Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, kupujem svojo prvo Mazdo (trenutno vozim Hondo Civic vti, letnik 98). Ogledan imam model 6 sport combi, letnik med 2008 in 2012, motor 2.0 (140hp) in pa 2.2 (163hp). Mi lahko svetujete, na kaj je potrebno biti previden pri teh motorjih? Nekaj sem prebiral, da so imeli probleme pri tesnilih injektorjev, naj bi zapacala sito oljne pumpe, katero je potem vodilo v zarib motorja. Druga je mešanje nafte v olje, zaradi regeneracije dpf filtra. 

 

Ker imam "fetiš" na dosti opreme, iščem nekaj z čimboljšo opremo (BOSE ozvočenje, adaptivni žarometi, xenon žarometi, led zadnje luči,...). Na kaj je potrebno biti pozoren pri teh letnikih, kateri motor je bolj zanesljiv (2.0 ali 2.2)? Oprema, so imele kakšne probleme z crkovanjem, problematiko adaptivnih luči, računalniki,...? Dnevno delam nekje 40km v službo, 1x tedensko kakšne daljše poti. So bencinski motorji bolj zanesljivejši? Se da sploh dobiti karavane v bencinski izvedbi?

 

Najlepša hvala za pomoč,

LP, Jure

Napisano

Sam imam 2.0 140 konjev.

Problemi, ki so najbol pogosti:

* prednji diski - zelo hitro tresejo

* DPF - o tem so ze cele diplomske napisane in kar veliki vecini enkrat crkne

* EGR - sam sem ga menjal in kar sem takrat zasledil ni tako redko

 

Vse ostalo (imam tako opremo kot pises) pa ni bilo problemov. Pri meni je crknil se ABS senzor, pa ventilci s senzorjem tlaka imajo krhek zelez in rad poci.

 

Nekateri tukaj na forumu so imeli tezave z BOSE ojacevalcem ampak ga nek forumas lahko popravi.

 

Bencinske verzije karavana pa ... tezka bo.

Napisano (urejeno)

Jaz bi gledal od 2013 naprej :) čisto drug avto.

 

EDIT: tudi lažje boš dobil bencinarko

Popravljeno od NevLado
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Jaz bi gledal od 2013 naprej :) čisto drug avto.

 

EDIT: tudi lažje boš dobil bencinarko

No ja, po lastnih izkušnjah bencinarko za "normalen" denar (glede na letnik) težko dobiš. Ker se jih prodaja zelo malo, ni "konkurence", kar se odraža na visoko postavljenih cenah.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Jest ti lahko za bencinarja povem in problemov dobesedno NI. Pri hisi imamo dva bencinarja (2.0 in 2.5) in problemov ni. Z rjo pri drugi generaciji tudi naceloma nebi smel imeti problemov. Edino kar mi na pamet pade je to da zadnje celjusti rade zastekajo, ampak to je itq rak rana mazd ze od prve generacije. Je tudi res, da so originalne bremze samo za v smeti, ampak bodimo realni kupujes 10 ali vec let star avto in moznost, da so gor originalne bremze je majhen.  

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je x-layer napisal:

No ja, po lastnih izkušnjah bencinarko za "normalen" denar (glede na letnik) težko dobiš. Ker se jih prodaja zelo malo, ni "konkurence", kar se odraža na visoko postavljenih cenah.

To je dobro pri prodaji,dober avto mora imeti dobro ceno......:jupiii:

Popravljeno od Bini
Napisano

Cene sploh niso visoke, ampak so le nizke pri dizlih. Mislim ce je 5 jurjev drago za tak avto pol pa nevem

Napisano

Ja...raje poglej za Benzinarko vsaj 2013;letnik 

Če ne delaš full km...na leto :bravo:  zoom zoom lp😃😁😁

Napisano

Jaz bi ti predlagal dizla, 2.2 od letnika konec 2014 naprej. 

