Skoči na vsebino

Mazda CX-30 vs. Honda CRV

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 27 minutami je DonFelipe napisal:

Zanimiva izkušnja.

A pogon na Mazdi 6 je stalni ali priklopljiv 4x4?

Jaz imam na CR-V stalen prednji pogon, zadnjega doda oziroma priklopi avtomatsko (sistem 4WD RealTime)

Pogon je samo na sprednja kolesa. No 4x4.😉

 

 

Napisano
pred 9 minutami je DonFelipe napisal:

Zanimivo.

Pa kdaj pogrešaš dodatni pogon?

V bistvu, če bi recimo živel kje v hribih, kjer je veliko snega, bi si ga verjetno privoščil. Najbrž kako pando 4x4.To je zelo priljubljeno vozilce pri Italijanih v Dolomitih. Lahko potrdim, da ta avtek pride povsod, kjer se razni šminkerski suvi zaustavijo v snegu. Govorim o starem modelu. 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

V bistvu, če bi recimo živel kje v hribih, kjer je veliko snega, bi si ga verjetno privoščil. Najbrž kako pando 4x4.To je zelo priljubljeno vozilce pri Italijanih v Dolomitih. Lahko potrdim, da ta avtek pride povsod, kjer se razni šminkerski suvi zaustavijo v snegu. Govorim o starem modelu. 

Čestitam vidim da poznaš omenjeno in da ti ni tuje.

A drugače z 6ko karavan prideš skoraj povsod z dobrimi gumami in verigami?

Napisano
pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

Čestitam vidim da poznaš omenjeno in da ti ni tuje.

A drugače z 6ko karavan prideš skoraj povsod z dobrimi gumami in verigami?

Do sedaj sem prišel povsod brez verig. Le dobre zimske gume. Kot sem omenil, sem lani ril sneg čez passo Pordoi 2239 m (Nejc ga pozna).Dejansko se pelješ skozi smučišče.Niti v enem trenutku ni bilo kritično, da bi se ustavil.Tudi sam spust do Alba di  Canazei je bil divji. 🤗 Moram pa zelo pohvaliti naš Mazdin  G vectoring, ki mi je bil v veliko pomoč predvsem v ovinkih. 

 

 

Napisano

Hmh, malo bom vzel z rezervo te vaše offroad podvige v hribih na snegu🙄

Verjetno ni bilo glih dost snega in bolj položno, k drgače ni variante da v globokem snegu prideš v kak bolj strm klanec. 

Mam izkušnje zadnjih par dni, okolica Snežnika cca 1200nv snega do kolen, z pravim terencem (Land Cruiser) ni šlo kljub reduktorju in zapori diferencialov. Ostalo je edino manevriranje 1.5km v rikverc kjer smo lahko obrnili avto. 🙄

Vse ima svoje fizikalne meje, ko je klanec malo bolj strm enostavno zmanjka oprijema. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Hmh, malo bom vzel z rezervo te vaše offroad podvige v hribih na snegu
Verjetno ni bilo glih dost snega in bolj položno, k drgače ni variante da v globokem snegu prideš v kak bolj strm klanec. 
Mam izkušnje zadnjih par dni, okolica Snežnika cca 1200nv snega do kolen, z pravim terencem (Land Cruiser) ni šlo kljub reduktorju in zapori diferencialov. Ostalo je edino manevriranje 1.5km v rikverc kjer smo lahko obrnili avto.
Vse ima svoje fizikalne meje, ko je klanec malo bolj strm enostavno zmanjka oprijema. 
A jote tudi sami vzdržujete?

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 49 minutami je mazdaman napisal:

A jote tudi sami vzdržujete?

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

 

Ja, vendar samo manjše osnovno vzdrževanje, dokler so v garanciji lahko mi šraufamo samo na Toyota servisu, v prisotnosti njihovega mehanika, kljub temu da smo tudi mi opravili enako šolanje v Toyotinem centru za izobraževanje na Toyota Adria🙄

Ko garancija mine pa bomo vse v naših delavnicah tko kot Mercedese. 😎

  • Všeč 1
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Do sedaj sem prišel povsod brez verig. Le dobre zimske gume. Kot sem omenil, sem lani ril sneg čez passo Pordoi 2239 m (Nejc ga pozna).Dejansko se pelješ skozi smučišče.Niti v enem trenutku ni bilo kritično, da bi se ustavil.Tudi sam spust do Alba di  Canazei je bil divji. 🤗 Moram pa zelo pohvaliti naš Mazdin  G vectoring, ki mi je bil v veliko pomoč predvsem v ovinkih. 

Oh,passo pordoi 😍😍 :)

Napisano

Ja, poleg omenjenih terenskih pripomočkov šteje tudi talent!

Če je led so pogosto potrebne tudi verige in to kljub 4x4 pogonu, najbolje na kosih z več pogona, jaz jih dam občasno tudi na vse 4 če sem v takem problemu kot ga opisujete.

Drugače pa zanimiv video posnetek.

Mazda je odlična za dinamično vožnjo, medtem ko pri Audiju in ostali nemških sveti trojici šteje samo prestiž in bahanje.

Napisano (urejeno)
pred 19 urami je Bossek napisal:

 

:), to bi morali pri nas prodajti  2.5T 186km oz. 250km :)

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 18 minutami je sportman333 napisal:

:), to bi morali pri nas prodajti  2.5T 186km oz. 250km :)

Pa pozabil si reduktor in vse 3 diferencialne zapore.

Pri nas se pač prodajajo osnovni modeli in z njimi opremski paketi.

