Skoči na vsebino

Poraba: bencin vs. dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 38 minutami je scania napisal:

Danes sem prevzel za vikend test cx5 g194 awd takumi. Povprečna poraba od tankanja 6,9 (250km) poraba zadnji trip 6,5 (Slovenska Bistrica - Murska Sobota - Slovenska Bistrica). Nisem preveč za suv ampak ta cx5 je prvi suv pri katerem sem res res res uzival v vožnji. Koliko bi le bila poraba brez awd.

20221021_203532.jpg

Opa... a bomo dobili še enega "spreobrnjenca"? 😊

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Opa... a bomo dobili še enega "spreobrnjenca"? 😊

Zaenkrat samo test. Je pa res da si nisem mislil da bom tako navdušen z vožnjo. 

Napisano

Ja, verjamem, da si navdušen. Po eni vožnji po avtocesti... Tudi nad punco si navdušen, ko se dobita enkrat na teden za dve uri. Ko se pa enkrat poročiš z njo pa komaj čakaš, da kdaj gre kam za vsaj dve uri...

  • Haha 6
  • Začuden 1
  • Ljubim 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 10 urami je scania napisal:

Zaenkrat samo test. Je pa res da si nisem mislil da bom tako navdušen z vožnjo. 

Ma ne, s tem zastarelim G194 motorjem? 🤣

 

Tudi sam si ne bi mislil, da je lahko takšna razlika. G194 AT je pač najboljši motor za tele naše Mazde, vgrajujejo ga pa žal le v resne modele. 😀

  • Všeč 7
  • Haha 2
Napisano (urejeno)

Evo še malo slikic in igranja. Uspel spravit na 5,8 na relaciji Ptujska Gora - Slovenska Bistrica, po omejitvah in brez oviranja s premišljeno vožnjo. Ampak ok, tega nemores izvajat ker potem ze mozgani pecejo kje pospesevat kje odvzet gas da bos prisel do naselja z 50 itd itd. Za normalno uporabo bi rekel da je realna poraba od 7 do 7,5. Pod črto avto je super 🙂

20221022_080708.jpg

20221022_080721.jpg

20221022_083001.jpg

Popravljeno od scania
Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Evo še malo slikic in igranja. Uspel spravit na 5,8 na relaciji Ptujska Gora - Slovenska Bistrica, po omejitvah in brez oviranja s premišljeno vožnjo. Ampak ok, tega nemores izvajat ker potem ze mozgani pecejo kje pospesevat kje odvzet gas da bos prisel do naselja z 50 itd itd. Za normalno uporabo bi rekel da je realna poraba od 7 do 7,5. Pod črto avto je super 🙂

20221022_080708.jpg

20221022_080721.jpg

20221022_083001.jpg

Poraba na dolgi rok norm.voznje je 8l, ni nobene razlike glede na M6 z enakim motorjem.

  • Všeč 5
  • Zmeden 1
Napisano

Malo off topic, šipka za avtomatski menjalnim ni več bela ampak rjava, pa hladilnik avtomatskega menjalnika je zelo lepo dostopen spredaj tako da spiranje menjalnika je cist enostaven brez tim ekart masine. G165 ni imel hladilnika avtomatskega menjalnik, te močnejše verzije in dizli pa zgleda imajo vsi. 

20221022_073914.jpg

20221022_073925.jpg

Napisano
pred 3 urami je scania napisal:

Evo še malo slikic in igranja. Uspel spravit na 5,8 na relaciji Ptujska Gora - Slovenska Bistrica, po omejitvah in brez oviranja s premišljeno vožnjo. Ampak ok, tega nemores izvajat ker potem ze mozgani pecejo kje pospesevat kje odvzet gas da bos prisel do naselja z 50 itd itd. Za normalno uporabo bi rekel da je realna poraba od 7 do 7,5. Pod črto avto je super 🙂

20221022_080708.jpg

20221022_080721.jpg

20221022_083001.jpg

Na gibanico si šel na Ptujski gori.....😉👍

Napisano
pred 33 minutami je Bini napisal:

Na gibanico si šel na Ptujski gori.....😉👍

Je bilo samo slikanje, so me malo grdo gledali ker sem za 3min blizu stopnic postavil. 🙂

Napisano
pred 50 minutami je NevLado napisal:

Ejejej pobčki, ko tele vaše porabe poslušam se mi zdi, da bi bil za vas dovolj G75 :lol:

..... pa dizl ne G..... 😉

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 56 minutami je NevLado napisal:

Ejejej pobčki, ko tele vaše porabe poslušam se mi zdi, da bi bil za vas dovolj G75 :lol:

Zanimivo, a ne? Zadnja vožnja Kp-Udine in nazaj, tempomat na 140-150, povpr. poraba 6,3/100.Pa če ni to zastonj.. 😊

 

 

Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Zanimivo, a ne? Zadnja vožnja Kp-Udine in nazaj, tempomat na 140-150, povpr. poraba 6,3/100.Pa če ni to zastonj.. 😊

