Skoči na vsebino

Mazda CX-50?


Jest

Priporočeno sporočilo

Mazda-CX-30-2019--fotoshowBig-76c0d859-1
WWW.AUTO-MOTOR-UND-SPORT.DE

Mazda bringt ab 2022 ein neues SUV-Coupé als CX-50 auf Basis der neuen Heckantriebs-Plattform an den Start.

 

2020-mazda-cx-5.jpg
WWW.MOTOR1.COM

It follows the naming convention of the CX-30.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa zakaj ste vsi prepričani, da v Evropi nikoli več ne bo kakšnega šest ali osem-valjnika? Kaj res mislite, da bo Ferrari v svoja vozila vgrajeval 0,8 litrske trivaljnike? Res mislite, da bo BMW vgrajeval 0,8 litrske trivaljnike? Res mislite, da bo Volkswagen v Bentleye vgrajeval 0,8 litrske trivaljnike?

 

Seveda bomo še naprej imeli v Evropi šest-valjnike v avtosalonih. Vprašanje je le, če si jih bomo dovolj močno želeli...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Slivka gre se zaradi jeb.. emisij v EU. Žal za ljudske avtomobile morajo proizvajalci dosegat normo emisij celotne flote vozil. In če ima proizvajalec v ponudbi recimo kak večlji v6 ali v8 motor ki ima velik misijski izpust, se jim poderejo emisije cele flote. Zato ali črtajo kake manj dobickonosne modele, ali dodajajo elektricna vozila ki popravijo to.

Če pa ne dosežejo predpisanih emisijskih norm za celotno floto pa morajo plačati kazen. 

Proizvajalci kot so Ferrari in Bentley pa si lahko privoščijo plačati kazen ker prodajajo zelo drage avte za petičneže, in pokrijejo tudi tisto kazen za emisije. 

Za Mazdo sem 99% da v EU ne bo 2.5 Turbo motorja kaj šele 6valjnikov.

Aja, btw BMW že ene  5let vgrajuje tudi 3valjne 1.2 in 1.5 motorje 😉

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, to s kaznimi je res, zato sem pa tudi napisal, da je vprašanje le, če si jih bomo dovolj močno želeli...

 

Je pa res, da Mazda že brez hibrida dosega zelo nizke izpuste, primerljive kakšnemu slabšemu hibridu. Če torej v floto dodajo kakšen hibrid, potem na drugi strani tudi kakšen šest-valjnik ne bi smel biti tak problem.

 

BMW in 1,2 litrski trivaljnik? In potem so mene čudno gledali, ko sem omenil, da bi vozil Mazdo MX-5 kabrioleta samo, če bi imela dizel motor...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

o ja sam res SUV-ov pa pri Mazdi full manjka  :whatever:

 

Drugač so pa mali proizvajalci, tako imenovani butični iz teh okoljevarstvenih norm izvzeti. Se pravi bo Ferrari in Lambo ter Mac še vedno veselo Delali hude stroje. Ostali serijski proizvajalci pa pač ne in zato v EU kr pozabmo in na kolenih prosimo, da nam še 4-valjnikov ne poberejo... banda teroristična. :hudicek:

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 9 mesecev kasneje...

Evo jih že spijajo:

lvgj48l1zqa0kcf6qvw8.jpg
WWW.CARADVICE.COM.AU

The next-generation 2022 Mazda CX-5 (or CX-50, as some rumours suggest it could be called) has been spied testing for the first time in...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je 50keda napisal:

Evo jih že spijajo:

lvgj48l1zqa0kcf6qvw8.jpg
WWW.CARADVICE.COM.AU

The next-generation 2022 Mazda CX-5 (or CX-50, as some rumours suggest it could be called) has been spied testing for the first time in...

 

 

upam, da ni taka kot je na slikah, mi nebo čist nč ušeč, full gre na VW linije se mi zdi 🙄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je Deeyan napisal:

 

upam, da ni taka kot je na slikah, mi nebo čist nč ušeč, full gre na VW linije se mi zdi 🙄

Zavaravanje je to, verjemi da ne bo tako grda.... :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Boss napisal:

Ne more bit tolk grda.. res, da je SUV sam je trenutna CX-5 za nekaj razredov lepša kot teli renderingi.

Itak, da navlečejo gor en kup kamuflažne plastike, dokler testirajo avto. To pa zato, da se najprej naslajajo švabi, da tokrat pa bodo imeli lepši suv kot Mazda, a ko bo prišla CX 50 na ceste, bodo zopet surle (nosovi) do tal.😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je Alex napisal:

Itak, da navlečejo gor en kup kamuflažne plastike, dokler testirajo avto. To pa zato, da se najprej naslajajo švabi, da tokrat pa bodo imeli lepši suv kot Mazda, a ko bo prišla CX 50 na ceste, bodo zopet surle (nosovi) do tal.😉

Upajmo,da bo res, bomo kmalu vidli....🧐

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 43 minutami je Deeyan napisal:

U bistvu se je moj komentar nanasu na te slike, ne na kamuflazno

Screenshot_20210513_175008_com.huawei.browser_edit_54938828401512.thumb.jpg.13d469d734aaa6980544253c6f9b9058.jpg

Če bo res takšna bo živa smešnica od avta. Upam, da so to le slike " naj bi bila". 🤔

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

Pr nas bo pomoje na voljo obični 4 cilindrc. Če bi bil pa 6, bi bil pa to naslednji kandidat za menjavo :D

Pa šestka 6 cilindrov. To bi bil pa moj kandidat z istim motorjem. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 minutami je TiEn napisal:

 

Renderjev kolikor čiš, lahko samo ugibamo kaj je pod kamuflažo in fake plastičnimi deli kim spremenijo obliko

Mazda-CX-50-2022...jpg.69a9a35f934aceb232311bab018d5ed4.jpgMazda-CX-50-2022....jpg.ec766fd66510ffe0e5e500bf687054b5.jpgMazda-CX-50-2022.....jpg.8130f134f72e71d3df3d4034e4017d50.jpg

Tale varianta ni švoh razen kromiranih delov. Bi bila kar všečna. 👍

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če gledaš kamuflažne slike, so spodaj obrisi, zelo podobni aktualni izvedbi dodanes so večje obrobe kot pri cx-30. Malo posodobljeno pač.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Ne vem zakaj se sedaj pojavlja slike facelifta aktualnega modela

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://paultan.org/image/2021/09/2022-Mazda-CX-5-facelift-leak-1.jpg

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

2022-Mazda-CX-5-facelift-leak-1.jpg

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.