Avto je bomba,gromozanski navor,majhna poraba. Vzemi karavana, ne bo ti žal.😏

 

 

Napisano

Hvala vsem za odgovore. Vsekakor se išče karavan. Kilometrov letno me delam ogromno, okoli 15-20000km. Problem so vsakodnevne vožnje, delam le 15-20km v eno stran. Strah me je dpf in drugij problemov, katere povleče za slabo kratka razdalja + dizel. Bencinarjev pa karavan trenutno ni nikjer, edino nemški trg se da dobiti par primerkov. Če ne bo druge, bo uvožena iz nemčije/italije. So se kaj razlikovali po modelih oz. opremi glede na državo prodaje? 

 

Glede starosti pa je tako ali tako treba vzeti v zakup, da avto ni nov. Sem ljubiteljsko mehanik, po izobrazbi strojnik, tako da ni noben problem pošravfat stvari, kaj zamenjati,...

 

Lp, Jure

Napisano
pred 50 minutami je Alex napisal:

Jaz bi ti predlagal dizla, 2.2 od letnika konec 2014 naprej. 

Avto je bomba,gromozanski navor,majhna poraba. Vzemi karavana, ne bo ti žal.😏

Pozabu si napisat, da naj bo še rdeče barve. lp

Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

Pozabu si napisat, da naj bo še rdeče barve. lp

Ne.. namenoma nisem.Ni dobro, da jih je dosti na cesti. 

V Kopru so trenutno samo tri najlepše barve. 😛

 

 

Napisano

Hmh, saj dizel ni tolk problematičen kot se piše, je pa res da mu vožnja na kratke razdalje ne ustreza in to prav zaradi DPF filtra. Ta mora pri mestinih vožnjah delat regeraneracije bolj pogosto in posledično prihaja mešanja nafte med olje in življenska doba DPFa se skrajša. 

Tak da ja za kratko mestno vožnjo imaš 2 varianti:

1. Kupiš bencinarja, pa čeprav je bencinar bolj len. 

2. Kupiš dizla in daš odstranit DPF in nimaš več nobenih problemov. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Jezen 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 10 minutami je Aless napisal:

Hmh, saj dizel ni tolk problematičen kot se piše, je pa res da mu vožnja na kratke razdalje ne ustreza in to prav zaradi DPF filtra. Ta mora pri mestinih vožnjah delat regeraneracije bolj pogosto in posledično prihaja mešanja nafte med olje in življenska doba DPFa se skrajša. 

Tak da ja za kratko mestno vožnjo imaš 2 varianti:

1. Kupiš bencinarja, pa čeprav je bencinar bolj len. 

2. Kupiš dizla in daš odstranit DPF in nimaš več nobenih problemov. 

Za vožnjo vsak dan 40 kilometrov bo dizel top. Tudi, če bo delala vmes vsakih 220-250 kilometrov regeneracijo, jo konča v 16-18 kilometrov. Se pravi, da jo bo  najbrž  naredilo vmes med vožnjo. Pa tudi, če bo ugasnil vmes parkrat avto ne bo panike. Kot sem že parkrat napisal, meni se nivo olja ne dvigne niti milimeter, sklepam, da je pri FL ta problem preteklost. Je pa na začetku res to bil problem, ko so morali zamenjati olje na 5Kkm.

 

 

Napisano

Gremo glasovat? :D

 

Ja, js iskreno upam, da po FL z DPFjem ne bote meli več problemov in ja se strinjam da bencinarja, glede na to ktere letnike se kupuje. Bolj star kot je, večje so vrjetnosti, da je kej zasrano, js vrjetno rabljenega dizla takšnih let ne bom kupil nikoli, razen če me situacija prisili.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

dizla... 

Tvojega mogoče,drugač pa nikoli,ker tako vidiš kaj eni počnejo z DPF,RGL in ne vem kaj še,ludnica!:party0035:.

