Skoči na vsebino

Platišča

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
42 minutes ago, Alex said:

Samo, a se pod težo ne nagne guma zgoraj bolj proti noter? Jaz sem tudi mislil, ko sem montiral moje 245, širina feltne 8,5 na ET 45,da bo kaj drsalo, ko bo teža v avtu, ker izgledajo precej poravnano. No, pa sem naložil pet ljudi noter in gre guma kar konkretno mimo roba blatnika. Sicer pa, ko delaš homologacijo ti vse dobro premerijo in poslikajo. Na podlagi tega, če je vse v redu, ti šele izdajo papirje. 

Upam da tole še vedno vse drži 😁 včasih se vprašam če bo pri meni drsalo 😄 

Napisano
pred 4 minutami je Husky1290 napisal:

Upam da tole še vedno vse drži 😁 včasih se vprašam če bo pri meni drsalo 😄 

Za nekatere kombinacije platišč, gum in vzmeti pač ne moreš natanko "ujeti" optimalne rešitve. Zanimivo je, da prihaja do nihanj celo samo z menjavo različnih proizvajalcev pnevmatik iste dimenzije. Zato pa obstajajo specialne strani za navdušence kjer lahko preveriš, kako se kaka pnevmatika obnaša na dočeni širini alu platišča. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Samo, a se pod težo ne nagne guma zgoraj bolj proti noter? 

 

Ja pod težo oz ko je avto spuščen se nagne guma zgoraj malo navznoter, ampak do ene mere. 

Če je ET premajhen se v ovinkih kjer se vsa teža s karoserijo nagne, guma podrsa po robu notranjega blatnika (moj primer iz slike M3).  To je primer ko gre malo navzkriž, drugi primer pa je če je ET zelo premajhen in ti guma že s tekalno povšino drsa po robu blatnika. 

Če nočeš valjat ali širit blatnikov ni priporočljivo pretiravat z ETjem. 

 

Ja glede širine samih gum pa ja je kr razlika med proizvajalcih. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

en vpr... vidim da imate nekateri kr 19 col gor....  jaz imam trenutno letne 17 col na svojem wc....  pa razmišlam da bi šel  na 18.....   koliko je trši avto iz 17 na 18..?  oz bini....  ti čutiš vsak kamen z 19?

Napisano

@gregc88jaz mam na M6 zimske 17, letne pa 18 in ni neke opazne razlike v trdoti.

Pri 19col je paže večja razlika, ker pride še bolj nizki presek gume. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
52 minutes ago, gregc88 said:

en vpr... vidim da imate nekateri kr 19 col gor....  jaz imam trenutno letne 17 col na svojem wc....  pa razmišlam da bi šel  na 18.....   koliko je trši avto iz 17 na 18..?  oz bini....  ti čutiš vsak kamen z 19?

Meni se zdi čisto normalna vožnja na 19kah pa sm na prejšnem avtu mel 16ke. Je pa res da imajo homologirane pnevmatike malo večji presek (45) napram 35,30 kot se ponavadi stavi

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 2 urama je gregc88 napisal:

en vpr... vidim da imate nekateri kr 19 col gor....  jaz imam trenutno letne 17 col na svojem wc....  pa razmišlam da bi šel  na 18.....   koliko je trši avto iz 17 na 18..?  oz bini....  ti čutiš vsak kamen z 19?

Moja je na 18kah super,ne vem kako je pa na 19kah ker so na letnih in jih še nisem vozil...😁😁

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je gregc88 napisal:

en vpr... vidim da imate nekateri kr 19 col gor....  jaz imam trenutno letne 17 col na svojem wc....  pa razmišlam da bi šel  na 18.....   koliko je trši avto iz 17 na 18..?  oz bini....  ti čutiš vsak kamen z 19?

Jaz imam kombinacijo 225/50 r17 za zimske in 225/45 r18 letne in se mi zdi da je na letnih full bolje za vozit, ne bom rekel bistveno trše, ampak občutek je full boljši, ko dam zimske gor je kot da bi imel "zvečilni gumi" na gumah...mehko obračanje volana, ampak se mi zdi da po parih 100km izgine vse skupaj...mogoče če se vozis po kaki slabi lokalni cesti še največ občutiš...na ac niti ne. Mislim da med 17 in 18 col ni take razlike/preskoka kot je pri recimo 17 in 19...

