Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

sem novi lastnik mazde 6 letnik 2011 z 2.2 motorjem 95KW. Avto ima prevoženih 200k km, doslej iz servisne zgodovine ne kaže, da je bilo z njim karkoli narobe oz. da bi menjali kakšne amortizerje, sklopko, končnike itd. Verjetno me marsikaj od tega prej kot slej čaka. Kako je s temi 2.2 dizel motorji, kakšne imate izkušnje? Na internetu sem glede mazda diesel motorjev našel marsikaj  😐 

 

Glede menjave olja doma, so kakšni zadržki? Je potreben kak priklop na tester ali kaj podobnega? 

Napisano

V Mazdino Digitalno servisno knjigo se žal ne vpisuje dodatno izvedenih del (sklopka, amortizerji....). To lahko ugotoviš le od lastnika ali pa od servisa kjer je bilo kaj dodatno menjano, imajo delovne naloge na keterih se vidi dodatno delo.

Glede Mazdinih dizlov pa na tvojem mestu bi prvo menjal podložke injektorjev in očistil sito oljne črpalke, da si pol zihr da je to ok. 

Pa pri tej R2 mašini še je fajn preverit verigo, da ni preveč raztegnjena. 

Menjava olja doma je enostavna kot vsak drug avto, servisni interval pa ja lahko resetiraš z obd vmesnikom in Forscan app ali pa prebrikaš konektor pod motornim pokrovom in se zresetira interval. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hvala za informacije.

 

Glede servisne knjige vem, sem pa dobil poleg vso servisno zgodovino od prvega do zadnjega servisa v obliki računov. 

 

A pri teh motorjih so še vedno problem podložke injektorjev in sito črpalke? Imamo v bližini LJ kakšnega dobrega/normalno ugodnega mojstra, ki se teh stvari loti izven uradnega servisa?

Napisano

V blizini Medvod je Pelko, ki je strucko za Mazde... 

 

Tule ima delavnico:

staticmap?center=46.1516798%2C14.3863378
WWW.GOOGLE.COM

Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pelko je mojster in k njemu vozim že 10 let različna vozila, PRIPOROČAM! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ponavadi ima cca. teden čakalne dobe (5 delovnih dni), ima 6 ali 7 nadomestnih avtov, tako da to ni problem. Cene ima zelo ugodne, več se bo pa potrebno kar nanj obrnit in dogovorit. :)

 

Lokacija: Zgornja Senica nad Medvodami.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Torej najprej bomo preverili in po potrebi očistili sito, potem pa še podložke. 

 

Še eno vprašanje. Kot vidim, se čipajo vsi ti 2.2 dizel motorji na isto moč. A so torej enaki? 

Napisano
pred 1 uro je matjazy napisal:

Torej najprej bomo preverili in po potrebi očistili sito, potem pa še podložke. 

 

Še eno vprašanje. Kot vidim, se čipajo vsi ti 2.2 dizel motorji na isto moč. A so torej enaki? 

Samo ta tvoj motor ni  skayactiv dizel da, se razumemo. Skayactiv motorji se brez problema čipajo do 220konjev.

Za tvojega pa ne vem, na koliko. konjičev gre. :)

 

 

Napisano (urejeno)

Tudi R2 dizel v M6 GH gre brez problema na 215hp (163 in 185 osnovne verzije). 130hp osnovne verzije pa samo na 170, ker ima manjši turbo.

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
dne 21. 4. 2020 ob 16:27 je Alex napisal:

Samo ta tvoj motor ni  skayactiv dizel da, se razumemo. Skayactiv motorji se brez problema čipajo do 220konjev.

Za tvojega pa ne vem, na koliko. konjičev gre. :)

Si svojo že čipal?

Napisano
Pred eno uro je 323 BA napisal:

Si svojo že čipal?

Kdaj? Če pa ne morem čez 15 občin trenutno. Sva pa z mojstrom na vezi, da se prikažem pri njem, ko bo mogoče. 

 

 

Napisano
pred 10 urami je Scr3am napisal:

Alex, a to jo bos cipal na 210 hp pa 470 nm?

Ne. Verjetno bo malo manj. Se morava dogovoriti na licu mesta. 

 

 

Napisano

Kam jo boš pa dal čipat?

 

Sicer sem gledal malo po netu, pa naj bi se tudi ta švoh čipala na 200?

 

Vmes smo zamenjali podložke pod šobami in pregledali sito, ki ni kazalo nobenih znakov zapacanosti. Z obojim skupaj je bilo dobro uro dela. In 5€ stroškov. 

Napisano
pred 19 minutami je matjazy napisal:

Kam jo boš pa dal čipat?

 

Sicer sem gledal malo po netu, pa naj bi se tudi ta švoh čipala na 200?

 

Vmes smo zamenjali podložke pod šobami in pregledali sito, ki ni kazalo nobenih znakov zapacanosti. Z obojim skupaj je bilo dobro uro dela. In 5€ stroškov. 

Tunerc, novo mesto. 

 

 

Napisano
pred 14 minutami je dvorjan napisal:

Koliko pa računajo ti tunerji?

A je skupinski popust? 😃

Piši ali pokliči jih. Za ceno se da zment. 😏

 

 

Napisano

Ervin je uredu se da vse zment , tko da , cene so od 250+ .

No 250 evrićev sem dal JEST za atmosferca . Trajal je pa 4 ure . 👍 Priporoćam 👍:notworth:.

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je koroska18 napisal:

Ervin je uredu se da vse zment , tko da , cene so od 250+ .

No 250 evrićev sem dal JEST za atmosferca . Trajal je pa 4 ure . 👍 Priporoćam 👍:notworth:.

Res je. Sem slišal same pohvale o njemu. In kar je najbolj pomembno, da da avto na valje pred in po posegu. Vsak avto obravnava individualno. Jaz sem se zmenil za 270€.Samo čakam na termin, ko bo prost, ker sedaj ima veliko dela. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano
pred 7 minutami je koroska18 napisal:

Ervin je uredu se da vse zment , tko da , cene so od 250+ .

No 250 evrićev sem dal JEST za atmosferca . Trajal je pa 4 ure . 👍 Priporoćam 👍:notworth:.

Kateri motor imaš in na koliko si jo mapiral pa kako si zadovoljen,če lahko poveš?:prstgor:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.