Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

 

pred 8 urami je Scr3am napisal:

Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let.

Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo :D

Na saabu sem jo zamenjal lani in na mazdi dve leti nazaj.

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Napisano
10 hours ago, Scr3am said:

Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let.

Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo :D

Edino logicno ... zato je servis. Nekako se pricakuje, da vedo kaj delajo in kaj je portebno naredit. Ce ne uradni pa pelko ali pac nek drug. Velika vecina sploh ne ve kaj in kje je hladilna tekocina.

 

Saj vem da je to avtomobilski forum ampak ne pricakovat od vseh, da so obsedeni z avtomobili in poznajo vse :)

Napisano

Bossek to je res, servis mora vedet ampak tisti servisni intervali so bol tako tako naravnani, da avto zdrzi tisto predvideno zivljensko dobo npr 7let 250000km. Jau servisiram skoraj vse na pol nekateri se mi smejijo, slisim razne komentarje, ampak sem strojnik imam izkusnje marsikaj sem ze videl okrog vzdrzevanja, zato tako tudi vzdrzujem bolj preventivno. Pa sem jaz miren in vsak trenutek se lahko odpeljem kamor zelim brez razmisljanja kaksno je stanje z avtom 😀

Napisano (urejeno)

Boosek fl22 se po servisu servisira na 200k km ali 11 let. Ce nimas fl22 in imas klasicno hladilno pa na 100k km in nato na vsake dve leti. Kar pomeni, da je do takrat avto ze izven garancije in se ga ne vozi vec na uradni servis. Jest osebno mislim, da ce na vsake 100k km spustis vn antifriz in notri nalijes novega nebo nobenega problema. Nenem pa zakaj zgrazanje nad longlife napisom. Sam imam fl22 in sem ga kupil pri 170k km ter na 200k km preventivno zamenjal komplet antifriz in je bil, kot nov. Kolikor vem ni bil nikoli do sedaj zamenjan, saj je bil avto do mojega lastnistva vedno servisiran na uradnemu servisu.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 3 urami je Scr3am napisal:

Na koliko casa oz. Koliko km?

Štiri leta mojega lastništva oz. 90Km na saabu in na mazdi tri leta lastništva in več kot pol manj km. 

So vse te župce tako poceni, da je greh da nebi menjal. Velja tudi za bremz olje in ostale tekočine.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz takoj ko kupim rabljen avto naredim servis in zamenjam vse tekočine, pa tudi če so bile po servisni že menjane. 

Tako sem 100% da je to menjano. 

Tudi antifriz menjujem na 2 leti, zavorno vsako leto. 

Kot je @FuManchunapisal so te stvari dokaj poceni in zamenjaš pa si miren.

Aja glede samega antifriza pa se na oko nikoli ne vidi če je zanič, razen če je olje vmes prišlo. 

Antifriz z leti uporabe izgublja na svojih lastnostih in lahko pride do korozije v motorju. 

Prilagam zanimiv članek za vse ki mislijo vozit LongLife ali LifeTime antifriz. 😉

VE-LABS.NET

Electrolysis 101 How to prevent | How to test for electrolysis | How to reverse flush | How to install...

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mislim da sem jaz nekje na forumu opisal postopek z multimetrom kako se ugotovi kdaj je hladilna tekocina za menjat. Ne najdem posta, smo pa na tehnoloski konferenci take stvari delali, ce kdo najde moj post lahko zalepi povezavo

Napisano (urejeno)

Jap tudi jaz sem z multimetrom testiral in prav tako z napravo kjer dobis podatek o meji vrenja in zmrzovanja. Mislil sem, da na uc vidis ali je antifriz kontaminiran ali ne z napravo se pa preveri ostale lastnosti. Se pa strinjam z zgoraj napisanem in antifriz poleg vsega sluzi tudi, kot mazivo. Kar sem hotel povedati je to, da v mojem primeru hladilna tekocina ni bila niti malo kontaminirana in poleg tega je imela mejo zmrzovanja na -30 stopinj,. Sem jo pa prav tako preventivno menjal, ker kot si rekel tistih 30€ ni nic.

Sem pa ze nekaj casa nazaj kupil tole zadevo, katero lahko uporabis tudi za merjenje vitrexa. Je res, da ni na stopinjo natancna je pa dokaj blizu.

https://www.mimovrste.com/hladilne-tekocine-aditivi/tech-merilec-antifriza-hydro-temp?tab=reviews

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Evo sem našel, kopiram moj post iz teme tehnološka konferebca:

Zdravo, mogoče bo komu prišlo prav za preverjanje ali je hladilna tekočina še ok ali je potrebna menjava, na konferenci je bil predstavljen zanimiv postopek preverjanja in sicer.