Popravljeno od sportman333
Napisano

Sama velikost platišč ne pove veliko, ampak bolj obseg kolesa oziroma višina bočnic gume. Ker za avte, kjer imaš manjša kolesa je lahko že 18 zelo neudobna, tam kjer pa imaš večja pa je problem recimo šele pri 20 colah. Potem pa pride še tip gume, recimo da so za večje obremenitve, a so touring al so sport gume, runflat, kolk jih filaš in konec koncev celo to koliko profila je še na gumi. V glavnem parametrov je kr nekaj in odgovor je težko enoznačno podat.

 

Za boljšo predstavo na kaj ciljam.

 

Če imaš Golfa VII  je dimenzija gum za 18 col 225/40R18, kar pomeni, da je bočnica visoka 90mm

Recimo Mazda 6 trenutne generacije pa ima za 19 col dimenzijo gum 225/45R19 in bočnica je tukaj visoka 101mm

 

Če vzamemo enak model gume je samo zaradi bočnice Mazdina dimenzija gum mehkejša in bolj udobna kljub 19 col napram Golfu z 18 col feltnami.

 

Če bi hotel dobit enako višino bočnico 90mm tudi pri Mazdi bi lahko nataknil 20 colske feltne dimenzije 225/40R20. Se pravi bi šele pri 20 colah dobil enako bočnico kot pri Golfu pri 18 colah.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

 nism si mislu da ma recmo m6  45 in to na 19...     ja 45 mam zdej na 17col  in je avto v ovinkih super in tud udoben je dovolj...  ampak te bom šenku punci in si kupil zese še ene... zato mal 18ke gledam.... sam verjetno bom kr na 17 ostal, je več izbire in cena  ugodna... wil se

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Sem se odločil, da dam poštimat feltno, ki sem jo podrgnil jeseni kar svojemu ličarju, ki pravi, da jo lahko zrihta. Cena je okvirna 50-60. Pa da vidimo kako bo...

Napisano
pred 16 minutami je Gregster napisal:

Sem se odločil, da dam poštimat feltno, ki sem jo podrgnil jeseni kar svojemu ličarju, ki pravi, da jo lahko zrihta. Cena je okvirna 50-60. Pa da vidimo kako bo...

Pa bo spet lepa... :bravo:

Napisano

Živjo,

 

katere original barve so 19 col feltne od M6 (ene so sivo-srebrne, druge grafitno-črne)?

 

Lp Sishi

feltne.PNG

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
pred 11 minutami je Sishi napisal:

Živjo,

 

katere original barve so 19 col feltne od M6 (ene so sivo-srebrne, druge grafitno-črne)?

 

Lp Sishi

feltne.PNG

Original so bile na voljo  dvoje: svetlo srebrne in Black hyper silver. To so te prve na tvoji sliki. 

Sem ravno zadnjič gledal na mojih ta drugih 19", kako je to pobarvano. 

Osnova je črno prašno lakiranje. Nato je samo ena roka posebne, prosojne srebrne barve. Na koncu je prelakirano z mogoče dvema rokama, na tanko z prozornim lakom. Ne vem, kaj imajo pri Mazdi s tem lakiranje tankih slojev barve. Na feltnah se očitno ne izide in na skoraj vseh se lušči zgornji sloj barve. 😬

 

 

 

Napisano

Glede na priloženi sliki bi rekel, da so original barve srebrne, take so imele pri nas šestice do prvega facelifta.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 15 minutami je jacques33 napisal:

Glede na priloženi sliki bi rekel, da so original barve srebrne, take so imele pri nas šestice do prvega facelifta.

Ne samo do prvega FL. V Nemčiji so bile srebrne kot opcija tudi pri najvišji opremi. 

 

 

Napisano

Zato sem pa napisal "pri nas", vendar enim se očitno zelo mudi tu gor in ne preberejo vsega.😛

 

Naredijo pa hyper silver platišča avto čisto drugačen kot navadne srebrne.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
Pred eno uro je jacques33 napisal:

Zato sem pa napisal "pri nas", vendar enim se očitno zelo mudi tu gor in ne preberejo vsega.😛

 

Naredijo pa hyper silver platišča avto čisto drugačen kot navadne srebrne.

