Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 13 urami je NevLado napisal:

 

 

Gledam tale posnetek. Zdaj razumem, zakaj so Mazdini avtomobili oblikovno take pacarije. Rusi svoje avte obtešejo s sekiro. Japonci jih pa speštajo iz gline. Se vidi na začetku posnetka. In glede na končni izdelek je bila glina preveč mokra pa se je razlezlo po svoje.

 

Še dobro, da imajo vrhunske motorje, pa jih to rešuje. No, pa nekateri so nori na rdečo barvo, da dobi človek občutek, da je Mazda komunistični avto...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Nekateri smo skupaj z suvi presedlali med komuniste. So še najbolj pošteni... ko spijo, seveda. 😉

 

 

Napisano (urejeno)

Ampak samo, če pač spijo sami. Drugače znajo pač obljubit marsikaj, samo, da lahko dobijo...

Popravljeno od mamica
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1

Sem poročena že devetnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Napisano
pred 16 minutami je Janez007 napisal:

Ko gledam tole našo Mazdo 6 od zadaj, je res že kar zastarela. 😏 Razen sprednjega odbijača praktično enaka že od 2013.

Ni res, sej je napis drugačen!!!!!

Napisano
pred 24 minutami je Janez007 napisal:

Ko gledam tole našo Mazdo 6 od zadaj, je res že kar zastarela. 😏 Razen sprednjega odbijača praktično enaka že od 2013.

Res se ji že poznajo leta. A vseeno manj kot nekaterim drugim znamkam. Že, ko jih plasirajo na tržišče nekateri avti izgledajo zastarelo. Niti FL jim ne pomaga dosti. Je pa še vedno atraktivna oblika. 👍

 

 

Napisano
pred 47 minutami je Janez007 napisal:

Ko gledam tole našo Mazdo 6 od zadaj, je res že kar zastarela. 😏 Razen sprednjega odbijača praktično enaka že od 2013.

To gledaš karavana? 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Ojoj. Če bi bila (pa ne bo) res takšna, bi bilo pa to too much. Kako dolgočasna oblika. Kot kakšen Ford mi izgleda. Kje je končalo mazdino lepo oblikovanje? 🙄

 

 

Napisano

Ojej ojej ojej... me kr oči bolijo. Upam, da to ni to, ker spredaj zgleda kot svež karambol. Ne res, kot bi se zaletela, kako ma določene dele v sredini not pomaknjene. Nobene slik rahlo klinaste oblike. Res upam, da to ni to, ampak glede na CX-60 se bojim, da je.

33112_1.png

Napisano

Hja enako smo govorili tud za CX-60 predno je ven prišel in je bil pol šok, da pa le ni bil fake news.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Po moje pa zna bit, baje bi naj bila na platformi cx60, zdaj pa čim vec delov lahko uporabiš cenej je za njih, kot pa razvoj novih delov.

Meni vredi zgleda, upam da bodo zapiranje ogledal popravili 😁😁

Popravljeno od scania
Napisano

Ja pa tudi vzdolžna postavitev motorja bo zahtevala tako dolgo havbo in manj zašiljenosti, kot bi človek želel pa da avto ne bi zgledal kot še en SUV več. Tako, da verjetno bo tole kr blizu tistega kar pride na cesto. Pač želijo bi premijci, danes so pa premijci ene grde skulpture z ogromnimi maskami in botoks gobci, majhnimi lučkami in škatlastim izgledom kot bi jih risal 7-letnik.

33112_1.png

Napisano
pred 57 minutami je scania napisal:

Po moje pa zna bit, baje bi naj bila na platformi cx60, zdaj pa čim vec delov lahko uporabiš cenej je za njih, kot pa razvoj novih delov.

Meni vredi zgleda, upam da bodo zapiranje ogledal popravili 😁😁

Ha, ha, pri tej obliki so res samo ogledala problem. 😄😄

pred 53 minutami je Boss napisal:

Ja pa tudi vzdolžna postavitev motorja bo zahtevala tako dolgo havbo in manj zašiljenosti, kot bi človek želel pa da avto ne bi zgledal kot še en SUV več. Tako, da verjetno bo tole kr blizu tistega kar pride na cesto. Pač želijo bi premijci, danes so pa premijci ene grde skulpture z ogromnimi maskami in botoks gobci, majhnimi lučkami in škatlastim izgledom kot bi jih risal 7-letnik.

Mazda je vedno slovela po svojem pristopu oblikovanja avtomobilov.

Delali so lepe avte. To jih je ločevalo od konfekcijskih ostalih znamk. Sedaj, ko imajo v ekipi evropske oblikovalce (za mazde za evropski in avstralski trg) se bojim, da se bo vse to izgubilo in bodo hoteli narediti avte podobne germanom.😕 To ne bo šlo skozi. 

Kupci mazd smo se odločal  za nakup mazd prav zaradi drugačnosti. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Hja enako smo govorili tud za CX-60 predno je ven prišel in je bil pol šok, da pa le ni bil fake news.

Ka pa vem. Mogoče so pa res z CX-5 -> Mazda6 zadnim FL -> Mazda3 2019 in -> Mazda CX-30 zaklučji poglave prejšnega oblikovanja, ki mi je bilo všečno.

Škoda se mi zdi, da so se oddaljili od okroglih zadnih luči, ki so zej ble prav lušne minimalističe in lepo oblikovane, prednje maske so mi pa tut vse lepe. Ta novi stil pa nisem tako  prepričan, še vedno sanjam, da bo bolj podobna vision coupeju po zunanjosti :D :D

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

je je, na žalost... a si videl letnice na tem članku. To so si upali še pred desetletjem, zdaj pa ne več - smo še konfekcija.

33112_1.png

Napisano

Platforma CX-60?

 

A to pomeni linijski 6-valjni dizelaš v karavanu z ročnim menjalnikom in vlečno kljuko? Mogoče je pa še upanje, da najdem avto po svojem okusu tudi med novimi, ne le med petnajst let starimi...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

V konfiguratorju ni več 6-ke. Jo ni več za dobiti nove? Je pol res kej na tem, da bo 6-ka počasi izginila? 🤔


6B5E1372-DA30-4DA6-8254-0D2AAB4B50E9.jpeg

D5F8C055-27F8-4B3A-B8E0-653FA22C5827.jpeg

Popravljeno od MazdaBoy
  • Začuden 1
  • Žalosten 2

 

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Je že bilo nekaj časa nazaj objavljeno na forumu(nekje)... mene zanima če bomo videli tisti 2.5l Turbo motor :D

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
Pravkar je TiEn napisal:

Je že bilo nekaj časa nazaj objavljeno na forumu(nekje)... mene zanima če bomo videli tisti 2.5l Turbo motor :D

Ups, sorry zgleda sem spregledal. 

2,5 turbo, to bi bila zmaga. Pa ta rdeca barva me nekak privlaci.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.