Skoči na vsebino

Platišča

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vprašanje je kakšna kvaliteta, premer, in za koliko denarja iščeš. Pa ti bomo znali kaj bolj točno svetovati. Nikakor pa ne kupovat  low budget felten (vse so made in china). O. k tudi ostale firme jih delajo tam a višji modeli so narejeni še vedno v EU. 

 

 

Napisano

Najslabše so kake cenene kopije originalnih platišč. Hitro se zvije, lušči in celo poči. Jaz sem bil nekak najbolj zadovoljen z OZ feltnami (kar se športnih modelov tiče). Drugače pa prisegam na original platišča na avtu (tovarniška).

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 minutami je FuManchu napisal:

Najslabše so kake cenene kopije originalnih platišč. Hitro se zvije, lušči in celo poči. Jaz sem bil nekak najbolj zadovoljen z OZ feltnami (kar se športnih modelov tiče). Drugače pa prisegam na original platišča na avtu (tovarniška).

Jaz se bil tudi z OZ izredno zadovoljen. Tudi te Momo, ki jih imam sedaj so super. Ko ne rabiš veliko uteži, je dober znak, da so dobro ulite, postružene in zbalansirane. Dobre feltne so trdne, lahke in narejene iz dobre zlitine. Ker sem imel priliko videti od blizu (in tudi sem sodeloval z njimi) moderne livarne(aluminij, magnezij) vem, kako pomembni so alu ingoti za kvalitetne izdelke. Potem so tu še kvalitetne preše, kontrola prožnosti, obdelovanje na cnc strojih, 

rentgenska kontrola itd. 

Pomembna je tudi linija za prašno barvanje, lakirnice. Recimo v moji bivši firmi smo ulivali med drugim tudi alu platišča za bmw motorje. 

Tolerance opletanja nične, poroznost 0. Drugo pa je, ko se jih  izdeluje kje na Kitajskem z bolj ohlapnimi tolerancami in z kakšnim recikliranimi surovinami in slabim lakiranje. Dokaz takšne slabe proizvodnje so temno grafite feltne "naših" mazd. Ne samo, da se barva lupi, so tudi drugače zelo opletajoča, znajo biti tudi jajčasta. Prva serija mazd (mk1) 17" col, pa je imela original italijanske feltne Eta beta, ki je sicer zelo dobra firma. 

 

 

Napisano
pred 50 minutami je Alex napisal:

Jaz se bil tudi z OZ izredno zadovoljen. Tudi te Momo, ki jih imam sedaj so super. Ko ne rabiš veliko uteži, je dober znak, da so dobro ulite, postružene in zbalansirane. Dobre feltne so trdne, lahke in narejene iz dobre zlitine. Ker sem imel priliko videti od blizu (in tudi sem sodeloval z njimi) moderne livarne(aluminij, magnezij) vem, kako pomembni so alu ingoti za kvalitetne izdelke. Potem so tu še kvalitetne preše, kontrola prožnosti, obdelovanje na cnc strojih, 

rentgenska kontrola itd. 

Pomembna je tudi linija za prašno barvanje, lakirnice. Recimo v moji bivši firmi smo ulivali med drugim tudi alu platišča za bmw motorje. 

Tolerance opletanja nične, poroznost 0. Drugo pa je, ko se jih  izdeluje kje na Kitajskem z bolj ohlapnimi tolerancami in z kakšnim recikliranimi surovinami in slabim lakiranje. Dokaz takšne slabe proizvodnje so temno grafite feltne "naših" mazd. Ne samo, da se barva lupi, so tudi drugače zelo opletajoča, znajo biti tudi jajčasta. Prva serija mazd (mk1) 17" col, pa je imela original italijanske feltne Eta beta, ki je sicer zelo dobra firma. 

Vau,pravi maher si zato imam eno vprašanje glede te Eta beta firme,ki so kao Italjanske Jaz imam na feltnah njihov znak na notranji strani pa je made in China.:whatever: Kaj misliš?

Napisano
pred 37 minutami je Bini napisal:

Vau,pravi maher si zato imam eno vprašanje glede te Eta beta firme,ki so kao Italjanske Jaz imam na feltnah njihov znak na notranji strani pa je made in China.:whatever: Kaj misliš?

Saj pravim, da se načeloma  sedaj te mid price feltne vse ulivajo na Kitajskem. Saj lahko dobiš tudi od tam  kake res dobre med katere pa original Mazdine vsekakor ne spadajo. Te Eta beta so pa precej dobre feltne, čeprav so made in china. Recimo feltne momo , vsaj višje in najvišje modele, še vedno izdeluje v Italiji. 

 

 

Napisano

Pa ljudje bozji saj je dan danes vse made in china. Bosch k velja za neko kvaliteto je tudi vse made in china. Imas dobre in slabe izdelke iz kitajske. Odvisno koliko si pripravljen placati.

