Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, sem nov na forumu, prosim za malce "prijaznosti" ker se še ne znajdem najbolje. Zato sem se odločil da kar odprem novo temo, upam da v pravem podforumu.

 

Vozim Mazdo 3 limuzino, letnik 2017, G120, bencin, 88 kW. Prevoženih imam 120.500 km, kar pomeni da je čas za mislim da 7. servis. Mi lahko prosim sporočite, kaj se pri tem servisu menja ter seveda ceno samega servisa vključno z delom (tisti, ki ste ga že opravili). Knjižice nimam, drugače bi v njo pogledal. 

 

Najlepša hvala že vnaprej in lep dan.

Napisano

jaz imam Hondo pa je pri 120k km verjetno veliko zadev enakih....sam sem sedaj poleg rednega servisa na 120k menjal svečke in prve diske (so bili še prvovgradnja), vse ostalo pa standardno kar pritiče rednemu servisu, tako da verjetno je pri mazdi podobno.

Napisano
Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Pozdravljeni, sem nov na forumu, prosim za malce "prijaznosti" ker se še ne znajdem najbolje. Zato sem se odločil da kar odprem novo temo, upam da v pravem podforumu.

 

Vozim Mazdo 3 limuzino, letnik 2017, G120, bencin, 88 kW. Prevoženih imam 120.500 km, kar pomeni da je čas za mislim da 7. servis. Mi lahko prosim sporočite, kaj se pri tem servisu menja ter seveda ceno samega servisa vključno z delom (tisti, ki ste ga že opravili). Knjižice nimam, drugače bi v njo pogledal. 

 

Najlepša hvala že vnaprej in lep dan.

Imam enak avto ampak sem še daleč do tvojih kilometrov tako, da ne vem kaj je pri teh kil. Mislim, da pri teh km še ni nič posebnega kot običajno. Najbolje, da vprašaš na servis kamor si jo vozil. Ali pa Pelkota če si blizu Ljubljane. Pa na uradnem servisu boš izvedel vse, saj je avto v garanciji 5 let, ali 150k km. Kako si pa zadovoljen z avtom in kako dolgo ga že imaš? 

Napisano

Mislim, da so pri 120k km na vrsti svečke, ki so na uradnem servisu drage kot da so iz zlata (pa še opomba na računu je, da svečke niso originalni nadomestni del :)) Če se prav spomnem okrog 40€ / kos

Napisano

Našel sem eno temo na tem forumu, kjer pišejo intervali oziroma kaj vse se menja pri določenih kilometrih. na 120-150.000 se menja še veliko zadev, zato raje tu vprašam, kot na uradnem servisu (ki znajo lupit človeka, kot vsi vemo). Na primer mikro jermen in napenjalec, vodna pumpa, hladilna tekočina, olje menjalnika, sesalni kolektor, čiščenje kanalov in ventilov... Kar zna biti precejšen €€€ zalogaj. Glede na to, da bo avto kmalu izven garancije, pa razmišljam, da bi peljal kar privatniku ki je cenejši.

Napisano

odvisno od načina vožnje je tudi pametno preveriti stanje sesalnega kolektorja pri teh novih motorjih z direktnim vbrizgom.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Opazil sem, da je hladilna tekočina 1cm pod MIN oznako. Ker niti ne vem če je bila kdaj menjana (avto je star 4 leta, tip in specifikacije v prvem postu), bi jo najraje kar menjal. 

 

Našel sem dve, eni v naslovu piše FL22, eni pa pod opisom. Katera je prava?

 

Prav tako me zanima postopek menjave. Spustim iz hladilnika, zaprem pokrovček, nalijem novo, vžgem avto za 5 minut (avto peljem ali stoji?), dolijem po potrebi in je to to?

Napisano
Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Opazil sem, da je hladilna tekočina 1cm pod MIN oznako. Ker niti ne vem če je bila kdaj menjana (avto je star 4 leta, tip in specifikacije v prvem postu), bi jo najraje kar menjal. 

 

Našel sem dve, eni v naslovu piše FL22, eni pa pod opisom. Katera je prava?

 

Prav tako me zanima postopek menjave. Spustim iz hladilnika, zaprem pokrovček, nalijem novo, vžgem avto za 5 minut (avto peljem ali stoji?), dolijem po potrebi in je to to?

Zelo ti priporočam, da to daš narediti nekomu, ki je tega vešč. Lahko je nevarno zate (opekline) in tudi za motor.

