Jump to content

Poraba: bencin vs. dizel


Devi
 Share

Recommended Posts

Japonci so objavli, da so/bodo upgrade-ali skyactiv-x motor. Predvidevam da gre za software-ski upgrade in da bo v novih avtomobilih naslednje leto. Ce je res samo software potem upam, da bodo ponudili upgrade, tudi za obstojece avtomobile.

Gre se pa za dodatnih 10 pesov in 16nm navora. Who knows, mogoce se izboljsajo porabo, ki je sedaj kr porazna (automatik) :P
https://motor-fan.jp/tech/10017033?fbclid=IwAR0NNjCHoY3e8rcN8zn1LG9HI5wKlT7bQLCGzDmaynSYKDqrtVrDZ-m0_zI (google translate v anglescino)

Link to comment
Share on other sites

Glede na to, da so skyactiv x nahajpali, da bo poraba blizu dizla je 8-10 litrov po mestu kr porazno. Skupna je, ce sem konzervativen 7.3l. 

Sej ima svoje momente recimo, ko vozis na tempomat recimo pri 50 je 3.4l, pri 90 - 4-5l in po avtocesti pri 130 - 6.5l. Ampak, ko vse skup potegnes z realno voznjo in da bi to naj bil varcn motor ... meh. 
 

Edited by Devi
Link to comment
Share on other sites

Jah, AT dizl poraba tudi ni 5l tko da ... Morš vedet, da Mazdin AT je kar se tiče goriva zelo požrešen. Recimo da se odkupi z manj težavami na dolgi rok, ampak sicer je pa to kar šibka točka sistem, če gledaš s stališča porabe.

Link to comment
Share on other sites

Glede porabe ... Prej sem imel na sestki D175 AT in porabo v petih letih slabih 7,5l/100 km, sedaj imam v CX-5 G194 AT AWD in je poraba po skoraj treh letih na okoli 8,5l/100 km ... Pri podobnem rezimu in nacinu voznje... Zadnje mesece se je malo dvignila, ker imam res vec ali manj samo razmeroma kratke voznje (korona pa to... :P )....

 

My_account_-_Spritmonitor_de.png.d1a130e66b0659bc35dc4f3010dafc23.png

  • Like 3

lp

Thomas

mazda CX-5 G194 AWD AT Revolution Top 916281_5.png
moje_mazde.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutama je Jest napisal:

Glede porabe ... Prej sem imel na sestki D175 AT in porabo v petih letih okoli 7,5l/100 km, sedaj imam v CX-5 G194 AT AWD in je poraba po skoraj treh letih na okoli 8,5l/100 km ... Pri podobnem rezimu in nacinu voznje... Zanje mesece se je malo dvignila, ker imam res vec ali manj samo razmeroma kratke voznje (korona pa to... ;))....

No tukaj si lepo napisal kako majhna je razlika v porabi, vkljucujoc dejstvo da po nekaterih testih CX5 2.5 porabi za 0,8l vec goriva kot M6 2.5l, pridemo do zakljucka, da v kolikor bi @Jestkupil m6 2,5l namesto cx5, bi ime porabo na nivoju dizla.

Torej, kot jaz ze skos trdim, ta 2,5l motor je extremno varcen in skoraj ni razlike med D175 in G194. 

Link to comment
Share on other sites

Res je... CX-5 je visji in posledicno tudi manj aerodinamicen... pa se AWD... kar pripomore, da je poraba posledicno visja, kot ce bi slo za sestico brez AWD ... 

lp

Thomas

mazda CX-5 G194 AWD AT Revolution Top 916281_5.png
moje_mazde.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Sej lepo, da se tolažte 🤪 men se z dizelskimi 5,85l/100km pač ni treba, ker so to dejstva. No ja lahko pa da tud jaz lažem, danes je itak moderno, da človek malce izkrivlja resnico. 🤣

  • Haha 1

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutama je dvorjan napisal:

Ja, ampak Jest-ova Mazda 6 je bila 2013 letnik, če se ne motim. V šestih letih so pa menda naredili nekaj napredka in optimizirali tudi porabo goriva. Je pa res, da Mazdin 2.2 dizel nikoli ni bil in ne bo med varčnejšimi.

