Skoči na vsebino

Poraba: bencin vs. dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 31. 10. 2022 ob 9:07 je sportman333 napisal:

a ni corola cros v rangu CX-30 in ne CX5 ? kako deluje ta njihov 2.0 motor in njihov CVT?

Razširi  

Drži je v rangu cx30, motor deluje po atkinsovem ciklu, ima dvojne sobe za direktni in posredni vbrizg, antivibracijske gredi in gpf filter ki se čisti pasivno. Cvt je vbistvo planetno gonilo (ni tako kot ostalu cvt-ji) je pa dosti bolj uglajen in tih kot pri predhodnikih. Pod črto motorni sklop in menjalnik sta super. Aja porabo sem imel kombinirano 5litrov. 

Napisano
  dne 31. 10. 2022 ob 11:36 je sportman333 napisal:

Jaz bom naslednji teden probal civica, ki ima podoben motor 2.0 in 185km....da vidim ta sodobna čuda..🤔😂

Razširi  

Hondin sistem zaporednega hybridnega siatema se mi ne dopade preveč, toyota ima kombiniran sistem in je res dovršen. Drugače pa se mi zdi civic predrag ha ta razred. Poročaj kako je bilo 🙂

Napisano
  dne 31. 10. 2022 ob 11:44 je scania napisal:

Hondin sistem zaporednega hybridnega siatema se mi ne dopade preveč, toyota ima kombiniran sistem in je res dovršen. 

Razširi  

Bi znal to v par stavkih razložiti nekomu ki ni strojnik/elektro inžinir?!?....👍p.s.sicer so hondin sistem kar pohvalili....

Napisano
  dne 31. 10. 2022 ob 12:57 je sportman333 napisal:

Bi znal to v par stavkih razložiti nekomu ki ni strojnik/elektro inžinir?!?....👍p.s.sicer so hondin sistem kar pohvalili....

Razširi  

 

Elektromotor poganja kolesa, motor pa služi kot generator, motor ni v direktnem kontaktu s kolesi. Na avtocesti bo motor laufal pod zelo veliki obrati saj bo generiral elektriko za elektromotor ki poganja kolesa. Edina dobra tega sistema je da imas ob volanu ročke s katerimi lahko kontroliraš mislim da 4 stopnje regenerativnega zaviranja, bremze skoraj ne rabiš (samo za čisto zaustavitev). Toyotin sistem pa ima preko planetnega gonila možnost da lahko na kolesa prenaša moč samo motor ali samo elektromotor ali pa oba hkrati.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
  dne 31. 10. 2022 ob 13:25 je scania napisal:

 

Elektromotor poganja kolesa, motor pa služi kot generator, motor ni v direktnem kontaktu s kolesi. Na avtocesti bo motor laufal pod zelo veliki obrati saj bo generiral elektriko za elektromotor ki poganja kolesa. Edina dobra tega sistema je da imas ob volanu ročke s katerimi lahko kontroliraš mislim da 4 stopnje regenerativnega zaviranja, bremze skoraj ne rabiš (samo za čisto zaustavitev). Toyotin sistem pa ima preko planetnega gonila možnost da lahko na kolesa prenaša moč samo motor ali samo elektromotor ali pa oba hkrati.

Razširi  

Tudi Honda ima t.i.3 načine delovanja....

 

Napisano
  dne 31. 10. 2022 ob 15:52 je sportman333 napisal:

Tudi Honda ima t.i.3 načine delovanja....

 

Razširi  

Hrv s katerim sem bil na testu ima zaporedni sistem. Mogoce ima crv drugace speljano, zato sem šel na testno ker me je zanimalo kako se obnese, za mesto je top, za avtocesto pa katastrofa. 

Napisano
  dne 31. 10. 2022 ob 16:05 je scania napisal:

Hrv s katerim sem bil na testu ima zaporedni sistem. Mogoce ima crv drugace speljano, zato sem šel na testno ker me je zanimalo kako se obnese, za mesto je top, za avtocesto pa katastrofa. 

Razširi  

Ja točno tako, to so sedaj pri civicu spremenili in je OK tudi na AC.....za HRV je pa kot si napisal.....lokalne ceste do 90km/h ok, ostalo pa žalost....🤔

Napisano
  dne 31. 10. 2022 ob 11:44 je scania napisal:

Hondin sistem zaporednega hybridnega siatema se mi ne dopade preveč, toyota ima kombiniran sistem in je res dovršen. Drugače pa se mi zdi civic predrag ha ta razred. Poročaj kako je bilo 🙂