Napisano
pred 6 minutami je Jaka32 napisal:

Prosim še koga, da odgovori na druge dele vprašanj...

Zakaj pa bi menjaval tekocino na 4leta starem avtu?

Tekocino spustis ven na spodnji strani hladilnika nato nalijes novo tekocino najprej v hladilnik potem v raztezno posodo do max. Zalaufas avto in ga v prostem teku ogrejes na delovno temp, zatem drzis obrate 5min na 2500rpm potem 5min na 3000rpm zatem vgasnes avto da se ohladi in preveris nivo, ce manjka malo dolijes ce pa veliko pa preveris kje tece in ponovis postopek od ogrevanja v prostem teku naprej. Drugace pa stanje hladilne tekocine preveris z multimetrom minus das na minus od baterije plus das v hladilno tekocino in avto zagrejes ce je vrednost vec kot 2V je perajt za menjavo.

Napisano
pred 15 urami je scania napisal:

Glede tekocine jaz bi dal not fl22 od ravenol redcil bi pa z destilirano vodo.

 

Menjal bi jo, ker mi jo manjka 1cm pod MIN oznako in ne bi rad da mi naenkrat avto zakuha, sploh zdaj ko je 38°C zunaj. Strošek ni velik, ampak ne vem katero kupiti. Poslal sem link, obe naj bi bili FL22.

 

Kako pa redčiš? Kakšno razmerje?

Napisano

Najboljše da se odpraviš do servisa da ti prekontrolirajo in dolijejo hladilno tekočino, če je pod minimum je potrebno prekontrolirati tudi hladilno tekočino  v hladilniku ne samo v ekspanzijski posodi.Par let nazaj  je bilo 5 litrov original narejene hladilne tekočine 40 eur

Napisano
pred 5 minutami je Jaka32 napisal:

 

Ker ne vem kakšna je noter. Verjetno ni samo Ravenol z oznako FL22.

Fl22 je not, torej dolijes fl22. Gres na servis in kupis liter fl22 al pa od ravenol fl22 in je to to. Mesat nerabis tudi ce je koncentrat ker teh 2dcl proti 7litrom ni nic. 

Evo to je to 1,5litra za 8€ pa mirna Bosna

 

Napisano
dne 23. 6. 2021 ob 15:13 je Jaka32 napisal:

 

Ker ne vem kakšna je noter. Verjetno ni samo Ravenol z oznako FL22.

 

Sploh ni vazno kaj das not, samo da je oznaka FL22! 

Napisano

Hvala vsem za odgovore! 

Avto je nov, če si prej vozil 15 let starega, je bilo seveda skorajda vseeno kaj si mu dolil. Zdaj je treba bolj previdno z avtom, da bo še dolgo peljal tako dobro.

Napisano

Ali mogoče kdo ve za Mazdo3 ali se ob servisu pri 120000 km menja tudi mikrojermen in vodna pumpa?

Napisano

Evo naročen na 3tji redni servis pri 23k km.... Hkrati sem rezerviral eno testno CX30  2.0  X186, da vidim kak ta stvar gre. Lani sem imel na testu g122. 😆😂🤣

Ko bo izdan račun se bom malo manj smejal... 😁

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
dne 2. 7. 2021 ob 8:12 je Bini napisal:

Evo naročen na 3tji redni servis pri 23k km.... Hkrati sem rezerviral eno testno CX30  2.0  X186, da vidim kak ta stvar gre. Lani sem imel na testu g122. 😆😂🤣

Ko bo izdan račun se bom malo manj smejal... 😁

Se pa malo voziš. Js jih mam že 50k😀

Napisano
pred 12 urami je Gregster napisal:

Se pa malo voziš. Js jih mam že 50k😀

Ja res, ampak zato bolj uživam v vožnji.... :jupiii:

V službo hodim peš(15m)žena pa z vlakom(100m+100m)in tu ni nobenih km, kar prinese dnevno velik manjko v letnem povprečju.... :nevem:

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Ja res, ampak zato bolj uživam v vožnji.... :jupiii:

V službo hodim peš(15m)žena pa z vlakom(100m+100m)in tu ni nobenih km, kar prinese dnevno velik manjko v letnem povprečju.... :nevem:

Takih je malo dandanes, da gres lahko pes/kolesom v sluzbo, pa ne mislim LJ. ..Super👍😉😄

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.