Skoči na vsebino

Se še spomnite svojih Mazd?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

Ta avto si bom kupil, ko grem v penzijo. To sva že debatirala z ženo in je dogovorjeno. Potem pa na izlete... Moja želja od vedno. Katere modele se pa splača kupiti? Da ni cena previsoka, pa da je motor v redu? 

Odvisno katero generacijo gledaš. Jaz sem gledal zgolj NB (poceni + NC mi ni tako všeč) in imaš itak bolj malo izbire glede motorjev; 1,6 z 110 ali 140konji.  Moraš pa vedeti,da sem bil jaz z 173cm ravno še dovolj majhen , da sem normalno sedel notri.

Napisano
pred 56 minutami je Nejc1986 napisal:

Odvisno katero generacijo gledaš. Jaz sem gledal zgolj NB (poceni + NC mi ni tako všeč) in imaš itak bolj malo izbire glede motorjev; 1,6 z 110 ali 140konji.  Moraš pa vedeti,da sem bil jaz z 173cm ravno še dovolj majhen , da sem normalno sedel notri.

Se pravi, da jaz z 184 cm ne grem vanj? 🤔

 

 

Napisano
pred 11 minutami je Alex napisal:

Se pravi, da jaz z 184 cm ne grem vanj? 🤔

@Alex, ko boš, če boš, enkrat v penziji (visok le še okoli 180 cm), bo verjetno šlo, ampak na knap. 😁

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Zafrknil sem; 140km je 1,8motor...

pred 30 minutami je Alex napisal:

Se pravi, da jaz z 184 cm ne grem vanj? 🤔

Težko... Že jaz sem imel original volan 1cm od stegen.

So pa baje reševali ta problem tako da so dali vanj sedeže iz NA.

 

 

pred 32 minutami je Janez007 napisal:

 

Pred 20-timi leti, ko sem jo imel, so pravi navdušenci kupovali motorje 1.8, sam sem imel 1.6, ki je bila cenejša. Ampak avtoček je majhen, lahek, prava igračka ...

 

Ko sem jo prodajal, jo je prišel pogledat en znanec iz srednje šole, visok vsaj 185 cm, se vsedel vanjo, potem pa ni vedel ali bi gledal čez okvir vetrobranskega stekla ali pa se sklonil in gledal skozi šipo. Bila je res smešna situacija.

Ja se strinjam, ti avti, vsaj pred 20-timi leti, so bili narejeni za višino do 175 cm, max 180 cm visoke ljudi. Sam sodim v kategorijo Nejca1986 in vsaj pri MX5 zaradi višine nisem imel težav 😃

Jaz sem ,ko sem sedel malo bolj pokončno, s frizuro narahlo drgnil po platnu 😂

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 20 minutami je Janez007 napisal:

@Alex, ko boš, če boš, enkrat v penziji (visok le še okoli 180 cm), bo verjetno šlo, ampak na knap. 😁

Mislim, da se v teh dveh letih, kolikor mi manjka do penzije ne bom toliko pomanjšaj. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
Ta avto si bom kupil, ko grem v penzijo. To sva že debatirala z ženo in je dogovorjeno. Potem pa na izlete... Moja želja od vedno. Katere modele se pa splača kupiti? Da ni cena previsoka, pa da je motor v redu? 
Za tebe bi predlagal NC ( motor 2,0) ali pa ND oba motorja.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 14 minutami je mazdaman napisal:

Za tebe bi predlagal NC ( motor 2,0) ali pa ND oba motorja.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Sam kaj, ko pravijo. da, sem previsok? 😕

 

 

Napisano
10 hours ago, Janez007 said:

 

Vse spoštovanje. Po občutku branja tvojih objav, bi ti dal med 35-40 let, razen seveda "prepovedanih" tem, tam pa kar štima.🙂

 

Vmes še eno vprašanje, ali drugim forumašem tudi občasno šteka nalaganje te spletne strani? Imam kar dosti hiter internet, težavo pa le z dostopom do tega foruma, sem pa tja za kratek čas celo ne morem dostopati, kot da bi bil strežnik tega foruma na liniji z zelo nizkim uploadom.