Točno tako. Če hočeš varčen motor ta motor to ni.

V bistvu ni niti eden mazdin motor referenca za nizko porabo  za ostale. O. k. Jaz sem spravil mojo na 5.8 z thuletom na strehi. A nisem vozil hitreje kot 120/uro po avtocesti. Se pravi, da sem bil takrat ovira za ostale. 🤗

Sedaj, ko vozim večinoma po svoji občini imam trenutno porabo 7, 4/100.Če bi imel benzinarja, avtomatik, bi bil ziher na 9/100. Ali pa še več. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

V parih letih so se dodali pri dizlih se par zadev... kot je recimo "scalnica" :) ... Naceloma pa je motor ostal se vedno na enaki osnovi ... Boss ima tudi rocni menjalnik... In jaz vidim pravo primerjavo v tem, da isti sofer vozi in se ne spremeni bistveno nacin voznje in relacije ... Najboljsi pokazatelj je, ce se poraba meri na daljse casovno obdobje ...

 

Drugace pa imata lahko dva soferja z identicnimi avti na enakih relacijah razlicno porabo... in ta lahko odstopa tudi do liter ali dva na 100 km ... 

  • Like 6

lp

Thomas

mazda CX-5 G194 AWD AT Revolution Top 916281_5.png
moje_mazde.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

@Alex ti pa si zabavljač nimaš kaj, kljub temu da bencinarja nimaš si "ziher" kakšna bi bila tvoja poraba :D Vidim pa, da nas ima sedaj večina vsaj za pol litra večjo porabo, ko se drajsamo par km gor pa dol samo. Kje so zdaj tisti ki so se pritoževali v parlamentu, da imamo preveč občin ... zdaj je pravi čas, vsi bi bli za desetkanje! :D

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto je 50keda napisal:

@Alex ti pa si zabavljač nimaš kaj, kljub temu da bencinarja nimaš si "ziher" kakšna bi bila tvoja poraba :D Vidim pa, da nas ima sedaj večina vsaj za pol litra večjo porabo, ko se drajsamo par km gor pa dol samo. Kje so zdaj tisti ki so se pritoževali v parlamentu, da imamo preveč občin ... zdaj je pravi čas, vsi bi bli za desetkanje! :D

Približno vem, ker sem vozil obe na isti relaciji in z istim režimom vožnje. Benzinarka je pila pribl. 1.5l več kot dizelca 175.Obe avtomatik.In ker jaz nisem med počasnimi vozniki, verjamem, da bi bila poraba kar visoka.Še moja dizelca ima trenutno kar visoko porabo. 🤔

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Iz ene voznje tezko sklepas, kaksna je poraba... tudi ce je ta voznja 200 km ;) ... Lahko se ti zgodi, da se pri dizlu ravno v tem casu ne izvede regenracija... in je poraba posledicno nizja... Realna poraba v realnih pogojih je za moje pojme, da uporabljas enega in druge vsaj en mesec...

  • Like 3

lp

Thomas

mazda CX-5 G194 AWD AT Revolution Top 916281_5.png
moje_mazde.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, ignacij said:

No tukaj si lepo napisal kako majhna je razlika v porabi, vkljucujoc dejstvo da po nekaterih testih CX5 2.5 porabi za 0,8l vec goriva kot M6 2.5l, pridemo do zakljucka, da v kolikor bi @Jestkupil m6 2,5l namesto cx5, bi ime porabo na nivoju dizla.

Torej, kot jaz ze skos trdim, ta 2,5l motor je extremno varcen in skoraj ni razlike med D175 in G194. 

Ja, na spritmonitorju je 1.2L razlike v prid D175. Ok, to res ni veliko ja. Ampak itak, nekje so seveda meje, nazvdol, ne more it v nedogled navzdol.

