Skoči na vsebino

Poraba: bencin vs. dizel


Devi

Priporočeno sporočilo

Po podatkih Spritmonitorja v povprečju:

 

I. gen

2.0 136KM 6,86 l/100km
2.0 120KM 6,77 l/100km
2.0 143KM DPF 6,85 l/100km

 

II. gen

2.0 140KM 6,63 l/100km
2.2 129KM 6,42 l/100km
2.2 163KM 6,57 l/100km
2.2 185KM 6.71 l/100km

 

III.gen

2.2 150KM 6,17 l/100km  2012-2017
2.2 150KM 5,80 l/100km  2018-
2.2 175KM 6,89 l/100km  2012-2017
2.2 184KM 6,55 l/100km  2018-

 

 

V prvi generaciji med 135KM brez DPF in 143KM z DPF ni neke razlike v porabi. Motor je kot kaže dobro stunan, da izniči povečano porabo pri regeneracijah.

 

V tretji generaciji pa je zanimivo kako so popravili in prilagodili delovanje motorjev z zadnjim FL-jem saj tako pri šibkejši kot pri močnejši je skoraj 4 deci razlike. Prilagojeni so motorji AD blue dodatku in vse skupaj kot kaže deluje pozitivno. :nevem:

 

Je pa res, kot pravi @tomaz108 , da 175KM res ni šparovček in kot kaže motor z najvišjo porabo. Seveda pa vpliva vse, tako avtomatika, kot AWD in tudi oblika (karavan, limo).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je tomaz108 napisal:

Razmišljam o odstranitvi dpfja.  Moram še malo pogledat za pluse in minuse. Predvidevam, da zmanjša porabo in poveča vzdržljivost motorja. 

....pa velik minus za naravo,žal.....☹️

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 urami je tomaz108 napisal:

Razmišljam o odstranitvi dpfja.  Moram še malo pogledat za pluse in minuse. Predvidevam, da zmanjša porabo in poveča vzdržljivost motorja. 

nisem prepričan, če boš v takem primeru prišel čez tehničnega, razen, če boš dajal gor/dol.......

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je FuManchu napisal:

 

Trdi delci se bodo začeli meriti (glede na prebrano) v roku enega leta pri nas. 

 

Ja, ampak tole napovedujejo že vsaj 10 let in vsakič je blo v stilu "samo što nije". Bo pa to z vsakim letom manj aktualno, ker se količina dizlov konstantno zmanjšuje.

pred 22 urami je tomaz108 napisal:

Razmišljam o odstranitvi dpfja.  Moram še malo pogledat za pluse in minuse. Predvidevam, da zmanjša porabo in poveča vzdržljivost motorja. 

 

Ni neke bistvene razlike... okoli 2 deci je manj na 100km

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je Boss napisal:

 

 

Ni neke bistvene razlike... okoli 2 deci je manj na 100km

 

Vrjames al pa ne, cel liter je razlike

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Deeyan napisal:

 

Vrjames al pa ne, cel liter je razlike

 

Ne pa ni... iz lastnih izkušenj z mojim prejšnjim avtom... z DPF je bila poraba 6,42l/100km po odstranitvi pa 6,16l/100km - okej ni glih 0,2 litra ampak 0,26 litra razlike pod nobenim pogojem pa liter.

 

Vse moje podatke o čisto vseh tankanjih za šestko druge generacije imaš na poraba.com. Odstranitev DPF pa je bila začetek maja 2017.

pred 59 minutami je Shrek napisal:

Dvomim... 

To je skoraj 20 %. 

 

Ne rabiš dvomit, ker dejansko ni. OK, ja... teoretično je mogoče možno, če je nekdo imel hude težave z DPF pa so se regeneracije delale prej kot na 100km, ampak to je pomenilo pri okvarjenem DPF-ju.

 

Sem šel za štos gledat zadnje pol leta tankanj, ko so se mi že delale prehitre regeneracije pa sem imel takrat porabo 6,6l/100km kar pomeni dobre pol litra več kot po odstranitvi DPF-ja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Boss napisal:

 

Ne pa ni... iz lastnih izkušenj z mojim prejšnjim avtom... z DPF je bila poraba 6,42l/100km po odstranitvi pa 6,16l/100km - okej ni glih 0,2 litra ampak 0,26 litra razlike pod nobenim pogojem pa liter.