 

slika.png.abaa554b01106bca4f727cf662976520.png

Ja že dokar je bila predstavljena nova verzija foruma

 


image.jpeg

 

Napisano

Tukaj so zbrane vse skupaj

Najprej se je začelo leta 1997 z 323 letnik 82.

 

mazda__bd1_323.jpg

 

Nato je leta 1999 sledila Mazda 323f letnik 1991.

Kris-Avto.jpg

 

leta 2006 Mazda 626 1,8 Bencin letnik 2001

3.jpg

 

Mazdo 323f sem leta 2007 zamenjal z Xedosom 2,0 V6

IMG_3479m.jpg

 

Xedosa sem potem 2013 zamenjal za Mazdo Premacy 2,0 DITD

CAM00460m.jpg

 

Zraven je prišla potem Mazda 6 Letnik 2005 2,0 CD.

Mazda6 (1)m.jpg

 

Za gušt sem imel vmes še tri leta MX-5

IMG_20170430_102731.jpg

 

2019 je prišla spet 323f

d59ce51d4fb100f9f58f074c0e3e4c6d.jpg

 

2020 je Premacy odšel in je trenutno namesto njega CX-5

f84d569ae3022fc3ad4f85e56d5eee33.jpg

 

evo mojih 9 zbranih, pred tem se še uporabljal tudi mamino 323, je pa v družine še kakšna.

 

so predstavljeni vsi moji obširneje v spodnji temi

 

 

  • Všeč 10
  • Začuden 1
  • Ljubim 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 2 urama je mazdaman napisal:

Tukaj so zbrane vse skupaj

Najprej se je začelo leta 1997 z 323 letnik 82.

 

mazda__bd1_323.jpg

 

Nato je leta 1999 sledila Mazda 323f letnik 1991.

Kris-Avto.jpg

 

leta 2006 Mazda 626 1,8 Bencin letnik 2001

3.jpg

 

Mazdo 323f sem leta 2007 zamenjal z Xedosom 2,0 V6

IMG_3479m.jpg

 

Xedosa sem potem 2013 zamenjal za Mazdo Premacy 2,0 DITD

CAM00460m.jpg

 

Zraven je prišla potem Mazda 6 Letnik 2005 2,0 CD.

Mazda6 (1)m.jpg

 

Za gušt sem imel vmes še tri leta MX-5

IMG_20170430_102731.jpg

 

2019 je prišla spet 323f

d59ce51d4fb100f9f58f074c0e3e4c6d.jpg

 

2020 je Premacy odšel in je trenutno namesto njega CX-5

f84d569ae3022fc3ad4f85e56d5eee33.jpg

 

evo mojih 9 zbranih, pred tem se še uporabljal tudi mamino 323, je pa v družine še kakšna.

 

so predstavljeni vsi moji obširneje v spodnji temi

 

 

Upravičeno nosiš to ime (mazdaman) :rispekt:

Napisano
pred 16 urami je Alex napisal:

Sam kaj, ko pravijo. da, sem previsok? 😕

NC in ND imata vec prostora. Jaz sem govoril zgolj za NB,ker sem si samo to lastil.

Napisano
On 1/3/2021 at 5:43 PM, scania said:

Pa še jaz, najprej je bila pri hiši Kia Sephia 1994 z mazdinim motorjem 1,5 B6 motor, takrat se je začela ljubezen do mazd in prišla je mazda 323f 1,5, vmes je bil nemec s204, ampak sem se spametoval in spet je pri hiši mazda in sicer mazda 6

 

Ko si že omenjal še ostala vozila bom še js povedu, prvi avto mi je bil Daihatsu Charade 1.0, kasneje sem iskal verzijo GTti, oz.vsaj motor, da bi nardil swap, ampak je zadeva redka kot ptič kiwi :D

