Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kje kupujete te verige?

 

Na Autodoc jo trenutno ni na zalogi ... Sem pri 220k+ km, pa študiram, da bi dal preventivno zamenjati komplet verig.

Napisano

Kolikjor sem prebral, so z letniko 2016 menda ojačali te verige in sedaj so namest dvoredne - petredne?

 

Quote

Also we very commonly had the oil pump chain snapping, mostly on earlier 2.2D from 2013-2015, we never had the exact year when they started using the revised chain. The redesigned chain has 5 yellow links whereas the old has 3.

 

Napisano
pred 1 minuto je SpEkTr napisal:

Kolikjor sem prebral, so z letniko 2016 menda ojačali te verige in sedaj so namest dvoredne - petredne?

Meni je mehanik dejal, da je popravljal odtrgano tudi na letniku 2017. 😟

Napisano

No ja, se popravljam, tip je omenil da niso nikol zvedeli kdaj so začel uporabljat ojačane verige. Nova verzija verige je pač bolj ojačana očitno.

Napisano

Ko sem nazadnje govoril z enim izmed šefov na servisu mazda v Kp) sicer je zadolžen za ličarijo in kleparijo) mi je zagotovil, da je teh primerov zelo zelo malo. 

V bistvu so zelo redki in gre bolj za avtomobile, kjer je vzdrževanje na psu(menjava olja šele na 20Kkm, pregledajo nivo olja - nikoli in podobni biseri). Seveda se lahko zgodi na vsakem avtu, a je to skoraj nemogoče, če pravilno vzdržuješ avto. Tudi pri prvi generaciji je bilo na začetku kar nekaj zaribanih mašin, dokler niso uporabniki sami ugotovili, da je potrebno zamenjati bakrene podložke pravočasno in spucati oljno korito. Od takrat naprej tega ni bilo več pri voznikih, ki so to upoštevali. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Ko sem nazadnje govoril z enim izmed šefov na servisu mazda v Kp) sicer je zadolžen za ličarijo in kleparijo) mi je zagotovil, da je teh primerov zelo zelo malo. 

V bistvu so zelo redki in gre bolj za avtomobile, kjer je vzdrževanje na psu(menjava olja šele na 20Kkm, pregledajo nivo olja - nikoli in podobni biseri). Seveda se lahko zgodi na vsakem avtu, a je to skoraj nemogoče, če pravilno vzdržuješ avto. Tudi pri prvi generaciji je bilo na začetku kar nekaj zaribanih mašin, dokler niso uporabniki sami ugotovili, da je potrebno zamenjati bakrene podložke pravočasno in spucati oljno korito. Od takrat naprej tega ni bilo več pri voznikih, ki so to upoštevali. 

 

Qrc jo gleda, se nebom zanasal na to, pa da grem v strahu na dopust kjer se bo prevozlo cca. 2000km 😬

Napisano

Med servisom pri Pelku pred leti, mi je priporočal to menjati do 150k km. Je pravil, da je ravno prejšnji teden imel v delu eno, za katero je bilo prepozno in naj bi imela 170k km.

 

Sj drgač veste, zakaj se ta oljna veriga utrga, ne? Ne zato, ker bi bla preslaba oz. bi bili problemi s samo verigo, ampak ker v oljnem filtru zaštekajo neizgorjeni delci, in nobena trdota verige to ne reši.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 37 minutami je dvorjan napisal:

No, pa saj zadnji leti delam servise na 10.000 km. A potemtakem naj se ne sekiram?

Manj vsekakor kot tisti, ki upoštevajo nasvete uradnih servisov. Po njihovem bi se to delalo na vsakih 20Kkm.

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Ugibam, da je to vezano na z opilki zamašeno oljno sito - obraba gredi ... težave pred 2015 ???

Tiste prve so imele vgrajene skoraj navadne gredi. Brez kaljenja.Ja, zabito oljno sito pa zna bit velik problem. 

 

 

Napisano

Pametno - Of course the injector washers are the biggest problem. It also doesn't hurt to check oil pressure every now and then (EOP PID at least 3.1bar on 4000rpm).

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 13 urami je dvorjan napisal:

No, pa saj zadnji leti delam servise na 10.000 km. A potemtakem naj se ne sekiram?

 

js tudi na 10kkm

Napisano (urejeno)
pred 14 urami je dvorjan napisal:

No, pa saj zadnji leti delam servise na 10.000 km. A potemtakem naj se ne sekiram?

