Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo,

Verjetno je ze bila tema glede zavornih ploscic, zanimam me koliko ste placali za menjavo ploscic spredaj in zadaj ?

Rabim za info, ker sem jaz placal

190€ za to.

Napisano (urejeno)

Za lažjo predstavo definiraj, kaj vsebuje teh 190€

- samo delo;

- material in delo;

- originalni material in delo;

 

Se je med pisanjem @SpEkTr vrinil... :D

Popravljeno od Damijani
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je Boki-koki napisal:

Živjo,

Verjetno je ze bila tema glede zavornih ploscic, zanimam me koliko ste placali za menjavo ploscic spredaj in zadaj ?

Rabim za info, ker sem jaz placal

190€ za to

Samo za zavorne ploščice toliko? In potem so ti po možnosti vgradili kake original Mazdine ( twr) ki so zelo povprečne in se boš potem čudil, ko ti bo čez čas treslo pri bremzanju. 🤔

 

 

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Na katerem avtu? Sam sem plačal 320, kao ful ugodno na uradnem servisu poleti 2020 za menjavo na M6 ... 🤪 Sedaj pa trese in bodo menda morali še podrejati sprednje diske ...

Na m6 2016

pred 4 urami je Damijani napisal:

Za lažjo predstavo definiraj, kaj vsebuje teh 190€

- samo delo;

- material in delo;

- originalni material in delo;

 

Se je med pisanjem @SpEkTr vrinil... :D

material in delo 

pred 4 urami je SpEkTr napisal:

190 kaj, za vse skupaj - spredaj in zadaj? Na uradnem?

Ne avto pelko

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Janez007 napisal:

A kdo ve, kaj piše na originalnih Mazda 6 zavornih ploščicah? Je znak Mazde?

 

Ni znaka Mazda ,vsaj pri 3ki je tako. 👍

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)

Nakup nove mazde bi morala potekati nekako takole.

1.) Nakup nove mazde
2.) Prevoz nove mazde iz salona do najblizjega serviserja
3.) Menjava OEM diskov in ploscic
4.) Staro šaro od "zavor" jim poslati nazaj po pošti
5.) Uživati življenje brez stresa

 

Ali pa se ze v startu zmenit za nek popust pa da dobis avto ze brez diskov in ploscic. Vsaj treslo ne bo :D

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 15 minutami je Janez007 napisal:

A res ne piše Mazda, kot na sliki?

 

bremze.png

Ne. Trojke imajo original ate ploščice, mazda pa trw. Nikjer ni mazda znaka. Vsaj na mojih ga ni. 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Ne. Trojke imajo original ate ploščice, mazda pa trw. Nikjer ni mazda znaka. Vsaj na mojih ga ni. 

A ima kdo izkušnje z Brembo ploščicami na Mazdi 6?

Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

A ima kdo izkušnje z Brembo ploščicami na Mazdi 6?

Jaz jih imam na stari 6-ki. Moram priznati, da veliko boljše primejo , kot na tej novi.Tudi diske imam brembo. 

Bremze nekako bolj "grizejo". 

Na tej novi so pa bj "gumijaste". Definitivno se jih splača montirati., 👍

 

 

Napisano

Danes sem moral bolj po moško stopiti na bremzo, ker je en model cincal ali bi zavil desno ali ne. In sem ugotovil, da je naslednji projekt na avtu menjava vsaj ploščic, če ne kar vse komplet z diski vred. 

Te trw ploščice so kr neki. Bremze na stari 6-ki, kjer imam spredaj brembo vse in zadaj brembo + ferodo ploščice so neprimerljivo boljše. Kar zagrizejo, ko zabremzaš. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Danes sem moral bolj po moško stopiti na bremzo, ker je en model cincal ali bi zavil desno ali ne. In sem ugotovil, da je naslednji projekt na avtu menjava vsaj ploščic, če ne kar vse komplet z diski vred. 

Te trw ploščice so kr neki. Bremze na stari 6-ki, kjer imam spredaj brembo vse in zadaj brembo + ferodo ploščice so neprimerljivo boljše. Kar zagrizejo, ko zabremzaš. 

E..ja bo treba v Akcijo ...nabavi vse komplet ATE....so ok ...jaz imam in sem zadovoljen 👍😁😉😁

Napisano
dne 13. 5. 2021 ob 6:12 je Alex napisal:

Bremze nekako bolj "grizejo".

Kako pa to zgleda k grizejo... a dela njam njam njam, ko bremzaš? :hudicek:

 

OK to je bolj v šali , ampak resno, kako ugotoviš, da recimo ene ploščice bolj primejo? Itak je pri vseh enak maksimum, ko se oglasi ABS. Več od tega nobene bremze ne zmorejo saj ne glede kere ploščice maš gor vse imajo enak maksimum in to takrat, ko guma ne zdrži več in jo hoče zaradirat.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

Mislim, da so meni na servisu dali gor Brembo (nadomestile so izrabljene prve), potem so se v roku 7.000 km zvili sprednji še original diski. Ni se pa veliko in močno bremzalo, zato mi vse skupaj ni jasno ...

Na uradnem servisu ali privat? Ker na uradnem servisu nimajo niti B od brembota. 

 

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Boss napisal:

Kako pa to zgleda k grizejo... a dela njam njam njam, ko bremzaš? :hudicek:

 

OK to je bolj v šali , ampak resno, kako ugotoviš, da recimo ene ploščice bolj primejo? Itak je pri vseh enak maksimum, ko se oglasi ABS. Več od tega nobene bremze ne zmorejo saj ne glede kere ploščice maš gor vse imajo enak maksimum in to takrat, ko guma ne zdrži več in jo hoče zaradirat.

Kako bi ti to opisal🤔To najbolje čutiš, ko probaš. Čutiš, da bremze takoj zagrabijo, pedal je takoj trd, ni tak gumijast občutek. Tudi pojemek je bolj hipen, v bremze imaš več zaupanja. 

Recimo prideš pred ovinek dokaj hitro, pohodiš bremzo, zmanjšaš na hitro hitrost in greš lepo in varno v oster ovinek. Nekaj takega. 🤗

 

 

Napisano

Aha, ok samo filing na zavornem pedalu. Ker verjetno v normalnih okoliščinah nekak ne bo prišlo do pregrevanja zavor, da bi lahko nekdo rekel, da rabi dirkaške ploščice.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 14. 5. 2021 ob 15:02 je Alex napisal:

Danes sem moral bolj po moško stopiti na bremzo, ker je en model cincal ali bi zavil desno ali ne. In sem ugotovil, da je naslednji projekt na avtu menjava vsaj ploščic, če ne kar vse komplet z diski vred. 

Te trw ploščice so kr neki. Bremze na stari 6-ki, kjer imam spredaj brembo vse in zadaj brembo + ferodo ploščice so neprimerljivo boljše. Kar zagrizejo, ko zabremzaš. 

Se strinjam. Kje boš nabavil vse komplet?

Napisano
pred 1 minuto je Gregster napisal:

Se strinjam. Kje boš nabavil vse komplet?

Ne vem še zagotovo. Nekaj cincam med brembo im ebc zavornimi ploščicami. Prav tako med ebc naluknjanimi diski in zimmerman diski. To pride na vrsto enkrat v juniju, juliju, ko bom delal redni servis. Ebc je edina opcija Anglija, ostalo je najboljša cena na Autodoc-u.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.