kasneje je bila potreba po malo večjem avtu in je prišla Mazda 323c z 1.5 motorjem, zaželel sem si malo več moči in sem razmišljal o V6 swapu, ampak z računico bi to takrat stalo ohoho, potem se je na forumu slučajno našla 323F GT z že vgrajenim 2.5 V6 motorjem od poznanega lastnika tuki na forumu. Po kakšnih 2 letah uporabe sem opazu malo povečano porabo olja (1l na 1000km), tako se je začela prenova motorja itd..., vedu sm, da se bo projekt kasneje nadaljeval tudi v karoserijsko prenovo, zato sem si takrat nabavu Mitsubishi Carismo  z 1.6 motorizacijo kot drugi avto. Lastil sem si jo celih 14 dni, ko je šla dalje, saj sm pomislu, pismo sej mam stalni šiht, kaj če bi si vzel kredo in je prišla na dvorišče Mazda 3 1.6 CD110. Lastil sem si jo cca. 2 leti, potem pa sm jo prodal, ker je bla želja po tem, da se lotim projekta glede 323F premočna, finance pa mi teka niso dopuščale, zato sem si nabavu največjo napako mojega življenja Citroen Xsaro 1.4i, lastil sem si jo 3 mesece potem pa je pri 280kkm spustila dihtunga na glavi, že tako prej nism maru francozev ta mi je dal pa piko na i glede tega. Xsara se je prodala, vrnala se je Mazda in sicer Demio 1.3i. Super avto, prostoren in varčen. Po parih mescih uporabe sem nekako začel pogrešat 323F GT, zato je Demiota nadomestila Mazda 323F 1.5i, ki pa spet ni bila dolgo pri hiši, namreč potreboval sm malo večji avto, zato sem nabavu Nissan Primero Wagon 1,8, svojemu namenu je več kot dobro odslužla, je mela pa eno napako in sicer glede lambde sonde že od prodajalca naprej, sem mislu sej to bom že porihtal... bilo kiro lambdo sm dal not se ni dal zbrisat napake... tako sem prodal Primero v takem stanju, ki je bla, potrebe po večjem avtu ni blo več, pa se mi je zaluštalo spet neki športnega, in čeprav sm si reku že pri Mazdi 3, da nočem več dizla, pa že od nekdaj sm govoril nikoli Italijana pa sm nabavu oboje hkrati, moj jubilejni 10. avto Alfa Romeo 159 1.9 JTDm s 150 konji (sej veste tisto o zarečenem kruhu :D). Je bil pa to avto, ki sm si ga do zdej najdlje lastil, cela 4 leta in je bil res vrhunski avto. In zdej sm tuki nazaj med Mazdaši z Mazdo 6 2016 :jupiii:

  • Všeč 6
  • Ljubim 1
Napisano

Sicer sem ze pred leti napisal tale seznam tukaj... pa ga samo dopolnim z avtomobili, ki so bili pri hisi 

 

1. Zastava 750 (Fičo) 750 ccm, 22 kW / 30 KM (bencin)

2. Zastava Jugo 45, 903 ccm, 33 kW / 45 KM (bencin)
3. Citroen BX 1.6 TRS, 1.580 ccm, 67 kW / 90 KM (bencin)
4. Daihatsu Charade 1.0 TD, 993 ccm, 36 kW / 48 KM (dizel)
5. Kia Sephia 1.6 SLX, 1598 ccm, 59 kW / 80 KM (bencin)
6. Kia Sephia 1.8 GLX, 1793 ccm, 81 kW / 110 KM (bencin)
7. Toyota Yaris 1.3 VVT-i, 1298 ccm, 64 kW / 87 KM (bencin)
8. Mazda Xedos 6 2.0 V6, 1986 ccm, 106 kW / 144 KM (bencin)
9. Mazda 6 Sportcombi 2.0 CD120 TE, 1998 ccm, 89 kW / 121 KM (dizel)
10. Mazda 6 Sportcombi 2.0 CD140 GT Navi, 1998 ccm, 103 kW / 140 KM (dizel)
11. Seat Corboba 1.4 GLX, 1391 ccm, 44 kW / 60 KM (bencin)
12. Mazda 6 Sportcombi, 2.2 AT CD175 Revolution, 2191 ccm, 129 kW / 175 KM (dizel)

13. Mercedes A160, 1598 ccm, 75 kW / 100 KM (bencin) 

14. Citroen C3, 1.6, 80 kW (bencin) 

15. Mazda CX-5, 2.5 AT AWD, G194, Revolution Top (bencin) 

 

Sin ima trenutno se Mazdo 5 CD140? (dizel) in Ford Grand C-Max (dzel), hci pa Mazdo 3 G120 Takumi (bencin) ... 

  • Všeč 6
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pa še moji vsi avtki. 

