Skoči na vsebino

SUV

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Naša nova stara pridobitev za zimo. Ni bog ve kaj je pa 4 pogon in bomo videli kak bo šlo glede na to, da je Mitsubishi. Ima gdo kake izkušnje z njim? 

IMG_20201010_155905.jpg

Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

Naša nova stara pridobitev za zimo. Ni bog ve kaj je pa 4 pogon in bomo videli kak bo šlo glede na to, da je Mitsubishi. Ima gdo kake izkušnje z njim? 

IMG_20201010_155905.jpg

Sicer nimam izkušenj z njim, ampak sem sedel v njemu in je prav simpatična zadeva. Verjamem,da bo dobro služil.

Napisano
pred 54 minutami je Nejc1986 napisal:

Sicer nimam izkušenj z njim, ampak sem sedel v njemu in je prav simpatična zadeva. Verjamem,da bo dobro služil.

Povem ob prvi snežni izkušnji. Ima drugače ful opremo razen usnjenih sedežev. Celo pan.strho ima, da ujameš tisto malo sonca kolikor ga je pizimi za ujet. :prstgor:

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Naša nova stara pridobitev za zimo. Ni bog ve kaj je pa 4 pogon in bomo videli kak bo šlo glede na to, da je Mitsubishi. Ima gdo kake izkušnje z njim? 

IMG_20201010_155905.jpg

 

 

Mislim, ti pa si pojava! Rešilc na dvorišču, ti pa avto slikaš in objavljaš na forumu vprašanja o avtu... Bi mogoče šel pogledat, po koga je pa rešilc prišel? 

Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

 

 

Mislim, ti pa si pojava! Rešilc na dvorišču, ti pa avto slikaš in objavljaš na forumu vprašanja o avtu... Bi mogoče šel pogledat, po koga je pa rešilc prišel? 

Službeno je vse kar vidiš na sliki pa še kaj zravn,tako da ni skrbi po koga je prišel.......😝

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Službeno je vse kar vidiš na sliki pa še kaj zravn,tako da ni skrbi po koga je prišel.......😝

Ej,kako se obnese tisti c-elysee na sliki? Je dizel?

Napisano
pred 15 urami je Nejc1986 napisal:

Ej,kako se obnese tisti c-elysee na sliki? Je dizel?

Hoj,o njemu sem že nekje pisal,ko je bila neka debata o disel motorjih se mi zdi. Ta je bolj ko ne nov (Januarc) imam pa 80k, km in je dizel 1.6, 100konjev. Poraba ista kot na prejšnjem,to pa je 4.2 lit. Merjeno na 10k,km. Drugače pa do sedaj nobenih problemov samo redni servisi,ki so 170€. S prejšnjim sem v 4 letih naredil 430k,km in res ni bilo druga kot menjava prednjih amortizerjev,enkrat zav.diski in trikrat zav ploščice in nekaj žarnic in 4 pare gum. Na enakem avtu a pri sodelavcu je bilo vse isto le da je menjal pri 300k,km kuplango komplet,porabo pa ima 4.8lit. Naredil je 390k,km ko je šel od firme. Sedaj ima enakega kot jaz in ima 130k,km.Na teh sedanjih ne crkujejo več amortizerji.Prej so šli u maloro pri 80-100k,km a so jih potem izboljšali tako,da ni problemov. Imamo še enega,ki je star 6let in se malo manj vozi in ima 320k,km in tudi pri njemu ni nobenih problemov,tudi kuplanga ni bila menjana le končnik in desni ležaj in tisto kot pri prvih dveh in to je to. Pri teh dveh novih se poleg nafte še kuri AdBloe.Če te še kaj zanima samo vprašaj.:prstgor:

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Hoj,o njemu sem že nekje pisal,ko je bila neka debata o disel motorjih se mi zdi. Ta je bolj ko ne nov (Januarc) imam pa 80k, km in je dizel 1.6, 100konjev. Poraba ista kot na prejšnjem,to pa je 4.2 lit. Merjeno na 10k,km. Drugače pa do sedaj nobenih problemov samo redni servisi,ki so 170€. S prejšnjim sem v 4 letih naredil 430k,km in res ni bilo druga kot menjava prednjih amortizerjev,enkrat zav.diski in trikrat zav ploščice in nekaj žarnic in 4 pare gum. Na enakem avtu a pri sodelavcu je bilo vse isto le da je menjal pri 300k,km kuplango komplet,porabo pa ima 4.8lit. Naredil je 390k,km ko je šel od firme. Sedaj ima enakega kot jaz in ima 130k,km.Na teh sedanjih ne crkujejo več amortizerji.Prej so šli u maloro pri 80-100k,km a so jih potem izboljšali tako,da ni problemov. Imamo še enega,ki je star 6let in se malo manj vozi in ima 320k,km in tudi pri njemu ni nobenih problemov,tudi kuplanga ni bila menjana le končnik in desni ležaj in tisto kot pri prvih dveh in to je to. Pri teh dveh novih se poleg nafte še kuri AdBloe.Če te še kaj zanima samo vprašaj.:prstgor:

