Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je ignacij napisal:

Ne, oni se rajši ukvarjajo s 3 različicami CX60 in se bratijo s kitajci.

Ko bi bile samo tri... celo štiri so  CX-60, CX-70, CX-80 in CX-90 so kot jajce jajcu podobni v škatli jajc, ki jih dobiš v maloprodaji. Pol maš pa rebadgano Mazdo 2 hybrid, ki je zgolj in samo Toyota, zdaj nam bi pa porinili na isto foro še kitajca. Budale res, a ne vedo, da so Mazdini kupci drugačni in da te fore ne palijo. Kot bi si želeli znebiti tradicionalnih kupcev in jih zamenjati z neko ogromno čredo nezahtevnih ovc, ki jim je vseeno kaj kupijo sam, da je poceni.

 

Brez privržencev je Mazda kot proizvajalec nula in bo šla papa al jo bo pa kak Kitajc kupil. Še enkrat, sam nisem čustveno navezan na značko Mazda, zato mi ni problem zamenjat znamko. Bolj sem navezan na filozofijo v avtomobilizmu, ki pa jo prinaša Mazda. Če se oziroma so se očitno že odrekli te filozofije, ki so jo gradili praktično od sredine 80 let mi pač Mazda kot znamka pomeni glih ene toliko kot KIA al pa Škoda al pa kdo drug, ki ima ustrezen izdelek.

 

Odreči se tradicionalnim kupcem in iskat neke novodobne instant kupce je strel v lastno koleno.

 

Žal mi je da moram tole povedat, ampak Mazda ne bo zdržala 10 let kot Japonska znamka.

33112_1.png

Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

Ko bi bile samo tri... celo štiri so  CX-60, CX-70, CX-80 in CX-90 so kot jajce jajcu podobni v škatli jajc, ki jih dobiš v maloprodaji. Pol maš pa rebadgano Mazdo 2 hybrid, ki je zgolj in samo Toyota, zdaj nam bi pa porinili na isto foro še kitajca. Budale res, a ne vedo, da so Mazdini kupci drugačni in da te fore ne palijo. Kot bi si želeli znebiti tradicionalnih kupcev in jih zamenjati z neko ogromno čredo nezahtevnih ovc, ki jim je vseeno kaj kupijo sam, da je poceni.

 

Brez privržencev Mazda kot proizvajalca je Mazda nula in bo šla papa al jo bo pa kak Kitajc kupil. Še enkrat, sam nisem čustveno navezan na značko Mazda, zato mi ni problem zamenjat znamko. Bolj sem navezan na filozofijo v avtomobilizmu, ki pa jo prinaša Mazda. Če se oziroma so se očitno že odrekli te filozofije, ki so jo gradili praktično od sredine 80 let mi pač Mazda kot znamka pomeni glih ene toliko kot KIA al pa Škoda al pa kdo drug, ki ima ustrezen izdelek.

 

Odreči se tradicionalnim kupcem in iskat neke novodobne instant kupce je strel v lastno koleno.

 

Žal mi je da moram tole povedat, ampak Mazda ne bo zdržala 10 let kot Japonska znamka.

So se oženli z Toyoto tako, da kitajc glih nebo.... 🥴

Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

So se oženli z Toyoto tako, da kitajc glih nebo.... 🥴

 

Zelo hitro bodo šli narazen, če ne bo furala ta naveza in kot kaže ne fura dobro, da že zdaj iščejo rešitev med Čajnizi. Od tu, do prodaje Kitajcu, ki rabi le in samo ime je pa zgolj korakec.

 

Resno vprašanje - kdo od forumašev bo še kupoval Mazde, če bodo dizajnirane in izdelane na Kitajskem?

33112_1.png

Napisano
pred 15 minutami je Boss napisal:

 

Zelo hitro bodo šli narazen, če ne bo furala ta naveza in kot kaže ne fura dobro, da že zdaj iščejo rešitev med Čajnizi. Od tu, do prodaje Kitajcu, ki rabi le in samo ime je pa zgolj korakec.

 

Resno vprašanje - kdo od forumašev bo še kupoval Mazde, če bodo dizajnirane in izdelane na Kitajskem?

Če bi naredili eno dobro turbo benzinsko, rahlo elektrificitano šestvaljno varianto, zakaj pa ne? 

Aja, pa lepa bi morala tudi bit. Pa rdečo barvo bi morali še vedno nudit. 

Sam načeloma nimam nič proti čajnezom, saj imamo itak že pol stvari narejenih pri njih. 

 

 

Napisano (urejeno)

Če lahko VAG dela Passata karavana, zakaj še Mazda ne bi mogla M6 sedan prodajat.

 

Že firma je, kot se piše tukaj drugačna, zakaj ne bi terali naprej, kar jim je sloves dvignilo?🤔

Popravljeno od godlike
Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Če lahko VAG dela Passata karavana, zakaj še Mazda ne bi mogla M6 sedan prodajat.

 

Že firma je, kot se piše tukaj drugačna, zakaj ne bi terali naprej, kar jim je sloves dvignilo?🤔

Mazdi je sloves dvignila predvsem mx5 in SUV cx 5.

Mazde 6 karavani so bili v manjšini,saj jih v Usa in ruskaji sploh niso prodajali. 