Napisano (urejeno)

Prosim za nasvet.

 

Namrec, imam novo Mazdo 3

Platisca so originalna 7Jx18 ET 45 z gumami 215/45/18.

 

Ima kdo izkusnje, ce gredo platisca na novo 3-ko 8Jx18 et 48, gume bi kar prestavil te ki imam 215/45/18.

 

Malo me skrbi da bo platisce presiroko za to gumo, ceprav po konfiguratorju sem nasel podatek da gredo gume od 215-245 na platisca sirine 8J.

 

Ce ima kdo tako, ki naj sporoci kako se to obnese na novi 3-ki in seveda ce gume prevec raztegne ali je se ok videt.

 

Hvala vnaprej 

20210414_172214.jpg

Popravljeno od FrX186
Napisano

Sicer nimam 18" a vseeno. 

Pri. meni je bilo podobno, ko sem kupil 8, 5" široka platišča in sem montiral original  gume 225. Sicer gre gor a jo ful raztegne. Feltnin rob je tako izpostavljen, da jo sigurno kaj kmalu podrsaš po robu. 

Na 8" gredo  gume 225 ali 235. Računaj, da imamo mi na 6-kah original širino felten  7,5" pa so gume 225.

  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Sicer nimam 18" a vseeno. 

Pri. meni je bilo podobno, ko sem kupil 8, 5" široka platišča in sem montiral original  gume 225. Sicer gre gor a jo ful raztegne. Feltnin rob je tako izpostavljen, da jo sigurno kaj kmalu podrsaš po robu. 

Na 8" gredo  gume 225 ali 235. Računaj, da imamo mi na 6-kah original širino felten  7,5" pa so gume 225.

Mislim enako, že moje 215 so na 7j malo raztegnjene a še ravno na meji! Jaz jih nebi dal gor na 8j. Edino, da daš gumo 245/40 18 8j. So pa lepe👍

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Mislim enako, že moje 215 so na 7j malo raztegnjene a še ravno na meji! Jaz jih nebi dal gor na 8j. Edino, da daš gumo 245/40 18 8j. So pa lepe👍

za lepoto se trpi, so včasih rekli :)

Napisano (urejeno)

Screenshot_20210416-091934_Drive.thumb.jpg.f12bcce96cbefef7aa28f3a00aa474f8.jpgScreenshot_20210416-091947_Drive.thumb.jpg.32b47bc13c1bf863a3d7a9057594f86d.jpg

dne 15. 4. 2021 ob 5:47 je Alex napisal:

Sicer nimam 18" a vseeno. 

Pri. meni je bilo podobno, ko sem kupil 8, 5" široka platišča in sem montiral original  gume 225. Sicer gre gor a jo ful raztegne. Feltnin rob je tako izpostavljen, da jo sigurno kaj kmalu podrsaš po robu. 

Na 8" gredo  gume 225 ali 235. Računaj, da imamo mi na 6-kah original širino felten  7,5" pa so gume 225.

Fantje hvala za mnenja...

 

Po vseh izracunih je 215 min sirina pnevmatike ki je priporocena za platisca 8J.

Namrec, je pnevmatika se vseeno za dober 1 cm sirje od platisca in platisce ima certifikat za Mazdo 3 in prav dopisana je priporocena 215 45 18 guma.

 

Vem, na meji je vse to in ce bi pnevmatika imela "rob" bi bilo se manj skrbi, tako pa verjamem na vse napisano od proizvajalca, kot tudi Mazda servisa in vulkanizerja ki ga poznam.

 

Po izracunu gre skozi, sirina platisca 8J x 2,54cm= 20,32cm, guma je pa najsirji del 215cm.

 

Ko uredim bom poslikal, zaupam certifikatu in da bo lepo. (Nemcu bi ziher bilo lepo tudi ce je guma raztegnjena 🤔)

 

🙋‍♂️

 

 

Screenshot_20210416-092028_Samsung Internet.jpg

Popravljeno od FrX186
Dodajanje prilog
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Super so videt.👍

Bom poslikal ko pridejo, ce bom pa le lahko, pa se se pokazem maja na "srecanju" glede izziva porabe. 😉👍🏻

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
dne 16. 4. 2021 ob 15:41 je FrX186 napisal:

Bom poslikal ko pridejo, ce bom pa le lahko, pa se se pokazem maja na "srecanju" glede izziva porabe. 😉👍🏻

Platisca prispela, gume 215 so sle lepo gor in jih je raztegnilo do tiste meje lepega.

Lepse bi prisle gume z robom, ampak zal te originalne Bridgestone nimajo roba.

