Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

 

mene zanima ali je že imel kdo težave z armaturo pri mazdi 6 letnik 2008, na sovoznikovi strani se mi je začela topiti? Nova plastika stane 640 EUR zato iščem druge rešitve.

Napisano

U najslabšem primeru daš tapetniku da ti jo obleče v usnje.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Z armaturkami pri 2.gen M6 ni težav.

Mogoče je kdo čistil armaturko z kakimi močnimi čistili.

Najcenej je ziher od kake z odpada dobit in menjat.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 11 urami je Aless napisal:

Z armaturkami pri 2.gen M6 ni težav.

Mogoče je kdo čistil armaturko z kakimi močnimi čistili.

Najcenej je ziher od kake z odpada dobit in menjat.

Armaturka je bla vedno očiščena samo z vlažno krpo. Jo bo treba le zamenjat ja.

Napisano

A maš kako sliko, kako tole topljenje izgleda. Da nimaš kaj v kratkem stiku spodaj in se tolk greje, da ti topi plastiko :nevem:

33112_1.png

Napisano

Daj prosim sliko tega

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sm bral na netu, tud pr enih M3 BL se je to dogajalo. Sicer v Avstraliji, pa vendarle... Pomoje je zamenjava edina rešitev.

Napisano
dne 4. 10. 2021 ob 21:52 je miha.voncina napisal:

Pozdravljeni,

 

 

mene zanima ali je že imel kdo težave z armaturo pri mazdi 6 letnik 2008, na sovoznikovi strani se mi je začela topiti? Nova plastika stane 640 EUR zato iščem druge rešitve.

:blink:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Še vedno mi ni jasno, kako naj bi se plastika začela topiti, razen, če je ne "čistiš" z acetonom ali nitro razredčilom.Niti alkohol ji ne pride do živega. Sonce jo lahko v tridesetih letih in več zgolj razpoka. 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

V ameriki so imeli vpoklic za te armature pri mazda 6 in 3. Pri nas pa na servisu ni nobenega posluha. V posnetku je videti kako postane limasta ko je stopljena. 

 

  • Začuden 2
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)

Mene tole spominja na na otip prijetno gumi-plastiko, ki po nekaj letih postane neprijetno lepljiva.

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Če slučajno še nisi opravil vpoklica (zamenjava sprožilca airbaga) , potem lahko kupiš rabljeno armaturo in pelješ avto na vpoklic in se zmeniš, da ti potem to "novo" armaturo namestijo nazaj. Namreč pri menjavi sprožilca mora sovoznikovo armaturo odstraniti.

Popravljeno od Scr3am
  • 4 let kasneje...
Napisano

Zdravo

Se tudi jaz oglašam na tole starejšo temo.

 

Moja armaturka na M3, let. 2010, dobesedno razpada. Na soncu postane grozno lepljiva, sedaj pa so se začeli odlamljati drobni volnasti koščki, ki se lepijo na strop oz. letijo po celem avtu. Berem, da je ta reč nevarna za zdravje (če jo vdihneš, maš lahko resen shit s pljuči). 

 

Je menjava edina rešitev? Avto ni več veliko vreden, je pa redno servisiran in vzdrževan, po besedah majstra Pelka ma pred sabo še veliko km. 

 

Ima še kdo tak problem? Kaj narditi? 

 

Tnx

 

J

Napisano

Huh imas kaksno sliko ? Na moji m6 gh je na soncu postala "samo" lepljiva na dotik.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.