Skoči na vsebino

DPF inspection required


Priporočeno sporočilo

Serbus,

 

kupil sem mazdo 6 2.2 diesel 2014.

 

Super avto lepo se pelje ... TOP...

 

ampak po slabem mescu se mi je pojavilo v naslovu omenjeno obvestilo. Ker je avto res dolgo stal se je na pooblaščenem srevisu v LJ naredila regenracija DPF.

 

1 teden je bilo ok potem se je obvestilo zopet pojavilo.

 

Peljal sem ga na pooblaščeni servis v CE kjer so mi povedali, da je pokvarjen senzor za uravnavanje tlaka izpušnih plinov (al neki taga). + regeneracija.

 

po 1 tednu se mi spet prižge to obvestilo...

 

in sedaj nekdo (eden od pooblaščenih servisov) govori šobe, senzorji, .... drugi zapacan izpušni koletor - to spučeš pa bo ok ... konkretno pa nihče noče zagotovit kaj je potrebno naredit da bo to ok..

 

Poleg tega imam občutek ko se vozim po avtocesti (vsak dan 100 km) , da mi avto skos malo trese, kot bi delal regeneracijo. In ko dam po gasu avto v 6 pri 2500 obratih nima moči.

 

Zanima me če je kdo imel podobni primer in kaj je naredil, da je zrihtal...

 

Hvala fantje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če maš 100kkm ali več je dejansko treba spucat izpušni kolektor. Glede na to da praviš, da ni moči je skoraj verjetno to.

 

Naprej bomo pa razglabljali, če poveš kilometre.

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja prevoženih je 160000.

 

Se pravi je bi blo treba ta ko lektor očistit... Kdo bi to delal tuki v savinjski...

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo se pridružim temi, da ne odpiram nove (svoja opažanja sem včeraj dal v temo od Pelkota). 

 

Torej danes smo pogledali in ugotovili da je skurjen senzor na sliki (če kdo ve kako se imenuje oziroma ima link do njega bi lepo prosil).

 

Zanima me tudi zakaj bi lahko prišlo do tega - kot sem že napisal nobene napake ni javil avto, potegne isto.

 

Hvala že vnaprej.

118200218_2856249774603274_4066960743427241650_n.jpg

118205390_331389531243771_7912215320644899320_n.jpg

118121268_786067428833001_6948197383692832016_n.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...
pred 47 minutami je Enos napisal:

Pozdravljeni

 

danes se mi je na AC prizgalo opozorilo "dpf inspection required" na Mazdi CX5 2014(166000km)

Bi znal kdo povedati je to hud problem oz. ali se lahko vozim z tem opozorilom? 

Lp 

Kaj tukaj ni jasno? 🤔

https://www.deepl.com/translator#en/sl/dpf inspection required

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Enos napisal:

Pozdravljeni

 

danes se mi je na AC prizgalo opozorilo "dpf inspection required" na Mazdi CX5 2014(166000km)

Bi znal kdo povedati je to hud problem oz. ali se lahko vozim z tem opozorilom? 

Lp 

Ne vem kako ima rešeno mazda sicer, ampak jaz sem na saabu drug dan šel do tunerca in je rešil zadevo.

 

Pomoje ti v najboljšem primeru vrže v safe mode avtu.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Enos napisal:

Pozdravljeni

 

danes se mi je na AC prizgalo opozorilo "dpf inspection required" na Mazdi CX5 2014(166000km)

Bi znal kdo povedati je to hud problem oz. ali se lahko vozim z tem opozorilom? 

Lp 

Zakaj so si inženirji izmislili te bedaste lučke, ki mi solijo pamet ??? 😃

Lahko se voziš brez ukrepanja in potem tukaj objaviš, koliko te je ignoriranje opozorila koštalo. 🙂 Mogoče samo eno avtovleko in servis.

 

Za en primer vem, da je ta lučka pomenila zabasane saje v kolektorju, egr,   ... posledično regeneracije na 50 km. Rešitev: čiščenje sistema. Zadeva (saje) ni nastala čez noč, ampak se je stopnjevala več mesecev. Tudi odlog čiščenja za teden ali dva zato v takem primeru ne bo imel kakšnih posledic. 

 

Rumena lučka je opozorilo, da je potrebno čimprejšnje ukrepanje. Z dolgim odlašanjem lahko ostaneš na cesti. Rdeča lučka zahteva takojšnje ukrepanje. Tako sam razumem.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Enos napisal:

Ja rdeca lucka se je prikazala, tako da bom moral takoj ukrepati 🙂

Sem pa malo prebral, da to ni majhen strosek da bo kar lepo okoli 500€ prislo, da se ta filter lepo ocisti, ce je to res bomo pa videli kaj bo Pelko rekel 🙂

Ni samo dpf filter. Očistiti moraš en kup stvari zraven, če nočeš, da, se ti kmalu dpf zopet zapacka. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Enos napisal:

Ima kdo se kak predlog kam peljati Mazdo, da ta filter precistijo oz karkoli je ze narobe, ker Pelko je kar zaseden?? Priporocljivo je v Ljubljani

 

 

Za filter ščistit  je mojster Strajnar. 

WWW.STRAJNAR.SI

Smo podjetje s 25 letno tradicijo, saj delujemo že od leta 1992. Smo eno vodilnih podjetji na področju...

Ga pa moraš  demontirati in lahko pošlješ dpf  tudi po pošti. Nazadnje je bila cena 280€. 

Postopek čiščenja je v pečeh, filter se fizično odpre ter preveri stanje satja katalizatorja in filtra+meritve pretoka filtra. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 hours ago, Enos said:

Ima kdo se kak predlog kam peljati Mazdo, da ta filter precistijo oz karkoli je ze narobe, ker Pelko je kar zaseden?? Priporocljivo je v Ljubljani

 

 

Če nočeš, da ti režejo DPF je opcija naslednja:

 

WWW.PURIC.HR

Očistite svoj DPF filter

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.