Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo

Imam tezavo pri Mazdi CX-5 letnik 2015  2,2 motor 150 KM. Ko je hladen ob vzigu motor gre na 1800 obratov in to traja cca kako minuto potem pa normalno naprej. To se dogaja ko je zunanja temp od 10 - 30 stopinj.

Ko je hladneje oz. bolj vroče takrat vzge normalno.

Napisano

Sicer imam dizelsko Mazdo šele dobra dva meseca, vendar mislim, da je to normalno. Se tudi meni pogosto dogaja in me tudi precej moti, ker zjutraj zbudim kup ljudi ("u gluvo doba noči").
Citiram navodila: "Po zagonu hladnega motorja število vrtljajev motorja naraste in iz motornega prostora se zasliši cvileč zvok. To se zgodi zaradi dodatnega čiščenja izpušnih plinov in ni okvara."
Če se motim, naj pa izkušeni mojstri povedo.

Napisano

Normalno je pri mazdah, da gre na višje obrata vendar to ne traja več kot par sekund 5-7s.

 

lp,

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)

normalno je, da to traja par sekund

pred 1 minuto je TiEn napisal:

Normalno je pri mazdah, da gre na višje obrata vendar to ne traja več kot par sekund 5-7s.

 

lp,

 

si me prehitel 😂

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 1 minuto je TiEn napisal:

Normalno je pri mazdah, da gre na višje obrata vendar to ne traja več kot par sekund 5-7s.

 

lp,

Pri meni traja kakšne pol minute.

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je Sandi 42 napisal:

Zdravo

Imam tezavo pri Mazdi CX-5 letnik 2015  2,2 motor 150 KM. Ko je hladen ob vzigu motor gre na 1800 obratov in to traja cca kako minuto potem pa normalno naprej. To se dogaja ko je zunanja temp od 10 - 30 stopinj.

Ko je hladneje oz. bolj vroče takrat vzge normalno.

Tako mora biti pri Mazdinih motorjih - pojasnilo uradnega servisa. Mrzel motor nekaj 10 sekund po vžigu teče na približno 2x obratih prostega teka. Tako pri dizlih kot tudi pri bencinarjih te generacije motorjev.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Po svoje pa je tako početje tudi boljše za ostale sklope - npr. servo volan (če ni električni), da pridejo že malo "k sebi" preden spelješ. Je malo tečno - bolj za okolico - ampak se navadiš. Jaz sem bolj presenečen takrat, ko ne zarohni. 😃

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Jaz zjutraj ob pol šestih tako zbudim sosede. Zadnjič me je en vprašal, če je vse v redu z mano, ker mrzel motor  tako "turiram". 😊

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano

Sam men, k mam zadnjo generacijo pa tega turiranja ni več. Ne glede na temperaturo, avto prižge popolnoma z normalnimi obrati prostega teka in tudi nobenih neobičajnih zvokov ni. :nevem:

 

Očitno je bilo res preveč moteče pa so to "popravili".

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano

Pri moji 3ki 2.0 je bilo isto,bolj ko je bil hladen motor dlje je trajalo cc 5-15 sek. Samo ne rohni kot dizel!😁

Za CX30 pa sploh nisem bil pozoren ,ker je notri taka tišina,da.......:ouje:

Napisano

Za CX30 pa sploh nisem bil pozoren ,ker je notri taka tišina,da.......

 

Sedaj sem odprl okno in je še vedno hladen motor v višjih obratih. 

1500 obratov ima CC 5sek, po tem pa padejo na 1000 za par sekund. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se malo pozanimal... TAM je danes del multinacionalnega konglomerata, katerega večinski lastnik je CHTC China Hi-Tech Group Corporation...   In, ja, totalno Kitajska zadeva, ki izkorišča staro slavo TAMa, da naivnim uvali Kitajska jajca...
    • Vse moje je več.   No seveda konjiče tudi teram, da se ne polenijo 😅
    • Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.
    • električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom
    • Evo redni servis na 10,5 let starem Accordu in 209.000km....poleg rednih zadev olja(+menjalnik), filtri, se sprednje "puše" ter obe xenon žarnici (desno mi je dejansko razneslo), zdaj če bosta zdržali kot prvovgradnja 10 let bo super...zraven je bil "nov" 3 leta star Civic hybrid....mojster na servisu jih je pohvalil, do sedaj od kar so zunaj niso imeli kakšnih težav, reklamacij, itd....in predvsem je priznal, da je to edini Hondin motor, ki je primeren za to vozilo (idealen, t.j. 2.0 in 184km), ker ima Honda iste motorje še za oba večja modela je rekel, da je to prešvoh....kar pa je najbolj zanimivo, mi je povedal npr. da imam jaz na Accordu "dihtungo" za glavo motorja 4 slojno, pri teh novih Civicih je samo še 2 slojna, tako da vsi tudi JAP znamke šparajo na vseh segmentih....sicer pa je Accorda pohvalil, pravi da se pelje kot nov in da ni ovir da ne bi prišel do 500.000km brez težav, če ga bom imel do takrat  in bo pleh zdržal..... (ja zimske gume imam samo 17 col :), 225/50, Civic ima 235/40 R18 in zgleda bistveno lepše, komaj čakam poletje in 18 col :)). null
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.