Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, en na yt je rekel da težav nima odkar zlaganja ne uporablja pozimi.
Večini to spricanje z wd reši težavo do prvega pranja

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano
pred 12 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, en na yt je rekel da težav nima odkar zlaganja ne uporablja pozimi.
Večini to spricanje z wd reši težavo do prvega pranja emoji16.png

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Pri meni je bilo podobno. Ko sem opral avto, se je vsakokrat ponovilo. Dokler nisem pošprical notranjost dobro z silikonskim sprejem od wd + anti friction spray  (tudi od wd). Od takrat, že kako leto je mir. Izgleda, kot da ima motorček premalo moči in ko dobro podmažeš vse te stične točke lepo drsi. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Kje točno si mazal Oz a si ga zato razdrl?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

V bistvu sem šipco vzel ven. Samo je treba paziti, ker so gor na njemu žičke in je zelo delikatno. 😬

Mislim,da je nekdo že dal video tukaj gor, kako se to naredi. 

Evo, sem našel. 

Screenshot_20211231-102932__01.thumb.jpg.196af99a88a93c82d79cc67c1d05ae13.jpg

Screenshot_20211231-102940__01.thumb.jpg.87d903e11fb04954a43ce41b33c1dded.jpgScreenshot_20211231-102945__01.thumb.jpg.7665b5f9ffa937863332b87f32457423.jpgScreenshot_20211231-102950__01.thumb.jpg.5eaf6d32c8c8c41fbada2e1640e4f6ae.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Aha, thx. V bistvu gre šipca zelo težko dol. Nisem upal. Sem pa dal dol zadnjo plastiko, ta gre na izi. Sem sprical tam okoli motorja, je proradilo. Potem čez pol ure spet stara zgodba.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano

A wd in silikonski sprej špricate zato, da v motorček ne pride voda? Ker kolikor je meni jasno je problem v tem, da motorček zaliva voda in ne v kvaliteti motorčka?

Napisano

Meni še ni čisto proradil. Pa sem šprical ...in šprical..Snel plastični pokrov, šprical okoli, in se je slišalo da je notri neka svinjarija, od prahu, peska...Je pa motorček po mojem mnenju definitivno prešvoh za to. Ker se vidi da se matra. Če mu malenkost pomagaš, zadeva gre skozi.

Napisano
On 8/11/2021 at 8:01 PM, scania said:

Saj še imaš avto v garanciji, na servis pa da ti rešijo. Jaz sem zatesnil pušo okoli katere se vrti ogledalo ko se zapira in imam mir (trkam po lesu). 

To misliš tisti kovinski del spodaj? 

Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Meni še ni čisto proradil. Pa sem šprical ...in šprical..Snel plastični pokrov, šprical okoli, in se je slišalo da je notri neka svinjarija, od prahu, peska...Je pa motorček po mojem mnenju definitivno prešvoh za to. Ker se vidi da se matra. Če mu malenkost pomagaš, zadeva gre skozi.

S tem se pa definitivno strinjam,da je motorček prešvoh. Baje, tako mi je rekel kolega na mazda servisu, je tako zasnovan, da "sklopka" v njem spodrsava, ko je  preveč obremenjen. To pa se zgodi, ker po moje ni prav zasnovan mehanizem, ki obrača ogledalo. Opazil sem tudi, kot da včasih električno ne dobi dovolj dolgo impulza in se vstavi nekje na tričetrt. In ga potem ročno odprem do konca. In to vedno le levo ogledalo. 

 

 

Napisano

Hmm, zanimivo. Jaz z ogledali nimam nobenih težav zaenkrat. Se mi pa mogoče zdita malo preglasna, ko se odpirata in zapirata. Pa imam vključeno avt.odpiranje in zapiranje že četrto leto. Ne vem, če ne bi raje izklopil😁.

Napisano

Jaz nisem razdiral ogledala. Cevka iz spreja v režo pri steklu (ogledalu), pošprical, nekaj odpiranj in zapiranj, še enkart pošprical in to je to. Dobro leto in pol od tega in še ni težav.

Napisano
pred 47 minutami je bajsi6 napisal:

Jaz nisem razdiral ogledala. Cevka iz spreja v režo pri steklu (ogledalu), pošprical, nekaj odpiranj in zapiranj, še enkart pošprical in to je to. Dobro leto in pol od tega in še ni težav.

Jaz sem enako naredil s silikonskim sprejem na 3jki s tem,da sem steklo na ogledalu pomaknil skrajno levo in dol,spostil šipo na vratih dol in našprical. Enako naredil še potem na desnih vratih.😊 Škodit ne more ampak sem to varianto zasledil nekje na netu...😊

Osebno mislim,da za dolgo to ni,ker slej ko prej spere voda vse skupaj.....☹️

Napisano

Mazda bi tukaj lahko kopirala mehanizem od Peugeot-ja ali Renaulta, ki mislim da sta to imela med prvimi....moj oče je imel P407 ki je imel to zapiranje/odpiranje vedno avtomatsko, ko si zaklenil/odklenil avto in to je bilo 20.let nazaj....avto vedno zunaj, nobenih težav....smešno, da je to problem v 2022....

Napisano

Tudi na moji mazdi so se danes začele težave z ogledalom na voznikovi strani. Sedaj bo na voznikovi strani menjano drugič. Bolano se mi zdi da mazda to ne reši. Kaj jo bo pa konec garancije pa na svoje stroške al kako?

Napisano
pred 22 minutami je scania napisal:

Tudi na moji mazdi so se danes začele težave z ogledalom na voznikovi strani. Sedaj bo na voznikovi strani menjano drugič. Bolano se mi zdi da mazda to ne reši. Kaj jo bo pa konec garancije pa na svoje stroške al kako?

To je pa res za zjokat, da ne morejo nekaj naredit glede teh špeglow 😟

To je že tako rekoč serijska napaka za vpoklic tudi po garanciji... 🤔

Napisano
pred 34 minutami je scania napisal:

Tudi na moji mazdi so se danes začele težave z ogledalom na voznikovi strani. Sedaj bo na voznikovi strani menjano drugič. Bolano se mi zdi da mazda to ne reši. Kaj jo bo pa konec garancije pa na svoje stroške al kako?

 

Menjaš avto, kupiš novega in imaš za 3 leta mir. :vskalo:

Napisano
Pravkar je NevLado napisal:

 

Menjaš avto, kupiš novega in imaš za 3 leta mir. :vskalo:

Samo še vedno boš obiskoval servis zaradi tega, četudi je v garanciji. 🤔

 

 

Napisano

Evo naročen na servis da menjajo motorček. Po pogovoru mazda nima rešitve, napake so konstantne, menja se pa motorček. 

Napisano
pred 5 urami je scania napisal:

Evo naročen na servis da menjajo motorček. Po pogovoru mazda nima rešitve, napake so konstantne, menja se pa motorček. 

 

Pod reklamacijo? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.