Razširi  

Danes sem prevozil cca.50km z novim Civicom, in motor ter eCVT menjalnik (brezstopenjski) ter voznost/hrup na AC in avto se pelje izjemno, pri 130kmh se motorja sploh ne sliši, po AC sem vozil večinoma 150-160kmh in tudi pri teh hitrostih je vožnja uglajena, tiha.....odlično so naredili kot kaže za eCVT menjalnik, razmerja in tudi za moje pojme izolacijo kabine, ker je avto res tih (pri nižjih hitrosti, je to itak samo še bolj izrazito), tako da s tega vidika zelo OK, tudi pospeševanje od 130 do 180 je brez težav in tudi pri 180kmh je avto izjemno tih....glasen je motor res samo če kick-downaš, da šalta eno prestavo nazaj, ampak je to nekako logično oz. če hitro spelješ z mesta in loviš 0-100...povprečno porabo za teh 50km sem imel jaz 7.0, pri čemer sem vozil tako kot v normalnih/vsakdanjih razmerah ne :), avto je imel pa overall 5.7, ko sem ga prevzel, tako da verjamem, da če bi vozil tako kot ponavadi bi imel verjetno okrog 6.0, je pa tako kot si napisal, (oz. kot ugotavljamo že tudi v drugih temah), avti niso več poceni, no saj tudi včasih niso bili, so pa zdaj dragi , zelo dragi :)
 

Napisano
  dne 2. 11. 2022 ob 9:55 je sportman333 napisal:

Danes sem prevozil cca.50km z novim Civicom, in motor ter eCVT menjalnik (brezstopenjski) ter voznost/hrup na AC in avto se pelje izjemno, pri 130kmh se motorja sploh ne sliši, po AC sem vozil večinoma 150-160kmh in tudi pri teh hitrostih je vožnja uglajena, tiha.....odlično so naredili kot kaže za eCVT menjalnik, razmerja in tudi za moje pojme izolacijo kabine, ker je avto res tih (pri nižjih hitrosti, je to itak samo še bolj izrazito), tako da s tega vidika zelo OK, tudi pospeševanje od 130 do 180 je brez težav in tudi pri 180kmh je avto izjemno tih....glasen je motor res samo če kick-downaš, da šalta eno prestavo nazaj, ampak je to nekako logično oz. če hitro spelješ z mesta in loviš 0-100...povprečno porabo za teh 50km sem imel jaz 7.0, pri čemer sem vozil tako kot v normalnih/vsakdanjih razmerah ne :), avto je imel pa overall 5.7, ko sem ga prevzel, tako da verjamem, da če bi vozil tako kot ponavadi bi imel verjetno okrog 6.0, je pa tako kot si napisal, (oz. kot ugotavljamo že tudi v drugih temah), avti niso več poceni, no saj tudi včasih niso bili, so pa zdaj dragi , zelo dragi :)
 

Razširi  

Super, lepo da so porihtali tako kot mora bit. Glede porabe super, po moje še bolj pride do izraza v mestu. Na avtocesti gre kaj samo na elektriko? 

Napisano
  dne 2. 11. 2022 ob 10:59 je FuManchu napisal:

30K€+ menda bo pri nas cena. 

 

Razširi  

32, 33.5, 36.5, če vzameš lizing pri njih, sicer še +2k eur🤔😉

  dne 2. 11. 2022 ob 12:33 je scania napisal:

Super, lepo da so porihtali tako kot mora bit. Glede porabe super, po moje še bolj pride do izraza v mestu. Na avtocesti gre kaj samo na elektriko? 

Razširi  

Mislim da ne, v režimu sport kot sem jaz vozil (imas eko, normal, sport oz.lahko individual) in na način kot sem zagotovo ne😉, zagotovo pa pri nizkih hitrostih, opazil sem da tja do 60kmh ob normalnih hitrostih brez naglega pospeševanja....za ac pa nisem imel dovolj časa vse "testirati"

Napisano

Sej ne da bi se človek hvalil, sam je res šparovček 😊😂 AC 130-140km/h tempomat 😁

 

0EB0218F-785D-45F3-8195-22797FDAA06F.jpeg

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
  dne 6. 11. 2022 ob 20:43 je zvonko napisal:

moja poraba pri cx 5 bencinarju 194 km je solidnih 9 l, kar je za tak avto čist normalno

Razširi  

Nekaj takšnega pije frendu 2014 186PS KIA Sportage AWD avtomatik, s tem da je DIZEL. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 6. 11. 2022 ob 20:43 je zvonko napisal:

moja poraba pri cx 5 bencinarju 194 km je solidnih 9 l, kar je za tak avto čist normalno

Razširi  

Realna poraba z normalno vožnjo za ta motor. 😉

 

 

Napisano
  dne 6. 11. 2022 ob 20:43 je zvonko napisal:

moja poraba pri cx 5 bencinarju 194 km je solidnih 9 l, kar je za tak avto čist normalno

Razširi  

 

Zdaj si mi pa zaprl usta!