Zanimivo pa da se čedalje več pravih limuzin (sedan izvedba) in terencev (offroad) prodaja oziroma so polepšane legendarne verzije bolj za ameriški, arabski in avstralski trg ; lep primer Nissan Pickup, Toyota LandCruiser prejšnje generacije, Mercedes G 6x6, ipd...

Napisano
pred 4 urami je DonFelipe napisal:

Ja, poleg omenjenih terenskih pripomočkov šteje tudi talent!

Če je led so pogosto potrebne tudi verige in to kljub 4x4 pogonu, najbolje na kosih z več pogona, jaz jih dam občasno tudi na vse 4 če sem v takem problemu kot ga opisujete.

Drugače pa zanimiv video posnetek.

Mazda je odlična za dinamično vožnjo, medtem ko pri Audiju in ostali nemških sveti trojici šteje samo prestiž in bahanje.

Mi imamo tudi pri transporterjih 4motion verige notri.... Na zaledenelem spustu , kjer je na 1strani prepad, ti 4x4 ne pomaga kaj dosti.

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je Nejc1986 napisal:

Mi imamo tudi pri transporterjih 4motion verige notri.... Na zaledenelem spustu , kjer je na 1strani prepad, ti 4x4 ne pomaga kaj dosti.

Bravo!

Poznam primer ko ga je moral kmet z Lado Nivo in vitlom vleči ven na manjšem 8% spustu v kotlini med Škofljico in Grosupljim. Vprašaj se kako je lahko tisti ki vozi tak šolski kombi(!) neodgovoren?

Brez zamere, če imaš kaj v glavi in imaš dobro opremljenega ter vitel lahko z njim prideš kamorokoli...

To si mislil VW Transporter T5 4 motion, kajne?

Popravljeno od DonFelipe
Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je DonFelipe napisal:

Bravo!

Poznam primer ko ga je moral kmet z Lado Nivo in vitlom vleči ven na manjšem 8% spustu v kotlini med Škofljico in Grosupljim. Vprašaj se kako je lahko tisti ki vozi tak šolski kombi(!) neodgovoren?

Brez zamere, če imaš kaj v glavi in imaš dobro opremljenega ter vitel lahko z njim prideš kamorokoli...

To si mislil VW Transporter T5 4 motion, kajne?

Tako je;t5ka. Kje pa je bilo to? Poznam tiste konce zelo,zelo dobro :) Reber pri kamnolomu? Malo sem firbcen,veliko kolesarim tam in se mi ob omembi klancev zasvetiko oči 😂

Popravljeno od Nejc1986
Napisano
Pred eno uro je Nejc1986 napisal:

Tako je;t5ka. Kje pa je bilo to? Poznam tiste konce zelo,zelo dobro :) Reber pri kamnolomu? Malo sem firbcen,veliko kolesarim tam in se mi ob omembi klancev zasvetiko oči 😂

Aha.

Ne, to je bilo tam ko sekaš Y križišče na Smrjenah in greš skozi vas Vino v Grosuplje, sledijo vasi Šentjurij, Udje, ...

Napisano
pred 5 minutami je DonFelipe napisal:

Aha.

Ne, to je bilo tam ko sekaš Y križišče na Smrjenah in greš skozi vas Vino v Grosuplje, sledijo vasi Šentjurij, Udje, ...

Uh,ena mojih kolesarskih tras; pa potem levo proti Grosupljem ali desno proti Turjaku. Poznani konci, odraščal tam.

Napisano
pred 3 minutami je Nejc1986 napisal:

Uh,ena mojih kolesarskih tras; pa potem levo proti Grosupljem ali desno proti Turjaku. Poznani konci, odraščal tam.

Ja iz Grosuplja gledano greš proti Turjaku.

Potem ti je vse jasno.

Pa če si iz Želimelj ali Vrha nad Želimljami potem moraš obvezno imeti 4x4, sploh pozimi. 

Ni čudno da ima Tomaž Domicelj legendarni Volvo V70 AWD.

Napisano
Pravkar je DonFelipe napisal:

Ja iz Grosuplja gledano greš proti Turjaku.

Potem ti je vse jasno.

Pa če si iz Želimelj ali Vrha nad Želimljami potem moraš obvezno imeti 4x4, sploh pozimi. 

Ni čudno da ima Tomaž Domicelj legendarni Volvo V70 AWD.

Jp ali pa iz Golega pod Kureščkom... Ali pa kraj Sarsko, eden lepših klancev 😂ne,ne... Dajmo nehati... Če začnemo o klancih ,jaz ne znam nehati.... Pol pa so ankete:) 

Napisano
pred 1 minuto je Nejc1986 napisal:

Jp ali pa iz Golega pod Kureščkom... Ali pa kraj Sarsko, eden lepših klancev 😂ne,ne... Dajmo nehati... Če začnemo o klancih ,jaz ne znam nehati.... Pol pa so ankete:) 

Enako.

Samo kaj ko se naš vrli narod čudi kje znani živijo in čemu imajo 4x4 pa naj si bo to katerokoli vozilo. 

 

Napisano
pred 11 minutami je b mx-6 napisal:

Je novega SsangYong Korando 1.5T-GDI že kdo vozil oziroma gledal?

Videl, gledal v živo in zgleda kar vredu za to ceno, kaj več ne vem. :whatever:

Napisano

Evo, star Nissan pickup  (nekakšen predhodnik navare) s ketnami na vseh 4ih gumah.... Če kdo misli,da 4x4 ne rabijo verig.

IMG-7018d281dbc616e775c364b328f49605-V.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.