Ja, je eden od kandidatov za naslednji avto (ima tisto kar rabim), škoda le da nima petih vrat. So pa po FL tudi malo popravili izgled notranjosti ,ne? Pa končno dali na zadnjo klop vzglavnike :)

Napisano
pred 2 minutama je Nejc1986 napisal:

Ja, je eden od kandidatov za naslednji avto (ima tisto kar rabim), škoda le da nima petih vrat. So pa po FL tudi malo popravili izgled notranjosti ,ne? Pa končno dali na zadnjo klop vzglavnike :)

Ja res je,drugače pa je notri bolj glasen ne zaradi motornega hrupa ampak zaradi slabe izolacije. Največ za ta denar!

Napisano
52 minutes ago, Bini said:

Hoj,o njemu sem že nekje pisal,ko je bila neka debata o disel motorjih se mi zdi. Ta je bolj ko ne nov (Januarc) imam pa 80k, km in je dizel 1.6, 100konjev. Poraba ista kot na prejšnjem,to pa je 4.2 lit. Merjeno na 10k,km. Drugače pa do sedaj nobenih problemov samo redni servisi,ki so 170€. S prejšnjim sem v 4 letih naredil 430k,km in res ni bilo druga kot menjava prednjih amortizerjev,enkrat zav.diski in trikrat zav ploščice in nekaj žarnic in 4 pare gum. Na enakem avtu a pri sodelavcu je bilo vse isto le da je menjal pri 300k,km kuplango komplet,porabo pa ima 4.8lit. Naredil je 390k,km ko je šel od firme. Sedaj ima enakega kot jaz in ima 130k,km.Na teh sedanjih ne crkujejo več amortizerji.Prej so šli u maloro pri 80-100k,km a so jih potem izboljšali tako,da ni problemov. Imamo še enega,ki je star 6let in se malo manj vozi in ima 320k,km in tudi pri njemu ni nobenih problemov,tudi kuplanga ni bila menjana le končnik in desni ležaj in tisto kot pri prvih dveh in to je to. Pri teh dveh novih se poleg nafte še kuri AdBloe.Če te še kaj zanima samo vprašaj.:prstgor:

 

A ti do lune hodš na šiht? :D 

Napisano
pred 42 minutami je NevLado napisal:

 

A ti do lune hodš na šiht? :D 

In nazaj :harhar:. No to je malo za hec,službo imam tako.

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

 

Nekaj si falil, ker napiše samo 

Oprostite, nastal je problem

We could not locate the item you are trying to view.

Koda napake: 2S328/1

Vem ja, me forum Mazda ni spustil notri ker na sliki ni MAZDA! :nevem:

No pa sem ga na koncu prepričal s to rdečo barvo, ja vem da ni soul rdeča ampak za KIO bo dobra. :bravo:

No, hotel sem napisat, da je hčera kupila novo Kia Xceed 1.0 way 88Kw

Za nakup sem krivec jaz, ker sem ji zrihtal top ceno pa še zimske gume

235/45/18 z montažo sva dobila poleg in gumi preproge za zimo. 

Hotel sem še prvi servis gratis, kot pri Mazdi pa ni šlo. Sem pa zvedo, da je servis 120€kar me je presenetilo, velikega s.nima ker ima verigo. Sedaj pa papirne formalnosti in na cesto! Konjev ima kot moja M3 in da vidimo M3 2.0 g120 vs KIA GDI 1.0  120KM. :party0035:. Bom poročal če bo koga zanimalo. :rolleyes:

 

IMG_20201013_180345~3.jpg

IMG_20201013_180437~2.jpg

IMG_20201013_180402.jpg

Napisano

Meni je pa tale kia zelo všečna. Že navaden ceed je všečen karavanski prav tako, tale je pa tudi prav Kul.

 

Ni nek glomazen SUV, ampak ravno prav dvignjen hatchback; nekaj v stilu prvega kaškaja ali pa subaru XV.

 

Zadnje čase so Kie prav luštne (samo tisti Stonic je res anti).

 

Naj dobro služi.

  • Haha 1
  • Hvala 1
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

Seveda nas zanima. Ampak jaz bi raje videl, da poročaš, ko bosta oba avta imela vsak po kakšnih 250.000 km...