Ne ni, ker če se ti voziš z povprečjem 6,5 in jaz z povprečjem 8,5, bova v 1 letu pri 30kkm pridelala za 850 eur razlike (po trenutni ceni goriva). Jaz sem dal 10 tisoč manj za avto kot ti, tako da imam 11 let fore, da te ujamem. 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 8 minutami je NevLado napisal:

Ne ni, ker če se ti voziš z povprečjem 6,5 in jaz z povprečjem 8,5, bova v 1 letu pri 30kkm pridelala za 850 eur razlike (po trenutni ceni goriva). Jaz sem dal 10 tisoč manj za avto kot ti, tako da imam 11 let fore, da te ujamem. 

Ha, ha, se pravi, po tvoji logiki, da če kupiš avto za 5 jurjev in pije 20 l/100, si še vedno v prednosti. 🤣🤣

 

 

Napisano (urejeno)

image.png

image.png

image.png

 

Razliko cene med G122 in X186 nadoknadiš pri prevoženih 270.000 km, če je poraba X186 pol litra nižja na 100 km od G122 in upoštevamo današnjo ceno bencina/avta.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 7 minutami je Janez007 napisal:

image.png

image.png

image.png

 

Razliko cene med G122 in X186 nadoknadiš pri prevoženih 270.000 km, če je poraba X186 pol litra nižja na 100 km od G122 in upoštevamo današnjo ceno bencina/avta.

Koga briga za prihranek. Važen je podatek, kako malo pije. 😉

 

 

Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Ha, ha, se pravi, po tvoji logiki, da če kupiš avto za 5 jurjev in pije 20 l/100, si še vedno v prednosti. 🤣🤣

Ne, jaz ti govorim za najin primer, kako nima veze tiste 2 litra manj porabe :D 

Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Alex napisal:

Koga briga za prihranek. Važen je podatek, kako malo pije. 😉

Če ti povem, da je na naši M3 G120 dolgoročna poraba 6,1 l/100 km, pa se 90 % vozi po avtocesti. Da ne govorim o legi na cesti, vodljivosti, enostavnosti motorja (brez kakršnegakoli preklapljanja režima in posledično lukenj v navoru, GPF filtrov in raznih senzorjev okoli tega laboratorija ...). 😀

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Če ti povem, da je na naši M3 G120 dolgoročna poraba 6,1 l/100 km, pa se 90 % vozi po avtocesti. Da ne govorim o legi na cesti, vodljivosti, enostavnosti motorja (brez kakršnegakoli preklapljanja režima in posledično lukenj v navoru, GPF filtrov in raznih senzorjev okoli tega laboratorija ...). 😀

Sem zajebo stvar, zamenjal sem super  avto za laboratorij.... 😉

Upam, da mi ne bo žal za to potezo, aja pa še 10 jurjov sem doplačal🥴

Pije pa 0.2 manj kot prej in ima 60konjev več, jebi ga ne bo računice... 😊😂👍

Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je Bini napisal:

Sem zajebo stvar, zamenjal sem super  avto za laboratorij.... 😉

Upam, da mi ne bo žal za to potezo, aja pa še 10 jurjov sem doplačal🥴

Pije pa 0.2 manj kot prej in ima 60konjev več, jebi ga ne bo računice... 😊😂👍

 

Tile moje odgovore je treba brati kot odgovor na Alexovo hvaljenje - vse kar imam jaz, naredim jaz, je najboljše. 😂

 

Zdaj pa zares. Za CX-30 je X186 najboljša izbira, ker ni na voljo še boljšega, a tudi bolj požrešnega G194. 😀

Če po spletu iščeš težave glede motorjev X186, jih ne najdeš, vsaj jaz ne. Tudi na Mazdinih servisih so jih po nekaj letih previdnosti začeli hvaliti. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

Sem zajebo stvar, zamenjal sem super  avto za laboratorij.... 😉

Upam, da mi ne bo žal za to potezo, aja pa še 10 jurjov sem doplačal🥴

Pije pa 0.2 manj kot prej in ima 60konjev več, jebi ga ne bo računice... 😊😂👍

V bistvu si se tako ti, kot vsi ostali tu na forumu ki so kupili ta nov biser od motorja zafrknil, ker niso vzeli kakega opla, 2.0 benzinarja iz konca 80-ih.

Preverjena zadeva. 😉

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

 

Tile moje odgovore je treba brati kot odgovor na Alexovo hvaljenje - vse kar imam jaz, naredim jaz, je najboljše. 😂

 

Zdaj pa zares. Za CX-30 je X186 najboljša izbira, ker ni na voljo še boljšega, a tudi bolj požrešnega G194. 😀

Če po spletu iščeš težave glede motorjev X186, jih ne najdeš, vsaj jaz ne. Tudi na Mazdinih servisih so jih po nekaj letih previdnosti začeli hvaliti. 

