Skoči na vsebino

Motnje radarskega tempomata (fake zaznava pred avtom)


marko91

Priporočeno sporočilo

pred 32 minutami je Nejc1986 napisal:

Točno to. Ali pa da tudi zadnje luči nonstop gorijo. 

Predvsem to, da bi zadnje luči stalno gorele. Dan-danes, ko so večinoma že vse zadnje luči led, pa res ne prihranimo dosti, če so podnevi izklopljene. Edino na varnosti v deževnem in oblačnem  vremenu izgubimo, ko ni zadaj nobenih svetil. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je kaka opcija, da bi bile zadnje luči stalno prižgane. Strinjam se z Alexom, da bi deževnem vremenu, ko je še dovolj dnevne svetlobe, bilo smiselno imeti prižgane zadnje luči. Saj lahko to narediš ročno, samo je problem, ko večinoma pozabiš.

Kolegu, ki ima BMW 3-jko so to lahko spremenili, ne vem pa, če lahko tudi na naših Mazdah

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Carot napisal:

A je kaka opcija, da bi bile zadnje luči stalno prižgane. Strinjam se z Alexom, da bi deževnem vremenu, ko je še dovolj dnevne svetlobe, bilo smiselno imeti prižgane zadnje luči. Saj lahko to narediš ročno, samo je problem, ko večinoma pozabiš.

Kolegu, ki ima BMW 3-jko so to lahko spremenili, ne vem pa, če lahko tudi na naših Mazdah

Ne vem, če je opcija bi bilo pa super. Bi bilo treba to malo raziskati. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je J.J. napisal:

Hm, a ni brez veze trošit energije za to. Pač vžgeš luči in maš skos prižgane in to je to. Simpl.

Res je. Ampak sprednje LED luči imajo pa določeno število ur svetilnosti. In znano je, da LED žarnice s časom zgubljajo svetilnost. 

Morala bi biti opcija, da imaš spredaj dnevne in zadnje prižgane luči. Seveda, ko ni pretemno.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A dnevne LED pa nimajo dolocenih ur svetilnosti? 🤣 

  • Všeč 1
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je. Ampak sprednje LED luči imajo pa določeno število ur svetilnosti. In znano je, da LED žarnice s časom zgubljajo svetilnost. 
Morala bi biti opcija, da imaš spredaj dnevne in zadnje prižgane luči. Seveda, ko ni pretemno.
Nism vedu. Ja nč, kolk ur pa je to?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je J.J. napisal:
pred 10 urami je Alex napisal:
Res je. Ampak sprednje LED luči imajo pa določeno število ur svetilnosti. In znano je, da LED žarnice s časom zgubljajo svetilnost. 
Morala bi biti opcija, da imaš spredaj dnevne in zadnje prižgane luči. Seveda, ko ni pretemno.

Nism vedu. Ja nč, kolk ur pa je to?

Večina LED luči v avtomobilih naj bi zdržala (teoretično) 11-12 let ob normalni uporabi. Problem je vročina . Večina LED žarnic v katerem koli ohišju (glavni žarometi, zadnje luči) bodo sčasoma nehale prav delovati prav zaradi vročine. Vročina povzroči, da LED žarnica ali začne  utripati / ali komplet odpove. LED žarnice v notranjosti  (recimo lučke za osvetlitev kabine) nimajo enakih težav s toploto.

Teoretično naj bi res zdržale toliko a sami veno, da tudi doma led žarnice ne zdržijo toliko v stropnih lučeh, kot nam obljublja proizvajalec. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Led luči ne crknejo same od sebe, ampak imajo števec prižigov luči. Ne točno, ampak približno. Ko dosežejo programirane prižge, crknejo. Tako je na premium znamkah za zadnje luči. Potem si prisiljen kupiti novo luč. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnje led luči in dnevne niso problem, sa je njihova svetilnost bistveno nižja kot sprednjih žarometov, kjer je temperatura lahko problem. Ampak ker se uporabljajo le v mraku, ko je tudi zunanja temperatura nižja je to čist ok. Če pa jih furaš pri 35 stopinjah podnevi po možnosti v koloni pa jaz ne bi glih stavil na dolgoživost.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pa da se vrnemo na tempomat. Tudi sam sem veckrat jezen nanj, imel sem ze tudi par prmerov piskanja BRAKE, iz neznanega razloga, in nesteto primerov piskanja, ko je nekdo zavijal s ceste. Se mi pa to dogaja manj in manj, kar pomeni, da vecam varnostno razdaljo ocitno.

 

Zame je najbolj uporaben na AC k je malo prometa, tako kot danes na primorki, idealka 😉

 

Me je pa ze veckrat prisilno bremzal pri obracanju vzvratno, sploh ce se kaksna vejica nastavibna pravo mesto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

No glede tega prisilnega zaviranja, moja cx-3 nima še radarske podpore, ima navaden tempomat + kamere. Sepravi je zaviranje samo "city" (scbs)... pa sem večkrat že iz šihta "nabasal" na rampo, ker veš da se bo odprla ko spelješ iz parkinga, ampak auto vidi da se ti suvereno voziš proti rampi, ki se šele začne dvigovat...samo slišiš piskanje in tist "BRAKE" in potem zategne.

 

Se mi je pa zgodil ene 2krat, da je napisal scbs disabled, ko se nabere prah pa packarije na kamero.

 

Sem pa ravno tekom prejšnji dni ponoči na cesti nabasal na košutko..ravno iza ovinka, cca 70kmh, pred mano na cesti košutka, valda po bremzi. Ne morem si priklicat v spomin, a sem jaz tako močno pohodil bremzo, ampak sem 99% da je tik pred košutko pri nizki hitrosti trigeriralo ta scbs, ker me je tako zategnilo s pasom, da sem bil kr šokiran. Najhuj mi je bilo pa za gume, ker je bil tako neprijeten zvok, je kr fejst zaružil. Vem da so se še vsi 4je žmigovci užgal, ampak v tistem trenutku pač nisi pozorn kar ti tam na headupu piše. 😂

 

Tako da jaz pravim, da so ta varnostna pomagala vredna svojega denarja. Za naslednji auto definitivno gledam za radarski tempomat in čim več asistenčnih sistemov. So sicer situacije, ko to ni glih kul, na primer prehitevaš v škarje, ti bi rad prehitel pa rabiš gas, kaj bodo naredila v tisti situaciji ta pomagala? Če ti bo usekalo po bremzi, zna ratat kr sranje. Ampak recimo tam ko je Boss dal gor video iz tehnološkega ko mu je 6ka bremzala? Ma hvala bogu. Sam naj ma čim več avtov to notr in basta. Vse je za neki dobro, za neki pa slabo v tem življenju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

On 3/22/2021 at 6:46 PM, Nejc1986 said:

Jaz sem do sedaj opazil samo hitro utripanje zavornih luči (ki prenehajo hitro utripati ob prenehanju zaviranja). Da bi pa smerokazi kaj hitreje utripali kot sicer, pa še nisem opazil. 

 

Pri drugih mazdah?

Mazda3, 2014, Revo: ce zaviras na polno zacne tiktakat kot zmigovci, ampak ene 2x hitreje. Ko se ustavis, imas vse 4 prizgane z obicajno frekvenco in se NE ugasnejo sami od sebe. Sprobal ze velikokrat.

Kaj in kako utripa zunaj med zaviranjem ne vem, me pa daje firbec. Posnetka svojega avta od zadaj nimam.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.