  • Začuden 1
  • Zmeden 2

 

 

Napisano

M6 sedan sem napisal. 😉

 

Miata že. Ampak masovno pa v EU M3 in M6.

Napisano

 

Evo, klele še prtljažnik pokažejo. Širine nima nobene, se pa vsaj odpre do strehe.

33112_1.png

Napisano

V EU rabijo ev avto da lahko prodajajo nam ljube ICE motorje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Meni je ok čeprav je kitajska. Morate vedet, da so Kitajci že pred nami pri električnih i jih ne bomo dohiteli. Če je nekega.leta ?.? plan, da gremo na elektriko bomo vozili kitajca in tam bo med drugimi mogoče tudi MAZDA! 

V resnici pa bom vozil takrat razred ali dva manjši avto in se ne bom sekiral..... 😉

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

V resnici pa bom vozil takrat razred ali dva manjši avto in se ne bom sekiral..... 😉

 

Ne vem, s katerega razreda začneš odštevat, ma če gre proti manjšemu, gre nekam v tej smeri?

 

WWW.FIAT.SI

Topolino. Popolnoma električni štirikolesnik Fiat Topolino bo popestril ponudbo mestne električne mobilnosti in prenesel ves optimizem svojega soimenjaka v dostopno, popolnoma električno različico.

 

Napisano

Jah vse bo odvisno od tega, kako se bo stvar vozila.

 

Manjša baterija s hitrim polnenjem, s tem da je tudi kvalitetnejša, ne izgleda slaba izbira. Če bo osnovna cena pod 45k, s tem da je pri Mazdi osnovna verzija običajno kar dobro opremljena, se mi zdi vsaj konkurenčno.

 

Če pogonski sklop štima, vprašanje če bi lahko oni sami razvili boljšega električnega...sploh če bi delali na novo proizvodnjo. Tudi celotna oblika, tudi ni spet da so samo značko zamenjali, je kar nekaj razlik, skor cel body work izgleda na novo narejen.

 

Škoda da ni več sredinskega gumba.

Napisano

Mazda 6, kot kaže ne bo izginila, 6e naj bi jo nasledila, izginil pa bo počasi prtljažnik ... 😐

  • Haha 2
  • Žalosten 1
Napisano

Ja glede na te reviewe izgleda da so zamenjal prostor na zadnji klopi za prtljažnik.

 

Ga je pa spredaj še za 70 litrov  :)

Napisano

Za male Kitajčke je očitno dovolj prostora. Evropejci pa rabimo dat notri tudi kaj več kot eno vrečko pa pedrtošl.  Tole ma 330l, moja šestka pa 520l pa še to se mi zdi včasih nekoliko malo in bi imel 660l prtljažnik iz Superba.

33112_1.png

Napisano
pred 19 minutami je Boss napisal:

Za male Kitajčke je očitno dovolj prostora. Evropejci pa rabimo dat notri tudi kaj več kot eno vrečko pa pedrtošl.  Tole ma 330l, moja šestka pa 520l pa še to se mi zdi včasih nekoliko malo in bi imel 660l prtljažnik iz Superba.

Alora boš moral kupit Čeha, ni druge. 

 

 

Napisano

Hja, ko e-bika fliknem v prtljažnik bi mi Superb precej olajšal delo in to limo celo bolj kot karavan. Limo ima s 5-vrati bistveno večjo luknjo za nakladat robo. Ampak z malo telovadbe gre lepo tud v 6-ko. Ampak v tole 6e pa ni teorije, da spraviš 29-colarja.

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

Hja, ko e-bika fliknem v prtljažnik bi mi Superb precej olajšal delo in to limo celo bolj kot karavan. Limo ima s 5-vrati bistveno večjo luknjo za nakladat robo. Ampak z malo telovadbe gre lepo tud v 6-ko. Ampak v tole 6e pa ni teorije, da spraviš 29-colarja.

Če vzameš sprednje kolo dol, gre Emtb  29" zelo lepo v 6-ko karavan. Resda porineš sprednji sovoznikov sedež naprej, a gre. 

 

 

Napisano

Jaz obrnem samo balanco za 90 stopinj pa prvo vzmetenje porinem dol in zahaklam. Aja pa sedež fliknem ven in baterijo odstranim, da se ne matram preveč z nkladanjem in razkladanjem.

33112_1.png

Napisano

Jaz mojega stlačim v mazdo brez gum stavit dol :D  pa je 29" hehe

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 31 minutami je Tilen5 napisal:

Jaz mojega stlačim v mazdo brez gum stavit dol :D  pa je 29" hehe

Ja, samo tvoje ni "moped". 😊

 

 

Napisano

res je,..sam morm pod določenim kotom balanco obrnit da mi gre prednja guma po širini notri 😛

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 2 urama je Tilen5 napisal:

Jaz mojega stlačim v mazdo brez gum stavit dol :D  pa je 29" hehe

Jaz pa v GETZ-a, 29-colsko mašinco, s tem da niti kolesa ni bilo potrebno snet, zgolj balanco skorajno zasukat, no sedenje za volanom je bilo pa v stilu "NA PREDNJO ŠIPO", ampak gre pa, hihi

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.