan, tole je dobra novica  - ?e sem prav razumel ravno tako diesel in model 2015-2018.

 

Kako pa je s servisi - katere na obmo?ju Ljubljane najbolj priporo?ate? Morda kak?en neuradni cenej?i, ki obvlada Mazde?

 

lp Janez

Dr.Pelko je strup za Mazde,baje. Meni se ?e ni pokvarla,ker Mazda se ne kvari ampak se ji v?asih ne ljubi.....
Napisano

Od kdaj? Sodelavec je v golf 4 sdi nato?il bencin... Videl na lastne o?i.

Pa ne zdaj oldtimerje ven vle?i kot primer. Lepo ti je bilo napisano da imajo dizela?i posebno loputo ki jo odpre le ustrezen premer cevi. Jeba je ko ho?e? to?it iz kantice. Videl na lastne o?i.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Alex, seveda je mislil obratno ker se samo dizelce pripeljejo z vlecno sluzbo. Bencinarji se normalno pripeljejo in je ponavadi potrebno zamenjati samo kaksno zarnico ali kaj podobnega :D

Napisano

Scr3em se je javil, da natankamo v njegovega poln tank nafte in da se bo normalno okol vozil. Kdo je ?e za?  :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Scr3em se je javil, da natankamo v njegovega poln tank nafte in da se bo normalno okol vozil. Kdo je ?e za? :hudicek:

Ne da se. Baje.

Pa ne zdaj oldtimerje ven vle?i kot primer. Lepo ti je bilo napisano da imajo dizela?i posebno loputo ki jo odpre le ustrezen premer cevi. Jeba je ko ho?e? to?it iz kantice. Videl na lastne o?i.

Ok. Razumem.

Napisano

Alex, seveda je mislil obratno ker se samo dizelce pripeljejo z vlecno sluzbo. Bencinarji se normalno pripeljejo in je ponavadi potrebno zamenjati samo kaksno zarnico ali kaj podobnega :D

V bistvu ima? skoraj prav, da je ve?ina dizlov. Ker ?e pogleda? prodajo, so benzinark prodali-obe dve. :)

 

 

Napisano

Veriga ni tak problem, samo glej da bos dal noter pravo olje in redne servise...

V najslabsem primeru stane veriga dobrih 300 eur plus delo dr Pelka

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Hvala LabiGT, za olje in podobne stvari pa vedno pravo?asno poskrbim ...

Olje raje menjaj pogosteje kot pa, da ?aka?, da naredi? 20000 km. S temi podalj?animi intervali menjave olja so naredili medvedjo uslugo motorjen.Olje ni tak stro?ek, da bi se ?paralo na njem. Aja, pa kvalitetno olje uporabljaj,kar ne moremo ravno trditi za to, ki ga priporo?a Mazda. :)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.