Ok. Res sem spregledal, da, si omenil pri nas. 🤗 So pa tudi ščetke srebrne po svoje všečne. Na nekatere barve 6-k kar lepo sedejo. 

 

 

Napisano (urejeno)
12 hours ago, Alex said:

Original so bile na voljo  dvoje: svetlo srebrne in Black hyper silver. To so te prve na tvoji sliki. 

Sem ravno zadnjič gledal na mojih ta drugih 19", kako je to pobarvano. 

Osnova je črno prašno lakiranje. Nato je samo ena roka posebne, prosojne srebrne barve. Na koncu je prelakirano z mogoče dvema rokama, na tanko z prozornim lakom. Ne vem, kaj imajo pri Mazdi s tem lakiranje tankih slojev barve. Na feltnah se očitno ne izide in na skoraj vseh se lušči zgornji sloj barve. 😬

 


Živjo,

 

sem pozabil povedat, da bi rad naročil vsako po 1 dcl pa rabim točno ime ali številko barve.

Popravljeno od Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
pred 15 minutami je Sishi napisal:


Živjo,

 

sem pozabil povedat, da bi rad naročil vsako po 1 dcl pa rabim točno ime ali številko barve.

Na žolost ne moreš naročiti te barve. Za Mazdo platišča delajo na Kitajskem in jih tam tudi pobarvajo.Tudi, če bi nekako dobil številko barve platišča, ne bi nikoli bilo enako oziroma bi se z aviona videlo, da je popravljano. To je posebna tehnika barvanja kjer moraš zelo paziti, da vse pobarvaš v enem "šusu" in čim bolj enakomerno. Drugače se pojavijo fleki. Edina opcija je, da daš komu prebarvati komplet platišča in si pač izbereš eno metalik grafitno barvo. 

 

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Bi lahko prosim en sem nalimal tisti konfigurator za platišča (vem da je bila neka nemška stran). Najlepša hvala!

 

Edit: ravnokar dobil!

 

https://www.felgenshop.de/

Popravljeno od Hixxy
Napisano

Evo čez vikend sem menjal platišča in šel na letne gume (zdaj pa sneži zunaj).

 

Letne original 19 guma 225/55-19 teža 26 kg

Zimske RC 18 guma 225/60-18 27 kg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 6. 4. 2021 ob 10:38 je Hixxy napisal:

Bi lahko prosim en sem nalimal tisti konfigurator za platišča (vem da je bila neka nemška stran). Najlepša hvala!

 

Edit: ravnokar dobil!

 

https://www.felgenshop.de/

Pozdrav vsem 🙋‍♂️

 

Sem gledal malo platisca na tej nemski spl strani, ampak ne posiljajo v Slo.

 

Ima kdo morda ja kaksne izkusnje, kje nabavit dobra platisca za zmeren denar?

 

Namrec, sem pred kratkim kupil v Lj NOVA od uvoznika iz Lj, ampak so 3 od 4-ih bila z nadpovprecnimi neravnimi robovi da je avto dobesedno treslo pri 120km/h.

3x montirali na hunter centrirki z obremenitvijo, ampak ni bilo opcije spravit vse v red. 

Mocna opletanja platisc zaradi neravnih robov.

Zelo razocaran, slaba izkusnja... 

 

 

Hvala vnaprej vsem za info! 

 