 

Težko je to primerjat, recimo če bi jaz vzel g192 bi bila razlika precej večja, ker šlepam zadaj prikolico recimo...je pa tudi res, da občutek pri D175 ali pri G192 je sicer subjektiven, ampak močno v prid dizla pač. Sploh če dodaš dizlu še kak čip, potem je razlika ko noč pa dan. 

 

Je pa ta 2.5 motor sicer luštna zadevca, jaz bi ga mel s turbino 🙂

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 42 minutami je ignacij napisal:

Osebno dam prednost zanesljivosti atmosferca pred mocjo turbine, tko da naj mazda ta motor se malo izpili al pa naredi 3.0 atmosferca z 240km pa enako porabo🙂

 

pred 53 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, na spritmonitorju je 1.2L razlike v prid D175. Ok, to res ni veliko ja. Ampak itak, nekje so seveda meje, nazvdol, ne more it v nedogled navzdol.

 

Težko je to primerjat, recimo če bi jaz vzel g192 bi bila razlika precej večja, ker šlepam zadaj prikolico recimo...je pa tudi res, da občutek pri D175 ali pri G192 je sicer subjektiven, ampak močno v prid dizla pač. Sploh če dodaš dizlu še kak čip, potem je razlika ko noč pa dan. 

 

Je pa ta 2.5 motor sicer luštna zadevca, jaz bi ga mel s turbino 🙂

Ni primerjave med motorjema. Žal mi je, da ga nisem že čipiral, ko sem bil zmenjen maja meseca. Motor tuner tudi dobro "uglasi" tako, da naj bi pri normalni vožnji pil še manj.V to malo dvomim a pustimo se presenetiti. Seveda ne bom šel na polno, na 210 konjev, malo manj. Potem pa naj bi bil  dizel res raketa. Verjamem, da bo imel tudi boljše pospeške kot benzinarka.😛

Sicer pa, jaz nisem kupil dizla zaradi porabe ampak zaradi prepričljivejšega motorja in boljšega filinga med vožnjo. Če pa imaš še kako prikolico za vlačit okoli, pa sploh. Seveda pa, če bi se na kak način znašel šestcilindraš pri nas, bi bil pa zelo zainteresiran zanj. 

In ja, če bi imel ta obstoječi motor turbino, bi bil zanimiv. 

  • Like 2

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Sama turbina kot taka načeloma ni tok kritičen del. Sploh če je motor nekako uravnotežen, da ni predimenzioniran recimo. S pravo vožnjo, z občutkom mora tudi turbina prit krepko preko 200 tisoč. Tako da , za nas to ni težava. Seveda je pa vedno lahko kje gnilo jajce..Ampak osebno, doprinos turbine odtehta tisti občutek, da se pač lahko pokvari. Seveda pa je pri dizlu takih komponent še kar nekaj, tukaj pa je potem že malo za na tehtnico dat :D

8 hours ago, Jest said:

Glede porabe ... Prej sem imel na sestki D175 AT in porabo v petih letih slabih 7,5l/100 km, sedaj imam v CX-5 G194 AT AWD in je poraba po skoraj treh letih na okoli 8,5l/100 km ... Pri podobnem rezimu in nacinu voznje... Zadnje mesece se je malo dvignila, ker imam res vec ali manj samo razmeroma kratke voznje (korona pa to... :P )....

 

My_account_-_Spritmonitor_de.png.d1a130e66b0659bc35dc4f3010dafc23.png

 

Vidim, da imam jaz potem še dobro porabo. Do sedaj v letu in pol recimo, 7.7l, s tem da 0.3 litra doda powerbox, plus da kar nekaj kilometrov zadaj naredim še s počitniško prikolico 🙂

Link to comment
Share on other sites

pred 25 minutami je SpEkTr napisal:

Sama turbina kot taka načeloma ni tok kritičen del. Sploh če je motor nekako uravnotežen, da ni predimenzioniran recimo. S pravo vožnjo, z občutkom mora tudi turbina prit krepko preko 200 tisoč. Tako da , za nas to ni težava. Seveda je pa vedno lahko kje gnilo jajce..Ampak osebno, doprinos turbine odtehta tisti občutek, da se pač lahko pokvari. Seveda pa je pri dizlu takih komponent še kar nekaj, tukaj pa je potem že malo za na tehtnico dat :D

 

Vidim, da imam jaz potem še dobro porabo. Do sedaj v letu in pol recimo, 7.7l, s tem da 0.3 litra doda powerbox, plus da kar nekaj kilometrov zadaj naredim še s počitniško prikolico 🙂

Sem opazil po več prevoženih kilometrih, da se širše gume nekaj vseeno poznajo, recimo ene 0,3 l/100.Ampak se splača. filing je neverjeten. Danes, ko sem se vozil po dolgem času na 17" sem mislil, da nekaj ni v redu z avtom.V ovinkih plava, tudi na avtocesti bolj plava. Ni to zame. A samo udobje je skoraj enako. To je za upokojence, ne zame. 😛

Kar se tiče same turbine pa mislim, da je preveč rekla-kazala o problemih z turbinami. O. k. nekatere znamke imajo večji problem z njimi a mazda definitivno ni med njimi. Jaz ne bi razmišljal o nakupu benzinarke z turbino. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

  • Jest changed the title to Poraba: bencin vs. dizel

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


  • Posts

    • Zlatih časov kot so bili do leta 2005 ne bo nikoli več.   
    • Pozdravljeni,   trenutno kulujem zgoraj omenjeno vozilo. Če slučajno kdo prodaja ali pa pozna koga, ki prodaja omenjen avto bi prosil, da me kontaktira. Na avtonetu ni nobene ponudbe. Vem, da so zelo redki ampak probat ni greh. Tudi če ima kdo kakšne nasvete pri nakupu tega modela bi zelo cenil. Najlepša hvala.   Lep pozdrav!
    • Pozdravljeni,   trenutno kulujem zgoraj omenjeno vozilo. Če slučajno kdo prodaja ali pa pozna koga, ki prodaja omenjen avto bi prosil, da me kontaktira. Na avtonetu ni nobene ponudbe. Vem, da so zelo redki ampak probat ni greh. Tudi če ima kdo kakšne nasvete pri nakupu tega modela bi zelo cenil. Najlepša hvala.   Lep pozdrav!
    • Sej veš, da tipkovnica vse prenese pa, če klikneš 4, 5 al pa 6 🤪   Ampak resno je pa to, da ti 200 uporabnikov spritmonitorja pravi, da ima z X motorji v povprečju 7l/100km bi pa težko pdvomil da vsi tile vpisujejo te podatke in lažejo, da je poraba višja kot dejanska. Zakaj bi počeli to?   Pri 150KM G motorju je poraba tudi okoli 7 litrov v povprečju pri tem, da je tam verjetno prednost to, da so vsi samo prednje gnani pa bolj prevladujejo ročni menjalniki kot pri X motorju. Ampak vseeno.   Zmaga itek dizel s 5,5 porabe. ampak bolj mi je fascinantno, kako je na Mazdi 3 pol litra manj porabe v povprečju kot na CX-30. Tolk govora o ekologiji pa avto industrija dobesedno sili v kupovanje neaerodinamičnih SUV ceglov. Pa razumi, če lahko.    
    • Izklapljanje valjev imata tudi G122 in G150. Saj se ne gre za to, da kogarkoli karkoli prepričujem…ampak da pa nekdo neutemeljeno ropota o tem kako plastičen X186 motor pije 3 litre manj kot G194 pa sem pripravljen menjat avto in probamo realno porabo pri AC vožnji.   Potem pa potegnemo še črto pri ceni servisov X186 vs G194 (menjava svečk, olja na vodni osnovi, etc) in vidimo kje smo pri primerjanju varčnosti vožnje s takimi motorji. 
  • Who's Online (See full list)

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.