 

Zaenkrat je pa ne bom spuscal, ceprav... 🤔

...malo bi pa lahko, a ne da😜

20210422_175556.jpg

20210422_175518.jpg

20210422_181104.jpg

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je FrX186 napisal:

Platisca prispela, gume 215 so sle lepo gor in jih je raztegnilo do tiste meje lepega.

Lepse bi prisle gume z robom, ampak zal te originalne Bridgestone nimajo roba.

 

Zaenkrat je pa ne bom spuscal, ceprav... 🤔

...malo bi pa lahko, a ne da😜

20210422_175556.jpg

20210422_175518.jpg

20210422_181104.jpg

Lepo izpade. Meni sicer niso všeč raztegnjene gume. Ampak moraš pa res  pazit rob felten, ker vidim, da je kar izpostavljen zaradi ožjih gum. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 37 minutami je Alex napisal:

Lepo izpade. Meni sicer niso všeč raztegnjene gume. Ampak moraš pa res  pazit rob felten, ker vidim, da je kar izpostavljen zaradi ožjih gum. 

Vsekakor, je res na meji estetike zame, so se vseeno gume dober 1cm sirje od platisc, ampak rob je pa rob... kot sem napisal, da je vsaj guma z boli izrazitim robom, bi bilo varnejse za platisca.

...sem pa tudi eden tistih ki zelo pazi na avto in mi robniki niso vsec 😜

Zaenkrat se jim uspesno izogibam.

 

😉👍🏻

Napisano
pred 9 minutami je FrX186 napisal:

Vsekakor, je res na meji estetike zame, so se vseeno gume dober 1cm sirje od platisc, ampak rob je pa rob... kot sem napisal, da je vsaj guma z boli izrazitim robom, bi bilo varnejse za platisca.

...sem pa tudi eden tistih ki zelo pazi na avto in mi robniki niso vsec 😜

Zaenkrat se jim uspesno izogibam.

 

😉👍🏻

Tako situacijo imam jaz na stari 6-ki. Sem zelo pazil na robove a sem se moral enkrat enemu modelu umakniti in sem zaružil fajn v robnik. Se zgodi mimogrede, tako, da ti guma z robom zelo pomaga. 

Nič, pazi na lepe feltne in samo gasa.🙂

 

 

 

Napisano
pred 2 urama je FrX186 napisal:

Vsekakor, je res na meji estetike zame, so se vseeno gume dober 1cm sirje od platisc, ampak rob je pa rob... kot sem napisal, da je vsaj guma z boli izrazitim robom, bi bilo varnejse za platisca.

...sem pa tudi eden tistih ki zelo pazi na avto in mi robniki niso vsec 😜

Zaenkrat se jim uspesno izogibam.

 

😉👍🏻

Hah, tudi jaz sem en tistih, ki pazim na avto in mi robniki niso všeč pa sem ga jeseni vseeno lepo počohal. Platišče je zdaj sicer sanirano ampak filing je biu pa scary. Pa je mogoče moja guma nekoliko bol čez platišče. V glavnem, pazi jih!😉

Napisano
dne 22. 4. 2021 ob 21:54 je Gregster napisal:

Hah, tudi jaz sem en tistih, ki pazim na avto in mi robniki niso všeč pa sem ga jeseni vseeno lepo počohal. Platišče je zdaj sicer sanirano ampak filing je biu pa scary. Pa je mogoče moja guma nekoliko bol čez platišče. V glavnem, pazi jih!😉

Se bom potrudil, uffff

 

Tuhtam pa o menjavi gum, da bi dal gor gume z bolj izrazitim robom, prav zaradi tega da nebi slucajno... 🤔

Napisano
pred 26 minutami je FrX186 napisal:

Se bom potrudil, uffff

 

Tuhtam pa o menjavi gum, da bi dal gor gume z bolj izrazitim robom, prav zaradi tega da nebi slucajno... 🤔

A ne bi dal širših gor(225) da bi bile prave dimenzije za te feltne? Še rob na gumah in si zmagal. Če je opcija daš tistih 40€  za homologacijo in je mir. 

 

 

Napisano
dne 27. 4. 2021 ob 14:58 je Alex napisal:

A ne bi dal širših gor(225) da bi bile prave dimenzije za te feltne? Še rob na gumah in si zmagal. Če je opcija daš tistih 40€  za homologacijo in je mir. 

To imas tudi prav in bom preveril ce je kaksna opcija.