 

Vse moje podatke o čisto vseh tankanjih za šestko druge generacije imaš na poraba.com. Odstranitev DPF pa je bila začetek maja 2017.

 

Ti pa js iz svojih povem, isto pri Mazdi 3 1.6 CD110 cel liter razlike, ko sm butnu dpf ven. 

 

Je pa res, da mam bolj ko ne skoz avtocestne fure

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Maš to na poraba.com? Še nikoli nisem slišal, da bi bil liter razlike pri zdravem motorju in DPF-ju. Tudi izračuni tega ne potrdijo.

 

Bom najprej vzel strašno konzervativne podatke

 

Recimo da v 800km na tank imaš vsakih 200km regeneracijo, ki traja recmo nekje 15km (na trenutni Mazdi kot primerjava gre skos v cca 6-7km). Pa rečmo, da je poraba 2x višja med regeneracijo kot brez (tudi to ni res, ker realno je za cca 3 - 4 litre višja glede na podatke iz BC-ja )

 

Se pravi imamo 740km porabo 6 litrov in 60km porabo 12 litrov in to pomeni po izračunu 6,45l/100km.

Če bi vzel bolj realne podatke o cca 10km regeneracije in recmo 3,5l/100km višja porabo med regeneracijo je  6,17l/100km

 

Če pa imaš zaradi okvare DPF sistema regeneracijo na 100km je pa po istem izračuno od, 6,57 do 6,9 litra na 100km. Celo tukaj ni litra razlike ob konzervativnem izračunu oziroma dobre pol litra ob realnem izračunu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Boss napisal:

Maš to na poraba.com? Še nikoli nisem slišal, da bi bil liter razlike pri zdravem motorju in DPF-ju. Tudi izračuni tega ne potrdijo.

 

Bom najprej vzel strašno konzervativne podatke

 

Recimo da v 800km na tank imaš vsakih 200km regeneracijo, ki traja recmo nekje 15km (na trenutni Mazdi kot primerjava gre skos v cca 6-7km). Pa rečmo, da je poraba 2x višja med regeneracijo kot brez (tudi to ni res, ker realno je za cca 3 - 4 litre višja glede na podatke iz BC-ja )

 

Se pravi imamo 740km porabo 6 litrov in 60km porabo 12 litrov in to pomeni po izračunu 6,45l/100km.

Če bi vzel bolj realne podatke o cca 10km regeneracije in recmo 3,5l/100km višja porabo med regeneracijo je  6,17l/100km

 

Če pa imaš zaradi okvare DPF sistema regeneracijo na 100km je pa po istem izračuno od, 6,57 do 6,9 litra na 100km. Celo tukaj ni litra razlike ob konzervativnem izračunu oziroma dobre pol litra ob realnem izračunu.

 

 

Mislim, da se mora gledat od 28.12.2012 naprej brez dpf, vnosov pa ni neki velik, pol sem pa avto tak prodal. 

U glavnem nikol prej nism prsu pod 6 litrov. 

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo 4 vnose imaš po tem datumu... to je čist premal za jasno sliko. Ampak OK, sem dal preračun pa še vedno ni liter razlike - je cca 7 deci.  Pa še to je ta razlika, ker si verjetno ve čas lastništva imel že velike težave verjetno z zabitostjo filtra. Glede na to, da si mel avto le 10 mesecev in je bilo vseh tankaj le tam nekje dobrih 20, je to tista zgodba, ki sem jo napisal v zadnjem stavku prejšnjega posta.

 

pred 11 urami je Boss napisal:

Če pa imaš zaradi okvare DPF sistema regeneracijo na 100km je pa po istem izračuno od, 6,57 do 6,9 litra na 100km. Celo tukaj ni litra razlike ob konzervativnem izračunu oziroma dobre pol litra ob realnem izračunu.

 

V glavnem, če bi imel avto več let, še takrat, ko je bil DPF OK bi tale razlika bila tam nekje v rangu, ki sem ga opažal pri mojem avtu.