Pri hladnem motorju odpretš pokrov raztezne posode ali pokrov hladilnika in zaženeš motor, vzameš multimeter nastaviš pri Dc meritvi napestost 20V ali manj, ko motor doseže delovno temperaturo vstaviš + sondo v hladilno tekočino, - sondo pa na - pol baterije, obrate dvigneš na 2000 vrtljajev in odčitaš če je vrednost med 0,2 in 0,4 je ok, drugače je potrebna menjava. 

 

Napisano (urejeno)
pred 19 urami je Scr3am napisal:

Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let.

Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo :D

Jaz nima nikoli tako dolgo avta,bi jo pa sigurno kot je predpisano !😃

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)
On 1/10/2021 at 1:24 AM, Scr3am said:

Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let.

Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo :D

 

Do zdaj sem mel avte z zobatim, torej se je menjala hladilna z vodno pumpo v predpisanem intervalu po letih. Ker seveda km nisem dosegel.

 

Na M2 pa jo bom letos jeseni, ko bo bom delal servis in bo avto blizu 11Y.

Popravljeno od godlike
slovnična napaka
Napisano

Jaz pa na mojih 323f in 626 nisem menjal hladilne pa sta avta ima 299000 in 350000, 626 jih ima verjetno sedaj že 400000.

Na dieslih jih pa menjam ker tak zamenjam vodno črpalko zraven zobatega jermena

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Danes dolil hladilno (notri slo dobr liter) .... ampak to ni resilo problemo. Se vedno ne deluje gretje.

Klicem drugi teden pelkota ... saj delajo mehaniki?

Napisano (urejeno)
pred 36 minutami je Bossek napisal:

Danes dolil hladilno (notri slo dobr liter) .... ampak to ni resilo problemo. Se vedno ne deluje gretje.

Klicem drugi teden pelkota ... saj delajo mehaniki?

Verjetno kak ventil. Kaj pa senzor temperature?

Popravljeno od scania
Napisano

Ne vem, to pa presega moje znanje avtov :) sem se neki matral z OBD-jem pa se mi ni hotel povezat na telefon.

Napisano
pred 13 urami je Bossek napisal:

Danes dolil hladilno (notri slo dobr liter) .... ampak to ni resilo problemo. Se vedno ne deluje gretje.

Klicem drugi teden pelkota ... saj delajo mehaniki?

 

Glede na izkušnje, če se števec za temperaturo ne dvigne, bi stavil na termostat. Sem imel isti problem.

Podpis.png

 

Napisano
pred 13 urami je Bossek napisal:

Danes dolil hladilno (notri slo dobr liter) .... ampak to ni resilo problemo. Se vedno ne deluje gretje.

Klicem drugi teden pelkota ... saj delajo mehaniki?

Pelko normalno obratuje, da.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A pa si tudi v hladilnik nalil hladilno, ker ce v hladilniku ni dovolj tekocine jo vzame iz expanzijske. Seveda je tudi opcija, da ga termostat serje in je skos odprt, ampak predvidevam, da bi v tem primeru napisal, da je avto skoz mrzu. Pelji do peleta pa da zrihta :)

Napisano

V hladilnik sem nalil, sel en krog. Gretje ni delal, temperatura je bila ves cas normalno ... razen ko sem ga zacel priganjat pa je sla do H ampak potem takoj dol (se pravni nekaj ni ok).

 

No drug teden klicem pelkota bo najbolje.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Evo avto iz servisa. Opravljen redni servis in ... dolit antifriz ter zategnjeno nekje kjer bi lahko pusalo.

 

Avto je bil cez noc pri pelkotu in antifriza ni nic manj tako da ocitno ne pusca. Je pa pelko rekel, da lahko uhaja skozi masino in ce je to bo potrebno odpreti blok in zamenjat dihtungo (oz. neki takega). Bomo videli kaksno bo stanje antifriza cez nekaj dni.

Napisano
pred 46 minutami je Bossek napisal:

Evo avto iz servisa. Opravljen redni servis in ... dolit antifriz ter zategnjeno nekje kjer bi lahko pusalo.

 

Avto je bil cez noc pri pelkotu in antifriza ni nic manj tako da ocitno ne pusca. Je pa pelko rekel, da lahko uhaja skozi masino in ce je to bo potrebno odpreti blok in zamenjat dihtungo (oz. neki takega). Bomo videli kaksno bo stanje antifriza cez nekaj dni.

Drzim pesti da ni dihtunga kr je kar poseg 😕

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.