 

Zaenkrat so vpisane le 215.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Eh, ne bom o tem, ker žal preveč vem na to temo, prjatu.   Mal se spomni kako so Rašota manipuliral. Ni perspektiven... ma ja lol ja. Kaj pa Gregor Fučka... ma ne mi rečt, da je Tanjević tako dober pogajalec, da ga je zvabil brez blagoslova tega oneta, ki je bil takrat alfa in omega v Olimpiji. Vse odločitve so šle preko njega... sploh finančne narave, kjer je veselo zraven pristavljal svoj piskrček.   Ta tip je preprodajal igralce in ko mu jih je v Sloveniji zmanjkal jih je iskal na Finskem, Gruziji, Makedoniji in še v kakšni eksotični državi. Ne zato, da bi Olimpiji pomagali ampak, da se jih je naprej prodajalo in procente vleklo.   Misliš, da je ta tip zvezda med trenerji. V Olimpiji je šlo, ker je imela podmladek tako v obliki Olimpija mladi kot Slovana in še nekaterih slo klubov. Dolgoročni cilji so bili le prodat te igralce naprej, nikakor pa Olimpijo držat v Euroligi. Potem so celo ukinjali mladinske pogone in začeli iskati igralce drugod, da bi zaslužili kar se je zaslužit dalo in praktično spravili klub na rob likvidnosti. Flikal so luknje s poceni američani, kjer se jim je včasih celo posrečilo kakšno menjavo najt kot recimo Ariela Mcdonalda, ki so ga ob prvi priliki prodali v Macabi.    Nobene perspektive za kljub, nobene vizije, za daljši obstoj, tako da je Olimpija izpadla iz vseh Evropskih pokalov in celo skoraj bankrotirala, če ne bi prišlo do združitve z Zagrebško Cedevito.     Pa nazaj na trenersko vlogo tega tipa. Bini samo poglej kje je Sagadin bil in kej je treniral predvsem pa koliko časa. V vsakem tujem klubu so ga gledali mogoče le leto ali leto in pol predno so mu dali nogo, ko so ugotovili, da je šarlatan in trener, ki ne živi igre ampak ga zanima le pogodba. Če bi res bil taka marka kot nekateri mislite, bi se grebli zanj in mu dajali dolgoročne pogodbe. Tako pa razen Olimpije in Crvene Zvezde (eno leto) je vodil več ali manj obrobne klubo. A ne pa tak strokovnjak.     Svojo nesposobnost občutka igre pa je moral skrivat za grobostjo in terorjem, ker je to bil edini način, da je imel avtoriteto. Najboljši trenerji avtoriteto gradijo na znanju in sposobnostih.   Mogoče še to, pa da neham, ker bi o njem lahko pisal romane.    - visokim igralcem na mestu centra in štirice ni dovolil, meta za tri pa čeprav je Arvydas Sabonis ta element prikazoval kot dejansko top orožje, ki sprosti raketo. Tako so pa Olimpijini centri bili povsem nenevarni z razdalje in tako je nasprotni center zasedel raketo in dejansko preprečeval prodore branilcev v raketo. Kotnik je imel met a mu tip ni dovolil, da ga razvije do konca. Danes se pa vse vrti točno v tem, da bi moral center zadevati za tri, da širi igro. Lahko si pogledaš kako imamo težavo, ker noben od naših centrov ni nevaren iz razdalje in zato recimo Omić ne more pokazati nič, ker ga pokrijejo samo tam pri obraoču in je to dovolj za nevtralizacijo. - njegova krilatica "zavlačuj" je bila nora. Dobesedno vsak od nasprotnikov je vedel, da si igralci olimpije ne bodo dovolili metati več kot 5 sekund pred koncem napada. Tako so stisnili samo na koncu in ne vem koliko napadov je bilo na ta način izgubljenih. Igralci so bili sami pod košem in niso smeli zadeti, če je ta tip rekel, da naj zavlačujejo. Tolk glup je bil v glavi, da ni dojel, da mora nasprotnik potem nadomestiti še ti dve točki in da bo šlo še več časa. Se spomnim tekme, ko je naš napadalec stekel sam pod koš in položil žogo, ta tip je pa skoraj strgal rekelc, ko je od jeze poskušal skočiti iz reklca ven. - igrali so po razdelanih akcijah, brez improvizacije, togo in bili prebrani praktično od vseh nasprotnikov. Le individualna kvaliteta igralcev je reševala situacijo. Nikoli ni znal stopiti iz okvirja neke uravnilovke in zato razen v Olimpiji (pa še tam zaradi ogromnega talenta igralcev) ni nikjer niti približno bil tako uspešen. Zato so se ga pa znebili po dobrem letu in to čisto pri vsakem klubu.   Ok, bo dovolj, se pa strinjam, tistim, ki se na košarko ne spoznajo in ne poznajo zakulisja pa verjamem, da je ta tip fenomenalen.  
    • Možno,da ja, če bo taka kot je ta po velikosti in obliki..... 👍 Razen, če bo kakšna čudna motorizacija... 
    • Ja, odvisno od znamke gume. Jaz sem nazadnje kupil tam zimske Kleberce.... 👍🤗😉
    • Škoda ja, da ni 194KM, cena tud 50k, če še damo 4x4 zraven, šibedah….kr lepa 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.