Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

 

mene zanima ali je že imel kdo težave z armaturo pri mazdi 6 letnik 2008, na sovoznikovi strani se mi je začela topiti? Nova plastika stane 640 EUR zato iščem druge rešitve.

Napisano

U najslabšem primeru daš tapetniku da ti jo obleče v usnje.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Z armaturkami pri 2.gen M6 ni težav.

Mogoče je kdo čistil armaturko z kakimi močnimi čistili.

Najcenej je ziher od kake z odpada dobit in menjat.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 11 urami je Aless napisal:

Z armaturkami pri 2.gen M6 ni težav.

Mogoče je kdo čistil armaturko z kakimi močnimi čistili.

Najcenej je ziher od kake z odpada dobit in menjat.

Armaturka je bla vedno očiščena samo z vlažno krpo. Jo bo treba le zamenjat ja.

Napisano

A maš kako sliko, kako tole topljenje izgleda. Da nimaš kaj v kratkem stiku spodaj in se tolk greje, da ti topi plastiko :nevem:

33112_1.png

Napisano

Daj prosim sliko tega

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sm bral na netu, tud pr enih M3 BL se je to dogajalo. Sicer v Avstraliji, pa vendarle... Pomoje je zamenjava edina rešitev.

Napisano
dne 4. 10. 2021 ob 21:52 je miha.voncina napisal:

Pozdravljeni,

 

 

mene zanima ali je že imel kdo težave z armaturo pri mazdi 6 letnik 2008, na sovoznikovi strani se mi je začela topiti? Nova plastika stane 640 EUR zato iščem druge rešitve.

:blink:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Še vedno mi ni jasno, kako naj bi se plastika začela topiti, razen, če je ne "čistiš" z acetonom ali nitro razredčilom.Niti alkohol ji ne pride do živega. Sonce jo lahko v tridesetih letih in več zgolj razpoka. 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

V ameriki so imeli vpoklic za te armature pri mazda 6 in 3. Pri nas pa na servisu ni nobenega posluha. V posnetku je videti kako postane limasta ko je stopljena. 

 

  • Začuden 2
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)

Če slučajno še nisi opravil vpoklica (zamenjava sprožilca airbaga) , potem lahko kupiš rabljeno armaturo in pelješ avto na vpoklic in se zmeniš, da ti potem to "novo" armaturo namestijo nazaj. Namreč pri menjavi sprožilca mora sovoznikovo armaturo odstraniti.

Popravljeno od Scr3am
  • 4 let kasneje...
Napisano

Zdravo

Se tudi jaz oglašam na tole starejšo temo.

 

Moja armaturka na M3, let. 2010, dobesedno razpada. Na soncu postane grozno lepljiva, sedaj pa so se začeli odlamljati drobni volnasti koščki, ki se lepijo na strop oz. letijo po celem avtu. Berem, da je ta reč nevarna za zdravje (če jo vdihneš, maš lahko resen shit s pljuči). 

 

Je menjava edina rešitev? Avto ni več veliko vreden, je pa redno servisiran in vzdrževan, po besedah majstra Pelka ma pred sabo še veliko km. 

 

Ima še kdo tak problem? Kaj narditi? 

 

Tnx

 

J

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.