Pivo mi paše
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Od Mraušk Mčk · Napisano
Če misliš zelo globoko lužo in aqaplaning zna biti zadeva zapletena. Če se vozimo samo po mokri ceti z 90 km/h (moja povprečna hitrost na šiht je 34km/h), pa da v najboljšem primeru kapljice levo desno pospešiš na 50km/h, potem pri zmernem dežju spodrinemo - pospešimo - recimo liter (zmeren dež ki ni stalno) vode na sekundo izpod koles (na hitrost 50km/h). Za to potrebujemo moč 95W. Avti (ice malo z manj, ev pa z malo več) se premikajo v povprečju z močjo cca 15000 W. Dvorjan čez palec trdi, da za pospeševanje kapljic izpod koles porabi 10% moči kar bi zneslo 1500W. To je mnogo več kot izračunanih 95W. Fizika je jeba. Tudi če hočeš samo telefon napolnit. Seveda sem pozabil odštei še manjši koeficient trenja na mokri podlagi v primerjavi s suho. Seveda sem samo štromar. Lahko je kje napaka v računu. Ali pa tudi ne. Ampak za 100 watno polnjenje 3,6V baterije telefona zanesljivo rabiš 27,7 A. Kar zanesljivo upari (uplini) vsako v štacunah dosegljivo žnoro za ponjenje. -
Haha... tole bi rabil za ponoč po naselju... piščalke sem mislil ne babe.
-
Koeficient trenja ni toliko pomemben kot pa izgubljanje energije, ko kolesa mečejo vodo na vse strani. Ja vsaki kapljici je treba dat energijo, da jo odnese izpod koles. Tako, da poraba ne mokri cesti je vedno večja kot na suhi in se še poslabšuje z večjo količino vode na cesti pa s tem še niso bile mišljene poplave.
-
Tkole pa dizelca rukne zjutraj ob 8-ih pri okoli ničli in z dobrih 6 let starim akujem.
-
Tukaj so podatki o porabi Mazde 6e ob različnih temperaturah in režimih vožnje, s tem da bi bila hitrost na AC 110 km/h.
-
-
Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)
- Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.