Lp, Frank

Screenshot_20210407-154222_Samsung Internet.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni je všeč naraven zvok in v glavnem poslušam pri nizki glasnosti.     Kaj pravi Copilot?   Koaksialni gonilniki združujejo več gonilnikov v eni enoti, kar omogoča boljšo fazno usklajenost in bolj enakomerno širjenje zvoka. To pomeni, da lahko ponujajo bolj naraven zvok, še posebej v manjših prostorih ali pri sistemih, kjer je pomembna kompaktna zasnova.   Ločeni gonilniki pa omogočajo boljšo prilagoditev posameznih frekvenc, saj ima vsak gonilnik svojo nalogo – nizkotonec za globoke tone, srednjetonec za srednje frekvence in visokotonec za visoke frekvence. To lahko prinese večjo natančnost in boljšo dinamiko zvoka, še posebej pri višjih glasnostih ali v večjih prostorih.   Če ti je pomembna kompaktnost in enakomernost zvoka, so koaksialni gonilniki dobra izbira. Če pa želiš večjo prilagodljivost in boljšo ločljivost zvoka, so ločeni gonilniki boljša možnost.
    • Še nekaj,kar zna @Janez007 @Alex in mogoče še za koga drugega biti zelo zanimivo.   Nubertovo publikacijo Technik Satt sem že omenjal-zelo priporočam. https://www.nubert.de/en/downloads/ pod Technische Dokumentationen/Technik Satt   Tukaj pa sedaj malce enostavnejše-Videi na določene tematike....nekaj zanimivih.   Pristop bass-reflexa v primerjavi z zaprtim ohišjem zvočnika – kaj je boljše?     Se najbrž marsikdo ne bo strinjal,ker "prepričanega prepričati".... Zakaj zaprti subwooferji ne predvajajo natančneje kot modeli z bass reflexom?     Za @Janez007 zelo zanimivo,čeprav se ne bo strinjal🙄 Zakaj koaksialci ne zvenijo bolje kot ločeni pogoni.   Tukaj...kdor je gledal do konca...postane jasno,za kaj koaksialni sistemi postajajo vedno večji...celo tako veliki,da po premeru prekašajo zvočnikove nizkotonce....torej zaradi problemov v osnovni konstrukciji gredo v kompromis drugje (veliki srednjetonci👎),in seveda spet stopijo v drugi drek...in spet...zgodbi ni konca.... Seveda-zaradi intermodulacije,ki ti "pljuva v skledo" se trudijo k čim manjšem nihanju srednjetonske membrane,kar pa v posledici potegne probleme pri občutljivosti in glasnosti. Takšni sistemi "še užitno"zvenijo le pri zelo nizkih glasnostih,in glasneje kot igra,bolj se mu "fuzla".   Tukaj je v mojih očeh še najboljši t.i. Manger Schallwandler  Manger® Schallwandler - Manger Events MANGERAUDIO.COM Über Manger Audio - Präzision im Schall - Unsere Systeme werden alle in Deutschland handgefertigt, wobei der einzigartige... ,ki pa je še zmeraj daleč od perfekcije.   Dobri so tudi Cabasse https://www.cabasse.com/   Mislim bolj "krogeljne" sisteme,ki pa imajo seveda druge probleme (cena,fazni problemi značilni za Sub/Sat sisteme itd...)   Ostalo je vsaj v mojih očeh👎
    • Bi skoraj rekel da ja... 🥴 Če je kje možno padet je sigurno Rogla zraven....  Se ga res smola drži.... 🥴
    • @Bini bi rekel, da ima premal izkušenj na biciklu.
    • @Tilen5   Ti bom odkrito napisal. Ne morem ti svetovati,če ne vem nič o tebi,prostoru,željah itd.....si nekaj pisal,da si imel "studio"... Napiši,kje bo igralo,koliko kvadratov je vse skupaj,ali boš poslušal "near field" ali tako mimogrede,kako lahko zvočnike vse postaviš itd...,ali ti je važna kvaliteta zvočnikov oz. si usmerjen v Hi-fi,ali so lahko zvočniki slabše kvalitete,sam,da so glasni (Klipsch) itd.... Preference glede glasbe,ali bi rad,da zmorejo vse enako dobro,ali nameravaš kupiti še woofer ali ne itd... Slike tudi zelooo pomagajo zaradi akustičnih razlogov,in razumevanja prostora in možnosti postavitve zvočnikov itd....čim več napišeš,lažje ti svetujem.   Vse ostalo je brez veze,ker ne veš niti približno,kaj boš dobil. Vedel pa kaj imaš tudi ne boš,ker ne boš imel primerjave.   Še nekaj o Nubert zvočnikih. Te zvočnike lahko en mesec doma preizkušaš,jih brez problema pošlješ nazaj,in ti vrnejo kupnino (brez potnih stroškov seveda). Torej ti za strošek poštnine omogočajo test tam kjer boš dejansko poslušal-v svojih prostorih na svoji elektroniki-kje drugje ti to omogočajo?!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.