1. Zastava 101 confort (mašina od regate, 82 KM)

2.Fiat 850 special(47 KM) 

3.Yugo 55=jugo 55😁

4.Fiat 128sport coupe (88KM)

5.Bmw 2002 ti, (120KM) 

6.Bmw 320i, E36 2,0  110 kW (150 KM)

7.Peugeot, 306 GTI, 2,0 (167HP)

8.Peugeot 306 1.4 75HP - wtf?? 😬

9.Mazda 6, 136 KM, dizel

10.Mazda 6,150 KM, dizel

 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
3 hours ago, Jest said:

Sicer sem ze pred leti napisal tale seznam tukaj... pa ga samo dopolnim z avtomobili, ki so bili pri hisi 

 

 

1. Zastava 750 (Fičo) 750 ccm, 22 kW / 30 KM (bencin)

2. Zastava Jugo 45, 903 ccm, 33 kW / 45 KM (bencin)
3. Citroen BX 1.6 TRS, 1.580 ccm, 67 kW / 90 KM (bencin)
4. Daihatsu Charade 1.0 TD, 993 ccm, 36 kW / 48 KM (dizel)
5. Kia Sephia 1.6 SLX, 1598 ccm, 59 kW / 80 KM (bencin)
6. Kia Sephia 1.8 GLX, 1793 ccm, 81 kW / 110 KM (bencin)
7. Toyota Yaris 1.3 VVT-i, 1298 ccm, 64 kW / 87 KM (bencin)
8. Mazda Xedos 6 2.0 V6, 1986 ccm, 106 kW / 144 KM (bencin)
9. Mazda 6 Sportcombi 2.0 CD120 TE, 1998 ccm, 89 kW / 121 KM (dizel)
10. Mazda 6 Sportcombi 2.0 CD140 GT Navi, 1998 ccm, 103 kW / 140 KM (dizel)
11. Seat Corboba 1.4 GLX, 1391 ccm, 44 kW / 60 KM (bencin)
12. Mazda 6 Sportcombi, 2.2 AT CD175 Revolution, 2191 ccm, 129 kW / 175 KM (dizel)

13. Mercedes A160, 1598 ccm, 75 kW / 100 KM (bencin) 

14. Citroen C3, 1.6, 80 kW (bencin) 

15. Mazda CX-5, 2.5 AT AWD, G194, Revolution Top (bencin) 

 

Sin ima trenutno se Mazdo 5 CD140? (dizel) in Ford Grand C-Max (dzel), hci pa Mazdo 3 G120 Takumi (bencin) ... 

Te yarisi so bili vrhunski avti!

Napisano

Moji avti:

 

Kia pride wagon letnik 99 (letela k sneta sekira, prvi avto-kupljen s študentskim delom pri 18ih).

 

Sledil Volvo 460 letnik 95. Zakon avto,moj najljubši. Tank. Zamenjal , ker ni imel klime.

 

Sledilo je 10mesecev obiskovanja servisov z zjahano lancio lybro 2,4jtd letnik 01.

 

Leta 09 kupil novo xsaro Picasso, ki jo imam še sedaj. 

 

Miata letnik 01 je bila pri meni od leta 2016do2018. Nobenih problemov.

 

Takoj iz avto šole sem še pred kio učil voziti v spremstvu fotra na njegovem takrat skoraj novem passatu avtomatik (beri: sklopka na kii je potem nekaj časa trpela 😂 ).

 

Zdaj pa gledat če bo anketa,ker sem govoril o ne-mazdah....

 

 

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 5
  • Zmeden 1
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

@Nejc1986 ali bi sploh vedel, da je Mazda najboljši avto, če jih ne bi še toliko drugih sprobal? :)

Ja,je treba sprobati več stvari:) je pa res bila Mazda daleč najbolj zabaven avto in edini, s katerim sem se vozil samo iz gušta... Ko ni bilo kaj delati,se je en krog z miato zdel fajn zdravilo :)

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Imel in taksiral sem z več različnimi vozili.

 

Od Mazde sem imel oziroma taksiral z modelom Premcy 1.8i 

%D0%9C%D0%90%D0%97%D0%94%D0%90_1.jpg?158 

v bivšem podjetju Intertours, danes Rondo.

Predkratkim sem jo videl in prepoznal da je v lasti enega od štajercev, kateri naj bi jo nabavil zaradi družine.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.