Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Odkar malo več spremljam dizelske Mazde 2.2, se mi zdi akumulator zelo majhen problem. Nov stane kot en senzor izpuha, varjenje lopute turbine, manj kot peskanje saj, čiščenje dpf, ... danes cca 2 tanka bencina.

Napisano
pred 34 minutami je Janez007 napisal:

Odkar malo več spremljam dizelske Mazde 2.2, se mi zdi akumulator zelo majhen problem. Nov stane kot en senzor izpuha, varjenje lopute turbine, manj kot peskanje saj, čiščenje dpf, ... danes cca 2 tanka bencina.

Res je. To je zanemarljiv strošek proti ostalim, ki se lahko pojavijo pri dizelci. 

V bistvu bi lahko rekli, da je to potrošni material kot diski in zavorne ploščice. 

 

 

Napisano

moje (osebno) razumevanje je da vse kar se na avtu redno menja (diski, ploščice, aku, olje, filtri) je zame osebno potrošni material in ne okvara, in vse te komponente tudi ne stanejo v generalnem več kot cca.150€.......ostale okvare (ki niso recimo del rednega servisiranja), pa so zame okvare, ki jih ne pričakuješ oz. pričakuješ, da jih ne boš imel (oz. čim manj), razni senzorji, in večje zadeve.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

Med vsemi temami se mi tale zdi še najprimernejša.
Pri svojem konjičku ob mrzlih jutrih opažam, da motorja po pritisku na gumb ne zažene tako hitro, kot bi na mino stopil. Prejšnji teden sem bil na servisu in tik pred predajo avta sem videl še en tak majhen listek in slišal, da so testirali tudi akumulator in je "v redu". Podatkov nisem videl, listek pa je šel verjetno med njihovo dokumentacijo.
Avto je star že skoraj sedem let in akumulator je bil zagotovo že menjan (že na oko ni nekaj japonskega, se pa zdajle ne spomnim znamke). V servisni zgodovini menjava ni vidna (pred nekaj dnevi sem se v eni od tem ravno pridušal, ker lastniki ne vidimo vseh servisnih podatkov, ki jih Mazdin sistem ima).
Kakor koli že, zagon se mi zdi malo "sumljiv". Ne poznam sicer Mazdinega sistema predgretja - pri prejšnjih avtomobilih si malo počakal, da se je opravilo predgretje, nato pa je kresnil. Tukaj je samo gumb in nikoli ne vidim tiste lučke za predgretje. Je možno, da v hladnejših jutrih tisti zamik prihaja tudi zaradi tega predgretja? Kako se vam obnaša? Razumem pa, da je normalno, da bo dizel v hladnem bolj počasi zabrundal.
Po drugi strani pa - pri VAGu je bila menjava akumulatorja takšna, da si (načeloma) moral vpisati oznako akumulatorja s pomočjo OBD. Da je potem sistem pravilno deloval (polnil).
Kako je pri Mazdi? Lahko v primeru, da zjutraj guzne, enostavno kupim nov akumulator in ga zamenjam? Ali je tudi treba kaj vpisovati?
Kot ste že nekateri pisali, sem tudi sam (pri prejšnjih avtih) preventivno menjal akumulator, ko je šel proti koncu (ali po testu avtoelektričarja). Ampak sedaj sem malo v dvomih, ker so mi pred nekaj dnevi očitno stestirali akumulator in vemo, da bi pooblaščen servis z veseljem menjal. 😉

Popravljeno od kacnje
Napisano
pred 4 urami je kacnje napisal:

Med vsemi temami se mi tale zdi še najprimernejša.
Pri svojem konjičku ob mrzlih jutrih opažam, da motorja po pritisku na gumb ne zažene tako hitro, kot bi na mino stopil. Prejšnji teden sem bil na servisu in tik pred predajo avta sem videl še en tak majhen listek in slišal, da so testirali tudi akumulator in je "v redu". Podatkov nisem videl, listek pa je šel verjetno med njihovo dokumentacijo.
Avto je star že skoraj sedem let in akumulator je bil zagotovo že menjan (že na oko ni nekaj japonskega, se pa zdajle ne spomnim znamke). V servisni zgodovini menjava ni vidna (pred nekaj dnevi sem se v eni od tem ravno pridušal, ker lastniki ne vidimo vseh servisnih podatkov, ki jih Mazdin sistem ima).
Kakor koli že, zagon se mi zdi malo "sumljiv". Ne poznam sicer Mazdinega sistema predgretja - pri prejšnjih avtomobilih si malo počakal, da se je opravilo predgretje, nato pa je kresnil. Tukaj je samo gumb in nikoli ne vidim tiste lučke za predgretje. Je možno, da v hladnejših jutrih tisti zamik prihaja tudi zaradi tega predgretja? Kako se vam obnaša? Razumem pa, da je normalno, da bo dizel v hladnem bolj počasi zabrundal.
Po drugi strani pa - pri VAGu je bila menjava akumulatorja takšna, da si (načeloma) moral vpisati oznako akumulatorja s pomočjo OBD. Da je potem sistem pravilno deloval (polnil).
Kako je pri Mazdi? Lahko v primeru, da zjutraj guzne, enostavno kupim nov akumulator in ga zamenjam? Ali je tudi treba kaj vpisovati?
Kot ste že nekateri pisali, sem tudi sam (pri prejšnjih avtih) preventivno menjal akumulator, ko je šel proti koncu (ali po testu avtoelektričarja). Ampak sedaj sem malo v dvomih, ker so mi pred nekaj dnevi očitno stestirali akumulator in vemo, da bi pooblaščen servis z veseljem menjal. 😉

Na zagon vpliva tudi stanje, kako dolgo držiš stopalko. Tko za foro lahko enkrat probaš pritisnit na bremzo, stisnt start knof in takoj spustit - avto bo ugasnil. Tako da je lahko povezano kaj s tem. Dokler vžge, ne kompliciraj.

 

Na servisu menjajo aku če je premalo nafilan ali pa če je prevelika upornost. Če ti niso težili je potem ziher gut, tako kot praviš.

 

Ko menjaš aku, moraš štartat neko proceduro na testerju. Lahko ga samo fizično menjaš, ampak potem rabi istop nekaj 100 km, da se priuči na nov aku.

Napisano

Aha. Torej, če akumulator človek sam zamenja, stvar lepo deluje (po določenem času)? Brez tiste procedure? Je tisto izvedljivo tudi s katerim programčkom (Win/Android), če uporabljaš OBD Bluetooth?
Vse to je zagotovo opisano na spletu, ampak če že ravno debatiramo tukaj ... bo mogoče kakšen znalec izstrelil iz prve.
 

Napisano
pred 11 minutami je kacnje napisal:

Aha. Torej, če akumulator človek sam zamenja, stvar lepo deluje (po določenem času)? Brez tiste procedure? Je tisto izvedljivo tudi s katerim programčkom (Win/Android), če uporabljaš OBD Bluetooth?
Vse to je zagotovo opisano na spletu, ampak če že ravno debatiramo tukaj ... bo mogoče kakšen znalec izstrelil iz prve.
 

Poišči po forumu, obstaja PDF z navodili, če menjaš sam. Ne rabiš niti OBD, samo določene akcije s stopalkami delaš.

Napisano

Ti imas se prvo generacijo CX-5 (KE), ce se prav spomnim ... Tu je pomoje podoben postopek, kot je bil pri moji prejsnji sestici ...

 

Akumulator moras zamenjat po navodilih… da se tudi vsi sistemi pravilno inicializirajo…. sem ze parkrat dal navodila… nazadnje tukaj >>
 

 

 

https://www.mazda-si.net/applications/core/interface/file/attachment.php?id=27340

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.