 

 

 

 

Zdajle se sicer 90% bencinašov drži za glavo s čim se midva ukvarjava, ampak vseeno se mi zdi fair, da se povedo lastne izkušnje, da ne bo kdo imel prevelikih pričakovanj po odstranitvi DPF-ja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Boss napisal:

Samo 4 vnose imaš po tem datumu... to je čist premal za jasno sliko. Ampak OK, sem dal preračun pa še vedno ni liter razlike - je cca 7 deci.  Pa še to je ta razlika, ker si verjetno ve čas lastništva imel že velike težave verjetno z zabitostjo filtra. Glede na to, da si mel avto le 10 mesecev in je bilo vseh tankaj le tam nekje dobrih 20, je to tista zgodba, ki sem jo napisal v zadnjem stavku prejšnjega posta.

 

 

V glavnem, če bi imel avto več let, še takrat, ko je bil DPF OK bi tale razlika bila tam nekje v rangu, ki sem ga opažal pri mojem avtu.

 

 

 

 

Zdajle se sicer 90% bencinašov drži za glavo s čim se midva ukvarjava, ampak vseeno se mi zdi fair, da se povedo lastne izkušnje, da ne bo kdo imel prevelikih pričakovanj po odstranitvi DPF-ja.

 

pa načeloma ni blo težav z dpf-jem, dal sem ga takrat odstranit, da je avto lažje dihal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Boss napisal:

Hmmm, 110KM pa 1,6D mašina a poraba pri 7 litrih. A si fejst gonil to zadevo?

 

pa normalno, tak ko zej 6-ko, večino AC 140km/h. 6ica pa tut bla poraba prej na letnih gumah 9.3 zej je okrog 8 (oboje gledano po računalniku)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol sem pa jaz čarodej s porabo pod 6 litri.. pa lahko zagotovim, da se ne svaljkam po cestah in da vedno vozim po omejitvi ali 10km čez na AC-jih (70% vožnje delam na AC-jih). Na poraba izzivu lani pa je celo za malenkost šlo pod 5 litri in kot sam veš je bil to normalno dinamičen izlet, nikakor pa ne izlet članov stranke Desus, kot bi temu rekel @Z M A J .

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Boss napisal:

Pol sem pa jaz čarodej s porabo pod 6 litri.. pa lahko zagotovim, da se ne svaljkam po cestah in da vedno vozim po omejitvi ali 10km čez na AC-jih (70% vožnje delam na AC-jih). Na poraba izzivu lani pa je celo za malenkost šlo pod 5 litri in kot sam veš je bil to normalno dinamičen izlet, nikakor pa ne izlet članov stranke Desus, kot bi temu rekel @Z M A J .

 

ja sej brez AT pa AWD bi blo vrjetno še 2l manj. :)

 

Poraba izziv pa tak veš, da je blo tut pr men nekak zmerno, smo mel pa večionoma regionalke :)

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Deeyan napisal:

 

pa normalno, tak ko zej 6-ko, večino AC 140km/h. 6ica pa tut bla poraba prej na letnih gumah 9.3 zej je okrog 8 (oboje gledano po računalniku)

Tototot :wub: Ampak pssst, k te bodo spljuval ker nemore dizl tok pit no :lol:

 

 

Jaz sem pred vikendom tankal in imel ogromno ene relacije zaradi velikonočnih obiskov, 6,8 je kazalo na računalniku. No danes sem moral na šiht in je bil spet tempomat 160kmh iz NM do LJ. Pa sem spet na 8,5. Še domov pridem iz službe pa bom na 9....

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

ja sej brez AT pa AWD bi blo vrjetno še 2l manj. :)

 

Poraba izziv pa tak veš, da je blo tut pr men nekak zmerno, smo mel pa večionoma regionalke :)

 

AT je zato pri meni več ali manj takoj odpadel kot opcija. Pa ne sam zaradi porabe ampak tudi zaradi cene in slabše dinamike, ker AT ponuca kar nekaj konjičev napram ročnemu menjalniku. AWD je pa še večji porabnik energije in če ga človek res nujno ne nuca je pač nekako tako kot bi na vsakih 100km zlil dober liter goriva skozi okno na tla. 🥴

 

Sej nič ne rečem je cool imeti oboje, samo za ta "luksuz" pač plačuješ kar precej. recimo na cca 35000 km cca jurčka dodatno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.