Napisano
pred 35 minutami je Bini napisal:

Tvojega mogoče,drugač pa nikoli,ker tako vidiš kaj eni počnejo z DPF,RGL in ne vem kaj še,ludnica!:party0035:.

Tudi z benzinarji delajo eni kot svinja z mehom. Mrzla mašina-gas do rdečega polja.Ali pa kaki penzionisti. daš na ful in cel cajt stisnjena sklopka. Vrtljajev pa 4800 v prvi brzino. 😁

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 37 minutami je Alex napisal:

Tudi z benzinarji delajo eni kot svinja z mehom. Mrzla mašina-gas do rdečega polja.Ali pa kaki penzionisti. daš na ful in cel cajt stisnjena sklopka. Vrtljajev pa 4800 v prvi brzino. 😁

 

Huda razlika, če bencinarja ali dizla mrzlega stisneš do rdečega polja. :) Sploh če kupiš dizla od ljubljančana, ki se mu pozimi niti segreje ne - gre ravno za tolk na ac, da pride na ene 80 stopinj, potem pa spet v koloni stat (in važno, da mu je toplo v kabini, tut če motor ni prekrožu). Potem pa ugasnt ker je itak že na destinaciji, pa repeat čez zimo. :D 

Napisano
pred 29 minutami je NevLado napisal:

Huda razlika, če bencinarja ali dizla mrzlega stisneš do rdečega polja. :) Sploh če kupiš dizla od ljubljančana, ki se mu pozimi niti segreje ne - gre ravno za tolk na ac, da pride na ene 80 stopinj, potem pa spet v koloni stat (in važno, da mu je toplo v kabini, tut če motor ni prekrožu). Potem pa ugasnt ker je itak že na destinaciji, pa repeat čez zimo. :D 

Ampak, glej ga zlomka. Naši dizli se na mestu ogrejejo na delovno temperaturo. Ko štartaš je že v redu ogret. 

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz sem tudi prešaltal z VTi-ja na Mazdo 6. Sem pa isto razmišljal, bencin ali dizel, pa sem se nakonc zarad strahu pred morebitnimi težavami z DPF, EGR, neočiščenim sitom za olje... odlolčil raje za bencinarja. Sicer mam letnik 2009,2.0 mašina, 147KM . Lej, v glavi morš preklopit, da to ni VTI in da je avto res len in da kar dobro skriva svoje konje, ampak zame in za moj način vožnje je kul. Imam veliko avtoceste, tako da večinoma lepo prefuram z vklopljenim tempomatom in mi nič ne manjka. Edin prehitevat v klanec je mal večji podvig, ker morš ene dve brzini dol dal, da se kam premakne :) 

 

Imel sem ogledanega accorda, isto 2.0 bencinarja, samo mislim, da ni vreden tiste razlike v ceni (so accordi veliko dražji).

Napisano

Citiram:"Edin prehitevat v klanec je mal večji podvig, ker morš ene dve brzini dol dal, da se kam premakne :) 

No, pa ste prišli na moje, benzinarji. 😁😛

 

 

Napisano
dne 23. 7. 2020 ob 20:45 je Alex napisal:

Ampak, glej ga zlomka. Naši dizli se na mestu ogrejejo na delovno temperaturo. Ko štartaš je že v redu ogret. 

In potem svizec zavije čokolado. :D 

pred 5 minutami je Alex napisal:

Citiram:"Edin prehitevat v klanec je mal večji podvig, ker morš ene dve brzini dol dal, da se kam premakne :) 

No, pa ste prišli na moje, benzinarji. 😁😛

Je razlika, če kupiš tako velik auto s "samo 147 konji" al pa najmanjšo škatlo z 120 ane :) 

Napisano

Resno, naši dizli imajo to lastnost, da na mestu nabijejo obrate toliko časa, da se motor že kar ogreje. Takrat lahko s pelješ. 😛

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.