Saj se tudi jaz samo hecam, tak da ni problema..... 😉👍

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Samo vozite se z X motorji, js bi vam privoscil se manjso porabo, samo da cimprej naredita 200k km, da bomo govorili ali je motor dober ali ne. Da bom vedel ali zamenjati 2.5 za 3 litre al ne 😛

 

To kolko pije dokler je v meji normale je zame gladko vseeno. Ne vem pa kje ta meja normale pri porabi je xD

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Sem zajebo stvar, zamenjal sem super  avto za laboratorij.... 😉

 

Te povsem razumem. In ravno zaradi tega jaz še vedno vztrajam pri svojih starih dizelaših, čeprav ima eden od njiju že preko 340.000. Mogoče ima pa toliko kilometrov ravno zato, ker je super motor v super avtu.

 

Za laboratorijsko tehniko pa itak vemo, da je po štirih, največ petih letih že povsem zastarela in potrebna menjave, zraven pa tako draga, da prodaš ledvico, eno oko pa še ritno luknjo nekajkrat ponudiš "v najem", da zbereš dovolj denarja...

  • Haha 1
  • Zmeden 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

V bistvu si se tako ti, kot vsi ostali tu na forumu ki so kupili ta nov biser od motorja zafrknil, ker niso vzeli kakega opla, 2.0 benzinarja iz konca 80-ih.

Preverjena zadeva. 😉

E...ja jaz se nisem zaje...🤣🤣🤣🤣😁zame je TOP  avto 😉

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Od 2. septembra sem lastnik Multivana hibrida. Preteklo soboto sem ga prvič tankal od dneva nakupa. Pa smo bli vmes dvakrat na Gorenjskem (cca 100km v eno smer), večkrat v Ljubljani (30km v eno smer), ter ogromno lokalnih voženj. Sam pač lokalne so na elektriki. Ga pa redno polnim, počasi na navadni vtičnici. Nakup je bil posledica vsaj dvoletnega študiranja kako in kaj. Sem veliko pogovorov tudi imel z lastniki priklučnih hibridov. Sem bil kar malo šokiran, koliko jih ne polni. Dobro en je živel v bloku in je imel službenega, ga ni polnil praktično, oziroma redko. To je res čista neumnost potem, da ti vleče navaden motor dodatno težo okoli..   Jaz sem zaenkrat zadovoljen, na dolgih vožnjah (100km+) se ubistvu baterija uporablja zato da se avto premakne, pomaga pri pospeševanjih, bencin drži hitrost. S tem se izogne tistim najbolj potratnim območjem. Porabo sem imel tudi na daljših poteh, kjer je bilo 70% avtoceste, 5-6l/100km. Za "kombi" ki ima preko 2 toni, se mi to ne zdi švoh.
    • Ovce delujejo samo po principu naši/njihovi. "Volj je volk je!" "Že grem Janček." (prosto po risanki) s to razliko da se je v risanki Janček vpil da je Volk, v našem primeru pa politiki Jančku vpijejo o nevarnosti volka. Sovražniki so življenjskega pomena da držiš čredo na kupu.   Polpretekla zgodovina Evrope je lep primer. Padec Berlinskega zidu je imel za milijone ljudi zelo pozitivne posledice. Za zahodne politike je bila izguba sovražnika katastrofa. Ker jih je večina voljenih, nekateri celo demokratično, so brez sovražnika dobesedno ostali na čistini. Zato so se potrudili za sranje ki ga sedaj imamo.       
    • Namesto slovensko bi kamot dal človeško...deli in vladaj si niso Slovenci zmislili..    
    • Jaz sem imel 1.6 CDTI BITURBO z 160 KM, prava mala raketa, pa še v rdeči barvi. 🚗 Končna hitrost cca. 225 km/h. Vedno na voljo veliko navora, moči.  Žal pa se vse lepo enkrat konča in pri cca. 50K km je "razpadel" motor. Brez diagnoze, 3K+ EUR za mehanike, eno leto vožnja po servisih, nič ugotovljeno, kupil preprodajlec za malo $$$. 🥲   CX30 se mi zdi v primerjavi z Astro bolj uglajena, tiha, boljši materiali. Je pa razlika v vožnji, pri dizlu se dogaja v spodnjem in srednjem območju vrtjajev, pri atmosfercu pa v zgornjem območju.  Bi še imel dizla dalje, ampak zaradi slabe izkušnje in predvsem zato ker delam malo km, sem se odločil za bencin. Kavni mlinčki (turbo) me niso zanimali, prav tako ne hibridi.  In tako je sedaj moja nova sopotnica CX30.    LP  
    • Si probal?  Papir prenese vse.  Razloži mi, kako je lahko guma enako prožna pri + 20 ali - 10. To je tako, kot bi imel celoletno jakno na sebi. Me ne prepriča nihče, da je celoletna guma varna pri enaki vožnji, kot z zimskimi pozimi in letnimi poleti.  To je MOJE mnenje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.