 

Do zdaj sem jamral, ker mi je BTjka na avtocesti s pripeto 1300 kg težko počitniško prikolico pila okoli 11 litrov. Pa ni aerodinamike ne pri BTjki ne pri kamp-prikolici. Zdaj si mi ti s to porabo zaprl usta...

  • 4 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)
  dne 2. 10. 2022 ob 17:41 je Janez007 napisal:

Bravo, da si se spomnil. 👍 Poskus se je končal pri -17 km pri prvi OMV črpalki. Natankal sem do konca, 43,8 l, to pomeni, da je notri ostalo (pri -17 km) še cca 8 litrov bencina (Mazda 3 2014-18) ima menda 52 litrski tank. 

 

Sem za poskuse, me mikajo izzivi, ne bi pa rad v težave spravil sina, ki tudi uporablja avto. In danes sem bil spet pred dilemo, a natankat, ali probat kakšnih 50 km v minus. Na koncu sem natankal vse 3 avte na polno.

 

A gremo probat, kdo si več upa? Zaenkrat imam -17 km. 😀

Razširi  

@dvorjan, nov osebni rekord, -80 km :) (pri povprečni porabi cca 6,0 l/100 km)

 

Notri pa je ostalo še 4 litre bencina ... napolnil sem do konca, res kolikor se je le dalo polno, 47,92 litra. Čeprav bo bencin drug teden cenejši. :) 

 

Screenshot 2022-11-30 18.08.02.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Ljubim 2
Napisano (urejeno)
  dne 30. 11. 2022 ob 20:02 je dvorjan napisal:

Bravo, bravo.

 

A to se s kantico bencina okoli furaš? 😃

Razširi  

Ja, pa še res je. In kljub temu, da sem jo zavil v polivinilasto vrečo, je v avtu smrdelo po bencinu, tako da sem vozil s spuščenimi stekli.... 😀 In za vsak slučaj sem se zadnjih 20 km izognil avtocesti, ker je tam vsako ustavljanje smrtno nevarno, še posebej v tunelu. 

 

Nizka kvaliteta izdelkov v KAMM - Stran 2 - Morjeplovec.net

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 30. 11. 2022 ob 17:18 je Janez007 napisal:

@dvorjan, nov osebni rekord, -80 km :) (pri povprečni porabi cca 6,0 l/100 km)

 

Notri pa je ostalo še 4 litre bencina ... napolnil sem do konca, res kolikor se je le dalo polno, 47,92 litra. Čeprav bo bencin drug teden cenejši. :) 

 

Screenshot 2022-11-30 18.08.02.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Razširi  

Haha svaka čast. Jaz pod to pa ne bi šel več probavat :D 

Napisano (urejeno)
  dne 30. 11. 2022 ob 20:11 je NevLado napisal:

Haha svaka čast. Jaz pod to pa ne bi šel več probavat :D 

Razširi  

Trojka 2018 je stestirana na -80 km (pri porabi 6 l/100 km) +4 litre rezerve bencina, sedaj mora nekdo stestirat še 6-ko. :)

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 1
  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem davno, davno, tudi imel bmw 2002 Tii z 131 konji, pa je imel avto le 1100 kg. Prav tako sem imel peugeota gti z 167 konjiči, a tudi z samo 1200 kg.  In ja, takrat so bile to rakete. 😊
    • S tako težo bi moral imeti 2.5 s 194KM. To bi bilo OK. Ta motor s 141KM je primeren za CX-30.   Sicer pa ... počakajmo na prve teste vožnje in že zdajle lahko potrdim, da bo glavni minus prav moč motorja in vozna dinamika. Lahko gremo tudi stavit, da bo tako.
    • Ni ravno tako kot si ti razlagaš. Na kaj pa naj plačam zamudne obresti če nič nisem dobil. Če že kaj potem bo treba plačat znesek kazni in to je vse.
    • To ti pa odvetnik ni povedal da boš plačal vse to z zamudnimi obrestmi, ko boš prvič romal v Španijo ali kako njihovo provinco.... 🤔🥴😉
    • Točno to!!!   Na kratko-problem je samo v tem,ker si prej imel izbiro...švohnejši in močnejši bencinar al pa diesel,sedaj pa izbire ni-samo vzami ali pusti.   Evo ti ekologijo😂🤣...a poraba G140 je višja kot prej pri G194...pospešek je paseveda  tudi slabši.    Po mojem je samo računica🙄   Saj razumem @Shrek...da za normalno vožnjo itd...samo,dokler smo še "svobodna družba" se eni pač nočemo pustiti stlačiti v nekogar kalup...k na koncu je zmeraj isto-tisti k imajo cvenka k dreka...od politikov naprej-vsi...lahko delajo,kar jim je volja,ostala raja mora pa biti tiho in vse požrti.   E-ne bo šlo!  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.