Ne sekiraj se, a vseeno bi ju jaz na tvojem mestu čimprej zamenjal (menda imaš že okoli 230.000 km) 😉

 

Lahko pa seveda na svojem testiraš do kdaj zdrži, bomo veseli tega podatka iz prve roke. 😁

 

Sam nameravam malo zamenjati pri prvem servisu čez 150.000. Bolje 2 x 500 kot 1 x 5,000. 😂

Popravljeno od Janez007
Napisano

Omg šele danes sem videl kako sem se zatipkal in kako sem klobasal včeraj :D

 

Ne v oljnem filtru ampak v oljnem SITU, ta je na oljni črpalki seveda. Se oproščam :)

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

@50keda, naši politiki bi se morali od tebe učit 👍😄

 

Je pa tudi res, če bi se eventuelno začelo oljno sito basati, bi najbrž pritist olja v motorju padal, kajne. Moram zdele preveriti, koliko je pritiska pri 4000 obratih, da vidim če je to res, kar je en na forumu napisal.

Napisano

Zveni logično, manjši pretok, manjši pritisk. Bi blo zanimivo, da bi vas več primerjalo pritiske oljne črpalke.

Vprašanje pa je, ali se to dogaja postopoma ali pa se ti zgodi, da tisti delček glih potegne notri in je v momentu grose šajse.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

To pa sam bog ve. Jaz sem sedajle pomeril je okoli 4 bare nekje / pri cca 4000 obratov,  malce manj. Recimo da je to pri meni neka referenca.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

@50keda, naši politiki bi se morali od tebe učit 👍😄

 

Je pa tudi res, če bi se eventuelno začelo oljno sito basati, bi najbrž pritist olja v motorju padal, kajne. Moram zdele preveriti, koliko je pritiska pri 4000 obratih, da vidim če je to res, kar je en na forumu napisal.

A sem čorov, da tega PID-a v Torque (tudi med MZ) ne najdem?

Napisano
pred 1 uro je 50keda napisal:

Zveni logično, manjši pretok, manjši pritisk. Bi blo zanimivo, da bi vas več primerjalo pritiske oljne črpalke.

Vprašanje pa je, ali se to dogaja postopoma ali pa se ti zgodi, da tisti delček glih potegne notri in je v momentu grose šajse.

 

Men se pa zdi bolj logično, če se neki zabije, da začne pritisk nabijat in ne padat 🤔

Napisano (urejeno)

@Deeyan odvisno kje se meri pritisk, na izhodu al vhodu :) Jst predpostavljam, da se tule meri na izhodu, ker načeloma jemle olje iz kopeli in ga potem "šprica ven"? Če pa to ni pravo tolmačenje delovanja oljne črpalke v motorju, naj me nekdo prosim popravi ;)

Popravljeno od 50keda
Napisano
pred 34 minutami je Deeyan napisal:

 

Men se pa zdi bolj logično, če se neki zabije, da začne pritisk nabijat in ne padat 🤔

Prav imaš. Manjši kot je fi luknje, večji je pritisk. Kaj se zgodi, ko gumijasto cev za zalivanje stisnemo skupaj.?

Pritisk naraste in vodo nese bolj daleč z tanjši curkom. 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano (urejeno)

 

 

Bi se kar strinjal. Večji pritisk zaradi manjšega pretoka (upora)

 

Pred eno uro je Deeyan napisal:

 

Men se pa zdi bolj logično, če se neki zabije, da začne pritisk nabijat in ne padat 🤔

 

Odvisno, na kateri strani ga meriš. Odvisno na kateri strani ga rabiš za mazanje.

 

Primer vrtnega šlavfa. Tekočino "poganja" razlika pritiska (recimo 3 bare). Pritisk na začetku pri pipi ("izhodu črpalke") v vodnem šlavfu je cca 4 bare in zunaj njega na koncu je zračni pritisk cca 1 bar. Ker ima šlavf majhen presek in veliko dolžino, nastaja med "viskozno" vodo in plaščem veliko trenja (upora), ki je večje, tem večja je hitrost (pretok) vode. Zato pri velikem pretoku (odprti luknji na koncu) pritisk od začetnih 4 bara zaradi trenja pada proti koncu šlavfa in na koncu, pred izstopom ni več 4 bare, ampak recimo 2 bara. In šlavf manj daleč šprica. Če šlavf na koncu zamašimo, je pritisk v vodi na koncu šlavfa enak pritisku na začetku (4 bare). Vse ostalo je vmesna varianta, več vode ko šprica, manj daleč nese. :) 

 

Zamešen filter pomeni za pretakanje olja velik upor. Če je črpalka pred filtrom, potem je pri delno zamašenem filtru pritisk na drugi strani, po filtru, manjši. Če je filter popolnoma zamašen, potem pritiska na drugi strani po filtru zaradi črpalke na prvi strani ni več, čeprav črpalka še vedno ustvarja zadosten pritisk, ki pa se zaradi blokade ne prenese na drugo stran.

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.