Vem,da se hecaš ampak tako dolgo ne bo noben pri hiši tako da jih bom raje sedaj ko sta oba bolj ko ne nova saj ima moja M3 komaj 16k,km:)

Napisano

Bini, da ne boš razočaran, ampak tale KIA te zna zadi pustit. Turbo je le turbo pa čeprav pri litrskem mlinčku.

  • Začuden 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
1 hour ago, Bini said:

Vem ja, me forum Mazda ni spustil notri ker na sliki ni MAZDA! :nevem:

No pa sem ga na koncu prepričal s to rdečo barvo, ja vem da ni soul rdeča ampak za KIO bo dobra. :bravo:

No, hotel sem napisat, da je hčera kupila novo Kia Xceed 1.0 way 88Kw

Za nakup sem krivec jaz, ker sem ji zrihtal top ceno pa še zimske gume

235/45/18 z montažo sva dobila poleg in gumi preproge za zimo. 

Hotel sem še prvi servis gratis, kot pri Mazdi pa ni šlo. Sem pa zvedo, da je servis 120€kar me je presenetilo, velikega s.nima ker ima verigo. Sedaj pa papirne formalnosti in na cesto! Konjev ima kot moja M3 in da vidimo M3 2.0 g120 vs KIA GDI 1.0  120KM. :party0035:. Bom poročal če bo koga zanimalo. :rolleyes:

 

IMG_20201013_180345~3.jpg

IMG_20201013_180437~2.jpg

IMG_20201013_180402.jpg

 

 

Tako kot pravi Boss...navor v nizkih vrtljajih naredi svoje... če nisi optimalno šaltal na atmosferecu in si tam tam. Oziroma po domače povedano, več prostora za napake in zna bit tam tam v pospeševanju. Drgač pa avto zgleda res dobro od zunaj če bi popravili te obloge okoli in dali druge feljuge gor.

 

Bom pa dal komentar glede GDI, ko smo se pogovarjali o direktnem vbrizgu zadnjič? Turbina tukaj še dodatno naredi svoje in zna bit motor še prej zapacan kot na naših mazdah. :(

 

Srečno vožnjo hčerki! Po filingu mora biti v mojih letih, tako da če rabi kak nasvet o GDI, sem na razpolago. :lol:

 

Napisano
pred 24 minutami je Nejc1986 napisal:

Meni je pa tale kia zelo všečna. Že navaden ceed je všečen karavanski prav tako, tale je pa tudi prav Kul.

 

Ni nek glomazen SUV, ampak ravno prav dvignjen hatchback; nekaj v stilu prvega kaškaja ali pa subaru XV.

 

Zadnje čase so Kie prav luštne (samo tisti Stonic je res anti).

 

Naj dobro služi.

Res skoraj ni suv saj je notranjost enaka kot hečbek samo od tal je višja 4 cm in drugačne oblike,da deluje tako. Visoka je komaj 145cm. Upajmo,da bo šla.....

pred 11 minutami je Boss napisal:

Bini, da ne boš razočaran, ampak tale KIA te zna zadi pustit. Turbo je le turbo pa čeprav pri litrskem mlinčku.

Me ni strah ker ima do 100km isto kot nova trojka g122,moja pa 8.8do 100. Ampak mene bolj zanima slošnji vtis tega avta.:prstgor:

Napisano
pred 18 minutami je NevLado napisal:

 

 

Tako kot pravi Boss...navor v nizkih vrtljajih naredi svoje... če nisi optimalno šaltal na atmosferecu in si tam tam. Oziroma po domače povedano, več prostora za napake in zna bit tam tam v pospeševanju. Drgač pa avto zgleda res dobro od zunaj če bi popravili te obloge okoli in dali druge feljuge gor.

 

Bom pa dal komentar glede GDI, ko smo se pogovarjali o direktnem vbrizgu zadnjič? Turbina tukaj še dodatno naredi svoje in zna bit motor še prej zapacan kot na naših mazdah. :(

 

Srečno vožnjo hčerki! Po filingu mora biti v mojih letih, tako da če rabi kak nasvet o GDI, sem na razpolago. :lol:

 

Glej ,moja M3 isto tvoja cx3 gresta v drugi 103,tako da v drugo bom pa že dal pa jo nascal. Drugače pa tiste obloge niso slabe v živo,dosti manjše ko pri cx30. Felge pa,no meni so všečne niso pa neki in. 

Hčera je pa že "skoraj"poročena tak,da fantje zavijte drugam,da nebo kakega karambola....:harhar:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.